قیمت دستگاه تصفیه آب برای مغازه – تصفیه آب ایلیا گستر

آب حاصل از مجموعه غشاء معمولا قبل از انتقال به سیستم توزیع برای استفاده به عنوان آب آشامیدنی نیاز به تنظیم pH و … این دستگاه از سیستم فیلتراسیون 3 لایه برای تمیز کردن آب استفاده میکند. طراحی مبتکرانه آن، در رساندن آب تمیز و عاری از مواد شیمیایی بسیار کمک کننده است. از این فیلتر به عنوان صافی برای مواد شیمیایی و سمی استفاده می خرید تصفیه آب شود. دستگاه شماره پنج، مواد شیمیایی مضر و سایر باکتریها از آب حذف میکند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

یا به عنوان مثال دیگر اگر از ممبران های بی كیفیت استفاده شود، كیفیت آب تصفیه شده مناسب نخواهد بود. آب خروجی همه دستگاهها دارای کیفیتی مشابه است ولی استفاده از فیلتر ممبران است که تفاوت چشمگیری در کیفیت آب به وجود میآورد. دستگاه های تصفیه آب با سیستم اولترافیلتراسیون به دلیل نداشتن فیلتر ممبران قادر نیستند تا سختی آب را کاهش دهند و فقط سیستم های اسمز معکوس توانایی این کار را دارند. این فیلتر از چند لایه با ضخامت کم به صورت حلقوی مارپیچ به صورت استوانه ای در دستگاه کار گذاشته شده که تا 98 درصد از آلودگی ها را از بین می برد. در این مرحله با توجه به منافذ بسیار ریز موجود در این فیلتر آلاینده هایی همچون طعم، بو و کلر از آب حذف می شود.

انواع فیلتر تصفیه آب

ضمن این که مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا، علاوه بر تضمین قیمت به شما امکان خرید اقساطی تصفیه آب خانگی و تخفیفات فروش ویژه مناسبت های مختلفی را ارائه مینماید که بعضا این تخفیفات تا 30 درصد از قیمت دستگاه های مینروا میکاهد. بستگی دارد. در ادامه به بررسی هر یک از این موارد پرداخته و نکات مهمی در این زمینه به شما ارائه مینماییم تا انتخاب دستگاه تصفیه آب مورد نیاز خود را به درستی انجام داده و پاسخ مناسبی به دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه خواهیم داد.

فیلتری که معمولا گیاهی است و در فرآیند تصفیه آب بسیار مهم و ضروری است که به صورت یک تکه و ایستاده ساخته می شود. زمان تعویض فیلترها 5 الی 6 ماه می باشد و نحوه تعویض فیلتر طبق فیلم آموزشی می باشد معمولا قیمت فیلترهای تصفیه آب تایوانی از فیلترهای ایرانی بالاتر می باشد. عمر مفید این فیلتر 6 ماه می باشد. در بین این برندها محبوب ترین فیلتر که قیمت بالاتری نیز دارد، ممبران فیلمتک ساخت کشور آمریکا می باشند. این سبک فیلترها با نام فیلتر ممبران اسمز معکوس شناخته میشوند و اصلیترین نوع فیلتر دستگاه تصفیه به شمار می روند. آب به علت ماندن در منابع آب معمولا درچار تغییر طعم و بو می شود که این فیلتر برای از بین بردن این طعم و بو استفاده می شود. در مرحلهی آخر این فرآیند، کیفیت آب را بالا میبنر تا به کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی شود و یا برای الزامات به خصوصی مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع دستگاه تصفیه آب

دلیل این اتفاق ممکن است کیفیت بسیار پایین آب شهری، پیشگیری از فشار وارد شدن به سایر فیلترها و خرابی زودهنگام آنها یا موارد دیگری همچون افزودن خواص جدیدی به آب باشد که برای بدن مفید است. در برخی موارد نیاز است که فیلترهای اضافی روی دستگاه تصفیه نصب شود. اینجاست که لزوم نصب دستگاه تصفیه آب خانگی مطرح می شود که در این مورد هم کیفیت کار دستگاه تصفیه کن مد نظر قرار می گیرد. ممبران برای از بین بردن باکتری، میکروب، انگل، نیتریت و قارچ که برای سلامتی بدن انسان ها و حتی حیوانات مضر می باشد به کار می رود. این فیلتر علاوه بر این، به محافظت از ممبران، فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب می پردازد و اجازه عبور املاح درشت و ورود به ممبران را نخواهد داد. برای اطمینان داشتن از کیفیت آب علاوه بر تصفیه آب مسائلی که به انتقال و آبرسانی مربوط میشود نیز مورد بررسی قرار میگیرد.

آب شهری که وارد دستگاه تصفیه کن خانگی میشود براساس کاری که هر کدام از این فیلترهای تصفیه آب انجام میدهند آلایندههای آب را به خوبی جذب کرده و آن را به طور کامل تصفیه میکنند. گوارنوش وارد کننده دستگاههای تصفیه آب خانگی تایوانی اصل با برندهای سی سی کا، سافت واتر و ایزی ول مییاشد. آب آشامیدنی در مرحله اول وارد حوزینگ شماره 1 میگردد. فروشگاه آبین کالا به عنوان عرضه کننده و مرکز فروش عمده و خرده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، مرکز فروش عمده و خرده بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی سه مرحله اول ، ممبران ، فیلتر مینرال ، پست کربن ، فیلتر قلیایی ، قطعات جانبی ، دستگاه tds متر ( دستگاه سنجش سختی آب )، شیر برداشت ستاره ای و اهرمی دستگاه آب تصفیه کن ، پمپ تصفیه آب ، آداپتور و شیر برقی می باشد و با فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی بهترین فیلتر های تصفیه آب خانگی ، فیلتر پست کربن و مینرال ، هوزینگ پیش تصفیه و ممبران ، فیلتر قلیایی و آموزش های لازم برای تعویض فیلترهای تصفیه آب به عنوان یکی از برترین فروشگاهها می باشد از مارک و نام های معتبر فیلتر تصفیه آب میتوان به cck ، آکوا پرو ، ایزی ول ، واتر لو اشاره کرد با خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا پرو میتوان تصفیه آب خانگی را تعویض فیلتر کرد .

اگر نگران این موضوع هستید که چگونه می توانید مخازن دستگاه های تصفیه آب خود را ضدعفونی کنید باید به شما بگوییم که اگر بخواهید این روش را مانند نصاب های این دستگاه ها انجام دهید باید کمی مایع مخصوص شستشوی مخازن را که در فروشگاه ها عرضه می شود و شبیه به مایع ظرفشویی می باشد را تهیه نموده و با آن مخزن جدا شده خود را به خوبی با آن بشویید. فرآیند پاکسازی آب در دستگاه به این صورت انجام میشود که آب با عبور از هر کدام از فیلترها آلایندههای خاصی را از دست میدهد.

عمر مفید این فیلتر 6 ماه می باشد.

دقت در کیفیت و اصل بودن فیلتر تصفیه آب مهمترین موردی است که در زمان خرید باید توجه کنید. همچنین مطالعه با دقت و سموم آفت کش ها ، آفت کش ها و بو می باشد. در بعضی برند ها از جنس پوسته نارگیل، پوسته بادام زمینی یا پوسته گردو می باشد. برند های مینروا، سافت واتر و سی سی کا جزو بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشند که سابقه ی زیادی در تولید دستگاه های آب تصفیه کن دارند و با تجربه ای بیش از نیم قرن توانسته اند دستگاه ها ی اسمز معکوس با قدرت جذب بالا تولید کنند. این نکات مهم در خرید آب تصفیه کن به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. پس در ادامه با سارنیا واتر همراه باشید. این دستگاه بهترین فیلتر قلیایی را در بین دستگاههای آکوآ پیور دارد.

بعد از خرید دستگاه تصفیه آب، می بایست با فیلتر های موجود در دستگاه آشنا شده تا بتوان به موقع در جهت تعویض یا تعمیر آن ها اقدام نمود. سختی آب بعد از تصفیه توسط دستگاه RO قابل تنظیم تا ۱۲۰ppm باشد. همراه با مجموعه ارائه شده استفاده ننمایند بعد از آن ممبران نیست و هنگام خرید می باشد. این فرآیند در جهت تنظیم ph آب استفاده می شود. دستگاه های تصفیه آب در جهت تصفیه کردن آب آشامیدنی استفاده می شوند و این فرآیند طی گذشتن آب لوله کشی از چندین فیلتر موجود در این دستگاه ها امکان پذیر است. دستگاه شماره دو، 99٪ مواد شیمیایی مضر را از آب لوله کشی حذف میکند. دستگاه شماره سه، بر روی شیر آب نصب میشود و 99٪ از مواد شیمیایی مضر را از آب حذف میکند و بو را از بین میبرد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

این فیلتر که یکی از گران ترین فیلترها می باشد وظیفه از بین بردن آلاینده های محلول در آب را بر عهده دارد. این فیلتر بر خلاف بقیه فیلتر ها وظیفه حفظ مواد معدنی و املاح مفید آب را بر عهده دارد. در یک دستگاه تصفیه آب فیلتر های تصفیه آب نقش حذف آلودگی های آب را بر عهده دارند. لازم به ذکر است که در ساخت تانک های ذخیره آب با برندهای معتبر مثل تانک پک از تیوپ های ضد باکتری استفاده شده است، که تاثیر تانک بر آب در مدت زمان نگهداری را به کمترین حالت ممکن می رساند. اینگونه فیلترها علاوه بر اینکه کارایی لازم برای جداسازی ناخالصیهای آب را ندارند بلکه کیفیت آب مصرفی را پائینتر میآورند. پس فیلتر ها نقش بسیار مهمی در تصفیه آب ایفا می کنند که عملا بدون آن ها دستگاه های تصفیه آب هیچ کارایی ای ندارند. تعمیرتو تمام خدمات موردنیاز شما را انجام می دهد.

خرید دستگاه تصفیه آب