صرافی کوینکس، صرافی Coinex محبوب بین ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

کوینکس در واقع این اطمینان را به شما می دهد که تمام معاملات شما ایمن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات از امنیت بالایی برخوردار باشد. میزان امنیت آن صرافی در برابر حملات هکری بسیار حائز اهمیت است، به خاطر این که بهترین سایت ها به این منظور که یک هکر بتواند مقادیر زیادی ارز به دست آورد صرافی ها هستند. همیشه گفته شده است که چنانچه علاقه مند به خرید و فروش در بازه کوتاه مدت هستید، می توانید صرافی coinex را انتخاب کنید و به این دلیل است که امنیت این صرافی بسیار بالاست و سطوح دسترسی خاصی را برای کاربران گوناگون فعال می کند.

این مرحله برای حساب کاربرانی که ورود بوسیله دو مرحله را انتخاب نکرده باشند، از امنیت کمتری برخوردار است و فاقد این مرحله هستند. انجام معامله در این صرافی، پایدار است و امنیت بالایی هم دارد. بهتر است پیش از ایجاد هر گونه مشکل، ابتدا از آن پیش گیری نمایید. هر سوالی در مورد صرافی کوینکس داشتید، اینجا بپرسید تا پاسخ دهیم. تا اینجا حساب شما در کوینکس ساخته شده است و باید در ادامه دوباره وارد آن شوید و مراحل احراز هویت خود را انجام دهید. این مبادله سکه هیچ روش سپرده گذاری دیگری را غیر از رمزنگاری نمی پذیرد، بنابراین سرمایهگذاران جدید رمزنگاری در واقع برای معامله و ترید در اینجا محدود شده اند.

چنانچه عملیات احراز هویت را انجام بدهید، می توانید روزانه تا ۱ میلیون دلار برداشت داشته باشید. نیاز نیست هویت ایرانی خود را مخفی کنید و پول شما بلوکه نخواهد شد. همه اجرا می شود یا لغو می شود: یا حجم تعیین شده از سوی شما به صورت کامل در یک تراکنش معامله می شود و یا معامله شما لغو می شود. 1- Market: نوعی از سفارش گذاری است که شما صرفا مقدار خرید یا فروش رو وارد می کنید و به ترتیب از اولین اوردر خرید یا فروش براتون سفارش رو میخره یا میفروشه. تیم CoinEx متشکل از دریافت کنندگان ارزهای دیجیتال با تجربه بین المللی است.

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در کشور هنگ کنگ صرافی coinex است. خرید ارز دیجیتال در این صرافی ساده است و با انواع کارت اعتباری قادرید برای شارژ حساب خود اقدام کنید و ارز مورد نظر را بخرید. از ویژگی های بسیار خوبی که این صرافی دارد، می توان به این اشاره کرد که هم می توان ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کرده و به عنوان سرمایه گذاری آن را در حساب صرافی نگهداری کرد و یا با آن معامله کرد و ارز دیگری خریداری نمود. کدی به شما می دهد، آن را در کادر مورد نظر وارد کنید. سفارش خرید Stop limit در ترید اسپات کوینکس به عنوان مثال اگر کاربری قصد داشته باشد بیت کوین را در قیمت 60100 خریداری کند، با تعیین محدوده قیمت 60000 دلار میتواند سفارش خود را به میزان دلخواه ثبت نماید.

بابت سپرده ها هزینه ای دریافت نمی شود. که اگر نرمافزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید،.با آن کد بتوانید وارد حساب خود شوید. اول اینکه: وقتی این مراحل را سپری کردید، گوگل عبارت (Com) را به همراه نشانی صندوق پستی موجود در اطلاعات احراز هویتی شما نمایش خواهد داد. ثبت نام در این صرافی شامل مراحل متعددی است که در ادامه همه آنها را توضیح خواهیم داد. کمپانی مشهور (ViaBTC)، کوینکس را به عنوان یکی از برندهای مخصوص به خود معرفی کرده است. CoinEx به اندازه سایر ارزهای دیجیتال هزینه دریافت نمیکند، بنابراین هزینه های متفاوتی برای برداشت وجود دارد. بابت سپرده ها هزینه ای دریافت نمی شود. خوشبختانه صرافی کوینکس علاوه بر اینکه امکانات پیشرفته ای را در اختیار معامله گران رمزارز قرار می دهد، توانسته از عهده تحریم های موجود نیز برآید. کاربرانی که برای ورود به صفحه کاربری، روش دو مرحله ای را فعال کرده باشند، باید از برنامه (Google Authenticator) کد تائید بگیرند و آن کد را در اینجا درج کنند.