شرایط خرید اقساطی فرش فروشگاه اینترنتی فرش الماس کویر-فرش شادرخ

آقای فرش یک دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه فروش اقساطی فرش بوده که با هدف تامین و عرضه متمرکز و متنوع فرش‌های ماشینی، دستباف و دیگر محصولات به همراه ارائه خدمات جانبی، فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین مشتریان عزیز می‌توانند با استفاده از طرح‌های بانکی تا سقف 50 میلیون از تسهیلات استفاده کنند. کلیه محصولات خریداری شده در شهرهای دارای مراکز فروش آقای فرش به‌صورت رایگان در منزل تحویل مشتریان می‌گردد. همچنین در مرکز خرید آقای فرش خدماتی از جمله نحوه شستشو و تحویل فرش‌ها به قالیشویی ارائه می‌شود. طرح رفاه کالا ویژه خرید فرش قسطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه می باشد و در صورتی که این طرح شامل حال شما شود می توانید بدون پیش پرداخت و ضامن از این طرح استفاده کنید. مدت بازپرداخت این طرح 36 ماهه و نرخ تسهیلات آن 15% می باشد و با استفاده از این طرح می‌توانید از فروش اقساطی فرش نگین مشهد بهره‌مند شوید.

برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم. در حالت یک ساله و دو ساله، دریافت چک بر اساس یک سوم در آمد خالص ماهیانه امکان پذیر است. شما میتوانید چک هایتان را ماهی یکبار و یا دو ماه یکبار انتخاب کنید. 8-پس از یاداشت و یا عکس برداری از تاریخ و مبالغ اقساط مورد نظر خود کافی است تا محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. چک های نوشته شده بعد از استعلام صحت چک ها توسط کارشناسان، باید از طریق پست ارسال شود.

روند کاری در قسطی کلاب

در ادامه به معرفی شرایط قسطی خرید فرش از چند برند معتبر می‌پردازیم. خرید اقساطی فرش ویژه بازنشستگان شامل انواع محصولات شرکت نگین مشهد هلال، اعم از فرش های 1200 شانه، 700 شانه و گلیم و وینتیج می باشد. ذکر این نکته ضروری است که سقف تسهیلاتی که بانک آینده برای خرید اقساطی فرش از دکترفرش در نظر گرفته است، 20 میلیون تومان است. اگر خرید شما از دکترفرش بیشتر از 20 میلیون تومان شد، می توانید مابقی را به صورت نقدی پرداخت کنید.

سرویس تحویل اکسپرس فرش شادرخ با وسیله تخصصی و مناسب فرش ها را به تمامی نقاط کشور حمل می کنند، به این ترتیب محصولات با همان کیفیت تولید شده در کارخانه به شما تحویل داده می شوند. این ارسال با سریع ترین روش و بهترین روش ارسال می شود و دقت خواهد شد که به فرشی که خریداری نموده اید هیچ گونه آسیبی وارد نشود. پس از تعیین مبلغ مورد نظر تعداد اقساط برای شما مشخص می شود و شما این امکان را خواهید داشت.

  • ۳- شرایط خرید اقساطی و پرداخت به واسطه حکمت کارت فعلا موجود نیست.
  • کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت این بازار فرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران است .
  • تماس حاصل کرده و اطلاعات تکمیلی در خصوص جزئیات طرح فروش اقساطی را از کارشناسان ما دریافت کنید.
  • در ارائه حضوری چک ها شما این امکان را خواهید داشت با حضور در مجموعه همزمان فرش های مد نظر خود را تحویل نمائید.
  • فرش‌ها انوع مختلفی دارند و با توجه به جنس، نوع بافت و تعداد رنگ‌های به کار رفته در نقشه و طرح ‌آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند.

شما کافیست چک را طبق توضیحاتی که به شما خواهند داد، تکمیل کرده و زمان و مکان مراجعه‌ی نماینده‌ی ما خرید اقساطی فرش وینتیج را انتخاب کنید. مشتریان دارای چک شهرستان امکان انتخاب حالت بدون پیش پرداخت را ندارند. 6- در این مرحله بسیار دقت داشته باشید تا روی گزینه مشاهده بیشتر، برای مشاهده تعداد اقساط فرش و همچنین مبلغ هر قسط را مشاهده کنید.

ما در این بخش به خرید اقساطی فرش ماشینی، خرید قسطی فرش وینتیج، شگی و … میپردازیم. اما در این بخش ابتدا به شرایط و ضوابط مربوط به خرید اقساطی خواهیم پرداخت. برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز هایپر فرش این امکان را فراهم کرده که بتواند فرش خود را به صورت اقساط و در طی ۳۶ ماه پرداخت کنید. بعد از گرفتن کارت خرید، شما می توانید دوباره به سایت هایپر فرش یا به فروشگاه مراجعه کرده و در آنجا بقیه مراحل خرید خود را انجام دهید. متذکر می شود که در طرح اقساطی ۳۶ ماهه هیچ تخفیف نقدی به مشتریان عزیز تعلق نخواهد گرفت. مزیتی که در این روش می باشد تعداد اقساط بالا می باشد و تا ۳۶ ماه می توانید بازپرداخت داشته باشید و مبلغ های سبک تری برای بازپرداخت دارید.

:: اطلاعات تماس

شرایط خرید اقساطی فرش فروشگاه اینترنتی فرش الماس کویر-فرش شادرخ