شبکه چیست و پشتیبان شبکه کیست؟ آشنایی با انواع شبکه

برای تعمیر یا خرید سرور اچ پی با کارشناسان واحد فروش نیک اندیشان تماس بگیرید. تعرفه خدمات پشتیبانی از 100 هزار تومان در ماه شروع می‌شود و تا بالاتر ادامه دارد. قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به گستردگی شبکه اشاره کرد. یک پشتیبان حضوری شبکه وابسته به بزرگی شبکه وظایف مختلفی را برعهده دارد. پس در یک نگاه کلی می توانیم اینطور بیان کنیم که اگر فرد از تمامی مهارت های فنی و غیر فنی برخوردار باشد، بدون شک می تواند در حوزه مربوطه به موفقیت برسد و رشد بسیار زیادی را در خود و مجموعه ای که در آن فعالیت دارد، مشاهده کند.

ما برای استخدام یک فرد باید هزینه های زیادی همچون حقوق، بیمه، مزایا، اضافه کار و… بپردازید. که در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت ها به شدت کمتر است و دردسرهای کمتری دارد. اگر نیاز به پلن های ماهانه یا سالانه دارید یا موردی (ریموتی یا از راه دور) برای ما فرقی سیستم خدمات پشتیبانی شبکه نمی‌کند. همین الان می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید و با متخصصین‌ مجموعه آوش نت تماس بگیرید و شرایط خودتان را با ما در میان بگذارید. پشتیبانی شرکت شبکه قبلی شمار را اذیت کرده و در فکر شرکت دیگری هستید.

تامین اینترنت

شبکه چیست و پشتیبان شبکه کیست؟ آشنایی با انواع شبکه

ـ سایت کارینسو تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین هرگونه محتوایی که در تضاد با این قوانین باشد، از روی سایت حذف شده و حساب کاربران خاطی محدود یا مسدود می‌گردد. پرداخت‌های الکترونیک در کارینسو کاملا امن بوده و کارینسو هیچ اطلاعاتی از حساب‌های بانکی افراد را ذخیره نمی‌کند. تمام اطلاعات درج شده در سایت نزد کارینسو محفوظ بوده و نشر کلی اطلاعات به هیچ فرد حقوقی و حقیقی امکان پذیر نیست.

اگر در مشهد به دنبال پشتیبان شبکه هستید و یا قصد برون سپاری شبکه خود را دارید، یک راه ساده را پیشنهاد میدهیم

برای مثال در این سازمان ها که تعداد کاربر قابل ملاحظه ای دارند، سخت است که برای یک ایراد کوچک در صف انتظار و هزینه های تک به تک بپردازند. شما می توانید همین الان مستقیما با کارشناسان پشتیبانی شبکه ما در ارتباط باشید تا بهترین راهکار رو برای راه اندازی سرورتان به شما ارائه کنند. اگر شرکت های مربوطه برای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری راه حلی پیدا نمی کنند. شرکت های مهم فناوری اطلاعات مانند سیسکو ، اوراکل و مایکروسافت برنامه های آموزشی را برای کمک به پیشرفت حرفه ای متخصصین پشتیبانی شبکه اجرا می کنند. انجمن کامپیوتر بریتانیا نیز مدارک حرفه ای معادل مدرک دانشگاهی ارائه می دهد.

امروز شایگان امنیت را به عنوان محرک شماره 1 در هنگام برنامه ریزی و نگهداری شبکه می داند. داده ها را می توان با درایوهای USB، سی دی و گوشی های هوشمند به سرقت برد. می‌توان آن را از طریق ایمیل، اتصالات اینترنتی، اسنایفرهای بی‌سیم ارسال کرد – در واقع، اخیراً کشف شده است که می‌توان اطلاعات را از صفحه‌هایی که نمی‌بینید، رمزگشایی کرد، فقط بر اساس صداهایی که مانیتور تولید می‌کند. پشتیبانی شبکه شامل همه چیز از تعمیر و نگهداری منظم گرفته تا تست و عیب یابی مشکلات و طراحی و توسعه ویژگی های جدید برای افزایش عملکرد و بهره وری می باشد.

خدماتی که شرکت‌ پشتیبانی شبکه ارائه می‌دهد!

بک اپ گیری از اطلاعات، مدیریت ریسک توسط یک پیمانکار پشتیبانی حرفه ای، موجب اطمینان خاطر مشتری می شود و باید یک مفاد از قرارداد پشتیبانی شبکه به این اصل اختصاص داده شود. پرسنل شرکت با وجود پشتیبانی شبکه می‌تواند خیالشان از بابت امنیت اطلاعاتش راحت باشد. با ورود شرکت پشتیبانی شبکه ، دیگر نباید نگرانی از بابت تامین امنیت اطلاعات شرکت مانند نشت اطلاعات محرمانه سازمان، ویروسی شدن کامپیوترها و سرورهای داخل شبکه، و امنیت در تبادل اطلاعات، وجود داشته باشد. شرکت شما دارای سرور(هایی) است که حاوی داده ها و نرم افزارهایی مانند ایمیل یا فایل های مشتری است. پشتیبانی شبکه ارتباط بین سیستم شما و منابع موجود در سرورها را پوشش می دهد.

  • با بررسی برنامه های کاربردی آن ها را مدیریت و برای نصب مورد تایید قرار دهند.
  • یک تیم پشتیبانی شبکه استانداردهای طلایی صنعت کامپیوتر را می‌داند و می‌تواند به شما در راه‌اندازی سیستمی که با استانداردها مطابقت دارد کمک کند.
  • یک پیمانکار خوب سعی می کند گزارشاتی را آماده کند که بتواند برای مدیران و صاحبینکسب و کارقابل لمس باشد.
  • در زمان مناسب با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن، حرفه ای ترین کارشناسان ما به مجموعه شما خواهند آمد و شرکت شما را بررسی خواهند کرد و بهترین زیر ساخت شبکه را پیاده سازی خواهند کرد.
  • بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند .
به عنوان مثال تعمیر و نگهداری از تجهیزات شبکه، ارائه آموزش و انتقال اطلاعات به کارمندان جدید، نصب نرم افزارهای امنیت شبکه و سخت افزارهای اینترنتی مانند نصب آنتی ویروس‌ها و … تنها برخی از مهارت‌هایی هستند که باید به عنوان یک پشتیبان شبکه داشته باشید. پشتیبانی شبکه فقط شامل رفع مشکلات نمی باشد ، بلکه در این خدمات، اطلاعات و امنیت شبکه و زیر ساخت ها نیز حفظ می شود. داشتن پشتیبانی شبکه مطمئن و مناسب می تواند خیال شما را از بابت ایجاد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و زیرساختی راحت کند.