سایهبانهای برقی، تکیهگاه عمودی ندارند

اگر شما هم یکی از افراد خوش شانسی هستید که در خانه ی خود حیاط دارید، حتما میدانید که در روزهای آفتابی و گرم به سایبان حیاط احتیاج دارید تا بتوانید در زیر سایه آن، امکان حضور در فضای حیاط را داشته باشید. در زیر سایبان های برقی می توان احساس امنیت واقعی را تجربه کرد. ما از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد تا نیازهای شما را در ایجاد راه حل عالی برای مشکل شما شناسایی و اولویت بندی کنیم. در ادامه مقاله به بررسی انواع سایبان ها خواهیم پرداخت. این دکمه موتور را تحریک میکند تا بی صدا بچرخد زیرا سایبان برقی شما را جمع میکند یا بلند میکند و یکی از بزرگترین مزایا این است که روند جمع کردن یا گسترش سایبان برقی شما محتاطانه است که به شما اطمینان خواهیم داد که مهمانان شما حتی متوجه نخواهند شد که شما دکمهای را فشار می دهید که به گفتگو ادامه خواهید داد.

این مورد باعث شده تا مشتری در هنگام سفارش، هیچ گونه دغدغه ای بابت قیمت نداشته باشد و بر اساس بودجه ای که برای خرید سایبان چتری کنار گذاشته، سفارش خود را ثبت نماید. سایبان چتری یک نمونه از سایبان های رایج عصر حاضر بوده که شرکت اقای سایبان آن را با توجه یه سفارش مشتری تولید می کند. هنگام خرید سایبان باید بین خرید سایبان جمع شونده دستی یا سایبان برقی یکی را انتخاب کنید و همانطور که از نام آن مشخص است، در گزینه دستی برای باز و بسته کردن سایبان باید یک دسته را بچرخانید و در گزینه سایبان برقی از نیروی موتور الکتریکی برای همین کار استفاده می شود و اگرچه تفاوت بین هر دو سایبان واضح است، اما تصمیم گیری بین سایبان جمع شونده دستی یا سایبان برقی به این سادگی نیست که عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب بهترین سایبان برقی برای خانه خود در نظر بگیرید.

سایبان برقی انتخاب مناسبی برای راحت تر کردن فضای ایوان و گسترش فضای زندگی در فضای باز هستند که برای استفاده حداکثری از سایبان های خود، سایبان های قابل برنامه ریزی و جمع شونده موتوری برقی را انتخاب کنید زیرا استفاده از سایبان برقی آسان است و می تواند خانه شما را عالی جلوه دهد و احساس راحتی بیشتری داشته باشد. سایبان برقی در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید بوده که هر چه ابعاد و باز شوندگی این نوع از سایبان ها افزایش یابند، قیمت تمام شده آن نیز بیشتر می شود. هر چه کیفیت این زنجیرها بالاتر باشد، قطعا کارایی سایبان نیز بیشتر می شود. در سایه بان زنجیری از سیم بکسل استفاده نمی شود، زیرا زنجیرها جایگزین بسیار خوبی برای سیم بکسل به شمار می روند.

معمولا شرکت هایی که از مواد و متریال درجه یک و با کیفیت در ساخت انواع سایه بان ها استفاده می کنند، شرایطی را فراهم می کنند تا مصرف کننده بتواند بهره بیشتری را از سایه بان ببرد و این موضوع منجر به افزایش رضایت مصرف کننده می شود. سایبان های برقی جدا از اینکه هزینه بالایی دارند، نیاز به اتصال موتور خود به سیستم برق منزل شما دارند که نیاز به نیروی کار اضافی دارد و تعمیر و نگهداری و قابلیت اطمینان این سایبان برقی شانس بیشتری برای مشکلات کمتر نگهداری دارند و کل راه اندازی سایبان برقی ساده است و بنابراین احتمال خرابی کمتری وجود دارد. همچنین، میله های نگهدارنده عمودی موجود در سایبان جمع شونده ، پشتیبانی اضافی برای سایبان جمع شونده فراهم می کند.

البته از این سایبان ها برای دست فروش ها، ماموران راهنمایی و رانندگی ، کافه رستورانها و بعنوان سایبان چتری تبلیغاتی نیز استفاده می شود. بنابراین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود. سایبان زنجیری با توجه به این موضوع که با تنوع زیادی به تولید می رسد، توانسته در جلب رضایت مصرف کننده تاثیر فراوانی داشته باشد. شرکت ما در زمینه تولید سایبان برقی بسیار موفق بوده است و توانسته با قیمتی مناسب این سایبان های با کیفیت را روانه بازار کند. ما در شرکت خود بهترین سایبان برقی موجود در بازار را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم که همگی یک انتخاب برای استفاده آسان و راحت ارائه می دهند و اگر به دنبال لذت بردن از غروب های زیبای فصل پاییز هستید آن را مطابق با سلیقه خود سفارش دهید.

پارچه برزنتی کیفیت بسیار خوبی داشته و در برابر باران، برف و گرمای زیاد مقاومت قابل قبولی دارد. یک بادبزن برقی میتواند کاهش دمای قابل ملاحظهای ایجاد کند. سایبان مغازه از جمله بخشهای اصلی یک مغازه است که به جز محافظت از محصولات و جلوگیری از نفوذ آب و نور خورشید به داخل مغازه میتواند تاثیر بسزایی در زیبایی و نمای مغازه نیز داشته باشد. البته نوع برقی و دستی سایبان های مغازه در اسکلت بندی نیز تفاوت هایی دارند که می تواند باعث اختلافات قیمتی در آن ها گردد.

سایبان برقی را می توان با سنسورهایی تعبیه کرد که شرایط آب و هوایی و موقعیت خورشید را در حال تغییر تشخیص می دهند و حتی اگر در خانه هستید و به چیزهای دیگر رسیدگی می کنید یا به طور کلی از خانه دور هستید، حسگرها به سایبان سیگنال می دهند که وقتی وزش باد از سرعت معینی فراتر رفت یا زمانی که خورشید به موقعیت خاصی رسید، به طور خودکار جمع شود. پوشش این سایبانها معمولا پارچههای با کیفیت کرهای است که مقاومت بالایی دارد و در برابر تمام شرایط هوایی قابل استفاده است. این سایبانها هم از طریق موتور الکتریکی و یک ریموت قابل کنترل هستند. این سایبان برقی به گونه ای کار می کند که در واقع از یک لوله بیرون میآید که معمولاً در مقابل محل مورد نظر شما نصب میشود و برای محصولات موتور دار، یک موتور الکتریکی ۱۲۰ ولتی در داخل لوله، موقعیت سایبان را با کلید دیواری یا کنترل از راه دور کنترل می کند که سنسورهای نصب شده در نزدیکی سایبان برقی را می توان طوری برنامه ریزی کرد که آفتاب یا باد بیش از حد را تشخیص دهد تا به طور خودکار سایبان باز یا جمع شود.

استفاده از سایبان از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته است و بهترین کاربرد آن برای فضای باز است تا بتوان آسوده و راحت در هر شرایط جوی از هوای فضای آزاد لذت سایبان شاهد برد. روکش سایه بان زنجیری در برابر نور آفتاب، هوای سرد، رطوبت باران و سایر عوامل جوی مقاوم است. البته با توجه به قرار گرفتن پارچه در معرض هوای آزاد و عوامل جوی مثل رطوبت و تابش مستقیم نور آفتاب، عمر روکش سایبان ها کوتاه بود. راحتی مزیت اصلی سایبان برقی است و آن ها امکان نشستن بیرون را بدون قرار گرفتن مستقیم در معرض آفتاب داغ فراهم می کنند و اما داشتن سایبان برقی برای ایوان و حیاط مزایای دیگری نیز دارد که در اصل ساخته شده از آلومینیوم سنگین و پارچه های مقاوم در برابر محو شدن است. سایبان برقی بهترین انتخاب برای دور ماندن از نور خورشید و در عین حال لذت بردن از هوای خوب در فضای باز است و همچنین آنها هم محافظت و هم نماهای بدون مانع را ارائه می دهند اما مهم تر از همه، استفاده و نگهداری از آنها بسیار ساده است که سایبان برقی نسبت به نمونه های دستی کاربرد بیشتری دارند و محبوب تر هستند زیرا کاربر باید یک میل را در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخاند تا سایبان را پر کند و باز کند.

همه چیز از اشعه ماوراء بنفش گرفته تا باران ملایم را می توان به راحتی با سایبان برقی ما اداره کرد زیرا این سایبان برقی در جلوی فروشگاه ها و مغازه ها نیز کاربرد زیادی دارد و با داشتن پارچه اکریلیک در برابر محو شدن مقاوم است و به شما امکان می دهد برای لذت بردن بیشتر از آب و هوا استفاده کنید. این تنوع جنس اسکلت سایه بان مغازه باعث شده تا ایران سایبان بتواند سایبان ها را با قیمت های متنوعی تهیه و تولید نمایند. برای خرید سایبان اتوماتیک مغازه می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش ایران سایه در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان در زمینه انتخاب و خرید بهترین سایبان بهره مند شوید. یکی از کاربردهای اصلی سایبان زنجیری، استفاده برای انواع مغازه ها است. استحکام بالا و طول عمر مناسب باعث شده تا بر روی درب بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های شهرهای مختلف کشور این نوع سایه بان ها مشاهده شود.

در این مرحله باید بر اساس ابعاد و نوع سایه بان، اجزا و قطعات مورد نظر تهیه شوند. همچنین در برابر بادهای شدید و شرایط بد جوّی باید بتواند مقاومت خوبی از خود نشان بدهد. اگر در منطقه محل زندگی شما بادهای شدید میوزد، سنسورهای بادی میتوانند نصب شوند تا به صورت خودکار سایبان شما را باز و بسته کنند و از آسیب دیدن آن جلوگیری نمایند. در صورت برخاستن ناگهانی باد و طوفان ، سایبان به سرعت جمع میشود و با نزدیک شدن به انتهای آن، سرعت آن کاهش مییابد و این مهم است زیرا بادهای شدید می توانند به سرعت یک سایبان برقی را بپیچانند و در این فرآیند به سایبان و خانه شما آسیب بزنند و فلز و پارچه ای که سایه بان را تشکیل می دهند محافظت می شوند و پس از پایان طوفان، ایوان یا حیاط شما را می پوشانند.

به علاوه جنس سایبان برای فضای باز و در معرض نور مستقیم با سایبان برای فضایی که مستقیم نور خورشید نیست متفاوت است. علاوه بر این امروزه طراحی سایهبان به نوعی طراحی هنرمندانه و ترکیب هنر و معماری جهت ایجاد زیبایی مکان مورد استفاده تبدیل شده است. سقف جمع شو تفاوت بسیار زیادی با سقف های معمولی دارند چه از نظر کیفیت چه از نظر شکل ظاهری با این سقف ها یک تحول جدید در صنعت معماری به وجود آورده است. مورد دیگر استفاده این ورقها برای سقفهای متحرک و ثابت است که بسیار مورد توجه قرار دارند از جمله استفاده در سقفهای سایبان خودروها که مداوم در برابر آسیبهای زیادی قرار دارند از جمله سقوط اشیا تابش آفتاب، سقف متحرک استخر و …

فروشگاه های موجود در سطح هر شهر بسیار زیاد هستند و معمولا اغلب آنها نیاز به سایبان دارند. که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در واقع سایهبانها سقفهای ثابت یا جمع شوندهای و متحرکی هستند که به دیوارهای بیرونی و قسمتهای خارجی یک مکان متصل میشوند. مشاورین ایران سایه با بررسی های لازم و میزان بودجه در نظر گرفته شده از سوی مشتریان بهترین پیشنهاد را برای خرید انواع سایبان برقی و ثابت به آن ها می دهند. به طور کلی سایبان ها به دو دسته سایبان ثابت و سایبان برقی یا سایبان متحرک تقسیم میشوند. اگر روکش را از جنس مرغوب و با کیفیت بالا انتخاب کنیم، قطعا قیمت تمام شده سقف متحرک افزایش می یابد. هدر رفتن انرژی و قیمت بالا دوضعف عمده پوشش آلومینیومی محسوب می شوند. سایبان زنجیری برقی مدل دیگری از این نوع سایبان ها محسوب می شود که توانسته مشکل نوع اول را به خوبی پوشش دهد.

فضای بیشتری که این نوع سایبان های چتری دارند.

زیرا اغلب افراد به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید سایه بان هستند، به راحتی می توانند مدل مد نظر خود را پیدا کنند. بدین ترتیب هر روز افرادی سفارش خرید سایبان زنجیری را به ثبت می رسانند. این مدل از سایه بان زنجیری با استفاده از یک موتور الکتریکی باز و بسته می شود و این موضوع سبب می شود تا مصرف کننده با مشکل خاصی در هنگام استفاده از این سایه بان مواجه نشود. و در چند سال اخیر نمونه متحرک آن توانسته نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند و یک جایگزین بسیار مناسب برای سایبان های ثابت چتری به شمار می رود. سایه بان زنجیری دستی با قیمت مناسبی قابل تهیه بوده اما معمولا مشکلاتی را در هنگام باز و بسته شدن برای مصرف کننده به وجود می آورد. اما از این نوع سایبان ها نمی توان برای سایبان سازه و ساختمان استفاده کرد.

از طرف دیگر سایبان برقی نیازی به استفاده از مکانیزم لنگ زدن ندارند و این سایبان برقی دارای بازوهای تلسکوپی هستند که یا سایبان برقی را بیرون می راند یا سایبان را به آرامی و کارآمد به داخل می کشند و تنها کاری که باید انجام دهید تا سایبان برقی خود را فشار دهید، فشار دادن یک دکمه است. نصب و راه اندازی این سایبان برقی ساده است و البته استفاده از آن برای خانه هایی که ممکن است مشکل برق داشته باشند مهم است همچنین استفاده از سایبان برقی باعث صرفه جویی در زمان و توان شما می شود و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یک دکمه روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا بتوانید سایبان برقی خود را کار کنید. البته شرکت آقای سایبان، این توانایی را دارد که با استفاده از متریال مختلف، سایبان چتری را با قیمت های مختلف برای اقشار و اصناف گوناگون تهیه نمایند.

سایبان دو طرفه و سایبان نامتقارن از دیگر مدل های سایبان زنجیری محسوب می شوند که قابل تولید و عرضه می باشند. با این حال، سایبان برقی با کیفیت بالا از موتورهای الکتریکی قابل اعتماد ساخته شده اند که احتمال خرابی را به شدت کاهش می دهد. سایبان برقی به وسیله موتور الکتریکی کار می کنند و بنابراین، آنها ممکن است احتمال بیشتری برای تجربه مشکلاتی مانند خراب شدن قطعات یا سوختگی باتری داشته باشند. فضای بیشتری که این نوع سایبان های چتری دارند. همچنین این محصولات قابلیت نصب و استفاده در فضاها و مکانهای مختلف را دارند. سایبان چتری بصورت چتر پایه کنار و چتر پایه بغل، طبق سفارش مشتری قابلیت تولید دارد.