زرین پوز: دستگاه ثبت شماره موبایل با قابلیت ارسال پیامک تبریک تولد

دستگاه ذخیره سازی شماره همراه مشتری یک دستگاه فیزیکی مانند کارت خوان است که با قرار دادن دستگاه ذخیره شماره همراه Divert بالای پیامک در پیشخوان فروشگاه می توانید شماره موبایل مشتریانی را که به فروشگاه شما مراجعه می کنند به صورت کاملا حرفه ای جمع آوری کنید. مطمئنا در صورت نداشتن شما موبایل مشتریانتان هیچ راه حلی وجود ندارد، اما این ابتدای راه است. میتواند مفید باشد اما اگر در شروع کار هستید و هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی افزایش فروش است ارسال پیامک به افرادی که شما را نمیشناسند شاید بهترین گزینه نباشد.امکانات دستگاههای ذخیره شماره موبایل مختلفدر بازار دستگاههای ذخیره شماره موبایل متفاوتی وجود دارد و قیمت دستگاه ثبت شماره موبایل موجود در بازار متفاوت است.

در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.7. برای تغییر این پین کد پین قبلی را وارد می نمایید و اگر موفقیت آمیز بود پین جدید را وارد می کنید . به فرض اینکه شماره موبایل تکتک این دختران را داشته باشید، ماهها طول میکشد تا به کل شمارهها پیامک بزنید. هر چه شمارههای بیشتری از مخاطبین خود داشته باشید، میزان ارتباط و معرفی کالا و خدمات شما گسترش پیدا میکند. دستگاه ذخیره سازی شماره موبایل فراز اس ام اس علاوه بر سامانه پیامک رایگان، اپلیکیشنی برای ارسال پیامک نیز در اختیار شما قرار می دهد که با کمک اپلیکیشن می توانید بلافاصله به بانک شماره موبایل باشگاه مشتریان خود دسترسی پیدا کرده و انبوه ارسال کنید. برای این منظور تنها کافی است شماره موبایل مشتری را در آن وارد کنید، در کسری از ثانیه علاوه بر اینکه شماره موبایل مشتری در پنل اس ام اس شما ثبت می گردد، یک پیامک خوش آمد(استقبال) که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد به موبایل مشتری اس ام اس می شود.شما با خرید دستگاه ذخیره ساز شماره تلفن نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید.

آنلاین بودن و عکس العمل آنی دستگاه، نقطه عطف آن است، چون بسته به شرایط و تشخیص نیاز خود در هر لحظه می توانید دستگاه را به تمامی 32 امکان پنل پیامک نیک اس ام اس متصل نمایید تا نتایج فوق العاده ای ایجاد نمایید. به همراه این دستگاه یک پایه استاندارد در ابعاد مناسب که مخصوص دستگاه نیک پوز برای قرار گرفتن بر روی میز فروش شما طراحی شده است ارایه می گردد و با اطلاعاتی که بر روی آن نوشته شده مشتریان شما را به سمت ثبت شماره جهت ذخیره در باشگاه مشتریان هدایت می کند. بهطور کلی استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، علاوه بر تحمیل هزینه خرید و راهاندازی بالا، در مقابل پنل پیامکی بازده بسیار کمی دارد. شما با مراجعه به این پنل می توانید شماره هایی که ذخیره شده است را مشاهده کنید و برای آن ها پیامک بفرستید. به عنوان مثال دستگاه های ثبت شماره موبایل فراز اس ام اس دارای یک سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشند و در صورت بروز مشکل شرکت تعمیرات دستگاه را برای شما انجام می دهد و ضامن دستگاه شماره رسمی می باشد. تفاوت اصلی بین دستگاه های ثبت شماره موبایل در کیفیت دستگاه گارانتی و گارانتی شرکت، ضمانت یک دستگاه باشگاه و امکانات نرم افزاری به مشتری می باشد.

از طرفی قرار نیست همه افراد دیدگاه یکسان با شما داشته باشند.9. در پنل دستگاه امکانات زیادی قرار دارد، می توانید بر اساس تعداد مراجعه مشتریان به فروشگاه برای آنها تخفیف در نظر بگیرید، نظر مشتری را پس از خرید از او جویا شوید(نظرسنجی)، برای همه مشتریان یا آن هایی که مدتی است به شما مراجعه نکرده اند پیامک بفرستید، برای مشتریان غیر فعال تخفیف های هدفمند ارسال کنید. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان را بر روی پیشخوان فروشگاه قرار دهید و از مشتری بخواهید تا شماره موبایل خود را وارد کند. با ارسال پیامک به مشتریان خودتان نهتنها برای کاربر مزاحمت ایجاد نمیشود بلکه مشتری از دریافت پیامک تبلیغاتی شما خوشحال میشود و این کار شما را لطف میداند زیرا خودش شماره موبایل را با اجازه خودش در دستگاه وارد کرده است تا عضو باشگاه مشتریان شود و در جریان اطلاعات کسبوکار شما باشد.البته کاربرد دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان حضوری فراز اس ام اس به همینجا ختم نمیشود. شما میتوانید پاسخ ها و میانگین امتیازهای مشتریان را در پنل دایرکت ببینید. ارسال پیامک به مشتریان شما نه تنها کاربر را آزار نمی دهد، بلکه مشتری از دریافت پیامک تبلیغاتی شما خوشحال می شود، به لطف شما که با اجازه خودتان شماره موبایل را برای عضویت در باشگاه مشتریان وارد دستگاه کرده اید.

حتی اگر شخصی به فروشگاه شما بیاید و درخواست کارت ویزیت کند، باز هم می توانید از کارت ویزیت الکترونیکی برای ارسال اطلاعات استفاده کنید. به زبان ساده این دستگاه بر روی میز فروش و یا مکان مورد انتظار شما قرار می گیرد و فقط با اتصال به برق، مشتریان حضوری آن کسب و کار را کنجکاو به ثبت شماره موبایل خودشان بر روی آن می کند، دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا بدون نیاز به نرم افزار جانبی و یا حتی اتصال به کامپیوتر، شماره موبایل ثبت شده را طی یک ثانیه دریافت و تحویل وب سایت مدیریتی آن دهد، نقطه عطف این محصول در هماهنگی آنلاین دستگاه با وب سایت مدیریتی آن است که با هماهنگی ۳۲ امکان تمام خودکار و فوق پیشرفته آن، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بسته به شرایط آن روز از دستگاه استفاده کنید و به صلاحدید خودتان دستگاه را به هر یک از امکانات طراحی شده متصل نمایید و نتایج متفاوتی برای واکنش سیستم به شماره موبایل ثبت شده خلق نمایید.

ولی سعی کردیم از بین دستگاه های موجود یک دستگاه متوسط به بالا از نظر کیفیت را انتخاب نماییم تا نیاز مشتریان برآورده شده و یک دستگاه شیک تحویل بگیرند و با هدیه پیامکی که به شما می دهیم جبران قیمت بالای دستگاه باشد. مزیت استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی این است که کاربر تنها با لمس لینک داخل پیامک می تواند شبکه های اجتماعی شما را مشاهده کند و امکان اشتباه تایپی و … وجود ندارد. در واقع کارت ویزیت الکترونیکی شما بدون آسیب رساندن به محیط زیست و با هزینه ای بسیار کمتر از کارت ویزیت فیزیکی برای مشتری ارسال می شود. بلافاصله پس از اینکه یک مشتری شماره خود را در دستگاه وارد کرد یک پیامک خوش آمدگویی که شامل لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه یا کسب و کار شما است ، دریافت میکند. در ادامه انواع روش های موجود را بیان خواهیم کرد.

و شما می توانید از امکانات مختلف آن بسته به نیاز خود بهره مند شوید. فراز اس ام اس قصد دارد دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان را به شما معرفی کند، امکانات مختلف دستگاههای ذخیره ثبت مشتری را بررسی میکنیم که چگونه خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل و ساخت باشگاه مشتریان میتواند باعث افزایش فروش شما شود. بسیاری از افرادی که تا به حال از پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای افزایش فروش استفاده کرده اند، احتمالاً به شما خواهند گفت که تبلیغات اس ام اس برای ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی کار نمی کند و اگر از آنها بپرسید که برای چه کسی پیامک ارسال کرده اند. این دستگاهها دارای کیفیتهای مختلفی هستند که در هنگام خرید باید به نوع برند آنها دقت کنید. چیزی که موقع خرید دستگاه ثبت شماره موبایل باید بهش دقت کنید احتمالا بر حسب تجربه من موارد زیر هست البته شاید برای بعضی کسب و کارها موارد دیگه ای هم وجود داشته باشه که خوشحال میشم در مورد بقیه نکات مهم خرید دستگاه پوز پیامکی در کامنت ها با هم صحبت کنیم.

بیایید با یک مثال دلیل عدم بازخورد از ارسال انبوه را وقتی که به صورت منطقهای و بدون شناخت مخاطب پیامک را ارسال میکنید را به شما توضیح دهیم.فرض کنید در زمینه فروش تجهیزات اداری به شرکتها فعالیت میکنید با ارسال پیامک انبوه به کل افراد یک منطقه چند درصد احتمال دارد شما بتوانید در بین این افراد مسئول خرید و تصمیم گیرنده نهایی را پیدا کنید؟ این روش بسیار هوشمندتر و ارزانتر است.به جای ارسال 50000 پیامک، می توانید بازخورد بسیار بهتری نسبت به ارسال 50000 پیامک به صورت کورکورانه دریافت کنید. این محقق می شود. همچنین در پنل دستگاه می توانید تعریف کنید به محض ورود یک شماره موبایل توسط مشتری یک پیامک خوش آمدگویی شامل شماره تماس و لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه شما برای او ارسال شود. بله، ما در تنظیمات دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان در سمت پنل پیامک شماره خدماتی را تعریف می کنیم که پبامک به دست همه خواهد رسید. خود قرار داده و از مشتری بخواهید تا شماره موبایل خود را در آن وارد کند، سپس به صورت آنی برای مشتری پیامک ارسال شده و آن شماره نیز در پنل پیامکی شما ذخیره می شود.

می توانید یک پیام جالب مانند “کارت خود را رها کنید تا همیشه در تماس باشید” بر روی این جعبه اضافه کنید تا افراد به یاد داشته باشند که این کار را انجام دهند. به همراه این دستگاه یک پنل آنلاین نیز ارائه می شود، تمام شماره هایی که وارد دستگاه می شوند بلافاصله در پنل ذخیره می شوند. در زمان خرید دستگاه ذخیره ساز شماره تماس، یک پنل آنلاین رایگان نیز به همراه دستگاه ارائه می گردد. میخواهید برای 50 هزار نفر شماره که در یک منطقه هستند پیامک بفرسید چند درصد از این افراد به خدمات شما نیاز دارند؟ شما می توانید با استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری از انحراف مونتاژ شده توسط سامانه پیامکی فراز، شماره موبایل مشتریانی را که به صورت حضوری به فروشگاه شما مراجعه می کنند و از ساعات مختلف مانند جشنواره جمعه سیاه، جشنواره یلدا، جشنواره استفاده می کنند، جمع آوری کنید. در علم بازاریابی جدید میگوید ارزش کسبوکار شما به اطلاعاتی است که جمع اوری میکنید.

لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده دستگاه ثبت شماره شود خودداری کنید. 1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2. لطفا پرسشهای نامرتبط با هر پست را در سایت جواب ۲۴ مطرح کنید.3. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. دستگاه ذخیرهساز شماره موبایل مشتریان یک دستگاه فیزیکی مانند کارتخوان است که شما با قراردادن دستگاه ذخیره شماره موبایل دایورت فراز اس ام اس روی پیشخوان فروشگاه میتوانید شماره موبایل مشتریان حضوری که به فروشگاه شما مراجعه میکنند را به روشی بسیار حرفهای و محترمانه جمع آوری کنید و در بلند مدت یک باشگاه مشتریان ارزشمند ایجاد کنید تا در زمانهای مختلف پیامک تبلیغاتی به باشگاه مشتریان خود پیامک ارسال کنید.خیلی از افرادی که یک مرتبه ازطریق پنل اس ام اس نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی برای افزایش فروش اقدام کردهاند احتمالاً به شما میگویند که پیامک تبلیغاتی برای ارسال پیامک با سامانه پیام کوتاه جواب نمیدهد و اگر از آنها سؤال کنید که به چه افرادی پیامک ارسال کردهاند احتمالاً به شما میگویند به افرادی که در یک منطقه بودهاند پیامک ارسال شده و بازخورد خوبی نگرفتهاند.