روش ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

یک پلت فرم نرم افزاری قدرتمند: برای ساده سازی یکپارچه سازی و توسعه ویژگی های ارسال پیامک تحت وب و با استفاده از API پیام کوتاه، استفاده از ویژگی های گسترده و کامل به شما امکان می دهد تا در ارسال پیامک کامل تسلط داشته باشید (مدیریت دفترچه تلفن ها، تاریخ ارسال کمپین، نوع پیامک های ارسالی، تأیید دریافت، مدیریت پاسخ ها، شخصی سازی فرستنده ها و غیره).زیرساخت دسترس پذیری بالا: سامانه پیامکی همکاران اس ام اس رابط مستقیم اپراتورهای پیامکی سراسر کشور می سایت 738sms باشد. سرویسهای اختصاصی رایتل برای مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده تنها به روشهای اینترنتی محدود شده است. خوشبختانه برای شما، نمونه متن پیامکی رایگان زیادی وجود دارد که ارزش خود را از نظر کارایی به اثبات رسانده اند. از طریق همین قسمت، شما به راحتی میتوانید خطوط اختصاصی خودتان و خطوط عمومی یک سامانه را بشناسید و حتی خط اختصاصی خود را تست کنید. هیچ محدودیتی برای ارسال وجود ندارد و با توجه به نرم افزار و سخت افزارهای پیشرفته در نظر گرفته شده تا چندین میلیون ارسال پیامک در روز هم امکانپذیر است.تعرفه ارسال پیامک در سامانه همکاران اس ام اس به چه صورت است؟ دریافت بدون سفته خط خدماتی فراز اس ام اس چه شرایطی دارد؟

برای دریافت پنل در صفحه اصلی ملی پیامک ثبتنام کنید. در اینجا راهکاری که سامانهی ملی پیامک به افراد میدهد، استفاده از خط خدماتی است. حال باید یک تیم پرسشگری آماده کنید که کار تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) را بعد از اتمام تبلیغات انجام بدهند و از افرد سوال کنند که آیا آگهی برند x را دیده اید؟ آیا کار با پنل اس ام اس همکاران SMS دشوار است؟ آیا به دنبال فروش یا خرید خانه هستید؟ به طور مثال ساعات ۵ تا ۸ عصر زمانی است که افراد از محل کار خود به خانه میآیند و در طول این مدت به طور معمول در اینترنت به جستجو میپردازند. بدیهی است در مدت کوتاهی ترافیک سایت به شدت پایین می آید و آنها نیز با شکست روبهرو میشوند. 7. فرآیند بررسی و خدماتی کردن خط توسط همراه اول انجام میشود و مدت معینی نخواهد داشت. برای خدماتی کردن خط، شما تنها نیاز است تا مدارک کامل از شرکت و مدیرعامل خود را برای شرکتی که از آن پنل پیامک تهیه کردهاید ارسال کنید. خدماتی کردن خط پیامکی نیازمند به مدارک شرکتی می باشد و اشخاص حقیقی نمی توانند خطوط پیامکی شان را خدماتی کنند. تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.

فرا پیامک با حضور در نمایشگاههای متعدد بین مخاطبین، برندی شناخته شده محسوب میشود. همچنین میتوانید این متون را ذخیره و در مواقعی که قصد ارسال مجدد آن را دارید، به راحتی از داخل پوشه ذخیره شده ارسال کنید. از دستاوردهای دیگر فراز اس ام اس میتوان به ساخت اولین اپلیکیشن رایگان ارسال پیامک انبوه در ایران، توسعه افزونههای پیامکی رایگان در راستای کاهش هزینههای مدیران سایت و ساخت و توسعه اولین اپلیکیشن ذخیره شماره موبایل مشتریان و باشگاه مشتریان اشاره کرد. از این طریق میتوان بهراحتی و بدون هیچ هزینه اضافهای پیامهای موردنظر را به کلیه شمارههای فعال در کشور ارسال کرد. از مزایای این خطهای خدماتی میتوان به کوتاه و رند بودن شمارهها، ارسال پیامهایی از قبیل کد تأیید، تبریک در مناسبتها و اعیاد، SMSهای اطلاع رسانی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. برای ارسال پیامهایی مانند: تبریک اعیاد و مناسبتها، اطلاع رسانی تغییر روز و ساعت ویزیت دکتر، ارسال کد رهگیری مرسولات، یادآوری تعویض قطعات برای خودرو وسایل برقی و ارسال کد تأیید برای ثبت نام در وبسایتها از پنل پیامک خدماتی با استفاده از خط خدماتی ۹۰۰۰ که بدون نیاز به سفته حتی به افراد حقیقی با استفاده از نماد اعتماد الکترونیک یا پروانه کسب داده استفاده میشود.

اگر متن شما تایید نشد میتونید به سادگی مجددا متن جدید نوشته کمی آن را تغییر دهید. طبق گزارش مخابرات حدود ۴۰% افراد دریافت پیامکهای تبلیغاتی را بستند. اما دسته دوم یعنی خطوط خدماتی، برای ارسال پیامک های خدماتی به کاربران هستند و بنابراین همه کاربران، صرف نظر از اینکه در بلک لیست هستند یا نه، پیامک های آنها را دریافت میکنند. بدیهی است اگر دریافت پیامهای تبلیغاتی را غیرفعال کنید ارسال آنها نیز متوقف خواهد شد. 8. مبلغ خط خدماتی در ابتدا دریافت میشود و کاربر میبایست به این میزان سامانه را شارژ نماید و در هنگام در خواست مبلغ 600 هزار تومان موجودی داشته باشد. سامانه ملی پیامک، با بیش از ده سال سابقه، یکی از بهترین سامانههای کشور در حوزه خدمات پیامکی است که تعرفه ارسال مناسب و پشتیبانی حرفهای به کاربرانش ارائه میدهد. شما میتوانید به همه بانک شمارههای خریداری شده خود و یا شمارههای جمعآوری شده در دفترچه تلفن خود در پنل پیامک، از طریق این خطوط باشگاه مشتریان به ارسال پیامک بپردازید.همچنین میتوانید شمارههای موجود در فایل اکسل خود را به سامانه اضافه نمایید.

جهت ارسال پیامک به همه خطوط از جمله خطوط لیست سیاه و سفید از امکانات ویژه این سامانه پیامک می باشد. همچنین وجود لینک پیوند به وب سایت در برخی از محتواهای متنی.چنانچه هنوز پنل اس ام اس ارزان قیمت مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید، سامانه پیامکی همکاران اس ام اس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. قبل از تعریف خط کلاب به شرح کلی خطوط موجود در سامانه پیامک می پردازیم. تقسیم منطقه ای در ماژول هدفمند پایان راه نیست، بلکه طبقه بندی های محلی بیشتری را می توانید در ملی پیامک ببینید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. بلک لیست یا لیست سیاه به کسانی گفته می شود که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد. روش های تبلیغاتی مختلفی برای مغازه ها وجود دارد که یکی از آنها استفاده از چراغ های نورانی به طرق مختلف است که یکی از نمونه های فوق استفاده از لامپ چراغ رقص نور توپی گردان در جلوی مغازه ها است.

پیامکهایی که روزانه روی گوشی خود دریافت میکنید و مضمون همگی آنها آگهی و فروش است از پنل پیامک تبلیغاتی ارسال میشوند. سرعت بالای ارسال پیامک های هدفمند، دریافت پیامک ها توسط مخاطبین با هر نوع گوشی و سیم کارت، همچنین هزینه بسیار پائین پیامک نسبت به سایر روش های بازاریابی باعث شده است که پنل اس ام اس به بستری بسیار قوی برای تبلیغات و ارائه انواع خدمات شناخته شود. با تبلیغات در سایت های آگهی و نیازمندی ، معمولاً نیازی به صرف وقت برای ایجاد یک تبلیغ یا پرداخت هزینه خدمات آژانس خلاق برای ساخت آگهی برای خود نخواهید داشت. خط خدماتی ۹۰۰۰ لزوما نیازی به ثبت شرکت ندارد اما سایر اپراتورهای ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ برای خدماتی نمودن خط می بایست لزوما خط شرکت حقوقی داشته باشید و ۲۰ میلیون سفته پرداخت کنید تا خط خدماتی اختصاصی داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما میخواهید به شهر تهران ارسال داشته باشید، دیگر نیازی نیست تک تک شماره ها را در سیستم و به صورت دستی وارد کنید. به عنوان نمونه: با تقسیم افرادی که بازاریابی شدهاند به افرادی که مراجعه کردهاند، درصد موفقیت بازاریابی را تعیین کرد. خط اختصاصی 3000، همانند اپراتور 1000، یکی از خطوط مورد علاقه سازمان های دولتی است؛ به طوری که بیش از 90 درصد از برنامه های صدا و سیما از این اپراتور استفاده می کنند.

به عبارتی هنگامیکه شما اقدام به خرید خط می کنید، آن خط پیامکی به صورت پیشفرض تبلیغاتی می باشد.سپس باید اقدام به خدماتی کردن خط کنید. اگر شرکتتان ثبت ملی شده باشد بهراحتی قادر به ضمیمه کردن شناسه مربوطه به پرونده هستید. خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است. در صورتی که بازخورد پست اینستاگرامی یا استوری بالا رود امکان موفقیت به مراتب بالاتر میرود. تبلیغات هدفمند در موتورهای جستجوگر، یکی از زیر شاخههای تبلیغاتی پرداخت-بهازای-کلیک (PPC) بهشمار میرود که در آن، تبلیغات شما فقط برای کسانی نمایش داده میشود که بهدنبال محصولات و خدماتتان هستند. اگر صاحب هر یک از این دو شغل هستید ، باید به شما بگوییم که اس ام اس تبلیغاتی می تواند به خوبی شما و خدماتتان را پروموت کرده و به مخاطب معرفی کند! لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

بهتر است سازندگان اپها و مدیران سایت، بهخوبی از تفاوت دو پنل خدماتی و تبلیغاتی آگاه باشند. در این روش پیامهای غیر تبلیغاتی نظیر ارسال پیامک تبریک تولد، کد تأیید ورود به سایت، یادآوری خدمات و تغییر زمان ویزیت دکتر را به مشترکین ارسال میشوند. بعد از تائید، شرایط برای تغییر وضعیت خط تبلیغاتی به خط خدماتی آماده است و در نهایت پیامکی با موضوع اطلاعرسانی تغییر وضعیت خط برایتان ارسال میشود. لازم به ذکر است هیچگونه محدودیتی برای افرادی که در حال حاضر مشغول استفاده از خطوط تبلیغاتی هستند نیز وجود ندارد؛ بلکه بهراحتی و در کمترین زمان میتوانند کاربری پنل پیامک را تغییر دهند.

برای دریافت خط خدماتی باید به صورت شخصیت حقوقی اقدام کنید، دارای شناسه ملی و شماره ثبت باشید، مبلغ معینی سفته تضمین بدهید (مبلغ سفته برای هر پیش شماره متفاوت است) و تقریبا دو تا شش ماه زمان لازم است تا خط تبلیغاتی تبدیل به خدماتی شود. تبلیغات هدفمند شامل ریتارگتینگ نیز میشود زیرا شخصیسازی تبلیغات را بیشتر میکند و مشتریان را تشویق میکند تا خرید کنند یا اقدام لازم را انجام دهند. اینستاگرام شاید بزرگترین فضای تبلیغاتی دنیا نباشد اما یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به بیشتر رقیبانش دارد؛ اینستاگرام Ad Blocker ندارد. اما شاید از خودتان بپرسید چگونه باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ شاید نتوان اسم این روش را تبلیغات گذاشت، اما یکی از روشهای متداول افزایش ممبر تلگرام است. در ابتدای آن از عباراتی که متن را از حالت تبلیغاتی به خدماتی سوق میدهد؛ مثل عبارت ” کاربر گرامی، همکار ارجمند، دانشجوی محترم و… با دریافت سامانه پیام کوتاه بازید ایده ، خط club بصورت کاملا رایگان ارائه میشود.این خطوط با توجه به حجم ارسال بالای کاربران و استقبال شرکت ها و مشتریان گرانقدر در هر ارسال حداکثر ۲۰۰۰ شماره را قبول میکند.برای ارسال مثلا ۱۰ هزار پیامک باید شماره ها را در ۵ ارسال ۲۰۰۰ تایی تقسیم کنید و محدودیتی در سقف ارسال روزانه وجود ندارد.

این خطوط قابلیت دریافت پیامک را ندارند. این خطوط در واقع همان خطوط تبلیغاتی هستند، با این تفاوت که قابلیت ارسال پیام کوتاه به لیست سیاه هم دارند. در واقع اصلیترین تفاوت تبلیغات ATL و BTL را باید در تفاوت میان جمعیت مخاطبان و نحوه انتقال پیام جستجو کنیم. اول از همه باید فرم درخواست خط خدماتی، که در سایت ملی پیامک در دسترس است، همراه با تعهدنامه خدماتی، یک فقره چک یا سفته (بر اساس اپراتور انتخابی)، گواهی امضا مدیر عامل (شرکتها و موسسات خصوصی) و بانک شماره مشترکین (شمارههای مشترکین فعلی) را برای ملی پیامک ارسال کنید و سپس درخواست خط دهید.

در این قابلیت، افرادی که در اطراف محل انتخابی شما هستند بر اساس حضور، شناسایی شده و در زمان دلخواه شما هدف ارسال قرار می گیرند. اما اشکال این نوع تبلیغات این است که افرادی که آگهی شما را می بینند به ندرت پیش می آید که دانشجو یا دانش آموز باشند و بخواهند از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمایند. لذا شما باید خط اختصاصی تبلیغاتی داشته باشید و آن را به خدماتی تبدیل نمایید. به طور کلی، تبدیل خط بین ۲ تا ۶ ماه زمان نیاز دارد. اشخاص حقوقی با استفاده از مدارک شرکت و بدون نیاز به سفته نیز می توانند خط خدماتی اختصاصی داشته باشند همچنین فراز اس ام اس برای پیامک های اطلاع رسانی خط خدماتی عمومی نیز در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. اما برای اطلاع رسانی به مشتریان و ارسال کدهای تأیید، استفاده از پنل پیامک خدماتی بهترین گزینه است. از طریق خط خدماتی میتونین به شماره های بلک لیست ارسال اطلاع رسانی انجام بدین. خرید پنل پیامکی و ارسال انبوه پیام کوتاه از این طریق به کاربر این امکان را میدهد تا بدون هیچ دردسری به راحتی متن پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان زیادی بفرستد. امکان خدماتی کردن خطوط 14 رقمی در مسیر 50001 و 50009 میسر میباشد.

خیلی از کاربران هنوز نمیدانند که با مسدود کردن پیامهای تبلیغاتی، هر چقدر هم روی گزینه کد اعتبارسنجی یا رمز یکبار مصرف کلیک کند، پیامی دریافت نخواهد کرد، بنابراین شاکی از سایت یا اپلیکیشن شما خارج میشود و حتی ممکن است سراغ رقبایتان برود. علاوهبر خط اختصاصی، ملی پیامک شرایط دریافت خط خدماتی اشتراکی را هم برای کاربرانش فراهم کرده است. خرید سیمکارت مجزا و ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست: این کار علاوهبر هزینهبر بودن، بسیار وقتگیر است. اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید. به این دلیل که این کار بسیار زمان میبرد و در نهایت هیچ نتیجهای نخواهد داشت! همانطور که میدانید در این روش شما تبلیغ و معرفی خدمات یا کالای خود را به اینفلوئنسری که در حوزه کاری شما فعالیت دارد میسپارید و مردم به خاطر اعتمادی که به او دارند از محصول یا خدمات شما استفاده میکنند و در نتیجه بازده تبلیغات و فروش شما بیشتر میشود. این خط امکان ارسال پیام کوتاه را به کلیه خطوط حتی شمارههای لیست سیاه هم دارد که در ادامه بیشتر دربارهاش صحبت خواهیم کرد.