خدمات ارسال بار با کشتی: هزینه مناسب + حمل و نقل هوشمند 1402 | transemartlogistics

حمل دریایی عمیق بیشتر برای کالاهایی همچون سنگ، آهن، سیمان، روغن و کود به کار می رود که عموما کشتی ها بزرگ برای جابجایی این محصولات استفاده می شود. در صورتی که امکان بارگیری به صورت مستقیم از بندر مبدا به مقصد وجود نداشته باشد از این شیوه حمل و نقل استفاده می شود. به عنوان مثال کالای یک کشتی در بندر جبل علی پهلو می گیرد و در آن جا به کشتی دیگر و یا یک هواپیمای دیگر منتقل می شود و به سمت مقصد نهایی مانند ترکیه راهی می شود. روبروی خدمات حمل و نقل در اعماق دریا ، این نوع حمل و نقل کالا در مسافت های نسبتاً کوتاه انجام میشود.

از راندمان اقتصادی پایینتری به نسبت حمل با کشتی برخوردار است و معقول تر فرستادن این حجم از وسائل توسط کانتینر و حمل با کشتی می‌باشد. باشد، بهتر است کالای واردکننده با کالای دیگران به صورت مشترک در یک کانتینر باشد، زیرا هزینه حمل را پایین می آورد اما زمان حمل بیشتر طول می کشد. به این صورت که در مسیر حرکت محتوای بار از کانتینر کشتی خارج می‌شود و برای ارسال به مقصد اصلی در کانتینر یک کشتی دیگر مجددا بارگیری می‌شود. در موردی که حجم بار بسیار زیاد است فرستنده می‌تواند کل کشتی را چارتر ( اجاره ) کند. معمولا این روش برای بارهای حجم زیاد و بدون بسته‌بندی مانند شکر، آرد و … استفاده می شود.

نرخ حمل بار با کشتی و استعلام قیمت حمل دریایی: 0 تا 100 ارسال بار با شرکت حمل و نقل دریایی (مشاوره با ما رایگان است)

سالانه ترابری دریایی به کشورهایی مانند هند ، قطر و عمان ، سهم زیادی از ترابری دریایی در ایران را به خود اختصاص داده اند. هنگامی که انتقال کالا ها و یا غیره به وسیله کشتی ، قایق و یا هر شناور دیگری از طریق دریاها ، اقیانوس ها ،دریاچه ها ، کانال ها و رودخانه ها انجام می‌گیرید ، حمل و نقل دریایی صورت گرفته است. مانند هر نوع از روش حمل و نقل ، کافی است برای استعلام قیمت ، نوع کالا به همراه وزن آن را بگویید و در کمترین زمان از هزینه کل مطلع شوید. خدمات حمل و نقل از عمق دریا به مفهوم حمل و نقل میان قاره‌ای با عبور از سطح اقیانوس‌ها، طی نمودن مسافت‌های طولانی و به کارگیری کشتی‌های بزرگ است. حمل دریایی عمیق بیشتر برای کالاهایی همچون سنگ آهن، سیمان، روغن و کود بکار می‌رود. از دیگرمزایای حمل و نقل دریایی دارای ثبات و تشابه نسبی در کرایه‌هاست.

هزینه حمل دریایی چقدر است؟

گروپاژ دریایی شیوه‌ای به‌صرفه برای حمل بار دریایی در شرایطی است که اجاره کامل یک کانتینر برای فرستنده صرف https://transemartlogistics.com اقتصادی ندارد. از دیدگاه مالی، یک کانتینر پر 75 درصد یا بیشتر معمولاً ارزان‌تر از حمل و نقل LCL است (به عبارت دیگر، LCL حدود 25 درصد هزینه اضافی دارد). دلیلش این است که باربری باید اقلام شما را بسته بندی کند و اقلام شما را با افراد دیگر باز کند.

  • حمل و نقل دریایی و ارسال بار با کشتی ، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل در سطح بین المللی است .
  • نیروی مرزی استرالیا ممکن است کالاهایی را که نیاز به برچسب‌گذاری دارند توقیف کند؛ خصوصاً در مواردی که کالاها دارای توصیف تجاری نادرست یا گمراه کننده هستند.
  • ارتفاعی که کشتی در حداکثر بارگیری به آب می‌نشیند را آب‌خور کشتی می‌نامند.
  • کانتینرهای تاشو طبیعتاً فضای کمی اشغال می‌کنند اما فقط در مواقع خاصی به کار برده می‌شوند.
  • حمل و نقل دریایی و ارسال بار با کشتی ، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل در سطح بین المللی است .که می توان برای حمل محموله هایی با حجم و وزن بالا به خارج از کشور مورد استفاده قرار گیرد.
  • ما باتوجه به نوع کالایی که قرار است منتقل بشود ، از کشتی های مخصوص استفاده می کنیم.
زیرا بسته بندی جعبه شما هر چقدر محکم باشد ، اگر کالاهای کوچک و یا شکننده ای را بدون پر کردن فضای اطراف در داخل آن قرار دهید ، احتمال آسیب دیدگی را به شدت افزایش می دهید . زیرا در هنگام حمل بار با کشتی ، محموله شما با طیف وسیعی از کالاهای دیگر حمل شود و مهم است که هم محافظت شوند و هم زمانی که در کنار هم ، در بالا و در مقابل کالاهای دیگر قرار بگیرند بدون آسیب دیدن به مقصد برسند . در این روش محموله به مقصد یا کشور واسطه ی دیگری منتقل شده و پس از آن به روش هوایی یا زمینی به مقصد اصلی بارگیری می شود. اگر دقیقا با تمامی حمل و نقل ها آشنایی ندارید و نمیدانید که کدام یک بهتر است و هر کدام چه مزایا و معایبی دارد؛ ابتدا مقاله حمل و نقل چیست و انواع آن را مطالعه کنید.

خدمات ارسال بار با کشتی: هزینه مناسب + حمل و نقل هوشمند 1402 | transemartlogistics