حقایق جالب آسانسور ها در اطراف ما آسانسور غدیر تولید کننده درب سماتیک، سلکوم و لولایی

با توجه به نوسانات قیمت و تنوع در طراحی و همچنین انواع ساختار آسانسور ها ، برای قیمت آسانسور با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از بازدید رایگان از محل پروژه قیمت آسانسور محاسبه و پیش فاکتور برای شما ارسال بررسی شود . مثلا قیمت آسانسور 8 نفره، بسیار بیشتر از قیمت آسانسور 4 نفره است، زیرا اصول طراحی و ساخت متفاوتی هم دارد. با وجود نوآوری و پیشرفت در سیستم جابجایی عمودی، می توانیم بدون در نظر گرفتن وزن، در چندین سطح به سرعت حرکت کنیم و مسیر حرکت خود در ساختمان را تغییر دهیم. در مورد آسانسور هایی که هر روز در مطب پزشک، مراکز خرید، محل کار، مدرسه و یا مکان های مورد علاقه خود استفاده می کنید، کمی فکر کنید. سفر و جابجایی با آسانسور ممکن است بخشی از زندگی هر روز شما باشد. اما در این مقاله قصد داریم به بررسی حقایق جالب آسانسورها بپردازیم.

  • از سال 1357 کار خود را با تولید بالابرهای صنعتی آغاز نموده ایم و با توجه به گسترش ساخت و ساز و ضرورت تولید آسانسورهای مسافربر، برای اولین بار آسانسور نفربر خود را درسال 1368 نصب و راه‌اندازی کردیم.
  • سیستم‌های هوشمند طوری برنامه ریزی شده‌اند که در ابتدای روز افراد زیادی را بالا ببرند و در پایان روز برعکس پایین آورند.
  • برای بالا و پایین بردن کابین در طبقات مختلف از سیم بکسل استفاده می شود.
  • مناسب برای ساختمان هایی که فضای کافی را برای تاسیس موتورخانه ندارند.

این دگرگونی و پیشرفت بر روی انواع آسانسور نیز تاثیر خودش را گذاشت. در اواسط قرون نوزدهم بود که آسانسور صنعتی آن زمان شروع به کار و عمل با نیروی بخار کردد تا بتوان از آن برای حمل بار راحت تر استفاده کرد. این استادیوم دارای گنجایش برای حضور شصت و پنج هزار نفر بوده است و ارتفاع آن به چهل و هشت متر میرسد. ساخت این بنا بدون استفاده از وسایلی مانند آسانسور یا بالابر ها ممکن نبوده.

به همین دلیل شرکت های بسیاری در تهران تاسیس شده اند که انواع خدمات مربوط به آسانسورها را ارائه می کنند. یافتن یک شرکت آسانسوری که از نظر سابقه فعالیت و رعایت استانداردهای فنی و ایمنی در سطح بالایی باشد، کار بسیار دشواری است. به همین منظور ضروری است به همین منظور در صورتی که نیاز به نصب و راه اندازی سیستم آسانسور در تهران دارید، شرکت هیرو آسانسور با تمامی توان آمادگی دارد تا بهترین سیستم ها را از نظر فناوری های مدرن و کیفیت بسیار بالا در محل نصب و اجرا کند.

درب آسانسور

وزنه گالوانیزه همچنین توقف ایمن کابین هنگام ترمز اضطراری را میسر می‌سازد. وزنه گالوانیزه آسانسور جزء قطعات مهم در حفظ تعادل و بهبود عملکرد آسانسور محسوب می‌شود. وزنه‌های ۳۵ الی ۴۰ کیلوگرمی مسطح بنا به ظرفیت و وزن کابین آسانسور انتخاب و به انتهای کابین متصل می‌شوند.استفاده از وزنه‌های گالوانیزه به دلیل قیمت مناسب و ساختار ماندگار بسیار گسترده شده است و طرفداران زیادی دارد.

آسانسورهای وینچی[ویرایش]

معمولا برای استفاده از آسانسور کارگاهی در کارگاه های ساختمانی، اپراتور مسئول استفاده از آسانسور می باشد و نفرات دیگر شامل مهندسین و کارگران حق استفاده از آسانسور بدون حضور اپراتور را ندارند. اپراتور به وسیله مدار کنترل فرمان الکتریکی وظیفه هدایت صحیح آسانسور کارگاهی بین طبقات را بر عهده دارد. آسانسور کارگاهی در واقع نوعی آسانسور صنعتی است که صرفا جهت انتقال نفرات و مصالح در مرحله نازک کاری و همچنین بعد از سفت کاری در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترمز اضطراری با توجه به نحوه عملکرد، به انواع مختلفی از جمله پاراشوت لحظه‌ای، پاراشوت ضربه‌گیر و پاراشوت تدریجی تقسیم می‌شود که پاراشوت تدریجی نسبت به مدل‌های دیگر محبوبیت بیشتری نزد کاربران دارد. درب های اتوماتیکاین نوع درب ها از استانداردهای مدرن درب آسانسور هستند. از ویژگی های مختلفی که درب های اتوماتیک دارند می توان به تشخیص موانع، سنسورهای فشار، سنسورهای ترافیک، کنترل سرعت و تغذیه دوربین مدار بسته اشاره کرد. درب های اتوماتیک که در حال حاضر پر استفاده ترین درب های آسانسوری هستند به نوبه خود دارای انواع مختلفی چون سانترال، شیشه ای و ام اس هستند. درب آسانسوردرب های آسانسورها علاوه بر اینکه بر ایمنی آسانسور می افزایند، برای ایجاد زیبایی و جذابیت در ساختمان ها بسیار مهم هستند. البته قبل از اینکه به انواع آن بپردازیم باید بدانیم جنس درب آسانسور در طبقات می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد اما معمولا از فلز با تزئین استیل طرح دار استفاده می شود.

حقایق جالب آسانسور ها در اطراف ما آسانسور غدیر تولید کننده درب سماتیک، سلکوم و لولایی