تعرفه ارسال پیامک انبوه به تفکیک اپراتور

تعرفه ارسال پیامک انبوه در ایرانسل

سیم‌کارت هزینه یک پیامک فارسی هزینه یک پیامک انگلیسی
دائمی ایرانسل ۹.۹ ۲۳.۲
اعتباری ایرانسل ۱۱.۶ ۲۷.۴
به خارج از کشور ۱۵۰۰ ۱۵۰۰
به خطوط ثابت ۱۲ ۱۲

تعرفه ارسال پیامک انبوه در اپراتور رایتل

تعرفه ارسال پیام کوتاه انبوه در همراه اول

ارسال پیامک انبوه چیست؟

هر اپراتور برای ارسال پیامک انبوه یک تعرفه متفاوت دارد. تعرفه همراه اول بسته به اینکه پیامک‌ها را به سیم کارت دائمی می‌فرستد یا اعتباری، متفاوت است. همچنین فارسی یا انگلیسی بودن متن نیز قیمت آن را تغییر می‌دهد که در جدول زیر آن را مشاهده می‌کنید. قیمت‌هایی که در این مقاله مشاهده می‌کنید بر اساس آخرین تعرفه‌های اعلام شده در سال ۱۴۰۱ است.

خبر خوب آنکه به راحتی می‌توانید در سایت ایده پردازان با وارد کردن تعداد پیامک مورد نظر و مبلغ، تعرفه را محاسبه کنید. به علاوه هیچ حداقل یا حداکثری در تعداد پیامک‌هایی که ارسال می‌کنید وجود ندارد. از مزیت‌های این شرکت آنکه در صورت ارسال پیامک با تیراژ بالا یا برند بودن، برای دریافت تعرفه مناسب می‌توانید با بخش فروش این شرکت تماس بگیرید تا از شرایط آن باخبر شوید.

چه کسانی پنل پیامکی شخصی تهیه می‌کنند؟

۳. ارسال پیامک انبوه بر اساس چه ویژگی‌هایی امکان‌پذیر است؟

همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید هزینه ارسال تعرفه از اپراتور ایرانسل نیز آمده است. این اپراتور نیز بسته به اینکه به داخل یا خارج از ایران پیامک ارسال می‌شود یا به سیم‌کارت اعتباری یا دائمی فرستاده می‌شود تعرفه‌ای متفاوت دارد. در ضمن ارسال به خارج از ایران تنها به کشورهای آلمان، سوریه، عراق، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، استرالیا، ترکمنستان، آذربایجان، کویت، امارات، کانادا، پاکستان، ایالات متحده، چین، لهستان، ازبکستان، دانمارک، روسیه، سوئد و فنلاند مقدور است. برای ارسال پیامک به دیگر کشورها باید مبلغ ۲۲۰ تومان پرداخت شود.

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/bulk-sms-sending-tariff/

تعرفه ارسال پیامک انبوه در رایتل

سیم‌کارت هزینه یک پیامک فارسی هزینه یک پیامک انگلیسی
دائمی رایتل ۹.۸ ۱۶.۹
اعتباری رایتل ۱۱.۵ ۲۳

درآمد عمومی دولت

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، ارسال پیامک انبوه بر اساس ویژگی‌های مختلف می‌تواند انجام شود. شما بسته به اهداف و کسب‌وکاری که دارید می‌توانید ویژگی مناسب را انتخاب کنید. در زیر ویژگی‌هایی را که می‌توانید بر اساس آن پیامک انبوه ارسال کنید مشاهده می‌کنید.

ارسال پیامارسال اس‌ام‌اس با شماره شخصیارسال پیامک انبوه با شماره شخصی ممنوع است

کسانی که به تعداد زیاد پیامک ارسال می‌کنند یا قصد دریافت پاسخ نیز دارند.

ارسال پیامک انبوه توسط بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها به منظورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع خدمات یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده قیمت ارسال پیامک انبوه است. هر اپراتور برای این خدمات قیمت متفاوتی اعلام کرده است. در این مقاله تعرفه ارسال پیامک انبوه به تفکیک اپراتورها را بررسی می‌کنیم. به کمک این مقاله شما می‌توانید با خدمات و هزینه هر اپراتور آشنا شوید و با اطمینان بیشتری پنل بگیرید.

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مصوب مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ۳۰ ریال در هر صفحه پیامک افزوده شده است. مبلغ مابه‌التفاوت در درآمد عمومی دولت محاسبه می‌شود و جزء درآمد اپراتور مربوطه یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل نیست.

مقایسه هزینه ارسال پیامک انبوه در سه اپراتور

۱. آیا محاسبه تعرفه نهایی ارسال پیامک انبوه تنها بر اساس قیمت اعلام شده است؟

اکثر افراد ارسال پیامک انبوه را به شرکت‌های آماده ارائه این خدمات می‌سپارند. در این روش شخص لیست مخاطبین، متن پیامک و تعداد ارسال را به شرکت می‌گوید و مابقی کارها توسط شرکت انجام می‌شود. در این شرایط نیازی به تهیه پنل شخصی نیست و خود شرکت از طریق پنلی که دارد سفارش شما را انجام می‌دهد. در تمامی مراحل می‌توانید نظرات خود را اعمال کنید و همچنین با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید تا به بهترین نحوه به هدف خود برسید.

تعرفه ارسال پیامک انبوه در همراه اول

سیم‌کارت هزینه یک پیامک فارسی هزینه یک پیامک انگلیسی
دائمی همراه اول ۸.۹ ۲۲.۲
اعتباری همراه اول ۱۰.۶ ۲۶.۴

تعرفه ارسال پیامک انبوه در اپراتور ایرانسل

ارسال پیامک انبوه بر اساس جنسیت، شهر، کدپستی و دیگر ویژگی‌های مخاطب ارسال می‌شود.

تعرفه ارسال اس‌ام‌اس به تفکیک اپراتور

تعرفه‌هایی که در بالا مشاهده می‌کنید برای ارسال یک پیامک یعنی ۷۰ کاراکتر در پیامک فارسی و ۱۶۰ کاراکتر در پیامک انگلیسی است. اگر متن پیامک از این تعداد بیشتر بود، تعداد پیامک در تعرفه اعلام شده، ضرب می‌شود. همان‌طور که در بالا گفته شد، ۹٪ مالیات به هزینه هر تعرفه اضافه می‌شود.

با یک مقایسه ساده نمی‌توان از بین سه اپراتور بهترین آن را انتخاب کرد. ممکن است در یک اپراتور تعداد کسانی که سیم‌کارت دائمی دارند در مقایسه با صاحبان سیم‌کارت اعتباری بیشتر باشند و در نتیجه تعرفه ارسال پیامک به سیم‌کارت دائمی را پایین‌تر آورده باشد و در یک اپراتور دیگر آنتن‌دهی بیشتر باشد و در نتیجه افراد بیشتری پیامک دریافت می‌کنند. جدول زیر قیمت تمامی اپراتورها را نشان می‌دهد. بررسی مزیت هر کدام و انتخاب پنل مناسب را بر عهده خودتان می‌گذاریم.

سیم‌کارت کم‌ترین تعرفه میانگین تعرفه بالاترین تعرفه
اعتباری (متن فارسی) همراه اول= ۱۰.۶ رایتل= ۱۱.۵ ایرانسل= ۱۱.۶
دائمی (متن فارسی) همراه اول= ۸.۹ رایتل= ۹.۸ ایرانسل= ۹.۹
اعتباری (متن انگلیسی) رایتل= ۲۳ همراه اول= ۲۶.۴ ایرانسل= ۲۷.۴
دائمی (متن انگلیسی) رایتل= ۱۶.۹ همراه اول= ۲۲.۲ ایرانسل= ۲۳.۲

ارسال پیامک انبوه بر اساس متغیرهای مختلف

در جدول زیر جزئیات ارسال پیامک با این اپراتور آمده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، ارسال پیامک در اپراتور رایتل هزینه متفاوت است.

امتیاز به این مطلب

قیمت و تعرفه ارسال پیامک انبوه عامل مهمی در محاسبه کلی هزینه ارسال پیامک است. اما برای ارسال هزینه نهایی اقدامات بیشتری احتیاج است. هزینه خریداری طرح، خط و هزینه استفاده از بانک شماره از جمله هزینه‌هایی هستند که در تعرفه اعلام شده در هزینه نهایی محاسبه می‌شود. در نتیجه برای انتخاب ارزان‌ترین پنل تنها توجه به تعرفه اعلام شده کافی نیست.

۲. چه کسانی پنل پیامکی شخصی تهیه می‌کنند؟

اما افرادی که می‌خواهند به طور منظم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و هفته‌ای یک بار پیامک انبوه ارسال کنند، پنل شخصی تهیه می‌کنند. همچنین اگر قصد دریافت پاسخ از سمت مخاطب دارید یا می‌خواهید از سایر امکانات استفاده کنید، می‌توانید پنل پیامکی تهیه کنید. در این صورت لازم است خودتان متن مناسب، تعداد ارسال، تهیه دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبین و دیگر موارد را تهیه کنید.

پیامک انبوه چیست

سخن آخر

  • تعرفه ارسال پیامک انبوه به تفکیک اپراتورها در جدول‌های درون متن آمده است.
  • ارسال پیامک بر اساس سن، جنسیت، استان و عوامل دیگر ارسال می‌شود.
  • افرادی که می‌خواهند پیامک انبوه ارسال کنند با ارائه دفترچه تلفن، متن پیامک و دیگر ملزومات به شرکت‌های ارسال پیامک انبوه مانند ایده پردازان می‌توانند این کار را انجام دهد.
  • در سایت ایده پردازان تعرفه‌های آن و خدمات این شرکت را می‌توانید مشاهده کنید.

پرسش‌های پرتکرار

تعرفه ارسال پیامک انبوه

در محاسبه تعرفه نهایی ارسال پیامک، علاوه بر قیمت هر پیامک، هزینه خریداری طرح، خط و هزینه استفاده از بانک شماره نیز در آن دخیل هستند.

برای ارسال پیامک انبوه به یک نرم‌افزار نیاز است. این نرم‌افزار ممکن است در سایتی خدمات ارائه دهد که کاربر در آن عضو است. همچنین می‌تواند به صورت یک نرم‌افزار تحت وب باشد. در هر دو صورت هنگام ارسال پیامک به اینترنت نیاز است. به این نرم‌افزار پنل اس‌ام‌اس یا پنل پیامک گفته می‌شود. در این پنل امکان ذخیره کردن تعداد زیادی شماره تلفن وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد.

تعرفه ارسال پیامک انبوه در اپراتور همراه اول

پنل شخصی چیست

حتماً برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید از یک برند شناخته شده، شماره همراه شما خواسته می‌شود تا زمان حراج‌ها و جشنواره‌ها به شما اطلاع‌رسانی شود. در واقع در این طرح ارسال پیامک انبوه در حال استفاده است. ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های مؤثر در بازاریابی و تبلیغات است. تقریباً ۹۰ درصد پیامک‌هایی که ارسال می‌شوند، توسط مخاطبین خوانده می‌شوند. به خصوص اگر متن به گونه‌ای تنظیم شود که جذاب باشد و کنجکاوی مخاطب را برانگیزد. اغلب هدف از ارسال پیامک اهداف بازاریابی، اطلاع‌رسانی یا نظرسنجی است.

پنل اس‌ام‌اس چیست؟

بسیاری از شرکت‌ها اغلب برای تبلیغات خود یا اطلاع رسانی مخاطبان از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند. ارسال این پیامک‌ها می‌تواند بر اساس محل زندگی، سن، جنسیت و فاکتورهای دیگر باشد. برای مثال اگر محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید فقط برای آقایان مناسب است بر اساس جنسیت می‌توانید پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک انبوه با شماره تلفن شخصی ممنوع است و در صورت انجام این کارت سیم‌کارت مسدود می‌شود. شما پس از تهیه پنل پیامک تبلیغاتی، می‌توانید اقدام به ارسال پیامک کنید. اغلب برای دقت و سرعت بیشتر این کار را به شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند مانند شرکت ایده پردازان، محول کنید. در سایت می‌توانید لیست تعرفه‌های ارسال پیامک از طریق این پنل را مشاهده کنید.

محاسبه تعرفه ارسال پیامک انبوه