تزریق ژل مزایا، کاربرد و هزینه ها کلینیک پوست و مو لیا-مهسا امانی

تزریق ژل مزایا، کاربرد و هزینه ها کلینیک پوست و مو لیا-مهسا امانی

تحقیقات نشان داده است که به طور میانگین، اولین علائم پیری صورت از سن سی سالگی به صورت چروک‌های ریز در اطراف چشم، افتادگی پوست در ناحیه پایین صورت، خط لبخند و نکات مهم بعد از تزریق ژل لب (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/home-care-after-a-hyaluronic-acid-injection/) … نمایان می‌شود. هر چه زمان بگذرد و این خطوط بیشتر و عمیق‌تر شوند، ظاهر انسان پیرتر خواهد شد. درست است که این فرآیند بخشی از زندگی بوده و روندی طبیعی دارد اما ما با مراقبت از پوست خود می‌توانیم به حفظ قوای سلول‌های پوستی کمک کنیم. از سویی دیگر می‌توان با روش‌هایی مانند تزریق ژل، با چروک و افتادگی پوست خداحافظی نمود.

خوشحالم در دکترتو فرصت تولید محتوا در دنیای پزشکی و ارتقاء سلامت جامعه را دارم. زیرا یک تا دو روز پس از تزریق نباید به این ناحیه آب برسد. کبودی یا خون‌مردگی در ناحیه ی تزریق که حداکثر تا یک هفته بعد از بین می‌رود. دوران بهبودی کوتاه و بازگشت سریع فرد به فعالیت‌های روزمره. خوشحالیم که مطالب ما براتون مفید واقع شده و ممنون از حسن توجهتون. کسانـی که دارای عفـونت فعال در ناحیه ‏ی تزریق می ‏باشند.

در برخی نواحی مانند لب بالایی ممکن است 30 دقیقه قبل از تزریق از کرم بی‌حس کننده استفاده شود. در صورت تصمیم به انجام تزریق ژل باید به پزشک مراجعه کنید. پزشکان متخصص پوست در این زمینه آموزش دیده‌اند تا این تزریق‌ها را به نحوی ایمن در محیطی مناسب انجام دهند.

همچنین یکی از فاکتورهای مهم در میزان ماندگاری نتایج تزریق ژل، نوع مواد تشکیل دهنده ی آن است. اگر مواد مورد استفاده در ژل مانند اسید هیالورونیک طبیعی باشد توسط بدن جذب شده و میزان ماندگاری نتایج نیز کمتر خواهد بود. اما اگر مواد مصنوعی نیز به آن اضافه شود با توجه به غیر قابل تجزیه بودن این مواد، میزان ماندگاری نتایج نیز بیشتر خواهد بود.

  • البته شاید بتوان گفت این زیبایی بیشتر از همه در صورتشان خلاصه می‌شود.
  • شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بدون هیچ‌گونه مشکلی بیرون بروید.
  • حتما از مواد غذایی حاوی امگا ۳ در وعده‌های غداییتان بهره بگیرید.
  • این ژل‌ها برای برخی از متقاضیان انتخاب خیلی خوبی هستند و بیشتر به کسانی توصیه می‌شوند که آمادگی یک تغییر همیشگی را داشته باشند.
  • مراجعه‌کنندگان در جلسه مشاوره، از متخصص درمورد هزینه تزریق ژل سؤال می‌کنند.

به کمک تزریق ژل حتی می‌توان جای زخم و فرورفتگی‌های ناشی از آن را اصلاح کرد. تزریق فیلر و ژل با نام‌های ایمپلنت تزریقی، پرکننده چین‌ و چروک، پرکننده بافت نرم و پرکننده پوستی نیز شناخته شده است. استفاده از این روش به‌عنوان یک روش سریع و مؤثر در زیبایی دارای فواید زیادی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مکانیسم عمل ژل- ژل ها چگونه بر چهره و از بین بردن علایم پیری آن کمک می کنند؟

نقاط فرورفته مانند زیر چشم و یا نقاط کم حجم مانند لب و چانه می‌تواند به عنوان محل مناسب برای تزریق ژل شناخته شود و از مناطق تحت درمان عکس گرفته شود. کلسیم هیدروکسی لاپاتیت یک ماده طبیعی است که عمدتاً در استخوان‌ها یافت می‌شود. ذرات کلسیم تقریباً میکروسکوپی بوده و در یک ژل یکنواخت معلق هستند. معمولاً غلظت کلسیم هیدروکسی لاپاتیت بیشتر از اسید هیالورونیک است.

فیلر های تولید شده شرکت‌ های Juvederm و Restylane از معروف‌ ترین و بهترین برند هایی است که توسط پزشکان متخصص توصیه می‌شود و همواره سلامت و کیفیت آن در بین عوام تضمین‌ شده است. افراد زیادی هستند که مایل‌اند عمل تزریق ژل را انجام دهند اما دراین‌بین تنها برخی شرایط عمل را داشته و برخی نیز در ایده آل ترین حالت ممکن قرار دارند. آب رسانی به پوست و نیز حمل مواد مغذی ضروری به پوست هست. به مرور زمان به دلیل پروسه طبیعی پیر شدن یا به دلیل تماس با عوامل محیطی ؛ از قبیل آلودگی هوا و تابش آفتاب ، بخش هایی از ذخایر طبیعی هیالورونیک بدن تجزیه می شوند.

معایب تزریق ژل

فرایند تزریق ژل بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد و نیازی به بستری شدن نخواهد داشت. در نهایت برای جلوگیری از کبودی و التهاب، کمپرس آب سرد بر روی محل تزریق قرار داده می‌شود. ژل آلیاکسین نوعی فیلر درون پوستی است که در ساختار خود حاوی هیالورونیک اسید فوق خالص می باشد. این ژل کاملاً با پوست ادغام می شود و یک روش درمانی غیرتهاجمی و نوآورانه را برای زاویه سازی طبیعی، سفت کردن و آبرسانی تمام صورت ارائه می دهد.

تزریق ژل – مزایا، عوارض و هزینه تزریق فیلر

با افزایش سن، کلاژن سریعتر تجزیه می شود، در حالی که سنتز آن به شدت کاهش می یابد و باعث ایجاد چین و چروک و از بین رفتن مقاومت، استحکام و رنگ پوست می شود. بنابراین، ژل پلی لاکتیک اسید قادر است با تحریک سنتز کلاژن جدید، به منظور بازسازی ساختار پوست و دادن استحکام به آن، اثر پرکننده ای اعمال کند. هنگام تزریق چربی، امکان جذب چربی افزوده شده توسط بدن وجود دارد.