تبلیغات موثر در فروش با 5 ترفند عالی

البته توجه داشته باشید، اگر از ایمیل برای ثبت‌نام در سایتتان استفاده نمی‌کنید و قصد دارید شماره تماس مخاطبان خود را داشته باشید، بهتر است از افزونه دیجیتس بهره ببرید. این افزونه برای ثبت‌نام با شماره موبایل و تایید شماره به سایت وردپرس شما اضافه می‌شود. افزونه دیجیتس امکان دسترسی به همه کاربرانی که با شماره موبایل در سایتتان ثبت‌نام کرده‌اند را برای شما فراهم می‌کند. بدین‌ترتیب می‌توانید پیام‌های موردنظرتان را برای کاربران از طریق اس ام اس ارسال کنید.

در این مقاله تلاش کردیم 5 روش کاربردی برای تبلیغات موثر در فروش را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم بتوانید با تفکر، بررسی‌های دقیق و شناخت مخاطبان هدف بهترین روش را متناسب با زمینه کاری خود برای بازاریابی استفاده کنید. یکی از روش‌هایی که هزینه مناسب‌تری نسبت به سایر روش‌ها دارد، استفاده از پنل پیامکی است. ارسال پیامک تبلیغاتی در همه کسب‌وکارها کاربرد دارد؛ از برند کوچک گرفته تا برندهای بزرگ، ارسال کد تخفیف، قرعه‌کشی و اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید.

شما با استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس می‌توانید از این قابلیت برای کسب‌وکار خود استفاده کنید. پنل‌های پیامک فراز اس ام اس با امکانات گسترده‌ای که در اختیار کسب‌وکارهای گوناگون قرار می‌دهند، باعث رشد و توسعه آن‌ها می‌شوند. وقت را تلف نکنید و همین حالا با استفاده از بازاریابی پیامکی، آینده برندتان را تضمین کنید.


منبع: https://farazsms.com/effective-advertising-in-sales/

اینفلوئنسرها تاثیر بسیاری در فروش محصولات کسب‌وکار‌ها دارند. تقریباً ۵۵ درصد از مصرف‌کنندگان حداقل 4 نظر قبل از خرید محصول می‌خوانند و طبق آمارها حدود ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان براساس توصیه اینفلوئنسرها خرید خود را انجام می‌دهند. اگر شما برای فروش محصولات خود سایت نیز دارید، امکانات بسیاری را می‌توانید از این طریق برای مشتریان و خریداران محصول خود در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال با استفاده از افزونه پیامک ووکامرس در سایت وردپرس خود، می‌توانید پس از خرید مشتریان، پیامک تایید سفارش را برای آن‌ها ارسال کنید. بدین‌ترتیب مشتری از فرآیند سفارش خود مطلع بوده و رضایت بیشتری از خرید اینترنتی پیدا می‌کند.

تصور کنید که شما صاحب کسب‌وکاری هستید و خدمات باکیفیت و محصولات فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه می‌کنید؛ ولی کسی با محصولات و خدمات شما آشنایی ندارد و میزان فروش شما پایین است. یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش، تبلیغات است؛ اما نه هر تبلیغاتی! ابزارهای تبلیغاتی اعم از پیامک تبلیغاتی، تبلیغات در فضای مجازی و سایر روش‌ها، هر کدام قسمتی از اهداف کسب‌وکار را میسر می‌کنند و در نهایت بر افزایش فروش محصولات تاثیرگذار هستند. در این مقاله 5 روش تبلیغات موثر در فروش را معرفی کرده‌ایم که با آشنایی آن‌ها و استفاده درست از هر کدام می‌توانید تحولی عظیم در گزارشات فروش خود ایجاد کنید.

1- سامانه پیامک؛ روشی فوق‌العاده برای ارسال متن تبلیغ به‌منظور فروش بیشتر

یکی از روش‌های تبلیغات موثر در فروش، ایمیل مارکتینگ است. از مزایای اصلی ایمیل مارکتینگ می‌توان به در دسترس بودن این روش برای اغلب کسب‌وکارها اشاره کرد. برای تبلیغات از طریق ایمیل می‌توانید محتوای کاربردی، تخفیف‌ها و پیشنهادات جذاب و متفاوت کسب‌کارتان را به مشتریان ارسال کنید. بررسی‌ها نشان داده است که حدود 13/8 درصد از افرادی که ایمیل دریافت می‌کنند، انگیزه بیشتری برای خرید در مقایسه با کسانی دارند که ایمیل دریافت نمی‌کنند.

برای رسیدن به یک استراتژی موفق در تبلیغات ایمیلی، مسیر ساده‌ای پیش روی شما قرار دارد. در قدم اول، شما باید لیستی از آدرس ایمیل مخاطبان خود را تهیه کنید. در قدم بعدی، باید همیشه از صحت لیست خود اطمینان داشته باشید و در گام آخر، محتواهای هدفمند و تاثیرگذار به فهرست جمع‌آوری شده‌تان ارسال کنید.

تبلیغات تلویزیونی؛ هزینه بسیار اما اثربخشی بالا

5- تبلیغات محیطی؛ بهترین روش تبلیغات در ایران برای کمک به افزایش فروش

سامانه پیامک؛ روشی فوق‌العاده برای ارسال متن تبلیغ

2_ ایمیل مارکتینگ؛ روشی کارآمد و مقرون‌به‌صرفه در تبلیغات موثر در فروش

تبلیغات اینفلوئنسری در شبکه‌های اجتماعی؛ روشی پرطرفدار در مارکتینگ

4- تبلیغات تلویزیونی؛ هزینه بسیار اما اثربخشی بالا

ایمیل مارکتینگ؛ روشی کارآمد و مقرون‌به‌صرفه در تبلیغات

3- اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی؛ روشی جدید و پرطرفدار در تبلیغات

ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار، یکی از روش‌های تاثیرگذار بر افزایش فروش است. اگر به‌صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند از سامانه پیامک برای تبلیغاتتان استفاده کنید، قطعا به نتایج فوق‌العاده‌ای در کسب‌وکار خود می‌رسید. با تبلیغات پیامکی در مدت زمان کوتاه و هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید مشتریان وفاداری جذب کرده و بدین‌ترتیب فروشتان را افزایش دهید.

تبلیغات محیطی؛ بهترین روش تبلیغات در ایران

تبلیغات موثر در فروش با استفاده از سامانه‌های پیامکی و صرف هزینه‌ مناسب

اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی است که در آن از اینفلوئنسرها برای تبلیغ کالا، خدمات و برند استفاده می‌شود. بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای فضای مجازی به‌سرعت در حال رشد است؛ زیرا در میزان موفقیت کسب‌وکارها تاثیر چشمگیری دارد. اینفلوئنسر مارکتینگ به برندها اجازه می‌دهد تا به‌گونه‌ای تبلیغ کنند که بسیار واقعی‌تر از تبلیغات سنتی است. در این روش به جای فروش مستقیم به مصرف‌کنندگان، مخاطبان با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار می‌کنند و از این طریق احتمال فروش بیشتر نیز افزایش پیدا می‌کند.



معرفی بهترین روش‌ها برای تبلیغات موثر در فروش

استفاده از سامانه پیامکی برای کسب‌وکارهای مختلف قابل‌استفاده بوده و کاربردهای متعددی برای هر زمینه شغلی دارد. برای اینکه بتوانید از طریق پیامک، مشتریان بیشتری جذب کنید، باید پیشنهادات وسوسه‌انگیز مانند تخفیف، تست رایگان و امکان استفاده از سرویس‌های هزینه‌ای به‌صورت رایگان را برایشان بفرستید.

اگر می‌خواهید در مورد «لید» در بازاریابی اطلاعات کاملی کسب کنید، ما در یک مقاله از فراز اس ام اس، به‌طورکامل به سوال «لید چیست» پاسخ داده‌ایم. با مطالعه این مطلب قطعا می‌توانید روش‌های خوبی برای برای موفقیت بیشتر در کسب‌وکارتان به‌ کار گیرید.

طبق آمار ایرانی‌ها حدود ۴ ساعت در شبانه‌روز را به تماشای تلویزیون اختصاص می‌دهند. بدین‌ترتیب ذکر نام تجاری کسب‌وکار از تلویزیون، نقش مهمی برای افزایش آگاهی برند دارد و هم‌چنین مشتریان را در قیف بازاریابی درگیر می‌کند. تاثیر تبلیغات تلویزیونی را به‌راحتی می‌توان در قیف فروش در بازاریابی مشاهده کرد. هدف از تبلیغات تلویزیونی بالا بردن فروش، مطرح کردن برند و به‌‌طورکلی، ارتباط با مخاطب از طریق حواس بینایی و شنوایی است.

این روزها برخی افراد تصور می‌کنند که تبلیغات محیطی اثربخشی چندانی نداشته و این روش‌ را بسیار سنتی تلقی می‌کنند. در حالی که تحقیقات نشان داده است، تبلیغات محیطی از منظر اثربخشی در بین برترین رسانه‌های تبلیغاتی قرار دارند. تبلیغات محیطی تفاوت عمده‌ای با سایر روش‌های بازاریابی دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید یا بازار مراجعه کند، نام محصول و خدمات برند شما در ذهن او حک شده است. یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می‌کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود. با‌توجه‌به تاثیرات این روش بازاریابی، با تبلیغات محیطی می‌توان نرخ لید و جذب مشتری را افزایش داد.

تبلیغات تلویزیونی به‌صورت مستقیم روی فروش یک محصول موثر است. البته این تأثیر بر اساس نوع تبلیغ و مخاطب آن ممکن است کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت باشد. هم‌چنین بر اساس نوع تبلیغ ممکن است نتیجه گرفتن از آن به مدت زمان کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشد. معمولا تبلیغات تلویزیون، حدودا 60 ثانیه طول می‌کشد؛ با یک طراحی حرفه‌ای و استراتژی هدفمند می‌توان این 60 ثانیه را به تاثیرگذار‌ترین تبلیغ در فروش تبدیل کرد.