بک لینک چیست و چگونه رتبه سایت را جا به جا می‌کند؟-بک لینک گلدلینک

گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی، بک‌لینک‌های واردشده به یک صفحه را مانند رای برای آن صفحه خاص در نظر می‌گیرند. صفحاتی که بک‌لینک بیشتری می‌گیرند، شانسشان برای قرارگیری بین رتبه‌‌های بالا بیشتر است. بکلینک ها یا لینک‌های ورودی یا لینک‌های یک‌طرفه، لینک‌هایی هستند که از یک وبسایت به صفحه‌ای در یک وبسایت دیگر اشاره دارند. منظور از لینک سازی یا لینک بیلدینگ نیز معمولا گرفتن بک لینک می‌باشد. البته گاهی لینک سازی درباره لینک‌های داخلی سایت نیز به کار می‌رود. با توجه به اینکه لینکدین در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی رتبه بالاتری دارد، کلیک آن نیز از امتیاز و رتبه بالایی برخوردار است.

امروزه کمتر سایتی حاضر است به شما لینک رایگان بدهد و همین مورد سبب شده ۹۰ درصد بک لینک‌های گرفته شده از نوع کلاه خاکستری باشند. برای این منظور باید با افراد، شرکت‌ها و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کسب و کارتان ارتباط برقرار کنید. به آن‌ها بگویید که پلتفرم آن‌ها را مفید دانسته‌اید و اگر مقاله و وب‌سایت شما را دوست داشته باشند، می‌توانند لینک محتوای آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. ممکن است برخی از آن‌ها در ازای این کار از شما مبلغی را دریافت کنند.

از میان تمامی نتایج نمایش داده شده، سایت‌هایی را انتخاب کنید که مطالب علمی یا دستورالعمل‌های مختلف منتشر می‌کنند. چنین روشی موسوم به «Link Roundup» است و با کمی جستجو در گوگل، سایت‌های مناسبی را برای این کار پیدا می‌کنید. اما در ایران این روش مرسوم نیست و به صورت جایگزین می‌توان راه‌های مشابهی را امتحان کرد. شهرت و ارزش رپرتاژ آگهی به‌تدریج در حال افول است، اما دلیلش این نیست که رپرتاژ آگهی ذاتاً چیز بدی است، بلکه به علت افراط بازاریاب‌ها و اسپم کردن فضای مجازی با محتوا و لینک‌های بی‌کیفیت است. پیدا کردن یا تولید محتوایی که پتانسیل پر کردن خلأ لینک شکسته پیداشده را داشته باشد. 2) نتایج شما مجموعه ای از وبلاگها، وب سایتهای خبری و وب سایتهای “how to” مانند eHow خواهد بود.

یکی از رایجترین اشتباهاتی که هنگام خرید بک لینک پروفایلی، رپرتاژ آگهی و … مرتکب میشوید، این است که از یک متن ثابت برای لینک سازی استفاده میکند. در صورتی که از یک عبارت ثابت جهت لینک دهی در سایتهای مختلف استفاده کنید، بدون شک توجه الگوریتم پنگوئن را به خود جلب میکنید! به طور کلی هرچه اعتبار دامنه سایت هدف بیشتر باشد، بک لینک ایجاد شده هم با کیفیتتر بهترین روش بک لینک است. بهتر است که یک لینک با کیفیت به جای ۱۰ لینک بی کیفیت داشته باشید. در صورتی که هنگام آنالیز لینک های ساخته شده برای وب سایت، متوجه لینکهای بی کیفیت شدید، بهتر است که از طریق روشهای مختلف، هریک از لینکها را غیرفعال کنید.

بک لینک چیست؟ و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

این موضوع هم از منظر کاربر و هم از نظر موتورهای جستجو اهمیت بسیار زیادی دارد. برای آشنایی اولیه با بک لینک و نحوه ایجاد آن، با آموزش بک لینک یاسئومی همراه باشید. به هر میزان که سازماندهی ساختار وب سایت شما بهتر باشد به همان میزان، توزیع ارزش بک لینک‌های وب سایت بهتر خواهد بود، به همین جهت توصیه می‌شود ساختار سیلو را جایگزین ساختار سنتی کنید. سیلو را می‌توان یکی از مهم‌ترین تکنیک های سئو به حساب آورد که مفهوم آن، گروه‌بندی محتوای مرتبط است و کاملا منظم و سازماندهی شده است. بهترین، باارزش‌ترین و البته کمیاب‌ترین نوع بک لینک، بک لینک طبیعی است. مثلا من یک مقاله کامل و جامع در مورد موضوع خاصی می‌نویسم یا یک پژوهش دست اول انجام می‌دهم و نتایج آن را در سایت خودم منتشر می‌کنم.

بک لینک چیست؟

سپس، به یکی از پست های منتشر شده او بروید و عکسی که در قسمت بایو در آن استفاده می کنند را بردارید. ابتدا، در صنعت خودتان، شخصی را پیدا کنید که پست های میهمان زیادی می نویسد. در هر صورت ممنون بابت ذکر کردن سایت ما و امیدوارم که همین طور قوی، به کارتان ادامه دهید. اول، شما سایت هایی را پیدا می کنین که اسم شما را ذکر کردن ولی به شما لینک ندادن.

لینک‌ها از لحاظ ساختاری به دو دسته لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی تقسیم می‌شوند. پس فایده این نوع بک لینک چیست ؟ آن‌ها ساختار لینک‌بیلدینگ سایت‌تان را طبیعی نشان می‌دهند و همچنین ترافیک بیشتری را به سمت‌تان می‌فرستند. معمولا این نوع بک لینک را در آغاز کار نمی‌توانید بگیرید و باید مدتی از فعالیت‌تان گذشته باشد.

  • در این مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک رایگان و بدترین تکنیک های لینک سازی که موجب جریمه سایت شما توسط گوگل می شوند را بررسی میکنیم.
  • در چنین مواقعی کاربران سعی می‌کنند تا علاوه بر ماندن و استفاده از سایت، آدرس رسانه را به خاطر بسپارند.
  • بنابراین در نهایت چه قصد خرید و چه قصد ساخت بک لینک دارید، بخش زیادی از تمرکزتان را روی این صفحات قرار بدهید تا نتیجه بهتری بگیرید.
  • لینک‌دادن در انجمن‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ بسیار متداول است.
  • با وجود این‌که طی سال‌های مختلف، تغییرات بسیار زیادی در الگوریتم‌های گوگل ایجاد شده است اما همچنان بک لینک سایت به عنوان عامل کلیدی در تعیین رتبه سایت نقش دارد.

بک لینک چیست و چگونه رتبه سایت را جا به جا می‌کند؟-بک لینک گلدلینک