بهترین نمونه اس ام اس های تبریک روز مهندس، ۵ اسفند

متن زیبا برای تبریک به مهندسین

  • برای مهندسین بن بستی وجود ندارد، آنان یا راهی را خواهند یافت، یا راهی را خواهند ساخت و یا در کل منکر هر راهی می‌شوند. روز مهندس گرامی باد.
  • مهندس بعد از این! واحد پاس نکن! کلاس دو در کن! استاد مسخره کن! خلاصه دانشجوی نمونه! روزت مبارک.
  • گالیله گفته :بنای هستی بر مبنای هندسه است. روز مهندس مبارک.
  • دست‌هایی که می‌سازند مقدس‌ترند از لب‌هایی که دعا می‌خوانند. روز مهندس بر شما مبارک باد.
  • به سلامتی تمام کسانی که مهندسی را درک کردند، به سلامتی تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه رفاه تا بیکران، به سلامتی تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند، به سلامتی تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند. روز مهندس مبارک.
  • شکوفایی تمدن بشر، برآیند ایده‌های مهندسین تلاش‌گر است. پنجم اسفند روز مهندسان بر جنابعالی مبارک.
  • روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس بر تمامی مهندس ها مبارک باد. به امید پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان ایران.
  • خداوند مهندسان را آفرید تا جهان هر روز زیباتر شود. روز مهندس مبارک.
  • مهندسی؛ یعنی خلق بهترین‌ها. مهندسی یعنی زندگی با فکری باز. روز مهندس مبارک.

شعرهای زیبا برای تبریک روز مهندس

آسفالت گرم و غلتک

شعرهای زیبا برای تبریک روز مهندس

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/engineers-day/

در ادامه چندین نمونه از متن‌های زیبا و جذاب برای پیامک تبریک روز مهندس را با هم مرور خواهیم کرد.

متن زیبا برای تبریک به مهندسین

به پاس بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، روز پنجم اسفند را روز مهندس نامگذاری کرده‌اند. در این روز می‌توان به مهندسان فعلی و آینده جامعه با ارسال یک پیامک تبریک گفت. برای این که بتوانید متن مناسب برای تبریک این روز داشته باشید، تنها لازم است این مطلب را مطالعه کنید. زیرا در این مطلب از وبلاگ ایده پردازان، پیامک‌های مناسب برای تبریک روز مهندس را جمع‌آوری کرده‌ایم. تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید از میان این متن‌ها، بهترین پیامک را برای ارسال برای مهندسین اطراف خود پیدا کنید.

خواجه نصیرالدین طوسی کیست؟

ستون محکم بار وطن است

بهترین نمونه اس ام اس های تبریک روز مهندس، ۵ اسفند

علاوه بر متن‌های زیبا، شعرهایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن روز مهندس را با این افراد تبریک گفت. در ادامه چند شعر زیبا برای تبریک روز مهندس را با هم مرور می‌کنیم.

روز شما مبارک

جمع‌بندی

  • پنجم اسفند، روز تولد خواجه نصیرالدین طوسی را به پاس خدمات بسیار این عالم برجسته به عنوان روز مهندس نامگذاری کرده‌اند.
  • با توجه به علاقه بسیاری افراد به رشته‌های مهندسی در کنار تمام ما تعدادی مهندس وجود دارد و می‌توان با استفاده از یک متن مناسب این روز را به آن‌ها تبریک گفت.
  • استفاده از پنل پیامکی ایده پردازان علاوه بر کسب‌وکارها، برای افراد هم مزایایی دارد. یکی از مهم‌ترین این مزایای استفاده از ویژگی ارسال پیامک به صورت زمان‌بندی شده است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید دیگر نگران فراموش کردن مناسبت‌های متفاوت نباشید.
  • شما تنها لازم است از قبل متن پیام، زمان ارسال و فرد یا افرادی که قرار است آن را دریافت کنند مشخص کنید تا در زمان تعیین شده برای آن‌ها پیامک ارسال شود.

به تو فخر می کند دنیا مهندس. روزت مبارک.

امتیاز به این مطلب

سیمان و سنگ و آهک

۲- بیل و کلنگ و کاردک

کند هر نیرو را خنثی مهندس

۱- مهندس یاور و یار وطن است

مقاوم ساز دیوار وطن است

خواجه نصیرالدین طوسی که در قرن ششم و هفتم هجری قمری زندگی کرده یکی از افرادی بود که در بسیاری علوم مانند ریاضیات، نجوم، فلسفه، اخلاق و بسیاری موارد دیگر سر رشته داشت و رساله‌ و کتاب‌های بسیاری در این زمینه‌ها نوشته است. او را باید یکی از بزرگ‌ترین علمای ایران دانست. به همین دلیل روز پنجم اسفند که روز گرامیداشت اوست را به عنوان روز مهندس نامگذاری کرده‌اند. رشته‌های مهندسی در ایران طرفداران بسیاری دارد و هر کدام از ما تعداد زیادی مهندس در دوستان، آشنایان و اطرافیان خود داریم و می‌توانیم این روز را با ارسال یک پیامک حاوی متن تبریک روز مهندس به آن‌ها تبریک بگوییم. شما می‌توانید در صورتی که امکان دارد این روز و یا سایر مناسبت‌ها را فراموش کنید از ویژگی ارسال پیام کوتاه زمان‌بندی شده سامانه ایده پردازان استفاده کنید تا در زمان مشخص برای فرد یا افرادی که مد نظر دارید، پیامک مناسب را ارسال کنید.

متن پیامک تبریک روز مهندس