برنامه ساخت کتاب اندروید دانلود کافه بازار

همچنین، اطلاعات مربوط به پیشرفت مطالعه شما را نه تنها در کل کتاب بلکه در فصل فعلی نیز گزارش می‌دهد. بعلاوه یک نسخه حرفه‌ای از برنامه نیز موجود است که آمار جانبی مانند تعداد کتاب‌های موجود در قفسه، صفحات برگشته و ساعت مطالعه را نیز ارائه می‌دهد. به طور کلی، Moon+ Reader بهترین اپلیکیشن برای خواندن کتاب برای خواننده مشتاق است. اگر بخواهیم گریزی به تاریخچه فیدیبو بزنیم باید بگوییم که فیدیبو یک فروشگاه قانونی کتاب الکترونیکی فارسی و پخش کتاب الکترونیک است که فعالیتش را از اسفند 1392 آغاز کرد.

دانلود نکاتی درباره مطالب خرافی عدددانلود نکاتی درباره مطالب خرافی عدد ۱۳ شهید مرتضی مطهری … دانلود Flight Unlimited Las Vegasدانلود پرواز بر فراز شهر لاس وگاس | شبیه‌ساز پرواز با ا … اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد. لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

طاقچه امکان ارائه‌ی حدود ۵۰ هزار کتاب را فراهم کرده است و این می‌تواند تقریبا بزرگ‌ترین آرشیو کتاب دیجیتالی در تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی باشد. این اپلیکیشن در ارائه‌ی کتاب‌های رایگان یکی از گزینه‌های برتر ممکن است و به‌صورت هفتگی، کتاب‌های رایگان زیادی دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر به دلایلی نمی‌خواهی اپلیکیشن کتاب طاقچه را نصب کنی، با استفاده از وب‌سایت طاقچه می‌توانی هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی را آنلاین روی هر دستگاهی، بخوانی و بشنوی.

کتابراه از طراحی کاربری مناسبی برخوردار است و به راحتی می‌توان حین مطالعه اندازه و شکل فونت و رنگ پس زمینه را تغییر داد و قسمت‌های موردعلاقه در کتاب را نشانه‌گذاری کرد یا به اشتراک گذاشت. یکی از برترین ویژگی‌های طاقچه طی این چند سال اخیر، ایجاد کتابخانه همگانی مجازی بود که به این وسیله کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه یا سالیانه، به بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب غیررایگان دسترسی داشته باشند. کتاب‌های الکترونیکی شاید لذت ورق زدن کتاب‌های فیزیکی و بوییدن کتاب‌‌های نو را نداشته باشند، اما استفاده از آن‌ها هم از نظر قیمت و هم دسترسی آسان بهتر است. کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند. برای دریافت نرم افزار های مورد نیاز مطالعه کتاب ها با لینک مستقیم بر روی اینجا کلیک کنید. در این نکته با روش های کپی و انتقال اطلاعات و جداول اکسل به نرم افزارهای اکسل آشنا شوید.

برای لذت بردن از کتاب از طریق برنامه Kindle، نیازی به داشتن دستگاه کد تخفیف فراکتاب Kindle ندارید. امروزه، کیندل در جایگاه یکی از اپلیکیشن‌های برتر کتاب‌خوان و در بین سه اپلیکیشن پردانلود و محبوب و قدرتمند کتاب‌خوان قرار دارد. ویژگی مهم اپلیکیشن طاقچه را می‌توان قابلیت «طاقچه‌‌ی بی‌نهایت» دانست.

  • با Kobo می‌توانید در هر زمان و هر مکان، از فهرست بیش از چهار میلیون عنوان و مطلب بهره‌مند شوید.
  • در صورت تمایل به دریافت پیامک به هنگام پاسخ به سوال شما و یا به هنگام درج نظر شما در سایت، شماره همراه خود را وارد نمایید.
  • Cool Reader تنها برنامه کتابخوان الکترونیکی است که تبدیل متن به گفتار را به صورت رایگان فراهم می‌کند.
  • دومین مسابقه کتابخوانی «بخون و ببر» برنامه خندوانه، با کمک طاقچه، از 7 شهریور تا 7 مهر 1395 با معرفی 10 کتاب برگزار شد.
  • در صورت استفاده از اپلیکیشن لازم است اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را خریداری کنید.
از ویژگی‌هایی که گوگل پلی بوک در اختیارتان قرار می‌دهد، شخصی‌سازی گسترده‌ی آن است. درواقع می‌توانید کتابی را که در حال مطالعه‌ی آن هستید از جنبه‌های مختلف مانند ابعاد خروجی، اندازه‌ی فوت، رنگ قلم یا موارد دیگر شخصی‌سازی کنید. به لطف فضای ابری که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، شما می‌توانید محتوای در حال مطالعه یا گوش دادن را در دستگاهی متوقف کرده و ادامه‌ی آن را در دستگاه دیگری مطالعه کرده یا گوش دهید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، فرهنگ‌نامه‌ای هوشمند است که اجازه می‌دهد بخش یا قسمت کاملی از متن را به زبان دلخواهتان ترجمه کرده و حتی اطلاعات بیشتری از آن را در اختیارتان قرار دهد. بسیاری از افراد در حال حاضر ترجیح می‌دهند به جای مرور کتاب‌ها، آن‌ها را به صورت صوتی گوش کنند و همزمان باقی کارهای خود را نیز انجام دهند.

معرفی کتاب آموزش کاملا تصویری اندروید برای گوشی‌ها و تبلت‌ها

برنامه ساخت کتاب اندروید دانلود کافه بازار

در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. اپلیکیشن فیدیبو یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب خوان ایرانی است که با اختلاف بسیار نسبت به رقبای خود جایگاه اول را به خودش اختصاص داده است.

بهترین اپلیکیشن‌های کتابخوان برای موبایل و کامپیوتر