الکتروپمپ صنعتی آب صابون فروشگاه پمپیران اصفهان | shahbazmotor

در این مبحث مختصرا به دلایل برخی عیوب و روش های رفع آنها می پردازیم. در پمپ ها، حداکثر تا توان 11 کیلووات از این روش استفاده می شود، چون در موتورهای بزرگتر به دلیل بالا بودن جریان راه اندازی این روش، موتور آمپر زیادی می کشد. همچنین اگر مقصد پمپاژ دارای فشار باشد، پمپ باید به این فشار غلبه کند (به عنوان مثال در دیگ های بخار ، پمپ باید به فشار بویلر نیز غلبه کند) که به آن هد فشاری می گویند. این کاویتاسیون در اثر ورود هوا همراه با آب در پمپ رخ می دهد و در پمپ هایی با مکش منفی بسیار متداول است. سیال با سرعت بالا در داخل پمپ بازگردش می کند و دمای آن بالا رفته و فوق داغ می شود.

پمپ‌های صنعتی در مقایسه با سایر پمپ‌های باد از قدرت بالاتری برخوردار هستند و می‌توانند کاربردهای متعدد و بیشتری داشته باشند. همانطور که اشاره شد پمپ ها در امور زیادی استفاده می شود. به همین جهت رعایت نکات زیادی از جمله مشخصات فنی، نوع استفاده، قدرت لازم و… در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. باعرض سلام و تشکر از اطلاعات خوبتون، بنده جایگاه سوخت دارم.

دسته های محصولات

شرکت نوید پمپ اسپادان افتخار همکاری در پروژه های شاخص و مطرح را در سراسر کشور دارد. هنگامی که نیاز به انتقال مایع بسیار چسبناک یا بسیار متراکم دارید می توانید از پمپ دیافراگمی صنعتی استفاده کنید. به طور کلی این پمپ ها دو دیافراگم هستند تا اجازه مکش و سپس تخلیه ماده را بدهند.

  • دبی یا نرخ جریان سیال کمیت بسیار مهم دیگری است که بیانگر میزان حجمی سیالی است که الکتروپمپ در واحد زمان پمپاژ می کند.
  • پمپ‌های شناور می‌توانند در داخل چاه‌های عمیق که از فشار و دمای بالایی برخوردارند استفاده شوند.
  • طراحی نامناسب حوضچه مکش باعث تشکیل گردابه ها در الگوی جریان سیال شده و به همین جهت به کرات مکش حباب های هوای فشرده به داخل پمپ دیده می شود که از مشکلات عمده در پمپ ها به شمار می رود.
  • مجموعه تکنوپمپاژ، علاوه بر این، فروش و ارائه خدمات در زمینه الکتروموتورها و گیربکس ها، وارد کننده انواع پمپ صنعتی برای تامین صنایعی چون نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزِی و غذایی می باشد.
  • برای انتقال سیال از نقطه ای به نقطه دیگر در داخل سیستم به فشار نیاز است، این فشار باید بر مقاومت سیستم غلبه کند؛ که به آن هد می گویند.

الکتروپمپ صنعتی آب صابون فروشگاه پمپیران اصفهان | shahbazmotor

این نوع پمپ مقدار معینی از آب را از ورودی دریافت کرده و با هر بار ضربه آن را تخلیه می کند. برای انتقال حرکت روتور به پروانه از بلبرینگ استفاده می‌شود. بلبرینگ حرکت پروانه را نرم‌تر و روان‌تر خواهد کرد؛ اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد عدم نفوذ آب به بلبرینگ کالای صنعتی و روتور است. درصورتی‌که داخل این بخش‌ها آب نفوذ کند، خوردگی ایجادشده و حرکت پروانه به‌سختی صورت خواهد گرفت. برای جلوگیری از این عیب، مکانیکال سیل به کار گرفته می‌شود. کار مکانیکال سیل آب‌بندی و جلوگیری از نفوذ آب به قطعات داخلی پمپ است.

به عبارتی دیگر، پمپ انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی مانند موتور گرفته و به سیال مایعی که در حال عبور از آن است منتقل می کند. در نتیجه انرژی سیال پس از خارج شدن از پمپ افزایش می یابد. از پمپ ها برای انتقال و یا جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می شود پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. پمپ صنعتی طیف گسترده ای از کاربردهای پمپاژ مانند فرآیند پمپاژ آب از چاه ها ، کارهای فیلتراسیون آکواریوم ، کارهای فیلتراسیون حوضچه ها ، خنک سازی آب و تزریق سوخت در صنعت خودرو و عملیات نفت و گاز در صنعت انرژی را دارند. در زمینه ابزارآلات ، از پمپ آب صنعتیبرای جابجایی مایعات برش دهنده و خنک کننده ها استفاده می شود. با روشن شدن الکتروموتور، جریان الکتریکی موجب حرکت شفت می‌شود، یعنی جریان الکتریکی تبدیل به انرژی مکانیکی می‌شود.

بست فیکس پوینت 10 اینچ