افزایش 10 ریالی قیمت پیامک

افزایش 10 ریالی قیمت پیامک

طبق جدول شماره 5 لایحه قانون بودجه سال 1403 هجری شمسی به قیمت هر پیامک 10 ریال اضافه شد. یعنی از تاریخ 01/01/1403 هجری شمسی به ازای هر پیامک به جای 30 ریال مصوب مجلس شورای ملی 40 ریال به تعرفه اضافه می شود. برای خواندن متن کامل خبر با ما همراه باشید.

افزایش نرخ پیامک 1403

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس گزارش ملی پیامک و بر اساس جداول بودجه کل کشور، در سال 1403 با افزایش 10 ریالی قیمت پیامک مواجه خواهیم بود که این افزایش مبلغ از محل درآمدهای بودجه ای است. کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات و برای تمامی پیامک های کوتاه اعمال می شود. یعنی چه با استفاده از سیم کارت شخصی پیامک ارسال کنید و چه از پنل پیامک استفاده کنید، از این پس به ازای هر پیامک 10 ریال به تعرفه اضافه می شود.

قانون افزایش قیمت پیامک به استناد بند «ی» تبصره شماره 6 لایحه قانون بودجه مصوب 1401 هجری شمسی به تصویب مجلس نمایندگان رسید. قبل از این تصمیم جدید این مبلغ 30 ریال بود که مراجع قانونی صرف امور خیریه می کردند. قرار است در سال 1403 هجری شمسی این ده ریال اضافی بر اساس بند (س) ماده (72) نظام به جوانان جمعیت اختصاص یابد. بنابراین با این افزایش قیمت پیامک ها حدود 800 میلیارد تومان درآمد حاصل می شود.

لذا کلیه اپراتورهای تلفن همراه و اپراتورهای خدمات مخابراتی موظفند 40 ریال علاوه بر قیمت هر پیامک به حساب درآمد عمومی خزانه داری کل کشور در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پیامک 1403 به شما توصیه می کنیم از مقاله هزینه ارسال پیامک در 1403 دیدن فرمایید.

برای هر پیامک ده ریال قیمت را افزایش دهیدبرای هر پیامک ده ریال قیمت را افزایش دهید

سرویس ملی پیامک، پیشرفته ترین سامانه پیامکی

در این مقاله کوتاه به افزایش قیمت پیامک در سال 1403 هجری قمری پرداختیم. خلاصه اینکه در سال جدید علاوه بر مبلغ خام برای هر پیامک، 4 تومان (40 ریال) نیز از فرستندگان دریافت می شود. در پایان اگر به برد پیامک نیاز دارید و می خواهید از تعرفه خرید برد پیامک مطلع شوید با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران پشتیبانی ما شما را راهنمایی کنند.

منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-cost-increased/