ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات

اما در حال حاضر سامانه پیامکی پیامیتو شرایط خدماتی کردن خط خدماتی با مجوز نماد اعتماد و یا پروانه کسب را برای شما عزیزان فراهم کرده است. گویا فراموش کرده اید که پیامک ها قبل از ارسال بازبینی و سپس تایید و ارسال می شوند به همین خاطر یکی از مهمترین چالش ها بعد از داشتن خط خدماتی امکان ارسال سریع پیامک می باشد که در مدیر پیامک این شرایط با ماژول ارسال بر اساس پترن فراهم شده است. عجله نکنید چرا که بسیاری از وب سایت ها ممکن است خط خدماتی را در اختیار شما قرار بدهند ولی امکان ارسال سریع پیامک را ندارند!

ماژول دیگری که برای سهولت کار شما در پنل ملی پیامک (و سایر پنل های پیامکی خوب) طراحی شده، ماژول انتقال تافیک است. چگونه پنل اس ام اس تهیه کنم؟ بطور کلی در بخش ارسال پیامک در پنل اس ام اس ( پنل اس ام اس چیست ) دو نوع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های مشترک و منحصربفرد هستند. لازم به ذکر است این امکان فقط برای پنل هایی فعال میشود که این قابلیت از جمله امکانات تعریف شده آنها باشد. نرم افزار ارسال پیامک ایده پردازان به علت ارتباط با کاربرهای نهایی به مراتب دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به اپراتورها است. با توجه به اینکه این خطوط بصورت اختصاصی (مالیکت صد درصد کاربر) بصورت هشت رقمی ارائه میشود و خطوط 8 رقمی هم جزو خطوط رند محسوب میشود، قیمت خرید این خطوط کمی بالا است ( با توجه به رند و 8 رقمی بودن از 2 میلیون تومان شروع میشود ) و در حال حاضر خطوط با ارقام بالا که هزینه نهایی را کاهش دهد و یا به صورت رایگان بتوان ارائه کرد از اپراتور 9000 ارائه نمیشود . شانس نهایی برای پرداخت این جمعه است.

این دسته از پیامک ها جنبه ی تبلیغاتی ندارند. قبلا فقط اشخاص حقوقی (شرکت های ثبتی) با مدارک شرکتی و ارائه سفته میتوانستند خطوط پیامکی خود را خدماتی نمایند و اشخاص حقیقی عادی که بیشتر هم صاحب کسب و کار های کوچک بودند امکان خدماتی کردن خطوط خود را نداشتند و معمولا میبایست از خطوط خدماتی اشتراکی سامانه استفاده میکردند که البته این مورد نیز علاوه بر مزایایی همچون عدم نیاز به ارسال سفته، معایبی نیز همچون محدودیت در نوع متن پیامک ها در آن وجود دارد. هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمیبندند. همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از مشکلاتی که اکثر کسب و کارها در تهیه خطوط خدماتی با آن روبرو بودند، بحث مربوط به داشتن شرکت حقوقی جهت استفاده از این نوع خطوط بود و خدماتی کردن خط با مدارک حقیقی چیزی شبیه یک آرزو بود. این گونه محتوای پیامکی، در واقع در حوزه ی پیامک خدماتی می گنجند. اپراتور 9000 در حال حاضر به غیر از هزینه خود خط هیچ گونه هزینه دیگری بابت خدماتی کردن این خطوط دریافت نمیکند و طبیعتا نیز ما در سایت پیامیتو چنین هزینه را از کاربران خود دریافت نخواهیم کرد. پنل پیامکی خدماتی ویژه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

منظور از پنل پیامکی چیست؟ سرویس ارزش افزوده پیامک (vas) چیست؟ لغو پیامک ارزش افزوده ایرانسل به سادگی انجام میشود و شما میتوانید در کنار دریافت پیامهای با ارزش و مفید، سرویسهای ارزش افزوده سودجو را لغو کنید. معمولاً این پیامکهای ارزش افزوده هستند که در صورت سو استفاده با کم شدن پیاپی شارژ حساب یا اضافه شدن هزینه به قبض تلفن همراه باعث آزار شما میشوند. ایجاد و اضافه نمودن الگو ممکن است از ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از درخواست شما انجام شود. این پیامک با نام مجموعه ی شما برای اطلاع رسانی به آن ها ارسال خواهد شد. در واقع این خطوط حساسیت کمتری نسبت به دیگر خطوط در رابطه با ارسال پیامک های اطلاع رسانی یا تبلیغاتی به باشگاه مشتریان شما دارد و جایگزین مناسبی نسبت به دیگر خطوط خدماتی می باشد که حساسیت بیشتری در این مورد دارند. کار با خط خدماتی به اتمام نمی رسد… پس از دریافت نتیجه استعلام و در صورت آزاد بودن خط ، میتوانید با پرداخت هزینه خط خدماتی 9000، اقدام به تهیه و سپس استفاده از آن در کسب و کار خود نمایید. در واقع در صورتی که شما بخواهید محتوای خدماتی را به این افراد ارسال کنید با مشکل مواجه نخواهید شد.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقهای دو روش پیش روی شما است اول اینکه سفارش مورد نظرتان را به ما بگویید تا خودمان آن را با توجه به شرایط مد نظر شما آن را انجام دهیم یا اینکه یک پنل اس ام اس از ما خریداری کنید و خودتان به بانک شمارههای موبایل دسترسی داشته باشید. از آنجایی که روز به روز به حجم شمارههای مسدودشده همراه اول اضافه میشود و خیلی از مشترکین همراه اول و… برای ارسال پیامک انبوه نیازی به این نیست که به صورت دستی پیام تبلیغاتی را شمارههای مدنظر بفرستیم. برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فالوورهای پیج می توانید از چند روش زیر استفاده کنید. پس از ارسال تیکت، الگو به دیتابیس اضافه شده و ID مربوط به متن اعلام می شود که می توانید از این ID در پارامتر pattern code وبسرویس استفاده نمایید. تلگرام به شما امکان میدهد یک گروه ایجاد کنید که میتوانید تا ۲۰۰ هزار نفر در آن اضافه کنید. اما برای آن که محتوای خدماتی ارسال کنید حتما باید ماهیت متن خدماتی باشد وگرنه نمی توانید آن را ارسال کنید. بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات آن دسته از کاربران همراه اول هستند که دریافت هر پیامی از خطوط تبلیغاتی را مسدود کردند، برای همین پیامهای شما را دریافت نمیکنند و هزینۀ این ارسال ناموفق باید به اعتبار پنل برگردانده شود.

به جز اپراتور ۵۰۰۰۴ و خط ثابت (۰۲۱-۰۲۶) که می بایست اطلاعات کاربر نهایی در سفته درج شود، نماینده می تواند یک سفته با نام و مشخصات خود برای این شرکت ارسال نماید و مسئولیت دریافت یا عدم دریافت سفته از کاربران نهایی، متوجه ایشان باشد. عده ای از مخاطبان اپراتور های تلفن همراه، ارسال پیامک تبلیغاتی را به خط خود غیر فعال کرده اند. 2. در مرحله ی بعد باید بانک شماره ی تلفن همراه خود را برای ما ارسال کنید. اول باید بدانید که لیست سیاه مخابرات دقیقاً چیست؟ این در صورتی است که آنها به راحتی می توانستند از بروز آن جلوگیری کنند. در نتیجه این تفکر، ارائه خدمات متنوع به مشتریان به سهولت مسیر بوده و شرکت می تواند با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به راحتی ارتباط برقرار کند.اما اینکه توان به کارگیری به عنوان یک رسانه تبلیغاتی موثر را دارد یا خیر، به شناخت دقیق مزایا و معایب آن از یک طرف و مقایسه آن با سایر رسانه های تبلیغات از طرف دیگر بستگی دارد. درس دوم به تبلیغاتی میپردازد که باعث افزایش فروش میشوند و مباحثی مانند شناخت مشتریان، استفاده از روانشناسی رنگ در تبلیغنویسی و کلمات قدرتمند در تبلیغات در آن مطرح میشود.

شناخت بیشتر نیز از طریق تحقیق و بررسی بهدست میآید. از جمله ابزار های موجود در پنل اس ام اس مدیر پیامک: کارت ویزیت الکترونیکی ، نوبت دهی پیامکی ، ارسال اخطار پیامکی ، ارسال تبریک پیامکی ، نظرسنجی پیامکی ، مسابقه پیامکی ، یادآوری پیامکی اقساط ، پاسخگوی خودکار پیامکی ، صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی ، کدخوان پیامکی ، ماژول انتقال دهنده پیامکی به URL یا ایمیل یا شماره دیگر ، ارسال پیامک سفید یا ارسال بر اساس پترن یا امکان ارسال سریع و همچنین دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری نیز می باشد. بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. مدیر پیامک بی شک بهترین و پیشرفته ترین پنل اس ام اس موجود می باشد چرا که هر قابلیتی که از پنل اس ام اس انتظار می رود داراست. همانطور که در مطالب های قبل تفاوت سرشماره های پیامکی را تقدیم حضورتان کردیم در این مطلب قصد داریم تا تفاوت و اطلاعات لازم در مورد خطوط تبلیغاتی و خطوط خدماتی که امروزه نقش مهمی را در پنل اس ام اس برایمان ایفا میکنند در اختیارتان قرار دهیم.

جهت تهیه این خطوط کافیست یک پنل پیامکی در سایت پیامیتو تهیه نمایید و سپس با ورود به پنل پیامکی خود اقدام به استعلام شماره مدنظر خود نمایید. بعد از ارسال پیامک با هر کدام از ابزارهای پنل، حتماً در لیست گزارشها متوجه شدید که هزینۀ بعضی از پیامکها به اعتبار پنل برگشت داده میشود. علاوه بر SDK , Ionic همچنین خدماتی را ارائه میدهد که توسعه دهندگان میتوانند از آنها برای فعال کردن ویژگیهایی مانند استقرار کد، ساخت خودکار استفاده کنند. یادمان باشد ارسال تبلیغات از خط خدماتی به نوعی شکستن حریم دیگران و احترام نگذاشتن به نظر آنان است، زیرا بعضی با تمایل خودشان علاقهای به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند.

حتما شما هم اصطلاحی به نام خط خدماتی تا به حال به گوشتان رسیده است. لازم است بدانید هزینه تمامی پیامک هایی که با وضعیت ارسال نشده در گزارش دیده می شوند، در لحظه ارسال، به شما عودت داده خواهند شد. در ارسال پیام از طریق خط خدماتی محدودیتی وجود ندارد، حتی افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را محدود کرده اند، این پیام ها را دریافت خواهند کرد، برای مواردی مثل ارسال کد تایید داشتن خط خدماتی ضروری است. ارسال پیامک از این متد با خطوط خدماتی (قابلیت ارسال به بلک لیست) انجام می گردد. به هنگام شکلگیری یک کسب و کار، نحوه سازماندهی تبلیغات و برندسازی به مرور اهمیت پیدا میکند و به همین دلیل، «فرادرس» دورهای ۸ ساعت و ۳۱ دقیقهای را در قالب ۱۵ درس تدوین کرده است که در ادامه به توضیح این دروس خواهیم پرداخت. هم چنین برای دریافت اطلاعاتی چون هزینه ی سفارش و خرید پنل پیامکی، نحوه ی استفاده از پنل پیامکی و…

زیرا اوتیپی (رمز یکبار مصرف) فقط برای احراز هویت و اطلاع رسانی به کاربران استفاده گردیده و به عنوان یک پیامک تبلیغاتی به حساب نمی آید. پنل پیامکی خدماتی، ابزاری کاربردی برای جذب مشتری، اطلاع رسانی و ارتباط با کاربران می باشد. ۳-در صورت عدم رعایت قوانین خطوط خدماتی از پنل کاربر حذف خواهد شد. درصورتی که پنل پیامکی شما در زمینۀ هرکدام از اطلاعرسانیهای زیر فعال باشد، برای ارتباط با مخاطب لازم است تا حتماً خط خدماتی داشته باشید. لطفا الگوی خود را با توجه به توضیحات زیر در قالب تیکت ارسال نمائید. جهت ایجاد الگو می بایست از طریق تیکت پشتیبانی اقدام گردد. با توجه به نیازهای بسیاری از کاربران در جهت ارسال سریع پیامک از خط خدماتی اشتراکی ، (پیامک تائیدیه یا پیامک وریفای ) ما در سامانه ناکس اس ام اس ، این امکان فراهم کرده ایم که در صورت ارائه الگو یا نمونه پیام ارسالی ، بدون نیاز به تائید این پیام ها ارسال میگردد.

حال سوال این است که آیا پنل های پیامکی خدمات یکسانی ارائه می دهند؟ شاید بتوان تنها عیب و ایرادی که به خط خدماتی اپراتور 9000 نسبت داد بحث مربوط به قیمت خطوط خدماتی سرشماره 9000 می باشد. از ویژگی های بسیار جالبی که در خطوط 9000 وجود دارد این است که با این خطوط شما امکان ارسال پیامک هایی از قبیل تبریک تولد، ارائه کد تخفیف و این نوع پیامک ها را به لیست باشگاه مشتریان خود را خواهید داشت و همچنین در خطوط 9000 که به صورت خدماتی به شما ارائه میشود، قابلیت درج لینک در جزئیات پیامک های ارسالی به مشتریان خود را نیز خواهید داشت. پیامک های احراز هویت، تبریک تولد، اطلاع از باقی مانده ی بسته ای که از یک وب سایت برای دانلود موزیک خریده اید چطور؟ به عبارتی دیگر، OTP کد اعتبارسنجی پیامکی از طریق خط خدماتی برای همه کاربرانی که قصد ثبت نام در اپلیکیشن (برنامه کاربردی ) موبایل و یا وب سایت هایی که دارای یکبار رمز OTP هستند، ارسال و احراز هویت کاربران را ابتدا درمرحله اول ثبت نام و در مرحله ورود به پنل کاربری آنها (حتی اگر پیامک های تبلیغاتی بر روی موبایل کاربران بسته شده باشد) فراهم می نماید.

سرعت ارسال از این طریق بسیار بالاتر از سرعت ارسال پیامک از سایر سایت 738sms متدها می باشد. سرعت ارسال پیامک با خط خدماتی اشتراکی چقدر است؟ باید بدانید که پیامک های ارسالی به دو دسته پیامک های تبلیغاتی و پیامک های خدماتی تقسیم می شوند. دسته ی اول همانطور که از نامش پیداست، به جهت تبلیغات انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. این خط که در اصطلاح به آن خط خدماتی رایگان هم میگویند بدون سفته به پنل شما اختصاص داده میشود، اما فقط برای کسبوکار خودتان نیست بلکه بین کاربران مختلف مشترک است، برای همین به آن خط خدماتی عمومی هم گفته میشود. در پنل خدماتی نگرانی برای ارسال وجود ندارد و به تمام مشترکین پیامک ارسال می گردد ولی در پنل تبلیغاتی کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشند ارسال نمی گردد. ۴- فروش بیشتر با پنل پیامکی: یک شرکت مبلمان به نام Ashley توانست تا با راهاندازی یک کمپین پیامکی، به کسانی که پاسخ صحیحی به پیامها ارائه میکردند و در لیست پنل پیامکی بودند، هدیه مخفیانه بدهد.