اخبار فوری فارکس و تحلیل بنیادی بازار ارز، طلا و نفت

بسیار از معامله گران غرب می توانند با استفاده از هات فارکس طعم معاملات آسیایی را تجربه کنند، البته با حفظ قوانین و شرایط محل اقامت خودشان… معاملهگران ممکن است از روش های بانکی، کارتهای اعتباری/دبیت، WebMoney، OKPay و Western Union استفاده کنند. NetTradeX که به ۱۹ زبان زنده دنیا از جمله فارسی موجود است، به عنوان یک جایگزین از پلتفرم MT4/MT5، موارد خاص و جذابی را دارد از جمله زبان برنامه نویسی سفارشی که برای توسعه راه حل های معاملاتی خودکار ظاهر می شود. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و در دو دهه وجود خود، جایگاه ویژهای برای خود به عنوان یک بازیکن فارکس FX ایجاد کردهاست.

بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید که توجه به جفت ارزهای متقاطع میتواند در تعیین قدرت نسبی یک ارز خاص به شما کمک کند. اگر به دنبال مشاوری امن و مطمئن برای ورود به دنیای فارکس هستید، مقالات و تیم پشتیبانی مجموعه آی آر بروکرز میتواند کمک مهمی به شما نموده تا با چشمان کامل باز، مسیر خود را انتخاب نموده و احتمال ضرر را بسیار کاهش دهید. البته تمامی این تغییرات در ۲۹ مارچ ۲۰۲۱ به طور کامل اعمال شدند. در ابتدای این مقاله بحث می کنیم که آیا پرفکت مانی یک پول کامل و مورد اعتماد است؟ از نظر سابقه بروکر سالیان زیادی است که در بازار فارکس مشغول است، اما از نظر اعتبار نمیتوان به آن اعتماد کرد چرا که بارها و بارها شاهد آن بوده ایم، که توسط بروکر حساب افراد به دلایلی غیر مشخص بلاک شده و موجودی آن رسما دزدیده شده.

زیرا در عوض کاملاً قابل اعتماد هستند. زیرا بانک مرکزی در اقدامی غیرمنتظره برای مهار تورم فزاینده، نرخ سیاست خود را به بالاترین میزان از اوت 2019 افزایش داد. بنابراین سوآپ (که همان تفاوت بین نرخ بهره ها است) به حساب معاملاتی معامله گر تعلق می گیرد.به استراتژی های موجود در این زمینه که براساس تفاوت نرخ ارزها پایه ریزی می شود «carry trade» گفته می شود. بخش آموزش در ابن بروکر هم بسیار قابل توجه است که شامل آنالیز ها و تجزیه و تحلیل های مکتوب شده و کاملا مختصر و مفید به صورت محتوای صوتی و ویدیویی است. چرا که این بروکر توانسته رگولاتوری معتبر انگلستان (FCA) که دومین رگولاتوری معتبر جهان است را کسب نماید. این بروکر از ۳۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و می تواند میزبان هر شخصی از هر نقطه ای در جهان باشد. گسترش محدودیت ها در بزرگترین واردکننده نفت جهان باعث شد که برنت با 3.68 دلار کاهش به 116.97 دلار برسد، در همین حال قیمت نفت خام آمریکا با 3.30 دلار به 110.60 کاهش یافت. پنجره نمودار دارای برخی از ویژگی های عالی است که باعث میشود پلت فرم mt4 در مقایسه با پلت فرم های ابتدایی تر متمایز شود.

این شرکت پلتفرم های متنوعی منتشر کرده است که از این بابت دست کمی از رقبای اروپایی خود ندارد. معامله گران جدید بدون راه حل های تجاری موجود مانند برخی اندیکاتور ها یا اکسپرت ها که به زیرساخت MT4 نیاز دارند یا آن دسته از معامله گرانی که تمایل کمی برای دسترسی به سیستم خاص متاتریدر ۴ دارند، احتمالا علاقه مند به پلت فرم اختصاصی NetTradeX شوند و آن را هم گزینه مناسبی برای معاملاتشان بیابند. معامله گران می توانند بین حساب های اسپرد ثابت و شناور یکی را انتخاب کنند. در پلتفرم نت ترید ایکس، اسپردها هم شناور و هم ثابت است. بسیاری از افراد در زمان ورود به بازار فارکس دوست دارند بدانند که برای شروع کار و ثبت نام در فارکس باید چه مراحلی را طی کنند. این کارگزاری تحلیلهای روزانه بازار فارکس را به مشتریان ارائه میدهد. کارگزاران فارکس با سپرده گذاری فوری برای کارت های بانکی و یا کیف پول ها رایج هستند، بنابراین در صورت امکان به این موارد توجه کنید. حساب های NetTradeX هم دارای هر دو گزینه هستند. 1. شکست قیمتی: در صورت افزایش ناگهانی و خیلی شدید در استوکاستیک، معمولا در نمودار دو خط با شدت بسیاری از یکدیگر فاصله میگیرند.

در حفاظت از سرمایههای مشتریان، فیبو گروپ اقدامات متفاوتی را انجام دادهاست از جمله قرار دادن وجوه مشتریان در حسابهای بانکی مختلف سایت بروکر فارکس با بانکهای قانونی. لایت فایننس یا لایت فارکس یک کارگزار قانونی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. Forex factory با خدمات متنوع میتواند فواید زیادی داشته باشد. همین اعمال شدن بهرهای که متناسب با حجم معامله افراد میتواند مبلغ بالایی باشد، برای مسلمانان به معنای «ربا» بوده و قابل قبول نیست. حداقل حجم معاملات در حساب نانو ۰٫۰۱ است و امکان معامله جفت ارزهای بزرگ در این حساب وجود ندارد. ۰٫۰۱ هم حداقل حجم معاملات آن است. این مزیت فوق العاده ای است که در IFC Markets در اختیار دارید و شما معامله گران باید از آن نهایت استفاده را ببرند.

روی دکمه ورود به کابین شخصی کلیک کنید و با استفاده از آدرس ایمیل و کلمه عبوری که برای شما ارسال شده لاگین کنید. مشخصات خود را نظیر نام و نام خانوادگی ، ایمیل معتبر و شماره همراه خودتان را وارد کنید و در انتها تیک قبول قوانین را بزنید و روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. نکته اول برای از دست ندادن پول در فارکس این است که: پیش از آن که وارد باز فارکس شوید، مطمئن شوید که بروکری که انتخاب کردهاید معتبر است. XM در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و هم اکنون با بیش از ۱,۵۰۰,۰۰۰ کاربر به یکی از بزرگترین بروکرهای فارکس تبدیل شده است. تولیدکنندگان امریکایی در حال ورشکستگی بودند تا اینکه در سال 1985 یک نشست محرمانه در هتل پلازای نیویورک بین نمایندگان کشورهای G-5 برگزار شد.

تیم ما چندین سال است که در بروکر آلپاری فعالیت دارد و درحال معامله است تا کنون کوچک ترین مشکلی برای ما پیش نیامده است! در انتخاب بروکر فارکس باید به چه نکاتی توجه کرد؟ وقتی معامله گر ها روی هر یک از نقاط داده دیگر کلیک میکنند، اطلاعات در صفحه تماشای بازار ظاهر میشود. از قسمت Manager Analysis بر روی نام بانك اطلاعاتی كلیك می كنیم ، سپس بر پوشه Cubs كلیك كرده و مكعب مربوطه را انتخاب می كنیم . معامله گران همچنین میتوانند بر روی هر قسمت از صفحه تماشای بازار کلیک راست کنند و لیستی از نقاط مفید داده مانند قیمت های بسیار پایین، عمق بازار و نمودار های مخصوص را دریافت کنند. برای این کار باید در قسمت کابین شخصی خود و از قسمت افتتاح حساب گزینه فارکس را انتخاب کنید. بروکر FiboGroup هم برای راحتی کار ایرانیان دارای یک وبسایت به زبان فارسی است اما پشتیبانی فارسی آن محدود به ۵ روز در هفته است.

وبسایت ایران بروکر همچنین خدمات پشتیبانی آنلاین فراهم کرده و در انجمن پرسش و پاسخ فارکس آن میتوانید سوالات خود را بپرسید. با توجه به محدودیتها و شرایط خاص ایران، واریز و برداشت برای معامله گران ایرانی (شهروندان ایران و افرادی که تابعیت ایران دارند) بسیار مهم است. واریز و برداشت پول از راه های مختلف از جمله کارت های اعتباری بین المللی و همچنین وبمانی انجام میشود. یکی از ویژگی های مهمی که بروکر FXTM را از بسیاری بروکر دیگر متمایز می کند وجود اپراتور و مدیر حساب فارسی زبان می باشد که معامله گران ایرانی می توانند هر زمان که نیاز به پشتیبان داشته باشند، درخواست تماس خود را ارسال کنند و در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت نمایند. در روش دوم کسب درآمد بروکرهای فارکس، آنها خودشان از شما یک هزینهای برای دستمزد دریافت میکنند تا کارهای ارزی شما را انجام دهند. اوراق خزانه دیشب با پیش بینی افزایش نرخ ها فروخته شد، اما شکاف بازدهی اوراق قرضه با تاریخ کوتاه و بلندمدت در حال کاهش است. افزایش کمتر از ۰٫۵۰ درصد نرخ بهره، خریداران دلار آمریکا را ناامید خواهد کرد! در حال حاضر (04:54 UTC) بالاتر از 40500 دلار است و 3 درصد در یک روز افزایش یافته و کمتر از 1 درصد در یک هفته کاهش یافته است.

روسیه که روزانه 7 تا 8 میلیون بشکه نفت خام و سوخت به بازارهای جهانی ارسال می کند، از زمان حمله به اوکراین در 24 فوریه، هدف تحریم های غرب بوده است. انتخاب دارایی در IFC Markets با بیش از ۶۰۰ دارایی نقد در شش دسته، کار جذابی است که از طریق روش نقل قول پورتفولیو، که امکان ایجاد دارایی نامحدود را فراهم می کند، بیشتر شده است. یک بروکر بسیار معتبر است که به شدت به هر کسی توصیه میکنم تا در این کارگزاری فعالیت کند، از افراد مبتدی تا کسانی که میخواهند به طور حرفهای تجارت کنند میتوانند از خدمات آن استفاده کنند. در حالی که پلتفرمهای معاملاتی MT4 و MT5 تنها بهعنوان ابتداییترین نسخه برای شما در دسترس هستند، اما خب قاعدتا واضح است که بروکر IFC Markets ترجیح میدهد تا معاملهگرانش از NetTradeX اختصاصی این بروکر استفاده کنند. در بروکر هات فارکس امکان معامله جفت ارز با قابلیت نقدشوندگی بالا، انجام معاملات فیوچرز یا آتی روی کالا هایی مانند گندم، نفت و… معامله گران میتوانند با کلیک راست روی یک نمودار خاص به سفارشات باز و پنجره رابط خود دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین میتوانند بازه زمانی، چشم انداز و رنگ نمودار را تغییر دهند. زیرا در زمان انتشار اخبار اقتصادی اسپرد ممکن است به حدی افزایش یابد که معاملهای که سودآور است در یک چشم بر هم زدن سود آن بپرد.

همچنین این شرکت قصد دارد از پرداخت غیر مستقیم جلوگیری کند زیرا ممکن است در موارد غیر قانونی مختلفی استفاده شود. با این حال، Plus500 برای اسکالپرها و معاملهگران الگوریتمی مناسب نیست زیرا این بروکر استفاده از این تکنیکهای معاملاتی را ممنوع کرده است. کارگزان بسیاری از روش پس انداز و شارژ حساب فارکس توسط پرفکت مانی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند با استفاده از این ارز الکترونیکی حساب معملاتی خود را شارژ کنند. این شرکت مشابه سیستم های مطرحی مانند China UnionPay ، PayPal یا Skrill عمل می کند و در مقایسه با سیستم های بانکی یا بین بانکی بسیار سریع تر است و از آن جایی که در دنیای آنلاین زمان بسیار اهمیت دارد، در نتیجه سیستم پرداخت پرفکت مانی می تواند بسیار برای کاربران مفید می باشد. GBP / USD (پوند استرلینگ / دلار آمریکا) به دلیل کابل های زیردریایی که قبلاً برای معاملات خرید و فروش در بین قاره آمریکا و قاره اروپا از آن در سراسر اقیانوس اطلس استفاده می کردند ، “کابل” نامگذاری شده است. چرا از پرفکت مانی استفاده کنیم ؟ کدام بروکرها از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند ؟ اگر حالا به نظرتان آمده که بروکرها قرار است جیب شما را خالی کنند، بگذارید بهتان بگویم که مجموع این کارمزدهای دریافت شده، در مقایسه با موجودی شما بسیار ناچیز خواهد بود.

این شرکت پرداخت ها را به صورت فوری انجام می دهد و مشتریان آن می توانند پول را در محیط اینترنت بصورت سریع و امن ارسال و دریافت کنند. روش های متعددی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد که عبارتند از: انتقال به روش اینترنتی با استفاده از درگاه های مرجع، انتقال ، حواله بانکی و یا انتقال و پرداخت های داخلی و … نداشتن کمیسیون و ارائهی حساب اسلامی برای هر سه حساب استاندارد، پرمیوم و VIP باعث علاقهمندی تریدرهای حرفهای به استفاده از خدمات بروکر ارانته شده است. در این بازار برای معامله ارزها یک واسط وجود دارد که به آن بروکر فارکس گفته میشود. بنابراین سوالات رایج در بازار فارکس که در رابطه با شرعی بودن آن است را میتوان از طریق نظر مراجع تقلید در این باره جویا شد.

همچنین وجود تحلیلهای مارکت به زبان فارسی را نیز میتوان از دیگر نکات مثبت این بروکر در نظر گرفت. آیا میتوان چیزی در مورد این شرکت در گوگل پیدا کرد؟ ساختار حساب پیاده سازی شده اساساً استفاده از خانواده MT را منع نمی کند اما MT4 (گزینه اصلی برای راهحلهای معاملاتی خودکار) فاقد حسابهای اسپرد شناور است و در حالی که این موارد در جانشین آن، MT5 مجاز هستند، از سازگاری کاملی پشتیبانی نمیکنند. ممکن است یک بروکر معتبر سایت سادهای از نگاه شما داشته باشد اما یک بروکر اسکم مثل این بروکر از سایت پیشرفته و فریبندهای استفاده نماید. این مسئله به قدری اهمیت دارد که عدم توجه به آن ممکن است در بزنگاهها موجب از دست دادن هزاران دلار یا بدست آوردن آن شود.