آموزش کار با پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

برای مثال «سوپر مارکت دیجیکالا» در پیامهای تبلیغاتی خود با استفاده از عباراتی مانند «پر از تخفیف و تنوع» و «امروز آخرین فرصت استفاده از کد تخفیف است» سعی کرده تا توجه افراد را در ابتدای پیامک تبلیغاتی جلب کند. پیامک برداشت و واریز بانک یا پیامک ثبت سفارش نمونههایی از این نوع پیامهای کوتاه هستند. ریتارگتینگ: این روش تقریبا به عنوان نسل جدید تبلیغات شناخته میشوند. به عنوان مثال، در فیسبوک و اینستاگرام، مشتریان عمدتاً تبلیغات شما را میبینند و در مورد آنها نظر میدهند. برای لغو اشتراک میتوانید لینک لغو اشتراک را در اختیار کاربر قرار دهید یا در متن ذکر کنید که با ارسال عددی خاص، اشتراک آنها لغو میشود. برای مثال در تصویر زیر نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار از دیجیکالا را مشاهده میکنید که با ارسال عدد ۱ میتوانید اشتراک خود را لغو کنید. جالب است بدانید که در صفحات اول نتایج جستجو، نتایج مرتبط با تبلیغات توانستهاند از ۳ کلیک حدود ۲ کلیک را به خود جذب کنند. این درحالی است که نرخ باز کردن پیامک، عددی در حدود ۸۲ درصد است و ۹۰ درصد افراد در کمتر از ۳ دقیقه اقدام به باز کردن SMS میکنند.

در همین راستا این شرکت تصمیم دارد بسیاری از گزینههای حساس ودقیق در تبلیغات هدفمند را حذف کند. فیس بوک در حال تصمیم به این اقدام گرفته که قبلاً در چند مورد مجبور به حذف دسته بندیهای جنجالی شده بود. بعد از اینکه با کارشناسان این حوزه مشورت کردید و تصمیم نهایی خودتان را به ثبت رساندید باید در سامانه پیامکی سئوسل ثبت نام کنید. سامانه پیامکی پیام رسان ، بهترین سامانه پیامکی ، با دارا بودن بانک شماره های موبایل تفکیک شده این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پیامک های خود را به صورت تخصصی و هدفمند ارسال کنید .

علاوه بر پیامک تراکنشهای حساب، پیامکهای رمز دوم پویا، پیامک اطلاعرسانی باقیمانده شارژ اینترنت، پیامک اطلاعرسانی قبوض، و موارد این چنینی که هدف از ارسال آنها ارائه خدمت است در دسته پیامکهای خدماتی جای میگیرند. در این قسمت بررسی میکنیم که چه عواملی در طراحی میتواند شما را از بقیه متمایز کند و باعث شود کاربر، حداقل به خاطر زیبایی محتوا، جذب محصول شما شود. برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offblack استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید. علاوه بر این موارد، از پنل پیامکی میتوان برای بازاریابی منطقهای (ارسال پیامک به یک منطقه مشخص از شهر) نیز استفاده نمود. برای متن پیامک تبلیغاتی نیز سعی کنین از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. قبل از خرید یک سرشماره خدماتی باید توجه داشته باشید که این خطوط تنها برای اطلاعرسانی و ارایهی خدمات به کار گرفته میشوند و تنها سازمانها و نهادها و شرکتهایی میتوانند از خطوط خدماتی استفاده کنند که ارسال پیامک آنها تنها جنبه خدماتی و اطلاعرسانی داشته باشد. تحقیقات نشان میدهد اختصاص هزینه به تبلیغات مبتنی بر پرداخت در جهان همواره در حال رشد بوده است به شکلی که بخش عظیمی از درآمد موتورجستجوهای موفق دنیا همچون گوگل ( نزدیک به ۶۵ درصد از درآمد) از این تبلیغات حاصل میشود.

بیشتر بخوانید: گوگل ادموب چیست و چگونه میتوان از آن درآمد کسب کرد؟ فرمت جذاب تبلیغات، میتواند تعداد کلیک بیشتری را جذب کند که این به معنای کسب درآمد بیشتر است. چطور می توانم این تبلیغات را قطع کنم ؟ همانطور که دیدید، در این صفحه باید از عدد ۳ برای رفتن به صفحهی قطع تبلیغات استفاده کنید. با این کار پیامهایی را مییابید که بهتر با مخاطب تعامل داشتهاند و میتوانید میزان موفقیت پیامکهای تبلیغاتی خود را اندازه بگیرید. از سال ۹۲ تا سال ۹۵ اپراتور برای تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی تنها تکمیل یک تعهدنامه اظهار ارسال پیامک به افرادی که شما را میشناسند و تمایل به دریافت پیامکهای شما دارند، کفایت میکرد اما متاسفانه برخی افراد از این فرصت سو استفاده کردند، برای ارسال پیامکهای اطلاع رسانی به اپراتور تعهد دادند که از خط خدماتی برای ارسال پیامکهای اطلاع رسانی استفاده میکنند اما بعد از تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی، تعهدشان را زیر پا میگذاشتند و اقدام به ارسال پیامکهای تبلیغاتی با خط خدماتی میکردند.آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟

آنها در جواب این ارتباط، به شما پاداش خواهند داد. در این حجم انبوه از وبسایتها، از ملزومات افزایش ترافیک و بازدید کاربران، آپدیت نگه داشتن آنها است که خود البته امری دشوار است. شرکتها اس ام اسهای انبوه را معمولا از یک شماره ارسال میکنند و تغییر آنها به این سرعت نیست که با بلاک کردن یک شماره، آنها سریعا از شمارههای دیگر برای این منظور استفاده کنند. پشت این تکنولوژی بدون حس یک احساس و انسان پراحساس نشسته و همین انسان است که احساسات، اقدامات، فرآیندها، تکنولوژیها، ابزارها و سختافزارها را راهبردی میکند. اولین قدم در تنظیم تبلیغات هدفمند مناسب این است که هدف خود را مشخص کنید. گراهام ماد، نایب رئیس بازاریابی و تبلیغات متا (فیس بوک) در این پست نوشته است: ما نگرانیهای کارشناسان درباره گزینههای تبلیغات هدفمند شنیدیم مانند مواردی که این اقدام به تجربهای منفی برای گروههای اقلیتی منجر میشود. این نمایش تبلیغات شما، در سراسر اینترنت آنها را دنبال میکند و موجب تثبیت شدن نام برند شما در ذهن آنها میشود. مشتریان باید بدانند پس از خواندن پیامک تبلیغاتی شما، باید چه کاری انجام دهند. برای دریافت خط خدماتی بدون سفته از شرکت ما نیاز به پرداخت هیچ هزینه جداگانه و مازاد بر پنل پیامکی نمیباشد و تنها با خرید پنل اس ام اس میتوانید از خطوط خدماتی ما به صورت رایگان استفاده کنید و اقدام به ارسال پیامک خدماتی نمایید.

افراد نمیخواهند در شرف از دست دادن فرصت استثنایی تخفیف یا خرید کالایی جذاب باشند. برای داشتن این خط میتوانید به پنل پیامک سیگنال یا هر پنل معتبر دیگر در سراسر کشور مراجعه کنید. اما نکته ای که در تبلیغات حائز اهمیت می باشد این است که باید تبلیغات شما هدفمند باشد . بخش جالب دیگری که برای هدفمند کردن ارسال در اختیار شماست، بخش منطقه – هدفمند است. برای مثال در تصویر زیر، نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار دیجیاستایل را مشاهده میکنید که با استفاده از زبان محاورهای تلاش کرده تا ارتباط نزدیکی با مخاطب برقرار کند. در مثال زیر، کسب پو کار علاوه بر عدم معرفی خود، نام مخاطب را نیز ذکر نکرده است.

اگر دوست دارید با تمام این ماژولها آشنا شوید، پیشنهاد میکنم سری به بخش راهنمای سامانه ملیپیامک بزنید. به این معنی که شما میتوانید برای تبلیغات خود هزینه کنید و در مدت زمان کوتاه، میزان بازگشت سرمایه و دیدهشدن خود را بسنجید. ایجاد تجربیات شخصی با تقسیم بندی مشترکین پیامک و ارسال محتوایی که بر اساس خواستهها و نیازهای منحصر به فرد آنها باشد، کلید ایجاد وفاداری به برند و ایجاد کمپینی شگفتانگیز است. استفاده از نام مشتری در مکالمات تجاری برای ایجاد حسی از ارتباطات انسانی بسیار مهم است. ظهور تکنولوژیهای مدرن، ابزارهای نوین، تغییر سلیقه مشتریان و مصرفکنندگان، کانالهای متنوع در ارتباط با مشتری و عوامل بسیار دیگری موجب شدهاند که بازاریابی و تبلیغات رنگ و روی جدید به خود بگیرد. ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه میتواند موجب برندینگ یک کسب و کار شود؟ به طور مثال ، پروفایل فیس بوک شما شامل اطلاعات بیوگرافی شماست که آژانس های تبلیغاتی بسیار راغب هستند که بدست بیاورند .با توجه به پروفایل ، این کاربر جوان ، یک خانم که از مدرسه هنر فارغ التحصیل شده است و در یک شهر بزرگ زندگی میکند . این کار را میتوان با قرار دادن محدودیت در مدت زمان یا تعداد کالا به انجام رساند.

همچنین برخی مشترکین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاهها از این مبادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند که در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد. سرویس پیام کوتاه (SMS) سرویسی از شبکهای تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام کوتاه با کمک شبکههای تلفن همراه است که یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعت و فناوری بشر در دهههای اخیر بوده است. به علاوه، خوب است بدانید که راه هایی برای عبور از لیست سیاه مخابراتی همراه اول وجود دارد. پیش از آنکه هر کدام از پنلهای فوق را بررسی کنیم، باید بدانیم که دقیقا چه انتظاراتی را باید از پنل پیامکی داشت. بدین ترتیب سایت مورد نظر تبلیغ دهنده تنها برای کاربرانی نمایش داده میشود ( آن هم در بهترین موقعیت) که بهدنبال کالاها و خدماتی که تبلیغدهنده ارایه میکند، بودهاند و همین عوامل باعث بالارفتن نرخ تبدیل و CTR میشود. دقت داشته باشید که از مرز باریک تبلیغ و بازاریابی رد نشوید.

ممکن است مخاطب هدف بر اثر تبلیغات انجام شده دچار نارضایتی شود و بیش از رسیدن به چنین شرایطی باید تعداد دفعات پخش تبلیغات برای او محدود شود که به آن «Frequency Capping» میگویند. پوش نوتیفیکیشن: احتمالا با این موضوع برخورد داشتهاید که وارد یک وبسایت شدهاید و با پیامی مواجه شده باشید که چنین مضمونی داشته باشد:«میخواهید از آخرین اخبار مطلع شوید؟ در چنین شرایطی میتوانید از رقبایتان پیشی بگیرید و توجه کاربران بیشتری را به کسبوکارتان جلب کنید. استفاده ترکیبی از بازاریابی پیامکی و ایمیلی، به دلایل زیر انتخاب هوشمندانهای است. با استفاده از نرمافزارهای تحت وب پیامک، این کار را به راحتی قابل انجام است. برای این منظور لازم است ابتدا وارد برنامهی ایرانسل من شوید. قابلیت مقیاس پذیری تاثیربخشی بسیاری در کسبوکارهایی دارد که به مشتری زیاد نیاز دارند در حالی که زمان اندکی برای رسیدن به این حجم مشتریان در اختیارشان است. این پیامکها قبل یا بعد از تراکنش ارسال میشوند. آنها تنها منتظر موارد و بهروزرسانیهای از کسبوکار شما هستند که برای آنها ارزش ایجاد کند. شواهدی وجود دارد که نشان میدهد جستجوی مبتنی بر پرداخت AdWords نسبت به جستجوی ارگانیک، از نرخ تبدیل بالاتری( تقریبا دوبرابر) برخوردار است زیرا ترافیک ایجاد شده در تبلیغات هدفمند، کنترل شدهتر و مشخصتر است.

فروشگاه اینترنتی دارید و میخواهید فروشتان را سایت 738sms افزایش دهید؟ تنها ۱۶۰ کاراکتر برای رساندن پیام خود در اختیار دارید، بنابراین پیام خود را ساده و کوتاه نگه دارید. اگرچه ، باید این را در نظر داشته باشید که تمام اطلاعاتی که شما در اینترنت وارد می کنید ، قابل رهگیری است ، بنابراین ممکن است درخواست های موتور جستجو یا بروزرسانی های شبکه های اجتماعی و یا اطلاعات شما بر روی وب سایتی که از آن بازدید کرده اید ، باشد .و اگر این قابل رهگیری باشد ، این اطلاعات ممکن است به صورت تبلیغات هدفمند برای شما نمایش داده شود.

ارسال پیامک هدفمند به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی و تاثیر گذاری را بر روی مخاطبین هدف خود داشته باشید . با این ویژگی شما میتوانید، پارامترهای خود را برای مدت زمان کوتاه ( شاید یک هفته) تنظیم کرده و سپس بر اساس نتیجهی سودآوریتان، آن را به سطح مناسب خود بازگردانید. این تراکت دارای یک تم بصری است و بر اشکال و الگوهای هندسی تأکید زیادی دارد. تو سایتمون نوشتیم هرآنچه از یک پنل اس ام اس انتظار دارید فقط یه شعار نیست! یعنی کسانی که قبلاً مشتری شما بودهاند و از آنها شماره دارید. پنل پیامک البرز با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های بهروز به شما کمک میکند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان البرز گسترش دهید.با عضويت در دفترچه تلفن با دريافت پيامک تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید. برای آنها دستورالعمل یا فراخوانی به اقدام قرار دهید تا از آن پیروی کنند. به عنوان مثال اگر شما یک بوتیک زنانه دارید می توانید پیامک های خود را فقط برای خانم ها ارسال کنید و یا اگر باشگاه ورزشی دارید می توانید آقایان را مخاطبین هدف خود قرار داده و به آنها پیامک ارسال کنید .

براساس مطالعات انجام شده، نرخ باز کردن ایمیل در حدود ۲۰ ذکر میشود. از آنجایی که تبلیغات Adwords بهسرعت به نتیجه میرسد، از دادههای آن علیالخصوص دادههای مربوط به اثر بخشی کلیدواژههای تعیین شده، میتوان در SEO و تولید محتوای سایت استفاده کرد. اگر فراخوانی به اقدام را فراموش کنید در واقع هدف SMS مارکتینگ را از دست دادهاید. نکته: اگر به فکر ساخت ویدیو هستید، فراموش نکنید که تعداد بالایی از کاربران قرار است بدون صدا این ویدیو را تماشا کنند. اگر در پیامک تبلیغاتی خود قرار دادن فراخوانی به اقدام را فراموش کنید، مشتریان خود را برای برداشتن قدمهای بعدی سردرگم میکنید. در این موارد ممکن است تدوین متن پیامک تبلیغاتی ضعیف باشد یا کسب و کار به صورت تصادفی و بدون رضایت مخاطب پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده باشد.