آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نصب صرافی کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

توی قسمت Settings اپلیکیشن برید و Currency را به USD تغییر دهید. به طور متوسط تعداد 2,229,926 بازدید کننده در هفته را دارد . یک پسورد قوی متشکل از ترکیب اعداد و حروف و علائم انتخاب کنید و درون کادر بنویسید. و اما همینطور که در بالا از مزیت‌های استفاده از کوکوین نام بردیم نوبت به معایب آن نیز می‌رسد هرچند که خیلی ها این را معایب نمی‌دانند ولی ما در هر صورت بیان می‌کنیم.

در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان از این صرافی استفاده می‌کنند به همین دلیل نقدینگی آن وضعیت مطلوبی دارد. همچنین تعداد ارزهایی که در آن قابل معامله است به ۶۵۲ کوین رسیده که از این نظر پنجمین صرافی بزرگ محسوب می‌شود. تعداد ارزهای فیات که با استفاده از آن می‌توان به صرافی واریز یا از آن برداشت کرد نیز شامل ۴۸ ارز است.

آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

حداکثر کارمزد دریافتی عاملات فیوچرز در این پلتفرم به عنوان میکر 0.02 درصد و به عنوان تیکر 0.06 درصد است. البیته شما می‌توانید با افزایش سطح کاربری خود از تخفیفاتی بهره‌مند شوید. کارمزد دریافتی در معاملات اسپات صرافی کوکوین در هر دو حالت میکر و تیکر 0.1 درصد است که در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار کمتر و میزان قابل قبولی است. در تاریخ 25 سپتامبر 2020 صرافی کوکوین مورد حمله هکرها قرار گرفت و بیش از 270 میلیون دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت.

آموزش استیک کردن در قسمت Staking صرافی کوکوین

آموزش صرافی ارز دیجیتال کوکوین به شما کمک می کند تا با شناخت کافی وارد این پلتفرم شده و به ترید بپردازید. بهتر است قبل از ورود به این بخش و شروع آموزش فیوچرز صرافی کوکوین، استراتژی خاصی را انتخاب کرده و تحلیل های تکنیکال و اخبار فضای ارزهای دیجیتال را به خوبی دنبال کنید. معاملات مارجین این امکان را به کاربران می دهد تا با وام گرفتن از یک شخص ثالث مانند صرافی، قدرت خرید خود را افزایش داده و با تغییرات بازار سود کسب کند. برای شروع از طریق داشبورد بالای صفحه سمت راست به منوی موجود در تصویر زیر رفته و گزینه “Margin Account” را انتخاب کنید. پس از آشنایی با مراحل واریز و برداشت، انجام معاملات و خرید فروش به گزینه‌ی بعدی یعنی پشتیانی صرافی می‌پردازیم که مسئله‌ی مهمی برای کاربران مخصوصا کاربران جدید است. هنگامی که یک کاربر به مشکل برمی‌خورد نیاز به کمک و راه حل دارد و تیم پشتیبانی هر صرافی بهترین پاسخگو به مشکلات و سؤالات افراد است.

پشتیبانی تمام وقت

همچنین ۵۰ درصد از درآمد حاصل از کارمزدهای دریافت شده توسط صرافی به صاحبان رمز ارز KCS پرداخت می‌شود. ابتدا از طریق لینک مستقیم Kucoin.com وارد سایت رسمی صرافی شده و سپس از طریق ایمیل و رمز عبور وارد پنل کاربری خود شوید. در مرحله سوم آدرسی که قصد واریز رمزارز به آن را دارید؛ مانند قسمت مشخص شده در تصویر پایین کپی کرده و مراحل واریز را تکمیل کنید. در داشبورد بالای صفحه بر روی گزینه Deposit کلیک کرده و سپس رمزارز مدنظر را انتخاب کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کوکوین را به صرافی محبوبی تبدیل کرده، وجود کارمزد پایین معاملات است. هر معامله در این صرافی کارمزد ثابت ۰.۱ درصدی دارد و این میزان کمتر از متوسط کمیسیون سایر صرافی‌ها است.

سپس وارد صندوق ایمیل خود شوید و با کلیک روی پیوندی که KuCoin برایتان ارسال کرده، اکانت خود را تأیید کنید و ثبت‌نام را به اتمام برسانید. نکته حائز اهمیت این است که در هیچ‌ یک از مراحل ثبت‌ نام در صرافی کوکوین، به احراز هویت و ارائه مدارک شناسایی نیاز نیست. البته این نیز باز بستگی دارد که شما چه مقدار مبلغی را می خواهید برداشت کنید. در این قسمت قادرید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و آدرس کیف پولی که کوکوین در اختیار شما قرار می دهد را کپی کرده و رمزارز را به آن بفرستید تا حسابتان شارژ گردد. در صفحه جدیدی که برای شما به نمایش می آید، قادرید با استفاده از ایمیل و یا شماره تلفن خود در این صرافی ثبت نام نمایید. از آنجایی که صرافی کوکوین برای ایرانیان تحریم است و چنانچه متوجه شوند که شما از ایران برای ثبت نام و استفاده از خدمات این صرافی اقدام کرده اید، حساب شما بلوکه می شود.

پس از تکمیل ثبت نام در کوکوین، پنجره ای را روی صفحه اصلی رابط کاربری صرافی مشاهده خواهید نمود. در این پنجره اعلام چند پاداش وجود دارد که می توانید با انتخاب هر یک پاداش عضویت در صرافی را دریافت نمایید. شرایط صرافی کوکوین برای پذیرش کاربران ایرانی مانند شرایط صرافی بایننس است، در حالیکه صرافی کوینکس عضویت کاربران ایرانی را به راحتی قبول می کند. بهترین صرافی از دیدگاه ما ایرانی ها عدم اجباری بودن وریفای، وجود حجم معاملات بالا، تعداد کوین ها و جفت ارزهای قابل معامله زیاد، وجود قراردادهای فیوچرز، امنیت بسیار بالا و … است.

در صفحه درج سفارش Spot، گزینه Margin را انتخاب نمایید. در صفحه اصلی، در منوی کشویی Trade گزینه Margin Trading را انتخاب کنید. دوباره وارد قسمت Assets شوید و گزینه Transfer را انتخاب نمایید.