آموزش ساخت تابلو روان و ال ای دی

بیرون سالن: به انگلیسی (outdoor) هم خطاب می شود که دقیقا برعکس نوع قبل است برای زمانی که شما تلویزیون خود را برای محیط باز مانند اتوبان ها، چهار راه ها، بزرگراه ها نیاز دارید . ولی ماژول دقیقا چه می باشد؟ بعنوان مثال نمایشگر ها (( تلویزیون های شهری)) با تراکم ده هزار یا ((p10)) که تولید آنها بصورت dip یا همان ال ای دی بود که بصورت مشخص تر مرکز تا مرکز پیکسل ها ده میل و تعریف آنها دات ده یا p10 که در ماژول های رنگی از ال ای دی های ۳in1 یا سه رنگ اصلی در یک و یا RGB که مخفف همان سه رنگ اصلی در سه پیکسل پیکسل متمرکز با همان فاصله مرکز به مرکز پیکسل ها ده میل که در هر دو نوع تولید شده مختصات این ماژول ها با هم متفاوت ولی در تراکم و رزولیشن تصویر بسیار شبیه به هم… یکی از روش های ساده، ارزان و البته موثر در این زمینه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. خوشبختانه تابلوهای روان در طیف های رنگی متفاوتی در دسترس هستند و شما می توانید به راحتی متن یا تصویر مورد نظر خود را با استفاده از این تابلوها، نمایش دهید.

این خاصیت باعث می شود که اپراتور یک تصویر کاملا یکنواخت در کل صفحه نمایش در تمام زمانها مشاهده نماید. این تابلو از یکسری دیودهای نورانی تشکیل شده که در یک صفحه قرار داده شدهاند و به وسیله برنامههای کامپیوتری تصاویر و نوشتهها را روی آن نمایش داده میشود. در این سالها بر تکیه بر تجربه و سابقه این فروشگاه فقط با تمرکز بر کیفیت بالا توانست بهترین کیفیت را به بازار ایران عرضه نماید که از جمله آن کسب نمایندگی شرکت Meiyad در ایران بوده است . به همین دلیل است که افراد برای پیشرفت در حرفه و کسب و کاری که دارند، به سمت تبلیغات می آیند. اغلب استادکاران و تابلوسازان حرفه ای توصیه می کنند از رنگ های قرمز , سبز , سفید و آبی در ساخت تابلو استفاده شود تا تبلیغ موثرتر واقع شود. در جهان امروز هر شغل و فعالیتی نیاز به معرفی خود به مخاطب دارد چه بسا بیزنس ها و حرفه هایی که موفق شروع کردن ولی به دلیل آن که نتوانستند خودشان را به درستی به مخاطب معرفی کنند در همان ابتدا مجبور به قبول شکست شدند. برد کنترل بعد از ماژول از مهم ترین قطعه های تابلو روان می باشد، که دارای پورت ورودی میباشد که می توان تصویر و متن دلخواه را به آن متصل کرد و بعد از کپی کردن آن از روی تابلو جدا کرد.

به این صورت که اگر نوع طیف دار را انتخاب کنید؛ می توانید در قسمت پس زمینه نوشته های تابلو، انیمیشن قرار داده و یا اینکه در تابلو، فیلم پخش کنید. برای تبلیغات هر کاری شیوه های متفاوتی وجود دارد یکی از پربازدید ترین روش ها استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر میباشد که از دیرباز در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد ولی استفاده از این راه علاوه بر اینکه مزایای خاص خود را دارد هم هزینه بالایی دارد و هم به صورت موقت است چراکه هر مجموعه ای به دلیل آنکه کرایه کردن این بیلبوردها دارای هزینه بالایی است به صورت موقت و محدود از این روش استفاده میکنند . به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم تا تعمیرات تخصصی ماژول های تابلوهای روان یا ال ای دی را در گروه مهندسی سریر تصویر به بحث و گفتگو گذاشته و تمامی عوامل مهم در تعمیرات تابلو روان را بررسی نموده تا بتوانیم کمک شایانی به هم میهنان عزیزمان در تهران و ایران بکنیم. تابلو روان با قیمت نازل و یا تابلو روان ارزان ممکن است برای بعضی افراد، معیار مهمی در خرید تابلو ال ای دی روان باشد. تولید این فن آوری ها با سرعت بسیار زیادی با تنوع در نوع و متریال مصرفی در نمونه های مختلف با گونه های خاص و متفاوت در تلویزیون های غول پیکر شهری تولید این تکنولوژی را لحظه به لحظه خاصتر و حساس تر از قبل کرده ، که بصورت فوق العاده خیره کننده در تعداد و تراکم های پیکسل ها و حتی نوع آنها از LED به SMD تغییر کرده.

از جمله مزیت های استفاده از ویدئو وال LCD می توان به روشنایی و کیفیت تصویر بالا، و هزینه ی نسبتا پایین این محصول اشاره کرد. بهترین روشی که هر کاربری میتوانند نمونه کامل تری از این بیلیوردها را برای کسب و کار خود داشته باشد استفاده از تابلو روان وتلویزیون شهری میباشد،تابلو LED ای که هر مغازه ای میتواند آن را داشته باشد برعکس بیلبوردها هم به صورت دائم است و هم از لحاظ هزینه ای به صرفه تر میشود علاوه براین در هر زمانی برنامه اجرای آن را از طریق یکی از قطعات اصلی تابلو روان به نام برد کنترل تابلو روان میتوان به روز رسانی و تغییر داد. نقطه ضعف آنها را هم میتوان هزینههای سنگین نگهداریاش دانست چرا که لامپهای تصویر به کار گرفته شده در ویدئو والهای DLP عمر کوتاهی دارند و در بازههای زمانی کوتاهی نیاز به تعویض پیدا میکنند.

از مهم ترین ویژگی های این تابلو عمر زیاد آن می باشد. عمر مفید این تابلوها بسیار بالا بوده و امکان انتخاب طرح و رنگ های مختلف برای طراحی تابلو وجود خواهد داشت. همچنین حق انتخاب پایه های پوشیده و باز نیز برای مشتریان در دسترس می باشد. تلویزیون شهری در واقع نوع ویژه ای از نمایشگرهای ال ای دی بزرگ است که در کنار چهارراه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها، استادیوم های ورزشی، مراکز تجاری و غیره روی پایه های بزرگی نصب می شود و می توانید فیلم ها و تصاویر ویدیویی را به صورت آنلاین یا آفلاین و فول کالر با قابلیت های مختلف تغییر در رنگ و غیره پخش نماید. ماژول ها همان بلوک های مربع و یا مستطیل شکلی هستند که با قرار گرفتن تعدادی از آنها کنار هم کابینت ها بوجود می آیند. ماژول ها امکان جداسازی و پیوند مجدد را دارند و با استفاده از کابل ” فلت ” به صورت سری در کنار همدیگر قرار می گیرند. ماژول به بلوک های LED گفته می شود که در با قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توانند تابلو های روان را تشکیل دهند. قیمت تابلو روان به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که عبارتند از: تعداد رنگ های به کار رفته، کیفیت ماژول تابلو روان، قالب تابلو روان به کار برده شده که سبب می شود، قیمت های گوناگونی را برای تابلو روان داشته باشیم.

LED های تمام رنگ، تراکم های مختلف مثل P20، P16 و… نمایشگرهایی که برای تابلو روان استفاده می شوند، از نظر ویژگی هایی مثل تراکم، رنگ، میزان نور و… اگر در مونتاژ تابلو LED از ماژول LED قرمز و یا هر ماژول تک رنگ LEDمانند ماژول سبز استفاده شود باید حتما برد کنترل تابلو روان که مناسب تابلو LED تک رنگ هست را انتخاب و به کار برد مثل کنترلر های تک رنگ شرکت هویدو، تابلو روان کهماژول سبز در آن استفاده شده است همان طور که از نامش پیداست توانایی نمایش یک رنگ سبز را دارد لازم به ذکر است ماژول سبز و ماژول LED قرمز P10 1R جزء پر مصرف ترین ماژول LED در کشورمان میباشند .

1920 پیکسل) با اندازه های 50، 67 و80 اینچ برای مدل های XGA و SXGA و اندازه های 50 و 70 اینچ برای مدل های Full HD در دسترس می باشند. مدرسه می خواست مسئله کنترل دستگاه ارائه شده با داشتن چند کنترل از راه دور فردی را حل کرده و بهترین کیفیت تصویر در حالی که ادغام چندین رابط صوتی و تصویری صورت گرفته، ارائه دهد. مدرسه آشپزی ژاپنی به منظور تقویت تجربه آموزش تصمیم گرفت از دوربین هایی استفاده کند که فیلم های آموزش آشپزی معلمان را از نزدیک و به طور دقیق فیلم برداری کرده و آن را در مانیتورهایی برای دانش آموزان پخش می کند. مدرسه ابتدایی Nan-Hu در Taipei به دنبال ارتقا سطح کلاس خود بود. در صورت نبود کارت، سیستم برد را شناسایی نمی کند.برای کار با این نرم افزار باید ویندوز مناسب را از قبل نصب کرد زیرا نیازمند به ویندوزی هستیم که ارتباط مستقیم آن برگزار کند .حال با توجه به این که شما تمامی مراحل قبل را حل کردید باید کارت هاب مناسب خود را به سوکت نوع جی وان وصل کنید و اگر سطور تابلو شما بیش از ۸ تا است باید کارت هاب دیگری را به سوکت نوع جی تو وصل کنید.

و از آنجایی که دانش آموزان باید قادر باشند آموزش های معلم را با دقت کامل ببینند، این ویدئو باید از بالاترین کیفیت 4K برخوردار باشد تا هیچ جزئیاتی از دست نرود. در حال حاضر با توجه به سرعت بوجود آمدن فن آوری های متنوع و تکنولوژی های خیره کننده ای که تمام دنیا را تحت تاثیر ویژگی ها و بازخوردهای بسیار فراوان و غیر قابل انکار خود کرده و لحظه به لحظه در این مسیر.. ملزم به چینش نمایشگرهای کوچک با کمترین فاصله از هم هستند تا نقصی در انعکاس یکپارچه ی تصویر بوجود نیاید. کارایی روشنایی بر اساس LED : حیطه گسترده تر رنگ، 25 درصد افزایش در روشنایی ، بهبود کنترل روشنایی، تعمیر و نگهداری پایین و سازگار با محیط زیست چون حاوی سرب یا جیوه نمی باشند. دسترسی به اجزا داخلی نمایشگر از جلو: با استفاده از یک موتور منحصر به فرد در هر نمایشگر که صفحه نمایش را بالا می برد و باعث می شود به کلیه قطعات داخلی از جلو دسترسی داشته باشیم و دیگر نیاز به تعمیر و نگهداری دسترسی عقب نخواهد بود. از طرفی دیگر کیفیت ماژول آنها نیز پارامتر مهمی بوده که خریداران در هنگام سفارش تابلو ال ای دی روان باید به آن دقت کنند.

ضمن اینکه یکی دیگر از مزیت های انجام تبلیغ در این نمایشگرها، هزینه های کم تر نسبت به سایر روش ها است. هزینه تمام شد این تابلوها نسبت به فول رنگ کمتر می باشد. با توجه به اینکه خرید اینگونه تلویزیونها هزینه زیادی را برای شرکتهای مربوطه به همراه دارد میتوان نمایشگرهایی که در غرفههای نمایشگاه وجود دارد را از شرکتهایی که تجهیزات نمایشگاهی اجاره میدهند به مدت چند روز اجاره کرد. که از ان جمله میتوان به واردات قطعات این فیلد از برندهای معتبرمانند هایک ویژن، کایلیانگ، چیانگلی، میعاد، GKGD و … حال مهم ترین مشخصه این خانواده تاثیر گذاری آن در صنعت تبلیغات نیز هست.ترکیب این دو صنعت به نحوی که از ویژگی فیزیکی صنعت نور و تصویر و ویژگی ماهیتی صنعت تبلیغات بهره ببرد تلویزیون شهری و ویدئو وال را تشکیل میدهد.حال تفاوت تلویزیون شهری و ویدئو وال را میتوان به راحتی بررسی نمود.در ابتدا به برخی موارد جزئی درباره مزایای تلویزیون شهری میپردازیم.تلویزیون شهری به دلیل صنعتی بودن کالا مقاوم و مستحکم تر ار ویدئو وال ها هستند، اما ویدئو وال ها شاید ظریف تر و شکننده تر از تلویزیون شهری باشند ولی در عوض نصب و جمع و حمل و نقل آسان تری دارند.یکی دیگر از تفاوت تلویزیون شهری و ویدئو وال در نصب آنهاست،در تلویزیون های شهری امکان نصب هم در خارج سالن و هم در داخل سالن وجود دارد اما ویدئو وال ها تنها قابلیت نصب در داخل سالن مانند سالن های اداری و کنفرانس هارا دارند .

فروشگاه پویا سیستم همواره پشتیبان محصولات ایرانی بوده است و در این راستا همه تلاش خود را برای جایگزینی محصولات ایرانی به جای محصولات چینی انجام داده و آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز و فروش اعلام می دارد . به کار بردن تابلو LED و تابلو روانویا تلویزیون شهری به صورت همه گیر بین مردم محبوب و جزء بهترین شیوه های تبلیغاتی شده است . در واقع نوشته هایی که پشت ویترین یک مغازه به صورت روان و در حال حرکت می بینید؛ نمونه هایی از تابلو روان هستند که با استفاده از لامپ های ال ای دی نمایش داده می شوند. رزولوشن صفحه نمایشهای ال ای دی متفاوتتر است.

در این نوع از تلویزیون شهری به نحوی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون شهری نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و تصاویر، کامپیوتر باید به طور asilight مداوم روشن بماند. پیکسل یکنواخت و کامل: کنترلر دارای سیستم خودکار برای کالیبراسیون رنگ می باشد که به طور مداوم با سنسورهای نصب شده در نمایشگر در زمان بلادرنگ و به طور خودکار اقدام به تنظیم دمای رنگ و روشنایی نمایشگر می کند. باید ولتاژ متناوب، از این بخش عبور کند و به ولتاژ مستقیم تبدیل گردد، سپس وارد برد کنترلر شود و تابلو را روشن نماید. در مادربورد کامپیوتر این باتری برای نگه داشتن حافظه بایوس و پسورد موجود در کامپیوتر و رام می باشد و در این مادربورد و در راه انداز یک تابلو روان یا تلویزیون شهری این باتری نیز وظیفه نگه داشتن مقادیر دیتای وارد شده توسط ما به حافظه می باشد. برای خرید تابلو روان ارزان بهتر است دست نگه دارید. یکی از روش های ساخت و پیاده سازی تابلو ال ای دی یا به عبارتی تابلو روان می باشد، تابلو روان تابلویی است که قادر است، هر گونه تصاویر و کلمات کلیدی که برای تبلیغات محصولات و خدمات خود نیاز دارید را همراه با افکت ها و نورپردازی های ویژه به صورت فول کالر و انیمیشن های زیبا، به نمایش بگذارد و چشم هر رهگذری راخیره کرده و سبب حیرت تماشاگران شود.این تابلو قادر است کلمات تبلیغاتی شما را به شکل های متفاوت و در زاویه های مختلف و به صورت اشکال هندسی متعدد به نمایش درآورد.

آی سی های موجود در ماژول تابلو روان یا ال ای دی یک درایور 16 بیتی LED با جریان ثابت می باشد. از آنجایی که از بیلبوردها در مناطق شلوغ استفاده می شود، در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بیشترین تعداد بازدید و برداشت را دارند. احتمالا برای شما این حالت رخ داده که به هنگام بازدید از یک نمایشگاه، برخی غرفهها به شدت توجه افراد را به خود جلب میکنند و برخی دیگر برعکس چندان بازدیدی ندارند. نمایشگرهای تلویزیون شهری فقط یک نمایشگر میباشند و مثل همه محصولات نمایشی دیگر قابلیت همگام سازی به وسیله محصول دیجیتال ساینج با سازمانهای دیگر یا پخش محتوا در زمان بندیهای منظم را دارا خواهد بود.