چگونه با ارسال پیامک میهمانی ها را تبلیغ کنیم؟ استراتژی های تبلیغاتی موثر برای رویدادهای موسیقی

چگونه با ارسال پیامک میهمانی ها را تبلیغ کنیم؟ استراتژی های تبلیغاتی موثر برای رویدادهای موسیقی

ارسال پیامک برای کنسرت ها و سایر رویدادهای هنری راه خوبی برای جذب مخاطب است. اگر تا به حال در کنسرت ها، جشنواره های موسیقی و هنری شرکت کرده اید، احتمالاً مدت ها پس از خرید بلیط، پیامک های تبلیغاتی کنسرت مانند این پیامک دریافت کرده اید:

کنسرت ناصر زینلی
پایان هفته آینده
هتل اسپیناس
https://1clk.ir/dXt0Hb87
لغو 11

این نوع اطلاعات از طریق پیامک به همراه لینک سایت رزرو بلیط، اطلاعات تکمیلی برنامه و اسامی هنرمندانی که در آن اجرا خواهند کرد، برای بسیاری از افرادی در نظر گرفته شده است که قبلا به هنر و موسیقی ابراز علاقه کرده اند و یا شماره تماس خود را در یک شماره تلفن بانک ذخیره کرده و ارسال شده است. این افراد می توانند مشتریان یا شرکت کنندگان رویداد فنی بعدی باشند. بنابراین ارسال پیامک مهمانی برای اطلاع رسانی به مردم از این رویدادهای هنری برای برگزارکنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارسال اس ام اس کنسرتارسال اس ام اس کنسرت

چرا تبلیغات پیامکی در رویدادهای موسیقی موثر است؟

مدیران تجاری و برگزارکنندگان رویدادهای هنری به لیستی از شماره تلفن افراد علاقه مند به خدمات آنها دسترسی دارند. این افراد یا جزو شرکت کنندگان رویدادهای قبلی هستند و یا اطلاعات تماس آنها در بانک شماره تلفن ساکنان یک منطقه خاص برای ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه ذخیره می شود. استفاده از پیامک یک راه آسان و بدون دردسر برای ارسال پیامک کنسرت و اطلاع رسانی به این طرفداران از برنامه های آینده است. بعلاوه، اعلان های مهمانی پیامکی اغلب کوتاه هستند و در صورت جذاب بودن متن، احتمال نادیده گرفتن آنها کمتر است.

مدیران سایت های فروش بلیت کنسرت، بازاریابان هنرمندان محبوب و برگزارکنندگان رویدادهای موسیقی به راحتی می توانند یک تابلوی پیامکی با شماره دلخواه راه اندازی کنند و پیامک های اعلام رویداد موسیقی خود را برای تعداد زیادی از افراد ساکن در مجاورت سالن کنسرت ارسال کنند. با ابزار ارسال پیامک کنسرت برای تبلیغات منطقه ای در برد ملی پیامک، این کار آسان تر از همیشه شده است.

نکات اساسی برای نوشتن پیامک های تبلیغاتی جذاب

همانطور که ممکن است حدس بزنید، کمپین های پیامکی نیاز به خلاقیت و پویایی دارند. علاوه بر ایجاد تابلویی که به شما امکان می دهد پیام های متنی مهمانی را به شماره مشتریان خود یا افراد غریبه ای که در نزدیکی زندگی می کنند ارسال کنید، به افرادی نیاز دارید که پیام متنی را ببینند تا آن را باز کرده و بخوانند. به عبارت دیگر، زمانی که یک رویداد موسیقی برگزار می‌کنید که زمان و هزینه‌ای را صرف بازاریابی کرده‌اید، انتظارات از تبلیغات پیامکی برای رویداد بالاست و رسیدن به این هدف تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از استراتژی‌های بازاریابی پیامکی مناسب برای کنسرت پیامکی استفاده کرده باشید. تبلیغات . برای درک بهتر این وضعیت سرنوشت ساز، کافی است درک درستی از فرآیند انجام تبلیغات پیامکی داشته باشید.

اکنون که اهمیت ارسال اس ام اس کنسرت و نوشتن اس ام اس بسیار پربار را درک کردید، با ما همراه باشید تا راهکارهای جذابی برای نوشتن پیامک تبلیغاتی موثر ارائه دهیم که مشتریان بیشتری را به سمت شما جذب کند:

  • زمان ارسال پیامک برای فروش بلیط کنسرت

زمان ارسال تبلیغات مهمانی از طریق پیامک یکی از مهم ترین نکاتی است که احتمال جذب مشتری را هنگام راه اندازی چنین کمپینی افزایش می دهد. تاریخ و محل برگزاری مراسم را از قبل مشخص کرده اید. حالا فقط باید یکی دو هفته قبل از اجرا به افرادی که ممکن است مخاطب مناسبی برای این کنسرت باشند اطلاع رسانی شود.

نکاتی که در مورد زمان ارسال اخطار نامه برای مراسم تأثیر می گذارد به این محدود نمی شود. شناخت هنرمند و قدردانی از محبوبیت او در بین عموم مردم نیز بسیار مهم است. اگر با یک خواننده بسیار محبوب کار می کنید، ممکن است لازم باشد ماه ها قبل از کنسرت مخاطبان خود را مطلع کنید تا علاقه مندان بتوانند بلیت تهیه کنند و برای شرکت در این رویداد برنامه ریزی کنند.

پیام های متنی گروهی در چه زمانی از روز موثرتر هستند؟

به طور کلی، بهتر است زمان هایی را انتخاب کنید که افراد تمرکز بیشتری روی بررسی تلفن همراه خود برای ارسال پیامک های تبلیغاتی دارند. به عنوان مثال، ارسال پیامک گروهی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات توصیه نمی شود. زیرا اکثر مردم این روزها مشغول انجام فعالیت هایی دور از گوشی های هوشمند خود هستند.

علاوه بر این، ساعات اولیه روز و بعد از ساعت 23 شامل زمان هایی است که دریافت پیامک های تبلیغاتی ممکن است باعث سردرگمی یا آزار مخاطبان شما شود. بهتر است برای اطلاعیه‌های پیامک مفیدتر به ساعات زیر پیامک مهمانی بروید:

9:00 الی 11:00

14:00 الی 16:00

18:00 الی 21:00

ارسال پیام‌های کنسرت باعث می‌شود در ساعاتی که جمعیت ساکت‌تر است بیشتر دیده شوید. همچنین بهتر است از اعلام مهمانی از طریق پیامک در ساعات اولیه صبح شنبه، اولین روز کاری هفته خودداری کنید. مخاطبی که وقت دارد برنامه و جزئیات آن را بررسی کند و در صورت لزوم بلیط تهیه کند، ممکن است مشتری وفادار شما شود.

برای مهمانی پیامک های تبلیغاتی زمان بندی شده ارسال کنید

برای راحتی بیشتر و تصمیم گیری در مورد زمان ارسال پیامک برای مهمانی، می توانید پس از راه اندازی پنل پیامک از ماژول ارسال پیامک استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی نیست هر پیامک را دقیقاً در زمانی که به دست مخاطب می رسد ارسال کنید.

ترفندهای استعلام ایرانسل، همراه اول، سیم کارت های رایتل و شماره تلفن ثابتترفندهای استعلام ایرانسل، همراه اول، سیم کارت های رایتل و شماره تلفن ثابتحتما بخوانید: ترفندهای استعلام ایرانسل، همراه اول، سیم کارت های رایتل و شماره تلفن ثابت

چگونه مخاطبان مناسب را برای بازاریابی کنسرت هدف قرار دهیم

تبلیغ رویداد خود از طریق پیامک مستلزم شناخت کافی در مورد مخاطبان هدف شما برای یافتن لیستی از افرادی است که فکر می کنید با دیدن پیامک های تبلیغاتی رویداد شما انگیزه می گیرند. به عنوان مثال، اگر می خواهید کنسرتی را در یک منطقه خاص از تهران برگزار کنید، می توانید ابتدا یک پیام هدفمند در مورد کنسرت برای افرادی که در آن منطقه از شهر زندگی می کنند و دسترسی آسان به سالن کنسرت دارند ارسال کنید.

علاوه بر مکان و محله، سبک های موسیقی خواننده کنسرت خود را نیز در نظر بگیرید. با استفاده از این اطلاعات و بررسی بانک شماره تلفن، مرتب شده بر اساس اتحادیه ها، شهرها و غیره، می توانید تبلیغات هدفمند برای کنسرت ها را راه اندازی کنید.

پیامک هدفمند پیامکی است که برای یک هدف از پیش تعریف شده برای افراد یا گروه های خاص ارسال می شود.

نکاتی که باید هنگام هدف قرار دادن مخاطبان خود در نظر بگیرید عبارتند از:

  • سن
  • محل سکونت
  • شرکت در کنسرت های قبلی
  • حضور در رویدادهای مختلف هنری

مزایای ارسال پیامک کنسرتمزایای ارسال پیامک کنسرت

علاوه بر این، اگر مدیر سایتی هستید که به فروش بلیط رویدادهای مختلف مانند تئاتر یا کنسرت می پردازد، می توانید از لیست شماره تلفن افرادی که در سایت شما حساب کاربری دارند نیز برای ارسال پیامک کنسرت استفاده کنید.

  • از پیامک برای یادآوری رویداد و ارسال بلیط دیجیتال استفاده کنید

اگر تا به حال بلیط کنسرت را از سایت های رویداد مانند تیوال یا ایران کنسرت دریافت کرده اید، می دانید که بلیط دیجیتال شما بلافاصله پس از خرید به شماره شما ارسال می شود.

ارسال پیامک و یادآوری کنسرت مستلزم تهیه لیستی از افرادی است که شماره تماس خود را برای شرکت در رویداد و خرید بلیط در وب سایت یا اپلیکیشن خود وارد کرده و ذخیره کرده اند. این کار با استفاده از ماژول های مختلف در پنل پیامک شما امکان پذیر است. حال کافی است چند روز قبل از نمایش این اعداد را به همراه زمان و مکان بلیت برای این افراد ارسال کنید. شما می توانید با استفاده از یک فایل اکسل برای هر شماره تلفن لیستی از اطلاعات و امکانات ایجاد کنید و با آپلود این فایل به صورت همزمان و انبوه بر روی برد پیامک خود، پیامک های تبلیغاتی را برای این افراد ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید هنگام نزدیک شدن به اجرا به مردم اطلاع دهید و اطلاعات بلیط شخصی کنسرت را به آنها یادآوری کنید.

از وب سرویس پیام کوتاه برای کنسرت استفاده کنید

بخش مهمی از کاری که سایت های موسیقی انجام می دهند، تبلیغ نمایش و فروش بلیت است. بنابراین بهتر است پس از راه اندازی پنل پیامک به وب سرویس پیامک مراجعه کنید. برای خرید بلیت هر کنسرت یا برنامه، کاربران باید ابتدا در وب سایت برگزارکننده ثبت نام کنند. این کار با درج شماره و اطلاعات شخصی فرد همراه است تا بتواند کد تایید ثبت نام را به صورت پیامکی دریافت کند. این موارد و موارد مشابه مانند تایید رزرو، ارسال لینک دیجیتالی بلیط کنسرت برای چاپ، یادآوری تاریخ کنسرت، پخش زنده کنسرت با ارسال لینک شخصی سازی شده و … با تکیه بر قابلیت های وب سرویس سرویس انجام می شود.

سازمان‌دهندگان کنسرت همچنین می‌توانند با استفاده از قابلیتی شبیه به اطلاع‌رسانی پیامکی در مورد در دسترس بودن محصول در وب‌سایت، به مشتریانی که برای یک خواننده یا سبک موسیقی خاص در خبرنامه پیامکی مشترک شده‌اند، یادآور پیامک ارسال کنند.

برای رویدادهای هنری بلیط دیجیتال ارسال کنید

ارسال بلیت دیجیتال کنسرت نیز یکی از ویژگی هایی است که می توانید با استفاده از وب سرویس از طریق پیامک به آن دسترسی داشته باشید. عدم استفاده از بلیط های کاغذی که به محیط زیست آسیب می زند و ممکن است گم شوند و غیره باعث می شود مشتریان شما احساس امنیت بیشتری کنند.

  • اسکن اس ام اس برای تبلیغ کنسرت

ابزارهای سیستم ارسال پیامکابزارهای سیستم ارسال پیامککنسرت ها و برنامه های هنری معمولا با پرسشنامه همراه است و مدیر برنامه می خواهد از میزان رضایت شهروندان از کنسرت پس از اجرا مطلع شود؛ زیرا این بازخورد به شرکت اجرای موسیقی کمک می کند تا برنامه ریزی و سرمایه گذاری های آینده را انجام دهد. به همین دلیل توصیه می شود بعد از برنامه برای کسانی که بلیط همان شب را دارند، پرسشنامه پیامکی ارسال شود.

  • پاسخ خودکار به پیامک برای رویدادها

یکی دیگر از کاربردهای مهم برد اس ام اس در ارتباط با ارسال پیامک برای کنسرت ها، برنامه های موسیقی، نمایشگاه ها و کنفرانس ها، امکان پاسخگویی خودکار به پیامک است. به سادگی شماره خود را قبل یا بعد از برنامه به مخاطبان بدهید. مثلاً شماره را روی تابلو بنویسید یا در برنامه اعلام کنید. در این صورت در صورت تمایل شخصی با ارسال شماره ای خاص به شماره پیامک شما اطلاعات شما را دریافت می کند.

برای مثال به مثال زیر توجه کنید:

شرکت ایران کنسرت فروش اینترنتی بلیت برنامه های موسیقی سنتی، تلفیقی و پاپ
وب سایت: https://www.iranconcert.com تلفن: +982120001007

با برد پیامک اراک برای جذب مشتری آشنا شویدبرای جذب مشتری با تابلوی پیام اراک آشنا شویدحتما بخوانید: با برد پیامک اراک برای جذب مشتری آشنا شوید

این نمونه ای از پاسخگوی خودکار پیامکی است که در صورت تمایل به همه حامیان رویداد ارسال می شود.

نتایج کمپین های پیامکی را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی را بهبود بخشید

استفاده از کمپین های تبلیغاتی مهمانی پیامکی به تنهایی کافی نیست. مهمترین بخش راه اندازی یک کمپین که به فروش و دیده شدن شما کمک می کند، تجزیه و تحلیل نتایج است. ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل نتایج کمپین وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید.

با استفاده از امکانات مختلف پنل تبلیغاتی پیامکی اثربخشی تبلیغات پیامکی انبوه خود را تحلیل کنید. پس از اتمام قسمت اول کمپین، ارسال پیامک انبوه به مخاطبان، بررسی موارد زیر به شما کمک زیادی در آینده خواهد کرد:

  • تعداد اعضای جدید خبرنامه پیامکی
  • تعداد اعضایی که اشتراک پیامک‌ها را لغو کرده‌اند
  • تعداد کلیک روی هر لینک (ردیاب لینک)
  • تعداد ثبت نام های جدید در سایت
  • تعداد بلیت های جدید فروخته شده
  • تعداد اعضای جدید خبرنامه پیامکیپیامک تبلیغاتی برای مراسمپیامک تبلیغاتی برای مراسم

تجزیه و تحلیل نتایج کمپین تبلیغاتی کنسرت خود با استفاده از پیامک به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام قسمت ها به خوبی کار کرده اند و کدام قسمت ها در آینده حتی بهتر عمل خواهند کرد.

نتیجه گیری: چگونه سالن های کنسرت را با پیامک پر کنیم؟

بازاریابی پیامکی برای کنسرت ها و رویدادهای هنری یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری است. کافی است قبل از شروع، اهداف خود را مشخص کنید. پس از تکمیل کمپین تبلیغاتی، داده های دریافتی از آن را بررسی کنید. با رعایت تمامی نکات، نوشتن متن های جذاب، ارسال به موقع اس ام اس تبلیغاتی و تحلیل نتایج نهایی به زودی متوجه خواهید شد که ارسال پیامک کنسرت از طریق برد پیامک یکی از بهترین راه ها برای شناخته شدن و سازماندهی کنسرت هاست.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با واحد پشتیبانی فروش ملیپیام با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.

منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-sms-for-concert/