اگر از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی استفاده کردهاید، اما هنوز تأثیر مناسب آن را در میزان فروش مشاهده نکردهاید، حتماً توجه به برخی نکات را از یاد بردهاید. علاوه بر نکات گفته شده در قسمت قبل، نکات دیگری نیز وجود دارد که باید به صورت کلی به آن توجه کرد. این نکات عبارتند از:
۱- زمان ارسال
با استفاده از پیامک تبلیغاتی میتوان در خصوص کیفیت خدمات و تور نظرسنجی انجام داد. با بررسی و آنالیز نتایج به دست آمده از این نظرسنجی میتوان متوجه نقاط ضعف و قوت مجموعه شوید. زمانی که این نقاط ضعف و قوت را متوجه شدید، میتوانید برای رفع نقاط ضعف و تقویت بیشتر نقاط قوت برنامهریزی کنید تا آژانس موفقتری داشته باشید. همچنین این کار یک استراتژی بازاریابی برای آژانس هواپیمایی نیز هست. با استفاده از این روش به مسافران یادآوری میکنید که پس از سفر نظر او همچنان برای مجموعه اهمیت دارد. این کار باعث میشود در ذهن مسافران هک شوید و همیشه نام مجموعه شما را به خاطر داشته باشند.
کاربردهای سامانه پیامکی برای آژانسهای هواپیمایی
یک مجموعه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیامکی میتواند اقدامات متفاوتی را انجام دهد تا از مزایای آنها بهرهمند شود. از مهمترین کاربردهای یک سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- اطلاعرسانی تورها
همه افراد قرار نیست با تمام تورهای شما آشنا باشند و زمان آنها را بدانند. آژانسهای هواپیمایی با استفاده از سرویس ارسال پیامک میتوانند تورها و رویدادهای متفاوت را به مشتریان اطلاع دهند. با استفاده از این روش، مشتریان و مخاطبانی که دوست دارند در این تورها شرکت کنند، به راحتی از زمان آنها مطلع میشوند و با مجموعه تماس میگیرند تا اقدامات بعدی را انجام دهند.
۲- اعلام تخفیفها
پس از این که به نکات مهم در خصوص پیامک و تأثیر آن در افزایش مشتری آژانسهای مسافرتی اشاره کردیم، اکنون نوبت آن رسیده که چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را با هم مرور کنیم. این نمونه متن پیامکها عبارتند از:
خرید آسان، لذتبخش و سریع بلیط هواپیما با آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
خرید بلیط هواپیما تنها در ۵ دقیقه با آژانس (نام مجموعه)
آیا میدانید تا به حال چند بار بلیط هواپیمای خود را گران خریدهاید؟ قیمتها را مقایسه کنید.
با دیدن قیمت بلیطهای هواپیمای آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
تنها با یک تماس بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید.
آخرین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
تخفیفهای ما را از دست ندهید.
تور جدید شهر (نام شهر) را از دست ندهید.
ارزانترین تور (نام شهر)
صفرهای سفر ریخت، تخفیفهای ویژه تورهای مجموعه (نام آژانس)
جمعبندی
بسیاری از آژانسهای هواپیمایی برای کار اطلاعرسانی و تبلیغات از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند.
استفاده از این روش برای آنها مزایای متفاوتی مانند هزینه کم، تأثیر بالا، سرعت زیاد و توجه بیشتر به مشتریان همیشگی دارد.
همچنین استفاده از این روش کاربردهای متفاوتی برای آژانسهای هواپیمایی دارد. آنها میتوانند مواردی مانند تخفیفها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان مناسب اطلاعرسانی کنند.
توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک کردن پیامهای دریافتی از جمله کارهایی است که باعث میشود تأثیر بیشتری از بازاریابی پیامکی ببرند.
در این متن به چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره کردهایم که میتوان از آنها استفاده کرد.
پرسشهای پرتکرار
متن پیامکها تأثیر بسیار زیادی روی مخاطبان دارد. به همین دلیل، زمانی که قصد دارید برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، حتماً زمانی را برای نوشتن یک متن مناسب و جذاب اختصاص دهید. در انتها این مطلب چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را خواهیم آورد.
۶- چک کردن پیامکهای دریافتی
اگر میخواهید تورهای جذاب خود را به مشتریان اطلاع دهید، حتماً باید این کار را به موقع و درست انجام دهید. به عنوان مثال بسیاری افراد دوست دارند که در زمان تولد امام رضا به مشهد سفر کنند. روز بعد از تولد امام برای ارسال پیام سفر مشهد برای تولد امام رضا اقدام مناسبی نخواهد بود. پس حتماً پیشنهادهای خود را به صورت بهروز و در زمان مناسب اطلاعرسانی کنید.
۳- استفاده از کلمات جذاب
برخی مواقع در برخی شهرها و کشورها، نمایشگاهها و همایشهایی برای برخی مشاغل و اصناف برگزار میشود. شما با اطلاعرسانی درست در خصوص این رویدادها هم میتوانید به افراد مشغول در این اصناف برای بهبود کارشان کمک کنید و هم فروش مجموعه را افزایش دهید.
این روزها مجموعهها و اصناف مختلفی برای انجام کار تبلیغاتی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی انواع تورها و خدمات یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی است. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از همین روش سعی دارند تا بتوانند، تورهای بیشتری به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش مشتری، سود خود را افزایش دهند. در این مطلب ابتدا نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی را برای این کار بیان میکنیم و سپس به چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.
چرا آژانسهای هواپیمایی باید به تبلیغات پیامکی اهمیت دهند؟
زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مهم است. بسیاری از مجموعهها از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی که متن جذابی دارند استفاده کردهاند. اما باز هم برایشان سؤال است که چرا نتوانستهاند نظر مخاطبان را جلب کنند. یکی از دلایل عدم موفقیت این مجموعهها، عدم توجه به زمان ارسال پیامک است. بسیاری افراد دوست ندارند در زمان استراحت و خواب، برایشان پیامک ارسال شود. به همین دلیل باید پیامک تبلیغاتی در ساعات مناسب برای مخاطبان ارسال شود. سه بازه زمانی مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که این بازههای زمانی عبارتند از:
۸ تا ۱۰ صبح
۱۲ تا ۲ ظهر
۴ تا ۶ عصر
۲- ارسال پیشنهادهای بهروز
در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی نباید توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک کردن پیامهای دریافتی را از یاد برد.