چند وقت پیش که هوا حسابی گرم بود و برق هم قطع شده بود، شب مهمان داشتم و باید کلی خرید میکردم. با عصبانیت در حال آماده شدن برای رفتن به خرید بودم که پیامک زیر برایم ارسال شد:
شاید بهترین نمونه این نظرسنجی را بتوان در سیستم اسنپ دید که بعد از خرید و ارسال مرسوله از کاربر برای شرکت در نظرسنجی دعوت می کند:
حالا که با شکل و شمایل کلی سامانه آشنا هستید، بیایید که جزئیتر به موضوع نگاه کنیم و ببینیم که یک فروشگاه های زنجیرهای از پنل پیامکی چه استفاده ای می توانند داشته باشند؟
مزایای پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای
اگر همه سرتان حسابی شلوغ است، باز هم نگران نباشید و فقط یک تماس با 02163404 بگیرید تا با تیم پشتیبانی ملی پیامک در مورد درخواست پنل صحبت کنید. با تحویل مدارک جهت احراز هویت، پنل شما فعال شده و میتوانید از همان لحظه شروع به ارسال پیامک کنید.
خرید های خود را درب منزل تحویل بگیرید , خرید بالای ۱۲۰ تومان ارسال رایگان
نظر خود را در رابطه با سفارش تان با ما در میان بگذارید.
https://m.snappfood.ir/order/review
ماجرا از یک پیامک ساده شروع شد و من که در همین حوزه فعال هستم، می خواهم قصه پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای را برایتان تعریف کنم.
پنل پیامکی چیست؟!
کسبوکاران مختلف برای تبلیغاتشان از بازاریابی پیامکی استفاده میکنند، همچنین سایتها و اپلیکیشنهای مختلف برای اطلاعرسانی، ارسال پیامکهای مهم و تعامل با کاربرانشان نیاز به سامانه ارسال پیامک دارند.
اگر شما هم میخواهید مثل مجتمعهای تجاری و پاساژهای بزرگ قرعهکشیهای دوره ای داشته باشید، پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ابزاری به نام کدخوان در اختیارتان قرار میدهد. اما این ماژول به چه صورت کار میکند؟!
کلیک کنید:
سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال پیامک نظرسنجیست که متاسفانه بسیاری از کسبوکارها از آن غافل هستند، در صورتی که اگر بعد از هر خرید مشتری برایش نظرسنجی کوتاهی بفرستید، هم توجه مثبت او را جلب کردید و هم از کیفیت کالا و خدمات، کارکرد پرسنل و نظر مشتری هم بهتر آگاه می شوید.
این نظرسنجی ها معمولا از طریق سیستم کرون جاب Cron Job دستهبندی شده و در زمان مشخص به صورت خودکار برای کاربر ارسال میشود، در نتیجه نیازی نیست که بعد از هر خرید وارد پنل شوید و برای تمام کاربران اس ام اس نظرسنجی بفرستید.
تا برقها نرفته؛ غذاتو سفارش بده!
تا اینجا با زیر و بم ارسال اس ام اس و پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای آشنا شدیم. برای دسترسی به تمام این قابلیتها و دهها مزیت و ویژگی مثبت دیگر برای تبلیغ کسبوکار و جلب رضایت مشتریانتان میتوانید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید و برای این مورد ثبتنام در سایت ملی پیامک برای دریافت فوری پنل را به شما پیشنهاد میکنم.
با این ابزار هم لیستی از شماره تلفن کسانی دارید که حداقل یکبار از شما خرید کرده و سپس در مسابقه شرکت کردند و هم اگر کمی خلاقیت خرج کنید، میتوانید آنها را به خرید مجدد هم ترغیب کنید. فقط یادتان باشد که در ارسال این پیامکها زیاده روی نکنید تا مشتری را از دست ندهید.
نمونه پیامکهای فروشگاه های زنجیره ای
فروشگاهتان را با یک پیامک بچرخانید!
رستورانهای زنجیرهای شیلا
نخری زود تموم میشه ! تخفیف ویژه مخصوص ۱۵ الی ۲۴ اردیبهشت ماه ( فروشگاه های زنجیره ای جانبو )
همین مورد بهانهای شد تا بخواهیم درباره دیگر مزیت پنل اس ام اس فروشگاه های زنجیره ای یعنی خدمات وبسرویس برای فروشگاههایی که سایت دارند، صحبت کنیم. اگر سایت دارید، برای خدماتی که در بالا معرفی کردیم به وبسرویس پیامکی نیاز دارید تا رفتار کاربر در سایت را بتوانید در نظر بگیرید و برای هر خرید، ثبت سفارش و حتی ارسال مرسوله برای او پیامک اطلاعرسانی ارسالی کنید.
قابلیت کدخوان برای قرعهکشی
حالا که ویژگیهای خاص و متفاوت پنل اس ام اس فروشگاه های زنجیره ای را گفتیم، تعدادی هم نمونه پیامک را در انتهای مقاله برایتان گذاشتیم تا بتوانید به عنوان الگو ایده از آنها استفاده کنید و پیامهای متفاوت و موثرتری بنویسید. همچنین توضیه می کنم مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی را از دست ندهید تا با زیر و بم نگارش متن تاثیرگذار و نحوه ارسال آن حسابی آشنا شوید:
البته برای فروشگاه هایی که وبسایت و اپلیکیشن خودشان را دارند، علاوه بر موارد بالا برای ارسال پیامکهایی مانند عضویت در سایت، تکمیل سبد پرداخت یا روند سفارش و …. هم میتوان از پنل پیامکی استفاده کرد. مشابه این مورد را می توانید در خریدهای آنلاین از فروشگاههایی مانند بانی مد یا مدیسه ببینید.
نظرسنجی از کاربر
دومین کاربرد مهم پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای قابلیت ارسال اطلاعرسانیهای مهم است. در شکل و شمایل سنتی اخباری مانند کد تخفیف یا جشنوارههای فروش از طریق تراکت به دست مشتری میرسد ولی این اخبار را از طریق پیام کوتاه هم میتوان برای کاربر فرستاد.
در حال حاضر، قابلیت ارسال پیامک برای 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر میتواند از روی نقشه هر منطقه که میخواهد را انتخاب کند و پیامک انبوه بفرستد. توصیه میکنم که برای نتیجۀ بهتر در ارسال پیامک منطقهای اول ارسال پیامک در منطقه خودتان را شروع کنید و بعد سراغ دیگر محلهها بروید.
اطلاعرسانیهای مهم
فروشگاههای زنجیرهای در هر حوزهای که فعال باشند، اعم از مواد خوراکی مانند هایپرها، کفش و کیف مانند چرم مشهد، پوشاک مانند جین وست و …. به سامانه پیامکی نیاز دارند. اما این فروشگاه ها چگونه میتوانند از سامانه استفاده کنند؟
ارسال پیامک از روی نقشه
هایپراستار۲۰~۴/۲۲
لیمو شیرازی ۱ک ۱۰۹۰۰ت
محفل کنسرو ماهی تون۱۸۰گ۱۷،۵۰۰ت
جمعبندی
10%تخفیف دائمی مازاد علاوه بر تخفیفات همیشگی، با تعریف کارت خرید خود در باشگاه مشتریان افق کوروش
شما در سیستم کدخوان برای قرعهکشی باید کدهایی را در سیستم تعریف کنید و سپس این کدها را روی محصول درج کنید یا بعد از هر خرید برای مشتری بفرستید. کاربر کدی را که بعد از خرید به او دادید، برایتان ارسال میکند تا به این ترتیب در قرعهکشی شرکت کند.
30% تا 70% تخفیف ویژه سفارش آنلاین مواد خوراکی
تا برقا نرفته، بجنب! امروز و فردا ساعت 15 تا 18
https://okcs.ir/2ac
اولین مورد استفاده پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای امکان ارسال پیامک از روی نقشه است که به آن پیامپ هم میگویند.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-panel-for-shopping-mall/
چند وقتیست که فروشگاههای زنجیرهای و میوهفروشیهای بزرگ در نقاط مختلف تهران باز شدند و هر مدل میوه که بخواهید را میتوانید در این فروشگاهها پیدا کنید. من هم که با این گرمای هوا حوصله بیرون رفتن و خرید کردن نداشتم، حسابی از این پیامک استقبال کردم. روی لینک زدم و وارد پیجی شدم که توانستم هر مدل میوه، سبزی و صیفیجاتی که لازم داشتم، سفارش دهم. بعد از یک ساعت هم جلوی درب منزل از پیک بستههایم را گرفتم. اما ماجرا از کجا شروع شد؟