همه راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در بلک فرایدی + 30% تخفیف شروع تبلیغات

بلک فرایدی سه روز دیگه شروع میشه
به سایت ما سر بزن، خرید کن و یه دنیا تخفیف بگیر
آدرس سایت: shadiland…

آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی | چگونه اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟حتما بخوانید: آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی | چگونه اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟

رقابت در اینستاگرام به خصوص زمان جمعه سیاه برای فروش بیشتر در بلک فرایدی بسیار زیاد است. در این بازار رقابتی محتوایی بیشتر به چشم مخاطبان می‌آید که خلاقانه باشد و حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. پس حتما سعی کنید محتوای جدید بسازید، ریلزهای متنوع و جدید تولید کنید و محصول خود را به شیوه‌های مختلف به مشتری نشان دهید.

از محصولات خود عکس‌های با کیفیت بگیرید

نیاز مشتری، یکی از اصلی‌ترین چیزهایی است که او را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند. پس سعی کنید متنی بنویسید که نیاز مشتری‌ها را بیشتر به آن‌ها نشان دهد. در ضمن می‌توانید به محصولاتی که جز نیاز اصلی مشتریان شماست تخفیف بیشتری اختصاص دهید.

اگر سایت وردپرسی دارید، می‌توانید به کمک پلاگین گردونه شانس، به مشتری‌های خود جایزه بدهید. با این افزونه آن‌ها می‌توانند وارد سایت شما شوند و شانس خود را با چرخش گردونه امتحان کنند. این کار هم برای مشتری‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود و هم شانس فروش شما بیشتر می‌شود.

افزونه گردونه شانس پیامکی برای وردپرسمراحل خرید از سایت را ساده‌تر کنید

همانطور که گفتیم بازاریابی پیامکی بر محور کلمات می‌چرخد. پس بسیار مهم است که متن شما جذاب باشد و در نگاه اول مشتری را به خواندن ادامه متن ترغیب کند. استفاده از ترندهای روز برای شروع نوشته می‌تواند یک ایده جذاب برای متن شما باشد. همچنین با ارائه پیشنهادات ویژه، می‌توانید آن‌ها را در خریدهای بعدی نیز به سمت کسب‌وکار خود بکشانید. برای مثال به مشتری‌های جدید بگویید در صورت خرید در بلک فرایدی، کد تخفیفی برای خریدهای بعدی آن‌ها در نظر خواهید گرفت.

برنامه‌ریزی و کمپین تستی

بلک فرایدی به روزی گفته می‌شود که در آن کسب‌وکارهای مختلف کالا و خدمات خود را با تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در نتیجه این روز هم فروش آن‌ها بیشتر می‌شود و هم ارتباطات جدیدتری با مشتریان برقرار می‌شود. برای اطلاع‌رسانی جمعه سیاه باید از ابزارهای مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، بازاریابی پیامکی و… استفاده کرد.

راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در بلک فرایدی

حتی ساعتی که قرار است پیامک‌های خود را ارسال کنید نیز بسیار مهم است. بهتر است از ساعت 9 شب به بعد برای مشتری‌های خود پیامک نفرستید. زیرا زمان استراحت آن‌هاست و ممکن است یک پیامک در زمان نامناسب نتیجه عکس داشته باشد.

ارتباط با مشتری‌های قبلی از طریق ارسال پیامک

بلک فرایدی از فردا شروع میشه
تا سه روز با تخفیف 50% از ما خرید کن
فروشگاه سانی بار

برای فروش بیشتر در بلک فرایدی بهتر است یک صفحه لندیگ جدا و یا یک مقاله در نظر بگیرید و در کنار توضیحات مربوط به این روز، تخفیفات خود را به اطلاع مخاطبان برسانید. بهتر است محصولات و خدمات خود را لیست کنید و یا لینک خرید مستقیم کالاهای حراجمعه را در صفحه لندینگ خود قرار دهید. با این کار مشتری دسترسی راحت‌تری به محصولات شما خواهد داشت و برای خرید، دچار سردرگمی نمی‌شود.

هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟حتما بخوانید: هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟

فروش بیشتر در بلک فرایدی با تخفیف روی محصولات پرطرفدار

برای اینکه بتوانید برای بلک فرایدی تبلیغات خوبی داشته باشید و بتوانید فروش خوبی برای کسب‌وکار خود رقم بزنید، بهتر است روش‌های مختلفی را امتحان کنید. وقتی در پلتفرم‌های مختلف تبلیغات کنید و از روش‌های مختلف استفاده کنید، امکان موفقیت شما نیز بیشتر است.

شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید

گاهی ممکن است شما بخواهید فقط برای یک منطقه خاص تبلیغات ارسال کنید. برای این کار کافی است چند رقم کد پستی آن منطقه را داشته باشید. با وارد کردن این کد پستی در پنل، می‌توانید شماره‌های ایرانسل و همراه اول موجود در آن منطقه را به راحتی مشاهده کرده و برای آن‌ها تبلیغات بلک فرایدی خود را ارسال کنید. بدین ترتیب افراد جدیدی با شما آشنا خواهند شد و به جمع مشتری‌های شما اضافه می‌شوند.

ارسال پیامک زنده

اگر می‌خواهید در بلک فرایدی منحصر به فرد باشید، می‌توانید کالاهای خود را بسته‌بندی خاص برای مشتری‌ها بفرستید. با این کار، شما به عنوان یک برند خلاق در ذهن مخاطب باقی می‌مانید. حتی ممکن است از این بسته‌بندی خاص عکس بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

از بلک فرایدی تا سایبر ماندی، روزهای طلایی تخفیف

ایمیل همیشه به عنوان یک راه ارتباطی موثر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته مثبت استفاده از ایمیل این است که همیشه در دسترس افراد است و با یک جستجوی ساده می‌توان ایمیل مورد نظر را پیدا کرد. برای فروش بیشتر در بلک فرایدی نیز به راحتی می‌توانید به مشتری‌هایی که ایمیل آن‌ها را دارید، تبلیغات ارسال کنید. یک بنر زیبا طراحی کنید، متنی زیبا بنویسید و به همراه یک کد تخفیف اختصاصی آن را برای مشتری‌های خود ایمیل کنید.

ایمیل مارکتینگ راهی برای فروش بیشتر در بلک فرایدی

تبلیغات بیلبورد و بنر در سطح شهر

جمعه سیاه برای یک زمان خاص است. پس نباید خیلی زودتر از این تاریخ و حتی پس از آن دست به کار شوید. البته شما به عنوان یک کسب‌وکار باید زمینه‌های تبلیغات را آماده کنید. اما لزومی ندارد 3 ماه زودتر درباره بلک فرایدی به مخاطبان خود اس ام اس بزنید. بهتر است یک هفته پیش از شروع تخفیفات خود، به مشتری‌ها اطلاع‌رسانی کنید که قرار است در بلک فرایدی حضور داشته باشید. حتما آغاز و پایان این رویداد را به آن‌ها اطلاع دهید.

هنوز تو بلک فرایدی هیچ خریدی نکردی؟
پس بدو بیا تو سایت ما همه چی رو ارزون تر بخر
فروشگاه غذایی آریا

زمانی گه قرار است محتوای خود را بارگذاری کنید بسیار اهمیت دارد. صبح خیلی زود، شب دیر وقت و یا زمان‌هایی می‌دانید مشتری‌های شما در اینستاگرام حضور ندارند، تبلیغ نکنید. برای اینکه ببینید محتوای شما در چه ساعاتی بیشتر دیده شده است، باید به بخش اینسایت مراجعه کنید.

استوری چالشی طراحی کنید

صحبت بابا نوئل و کودک درباره فروش بیشتر در بلک فرایدی

بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست؟

برای تبلیغ بهتر در بلک فرایدی بهتر است چه کنیم؟

تبلیغات بیلبوردی می‌تواند یکی از پیشنهادهای جذاب برای تبلیغات در جمعه سیاه باشد. شما با طراحی نو و خلاقانه یک بنر یا بیلبورد می‌توانید توجه افراد زیادی را به بلک فرایدی خود جذب کنید. مانند بیلبوردهای دیجی کالا، اسنپ، جاباما و… در سطح شهر تهران. البته این نوع تبلیغ هزینه‌های زیادی دارد. به همین دلیل اگر شما یک کسب‌وکار کوچک و نوپا هستید، بهتر است از روش‌های دیگر برای تبلیغات خود استفاده کنید.

بازاریابی پیامکی

شاید بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این روزها کسی اصلا پیامک‌های خود را باز هم نمی‌کند! اما تجربه به ما نشان داده که افراد در طول روز پیامک‌های خود را چک می‌کنند و به آن‌ها سر می‌زنند. ممکن است برخی از کسب‌وکارهای کوچک در این زمان دچار ناامیدی شوند. زیرا هنوز سایت خوبی ندارند. همچنین ممکن است شبکه‌های اجتماعی آن‌ها مانند اینستاگرام، هنوز به اندازه کافی دنبال کننده ندارد. اما جای نگرانی نیست. یکی از بهترین روش‌هایی که به کسب‌وکارهای کوچک برای تبلیغات در بلک فرایدی کمک می‌کند، بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. شما برای ارسال پیامک بلک فرایدی، نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای ندارید. برای فعالیت در اینستاگرام باید مدتی در پیج خودت تولید محتوا کنید تا در نهایت شناخته شوید. برای فعالیت از طریق وبسایت نیز شما باید ابتدا یک سایت خوب راه‌اندازی کنید، یک برنامه‌نویس داشته باشید و مدام در حال بررسی و پشتیبانی از این سایت باشید.

سعی کنید طراحی محتوای خود را بر اساس بلک فرایدی تغییر دهید و یک تم خاص برای این روز در نظر یگیرید. برای مثال می‌توانید بنر و عکس‌های اینستاگرام خود را مخصوص جمعه سیاه طراحی کنید. این کار باعث می‌شود مخاطب به راحتی بتواند از تخفیفات شما باخبر شود و تفاوت آن را با فروش معمولی شما متوجه شود.

طراحی بنر اینستاگرام برای فروش بیشتر در بلک فرایدیریلز و محتوای خلاقانه بسازید

فردی که برای فروش بیشتر در بلک فرایدی از پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی استفاده می‌کند.

بلک فرایدی یا جمعه سیاه به جمعه بعد از جشن شکرگزاری در آمریکا گفته می‌شود که کسب‌وکارها در آن روز روی محصولات و خدمات خود تخفیفات ویژه می‌گذارند.

پارتی محصولات غذایی تو بلک فرایدی
محصولات پروتئینی تا فردا 40% تخفیف خورد
همین حالا خرید کنید
وبسایت: pro….

شما در بازاریابی پیامکی فقط می‌توانید از متن و نوشته برای تبلیغ کنید خود استفاده کنید. پس همین متن باید به قدری خلاقانه و زیبا باشد که بتواند مشتری را برای خرید ترغیب کند. کمی بیشتر درباره نوشتن یک متن خوب صحبت کنیم؟

چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟حتما بخوانید: چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟

شناسایی جامعه هدف

برای فروش بیشتر در بلک فرایدی باید بدانید مشتری شما چه چیزی را بیشتر دوست دارد. اگر می‌خواهید روی برخی از محصولات خود تخفیف بگذارید، محصولاتی را در نظر بگیرید که برای آن‌ها جذاب است. بدین ترتیب برای خرید آن‌ها ترغیب می‌شوند و در نهایت فروش شما بیشتر می‌شود.

اهمیت نوشتن تمامی اطلاعات در متن پیامک

کجا 50% تخفیف میده بریم خرید؟
جای دوری نرید
وارد لینک زیر شو و همه چی رو با تخفیف بخر
سایت ما: balon….

بلک فرایدی چه روزی است؟

به جمعه بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده آمریکا، جمعه سیاه گفته می‌شود. علت اصلی نام گذاری اولیه این روز، به دلیل بحران مالی در آمریکا بود. اما بعدها فلسفه آن تغییر کرد و کسب‌وکارها در این روز، به مشتری‌های خود تخفیف‌های ویژه می‌دهند. این کار فروش را بیشتر می‌کند و حتی ممکن است بسیاری از افرادی که شما را نمی‌شناختند، از طریق این تخفیف‌ها، با شما آشنا شوند. حالا که با این روز آشنا شدید، بهتر نیست برای تبلیغات خود در این رویداد سریع‌تر اقدام کنید؟ بیایید راهکاهای فروش بیشتر در بلک فرایدی را با هم بررسی کنیم.

من به دنبال یک فرصت خوب برای فروش محصولاتم بودم. اینکه بتوانم در یک زمان مناسب برای آن‌ها تخفیف بگذارم و به مشتری‌ها اطلاع دهم که این محصولات پر فروش، تخفیف خورده‌اند. چند سال پیش با بلک فرایدی آشنا شدم و فهمیدم کسب‌وکارهای مختلف در این روز تخفیف‌های زیادی را برای مشتری‌های خود در نظر می‌گیرند. برای همین شانس خودم را امتحان کردم و برای فروش بیشتر در بلک فرایدی، تخفیفات ویژه‌ای گذاشتم. شاید باورتان نشود که چندین برابر زمان‌های قبل فروش داشتم. می‌خواهید بدانید چطور؟ بیایید تا بیشتر برایتان توضیح دهم.

یکی از قابلیت‌های اصلی پنل پیامکی این است که می‌توانید به کمک ارسال هدفمند، به بانک شماره‌های به‌روز دسترسی داشته باشید. این بانک شماره بر اساس مشاغل، منطقه، شهر و حتی جنسیت طبقه‌بندی شده است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید به مناسب بلک فرایدی اولین ارتباط خود را با گروه‌های مختلف برقرار کنید. شما یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید؟ به بانک شماره سر بزنید، برای گروه جنسیتی زنان پیامک بفرستید و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

بانک شماره موبایل‌ های پنل پیامکی برای فروش بیشتر در بلک فرایدیارسال تبلیغات بر اساس کد پستی

بر اساس رفتار مشتریان و میزان فروش هر کدام از محصولات، می‌توان فهمید چه کالایی طرفداران بیشتری داشته است. بر این اساس می‌توانید روی محصولات پر طرفدار خود تخفیف بگذارید. با این کار هم فروش خود را افزایش داده‌اید و هم نظر مشتری را در تخفیفات خود اعمال کرده‌اید.

از افزونه گردونه شانس برای سایت وردپرسی استفاده کنید

وقتی بحث بلک فرایدی است، باید به ارسال کوپن تخفیف توجه ویژه‌ای داشته باشید. سعی کنید تخفیف‌های خود را در متن پیامک اعلام کنید. طبیعی است شما نمی‌توانید لیست تمام آن‌ها را برای مخاطبان خود بفرستید. پس بهتر است لینک سایت و یا صفحه اینستاگرام خود را به صورت لینک ترکر در متن قرار دهید تا برای یک بار هم که شده مشتری‌های جدید، با سایر پلتفرم‌های شما آشنا شوند.

کال تو اکشن و دعوت به خرید

در انتهای متن خود حتما از مشتری دعوت کنید تا کاری برای شما انجام دهد. برای مثال لینک سایت خود را قرار دهید و به آن‌ها بگویید برای مشاهده محصولات، به لینک زیر مراجعه کنند. با این کار آمار بازدید لینک و در نتیجه فروش شما افزایش می‌یابد.

انتخاب محصولات بر اساس نیاز مشتری

بسیاری از افراد برای پیدا کردن یک کالا و یا استفاده از خدماتی خاص، آن را در گوگل سرچ می‌کنند. طبیعی است سایت‌هایی که بیشترین بازدید را دارند و به عنوان وبسایت‌های مطرح از نظر گوگل شناخته می‌شوند، بالاتر از بقیه سایت‌ها قرار می‌گیرند. در این زمان شما می‌توانید به دو روش سایت خود را در صفحه اول سرچ گوگل قرار دهید. با کمک سئو و استفاده از نیروی متخصص، می‌توانید کاملا ارگانیک سایت خود را بهینه کنید. اما اگر بخواهید سریع‌تر به نتیجه برسید، می‌توانید با صرف هزینه‌هایی، از گوگل بخواهید شما را در نخستین صفحه گوگل قرار دهد. برای فروش بیشتر در black friday نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند.

صفحه لندینگ مخصوص بلک فرایدی طراحی کنید

فردی که مشتری‌های بیشتر را از طریق اس ام اس برای فروش بیشتر در بلک فرایدی جذب می‌کند.یکی از قابلیت‌های اصلی پنل شما، لینک ترکر است. اگر در متن پیامک خود لینک سایت و یا صفحه اینستاگرام خود را قرار دهید، به کمک لینک ترکر به راحتی می‌توانید آمار کلیک‌ها و ورودی‌های خود را بررسی کنید. بدین ترتیب خواهید دید چند نفر از مشتری‌ها وارد سایت شده‌اند و چه فعالیتی انجام داده‌اند. لینک ترکر میزان اثربخشی بازاریابی پیامکی را با کمک آمار و ارقام به شما نمایش خواهد داد.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری‌های جدید

یکی از راه‌های افزایش مشتری این است که در سایت‌های مختلف رپورتاژ خبری بنویسید. می‌توانید در متن رپورتاژ جمعه سیاه، به سایت خود و صفحات فروش لینک بدهید تا مشتریان آن وبسایت با شما آشنا شوند و از تخفیفات شما دیدن کنند. به این ترتیب هم کاربران جدیدی برای خود پیدا کرده‌اید و هم فروش حراجمعه شما افزایش خواهد یافت.

ایمیل مارکتینگ

پرفروش ترین محصولات ما این بار در بلک فرایدی
با 50% تخفیف، محبوب ترین ها را بخرید
اینستاگرام ما: hjbdjduy

یکی از راه‌هایی که این روزها بسیار مورد استقبال کسب‌وکارها قرار گرفته است، بازاریابی پیامکی است. در این روش شما به کمک ارسال اس ام اس، به راحتی می‌توانید با مخاطبین و مشتری‌های خود ارتباط برقرار کنید، آن‌ها را به خرید در بلک فرایدی دعوت کنید و برای آن‌ها کد تخفیف ارسال کنید. در ادامه بیشتر درباره این نوع بازاریابی و تاثیرات آن بر فروش بیشتر در بلک فرایدی اشاره خواهیم کرد.

پیامک، کلید موفقیت فروش بیشتر در بلک فرایدی کسب‌وکارهای کوچک!

تجربیات من درباره بلک فرایدی را باهم مرور کردیم. حالا بهتر است سری به محصولات خود بزنید و بهترین آن‌ها را برای بلک فرایدی آماده کنید، آن‌ها را موجود کنید و برای یک فروش عالی آماده باشید. البته شما برای شروع بازاریابی پیامکی نیاز به خرید پنل اس ام اس دارد. پس بهتر است وارد وبسایت ملی پیامک شوید و یک پنل درجه یک خریداری کنید. اگر در این مسیر سوالی داشتید، در قسمت دیدگاه‌ها از ما بپرسید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.


سوالات متداول

برای موفقیت کمپین حراجمعه خود در اینستاگرام، نکات زیر را در نظر بگیرید.

محتوای خود را بر اساس حراجمعه طراحی کنید

می‌توانید پیش از شروع بلک فرایدی در استوری از مخاطب‌های خود سوال‌های چالشی بپرسید. این کار هم تعامل شما را افزایش می‌دهد و هم می‌توانید نظر مخاطبان خود را بدانید. مثلا از آن‌ها بپرسید دوست دارند روی تمام محصولات شما تخفیف دریافت کنند یا در هنگام خرید نهایی، یک هدیه و اشانتیون از شما بگیرند. این کار باعث می‌شود شما با سلیقه و نظر مشتری آشنا شوید و طبق آن عمل کنید. به این ترتیب هم فروش شما افزایش می‌یابد و هم مشتری نسبت به برند احساس خوبی خواهد داشت.

این روزها دیگر کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند و یا ارتباطی با با آن‌ها نداشته باشد. در این میان چند سالی است اینستاگرام توانسته طرفداران بیشتری را نسبت به سایر شبکه‌ها به خود جلب کند. با افزایش کاربران اینستاگرام، تقریبا تمامی کسب‌وکارها نیز در این شبکه صفحه خود را ساختند و محصولات و خدمات خود را در آن عرضه کردند. بستر اینستاگرام برای فروش بیشتر در بلک فرایدی بسیار مناسب است. زیرا همه رقبای شما در این شبکه در حال تبلیغ خود هستند و هم مشتریان زیادی برای خریدها با تخفیف در جمعه سیاه، به اینستاگرام سر می‌زنند.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنم ویدئوی بلک فرایدی چیست؟ بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی و جمعه سیاه ایرانی ها را نیز از کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید.

ممکن است شما به هر دلیلی نتوانید به حراجمعه برسید و محصولات خود را برای تخفیف آماده کنید. حتی گاهی ممکن است بخواهید روزهای بیشتری را در تخفیف به سر ببرید. سایبرماندی به اولین دوشنبه بعد از جمعه سیاه گفته می‌شود که برای فروش محصولات با تخفیف به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است. شما به راحتی می‌توانید از بلک فرایدی تا سایبرماندی را برای تخفیفات سایت خود در نظر بگیرید و بازه زمانی بیشتری به مشتری‌های خود تخفیف بدهید.

تبلیغات کلیکی؛ راهی برای برای افزایش بازدید سایت شما

سخن پایانی درباره فروش بیشتر در بلک فرایدی

اطلاعاتی که باید در متن پیامک خود قرار دهید بسیار مهم است. اگر می‌خواهید افراد به صفحه اینستاگرام و یا سایت شما سر بزنند، حتما لینک آن را در متن قرار دهید. برای اینکه بدانند دقیقا تخفیف شما از چه زمانی شروع می‌شود و تا چه زمانی ادامه دارد، باید در پیامک خود به آن‌ها اطلاع دهید. اگر فقط رو برخی از محصولات خود تخفیف گذاشته‌اید، آن‌ها را در پیامک خود اعلام کنید و لینک خرید آن را در متن اس ام اس خود قرار دهید تا بتوانند به راحتی خرید کنند.

نوشتن یک متن خلاقانه

اگر به دنبال ادمین‌های متخصصی هستید که بتوانند در پیج شما را به روش بهینه تولید محتوا کنند، به وبسایت دیدوگرام مراجعه کنید.

وبسایت، سئو و تبلیغات گوگل

برای یک تبلیغات خوب به مناسبت بلک فرایدی، باید به سراغ مشتری‌های سابق خود بروید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها ارتباط بگیرید و تبلیغات و تخفیفات خود را برای آن‌ها ارسال کنید. در روش ارسال پیامک تبلیغاتی، هزینه بازاریابی شما نسبت به سایر روش‌ها، بسیار کم‌تر خواهد بود. پس در نتیجه شما با هزینه‌ای مناسب توانسته‌اید با مشتری‌های سابق خود ارتباط بر قرار کنید.

بسیار مهم است که بدانید قرار است پیامک خود را برای چه گروهی ارسال کنید. بر این اساس باید لحن و کلمات خود را انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری روی مخاطب شما داشته باشد. انتخاب جامعه هدف به شما دید خوبی در تهیه یک متن شخصی سازی شده ارائه می‌کند.

متن جذاب و ارائه پیشنهادات ویژه

پنل پیامکی با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه، به شما کمک می‌کند بدون هیچ پیش نیازی، به سرعت تبلیغات خود را شروع کنید. این ویژگی بسیار مناسب کسب‌و‌کارهای کوچکی است که تازه اول راه هستند و سرمایه زیادی برای شروع ندارند.

نکاتی برای اس ام اس مارکتینگ در بلک فرایدی

برای اینکه بتوانید یک تبلیغات درجه یک و عالی برای بلک فرایدی خود داشته باشید، لازم است نکاتی را رعایت کنید. با انجام کارهایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، نتیجه فروش بلک فرایدی را در کسب‌وکار خود به خوبی مشاهده خواهید کرد.

ارسال پیامک در زمان مناسب

در زمان حراجمعه بسیاری از افراد به دلیل شرایط پیچیده خرید و سرعت پایین سایت، از خرید منصرف می‌شوند. پس بهترین کار این است که مراحل خرید را برای مشتریان خود آسان کنید. برای مثال می‌توانید تخفیفات خود را به صورت بنر و یا پاپ آپ در صفحه نخست سایت خود قرار دهید.

متناسب با جمعه سیاه بسته‌بندی خود را طراحی کنید

تبلیغات گسترده به کمک شبکه‌ها و راه های مختلف می‌تواند بسیار مفید باشد. برای اطلاع‌رسانی بهتر درباره تخفیف‌های جمعه سیاه خود، بهتر است یک پیامک برای مشتری‌های خود ارسال کنید و آن‌ها را از این موضوع مطلع کنید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/all-ways-to-sell-more-on-black-friday/

شما می‌توانید به مناسب بلک فرایدی یک بنر جذاب طراحی کنید و از سایت‌های دیگر بخواهید آن را تبلیغ کنند. با این کار کلیک روی سایت شما بیشتر خواهد شد و کاربران وبسایت‌های دیگر نیز با شما آشنا می‌شوند.

از رپورتاژ خبری استفاده کنید

شما می‌توانید از یک هفته پیش از شروع جمعه سیاه، آن را به اطلاع مخاطبان و مشتری‌های خود برسانید. ولی سعی کنید خیلی زودتر هم این کار را نکنید. چون ممکن است فراموش کنند که تخفیف شما در چه روزی بوده است.

از چه زمانی برای بلک فرایدی تبلیغ کنیم؟

یک کسب‌وکار حرفه‌ای برای افزایش فروش خود باید در کنار حفظ مشتری‌های قدیمی، مشتری‌های جدیدی نیز به جمع خانواده خود اضافه کند. یکی از بهترین زمان‌ها برای جذب مشتری‌های جدید، مناسبت‌هایی است که قرار است در آن تخفیفات مختلف در نظر بگیرید. بلک فرایدی به دلیل اینکه به صورت تخصصی مربوط به فروش بیشتر کسب‌وکارهاست، می‌تواند نقطه شروع خوبی برای بازاریابی شما باشد.

ارسال اس ام اس منطقه‌ای، مشاغل، جنسیت

تصور کنید شما یک فروشگاه دارید و برای بلک فرایدی تخفیفات خوبی روی محصولات خود گذاشته‌‌اید. با استفاده از ارسال پیامک زنده یا LBS به راحتی کاری کنید تا هر کسی وارد منطقه شما شد، یک اس ام اس تبلیغاتی به مناسبت بلک فرایدی از شما دریافت کند. به همین راحتی در تمام مدت تخفیف، افرادی که از نزدیکی فروشگاه شما عبور کنند، پیامک شما را دریافت می‌کنند و احتمال اینکه به فروشگاه شما سر بزنند زیاد می‌شود.

علایق مشتری را جهت فروش بیشتر در بلک فرایدی در نظر بگیرید

بسیار مهم است که شما از محصولات خودتان عکس‌های باکیفیت بگیرید. این کار هم به زیباتر شدن و جلوه بصری صفحه شما کمک می‌کند و هم اعتماد مشتری جلب می‌شود. برای این کار فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و از نرم‌افزارهای ادیت عکس و فیلم استفاده کنید. گاهی اوقات کار کردن با این اپلیکیشن‌ها بسیار راحت است و شما را از فوتوشاپ و… بی‌نیاز می‌کند.

در زمان‌های مناسب پست و استوری بگذارید

پیش از شروع کمپین اصلی خود، بهتر است یک نمونه تست از آن را اجرا کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا هم با پنل آشنا شوید و هم ببینید متن شما چه تاثیری در رفتار مشتری داشته است. اگر نتیجه کمپین تست شما خوب نبود، با تغییراتی در متن پیامک، زمان ارسال و جامعه هدف به راحتی می‌توانید کمپین اصلی خود را اجرا کنید.

ارائه کوپن تخفیف