هتل جهانگردی دیزین؛ رزرو تا ۲۱٪ تخفیف + قیمت و عکس جااینجاس | ariabooking

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است. تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

از امکانات اون می شه به رستوران، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ، پارک کودکان و فضای سبز، لاندری، باشگاه بیلیارد و مینی بار اشاره کرد. هتل سه ستاره جهانگردی دیزین که عضوی از گروه هتل های جهانگردی و ایرانگردی است، در سال ۱۳۴۷ به بهره برداری رسید و آخرین بار در سال ۱۳۹۲ با هدف جلب رضایت هر چه بیشتر مسافران بازسازی و نوسازی گردید. مهمانسرای جهانگردی دیزین با ساختمانی ۳ طبقه و مجموع ۱۵۰ باب اتاق و سوئیت پذیرای میهمانان است. هتل جهانگردی باتوجه به زمان تاسیس خود قدمت بسیاری در میان هتل های دیگر داشته است، به همین منظور و در جهت ارتقای کیفیت و امکانات در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل جهانگردی دیزین؛ رزرو تا ۲۱٪ تخفیف + قیمت و عکس جااینجاس | ariabooking

ته‌ دیگ خوشمزه‌ترین بخش غذای ما ایرانی‌ها است و کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که علاقه‌ای به ته‌ دیگ نداشته باشد، ته‌ دیگ‌ های دلچسب و جذابی که می‌توانید به راحتی انواع آن را درست کنید و لذت غذا خوردن خود را چند برابر کنید. در صورتی که سن مهمان از 4 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

جستجو هتل مشابه

بارین همچنین با نام هتل گل یخ شمشک نیز شناخته می تلفن هتل پامچال تهران شود. هتل دارای سه طبقه پارکینگ است و سوئیت های 60 متری آن محل خوبی
برای اقامت زمستانی اسکی بازان است. وعده غذایی صبحانه وعده صبحانه به صورت بوفه ارائه می شود که حداقل شامل، نان تازه، پنیر، کره، مربا، خامه، تخم مرغ آب پز، تخم مرغ نیمرو، سوسیس تخم مرغ، چای داغ، می شود.

  • برخلاف تصور خیلی از تهرانی ها، هتل
    گچسر هتل نزدیک تهران به شمار نمی آید و از طرف دیگر به دلیل این که فاصله اش تا
    پیست حدود 14 کیلومتر است، گزینه اول اسکی بازها برای اقامت در دیزین نیز به شمار
    نمی رود.
  • بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.
  • حتماً هم لازم نیست اهل اسکی و برف‌بازی باشید، در هر شرایط برای رفتن به این هتل می‌توانید برنامه‌ریزی و اقامتی فراموش‌نشدنی را در هتل ۴ ستاره دیزین تجربه کنید.
  • اگر شانس بیاورید می توانید در کوه های اطراف هتل
    گاجره بز کوهی هم ببینید.
  • سوئیت رویال هتل دیزین بین مسافران بسیار مشهور است و اقامتگاه بی‌نظیری در این هتل برفی به شمار می‌آید.
  • همچنین هتل دیزین دارای ویلاهایی است که بنام شله های هتل دیزین معروف بوده و از طریق سایت ما قابل رزرو است.

در داخل اتاق‌ ها امکاناتی وجود دارد که رفاه میهمانان را به خوبی تامین کرده است. میز آرایش، تخت ‌های نرم، مبل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام به همراه لوازم شخصی و … سوئیت رویال هتل دیزین فقط ابعاد بزرگ ‌تری نسبت به دیگر اتاق ‌ها دارد.

نظرات مسافران 1 نفر تجربه اقامت خود را نوشته اند