از جمله مزایای این شیوه شناخت نام تجاری، افزایش تعامل با مخاطب، افزایش تعداد دنبالکنندگان و افزایش فروش خواهند بود.
- چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اینستاگرام اهمیت دارد؟
هیچ یک از اشکال بازاریابی به اندازه پیامکها نرخ اشباع بالایی ندارند. تحقیقات جدید نشان میدهند که پیامکهای تبلیغاتی در ۹۹ درصد از موارد باز و خوانده میشوند. نکته جالبتر زمان باز کردن پیامکهاست. به این صورت که اغلب افراد در ۹۰ ثانیه اول پس از دریافت پیامک در صورت دسترسی به گوشی، متن تبلیغاتی شما را میخوانند. با این آمار اگر بدانید که هزینه تبلیغاتی شما برای خرید پکیجهای پیامک انبوه تبلیغاتی تا چه حد جوابگو خواهد بود، حتماً میتوانید روزی را تصور کنید که کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت روبهرو شود.
تنوع تبلیغاتی
نتایج نشان میدهند که پیشنهادات تبلیغاتی پیامکی اغلب به نتیجه منجر میشوند. وقتی هدف از ارسال پیامکهای بازاریابی ایجاد تعامل، جذب مخاطب و ایجاد انگیزه در وی برای شناخت تجارت باشد و تمامی این اهداف در نیاز مشتری گنجانده شوند، در نتیجه شاهد نرخ تبدیل بالایی خواهیم بود. بر اساس آمارها نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند نرخ تبدیل ۲۹ درصدی را به دنبال داشته باشند که این در مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی فوقالعاده به نظر میرسد.
شما چه برای تجارت آنلاین خود مثل شعبه اینستاگرام کسبوکارتان تبلیغات کنید، چه برای تجارت آفلاین، باید از یک ساختار منظم برای درک بهتر مخاطبین از پیام تبلیغاتی که می فرستید استفاده کنید. در ادامه به صورت مختصر به ذکر این ساختار میپردازیم که باید از آن برای نوشتن نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام استفاده کنید.
- تیتر اصلی به عنوان اولین عنصر تبلیغاتی پیامک است که باید بسیار چشمنواز و ترغیبکننده باشد. در این تیتر باید از یک وعده، خبر فوری، پرسش یا فرمان برای جلب توجه مخاطب خود استفاده کنید.
- تیتر فرعی دیگر عنصر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی کسبوکارها به صلاحدید خود آن را حذف میکنند. اما در مواقعی که متن خود را با یک سؤال آغاز کردهاید، یک تیتر فرعی میتواند پاسخگوی این پرسش باشد.
- محتوای اصلی شما بخش اصلی داستان متن پیامک شماست که باید به صورت مختصر ، مفید و جذاب نوشته شود. فارغ از نوع کسبوکار شما نوشتن محتوای اصلی پیامک به شکل دوستانه میتواند مخاطبان را ترغیب به عکسالعمل کند.
- در انتها داشتن یک فراخوان به عمل (CTA) تمامکننده پیامک شما خواهد بود. در این بخش میتوانید با قرار دادن لینک پیج یا عبارتی مثل «خرید»، «رزرو» و «بازدید»، مخاطب را تشویق به انجام عمل کنید.
در اینستاگرام فرصت زیادی برای رشد وجود دارد و پیامکهای تبلیغاتی میتوانند این پتانسیل را داشته باشد که به کمک آنها و از طریق این کانال ارتباطی میزان دنبالکنندگان خود را افزایش دهید. در ادامه به ذکر برخی از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام اشاره میکنیم که میتوانید به کمک آنها تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید.
- هر مخاطب یک تخفیف. برای دیدن تخفیفهای جذاب ما به (آدرس پیج) مراجعه کنید.
- دخترا امروز روز شماست. به پاس قدردانی از همراهیتان، به مدت یک هفته و به مناسبت روز دختر تمامی اجناس پیج تا ۵۰ درصد تخفیف به فروش میرسند. پس همین حالا به ما سر بزنید.
- غذای خوشمزه و لذیذ تنها چند قدم باهات فاصله داره. کلیک کن و بیا ببین اینجا چیا برات آماده کردیم.
- شیرینی از ما، چایی از شما!! بدون اینکه از خونه بری بیرون سفارشت رو ثبت کن. از ناپلئونی گرفته تا نون خامهای. شکموهاش ما رو دنبال کنن.
- شما جزو اولین کسانی هستید که از محصولات و تخفیفهای جدید ما باخبر میشوید. پس برای بهرهمندی از این تخفیفات شگفتانگیز به کانال ما در اینستاگرام سری بزنید.
- فرصت محدود است، پس برای پیوستن به گروه چند هزار نفری (نام پیج) عجله کنید. در اینجا همه چیز برای شما و جلب رضایتتان است.
- میدونستی یه جای دخترونه هست که هم میتونی بخری، هم بفروشی هم دوست پیدا کنی؟ روی پیوند زیر کلیک کن تا ببریمت به جمع دخترا.
- درسته در خودمون نمیدیدیم که یه روزی مامان و بابا بشیم، اما الان که وقتش رسیده باید حسابی کوچولومونو خوشگل کنیم. به اینجا (آدرس پیج) سر بزن تا بتونی شیکترین لباسها رو واسه نینیت بخری.
- اینجا همه چیز خوشرنگ و خوشگله، پس فقط خوش سلیقهها بیان. منتظرت هستیم بانوی خوش سلیقه.
- داستانهای زندگیت رو با فریمهای باکیفیت به یاد موندنی کن. در فروشگاه ما به بهترین گوشیهای دنیا دسترسی خواهی داشت. از طریق این لینک (آدرس پیج) با ما در ارتباط باش.
- کفشای سیندرلا تو پیج ماست. حتماً بیا و ازش دیدن کن. شاید خوشت اومد و خریدی. به ما سر بزن.
نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در اصل نسبت سودی است که کسبوکارها در مقابل هزینههای انجام شده به دست میآورند. زمانی که بحث بازاریابی در هر زمینهای به میان میآید، یکی از اولین مفاهیمی که باید به آن توجه شود، هزینه در مقابل بازدهی است. واقعیت این است که بازاریابی پیامکی یکی از سالمترین روشهای نرخ بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده است. از طرفی یک پیامک تبلیغاتی مانند نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام نسبت به سایر روشهای بازاریابی هزینه مقرونبهصرفهتری دارند و شما میتوانید با چیدن یک استراتژی از ریال به ریال هزینهای که در این راه انجام میدهید، انتظار بازگشت سرمایه را داشته باشید. اگر بتوانید به خوبی از بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید، مطمئن باشید که بازدهی فوقالعادهای خواهید داشت.
افزایش نرخ تبدیل
اجزای یک پیام تبلیغاتی در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
یک پیامک تبلیغاتی مناسب با یک اقدام به عمل یا فراخوان جذاب میتواند مخاطبان را با برند شما درگیر کند و تعامل بین شما و افرادی که میتوانند روزی به مشتری دائم شما تبدیل شوند را بالا ببرد. شما میتوانید بهترین راهحلها را برای مشتریان خود ارسال کنید یا از طرحهای تخفیفی و تشویقی کمک بگیرید تا نه تنها تعامل با مخاطبین را افزایش دهید، بلکه آنها را ترغیب کنید که روی لینک شما در پیامک کلیک کنند و به صفحه اینستاگرام شما منتقل شوند. پس درگیر کردن افراد باید هدف اول شما از پیامک تبلیغاتی باشد.
افزایش مخاطب و افزایش فروش
یک پیامکی تبلیغاتی جذاب میتواند به عنوان پلی بین شما و مشتریان بالقوه محسوب شود. زمانی که بتوانید دیدگاه و ایدههای خود را در جای درست و به دست مخاطب درست برسانید، میتوانید به عنوان یک برند در جذب مخاطب برای فالو کردن پیجتان استفاده کنید و البته روابطی مطمئن و طولانی با مخاطبان برقرار کنید. استفاده از یک متن پیام تبلیغاتی مناسب به منظور افزایش تعداد دنبالکنندگان میتواند مزایای ملموس زیادی را برای کسبوکارها فراهم کند. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا میپردازیم.
افزایش آگاهی از نام تجاری
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد پیج اینستاگرام مهم است؟
نرخ باز شدن بالا
استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام به دلیل نرخ باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه مناسب و افزایش نرخ تبدیل از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

فضای اینستاگرام بسیار بسیار شلوغ است، در نتیجه دیده شدن در این فضا و در بین فشار رقبا بسیار سخت است. پس چه بهتر که خارج از این فضا به دنبال راهی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید. نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند راهی بینظیر برای شناساندن برند شما به مشتریان بالقوه باشند. با پیامک میتوانید فارغ از هیاهوی اینستاگرام به مخاطبان نشان دهید که «ما هم در اینستاگرام هستیم و از اینکه شما را به مخاطب خود تبدیل کنیم بسیار خوشحال خواهیم شد».
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانید به افزایش مخاطب و به تبع آن افزایش فروش اشاره کنیم. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، میتوانید منتظر فروش بیشتر باشید. تبلیغات پیامکی در مناسبتهای خاص، هنگام قرعهکشی و تخفیفات بهترین نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام هستند. این نمونهها تأثیر بسیار شگفتانگیزی روی مخاطب دارند. خصوصاً اگر از عبارات و کلمات تأثیرگذار نیز در نوشتن آنها استفاده کنید، میتوانید شاهد دیدن نتایج بیشتری باشید.
اینستاگرام یکی از بهترین مکانها برای رشد و دیده شدن کسبوکارهاست. روشهای مختلفی وجود دارند که افراد میتوانند برای جذب دنبالکننده از آن استفاده کنند. اما اغلب استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام توسط مشاغل نادیده گرفته میشوند. غافل از اینکه پیامکها پتانسیل خیلی خوبی برای افزایش تعداد فالوئرها دارند. یک پیامک تبلیغاتی جذاب راهی عالی برای ارتباط مستقیم با مشتریان است و اگر این پیام به خوبی طراحی و نوشته شود و البته در زمان درست و برای آدمهای درست فرستاده شود، میتواند نتایج فوقالعادهای را به دنبال داشته باشد.
تأثیر نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام بر رشد مشاغل
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/example-instagram-page-sms/