نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام، جذاب و ترغیبکننده
نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
متن پیامک تبلیغاتی شما برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشد، باید به چیزی بسیار بیشتر از افزایش فروش در قدم اول فکر کند. پس برای رسیدن به این هدف لحن خود را دوستانه نگهدارید و از پیامک در وهله اول برای شناخت بیشتر نام تجاری خود استفاده کنید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطبین است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و تنها نیاز و سلیقه مشتری را در نظر بگیرید.
درگیر کردن افراد در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد پیج اینستاگرام مهم است؟
اجزای یک پیام تبلیغاتی در نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/example-instagram-page-sms/
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانید به افزایش مخاطب و به تبع آن افزایش فروش اشاره کنیم. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، میتوانید منتظر فروش بیشتر باشید. تبلیغات پیامکی در مناسبتهای خاص، هنگام قرعهکشی و تخفیفات بهترین نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام هستند. این نمونهها تأثیر بسیار شگفتانگیزی روی مخاطب دارند. خصوصاً اگر از عبارات و کلمات تأثیرگذار نیز در نوشتن آنها استفاده کنید، میتوانید شاهد دیدن نتایج بیشتری باشید.
استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام به دلیل نرخ باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه مناسب و افزایش نرخ تبدیل از اهمیت زیادی برخوردار هستند.
شما چه برای تجارت آنلاین خود مثل شعبه اینستاگرام کسبوکارتان تبلیغات کنید، چه برای تجارت آفلاین، باید از یک ساختار منظم برای درک بهتر مخاطبین از پیام تبلیغاتی که می فرستید استفاده کنید. در ادامه به صورت مختصر به ذکر این ساختار میپردازیم که باید از آن برای نوشتن نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام استفاده کنید.
تیتر اصلی به عنوان اولین عنصر تبلیغاتی پیامک است که باید بسیار چشمنواز و ترغیبکننده باشد. در این تیتر باید از یک وعده، خبر فوری، پرسش یا فرمان برای جلب توجه مخاطب خود استفاده کنید.
تیتر فرعی دیگر عنصر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی کسبوکارها به صلاحدید خود آن را حذف میکنند. اما در مواقعی که متن خود را با یک سؤال آغاز کردهاید، یک تیتر فرعی میتواند پاسخگوی این پرسش باشد.
محتوای اصلی شما بخش اصلی داستان متن پیامک شماست که باید به صورت مختصر ، مفید و جذاب نوشته شود. فارغ از نوع کسبوکار شما نوشتن محتوای اصلی پیامک به شکل دوستانه میتواند مخاطبان را ترغیب به عکسالعمل کند.
در انتها داشتن یک فراخوان به عمل (CTA) تمامکننده پیامک شما خواهد بود. در این بخش میتوانید با قرار دادن لینک پیج یا عبارتی مثل «خرید»، «رزرو» و «بازدید»، مخاطب را تشویق به انجام عمل کنید.
اگر از تمام شیوههای تبلیغاتی مشابه استفاده کردهاید، خصوصاً اگر در اینستاگرام فعالیت میکنید و احساس میکنید هیچ راه جدیدی برای تبلیغات نمانده که دنبال نکرده باشید، استفاده از یک پیامک میتواند بهترین انتخاب برای تبلیغ پیج و برندتان باشد. زمانی که شما بتوانید با لحنی کاملاً دوستانه از این روش متنوع تبلیغاتی در جهت اطلاعرسانی به مشتری و تعامل با او استفاده کنید، میتوانید در افزایش تعداد مشتریان، وفاداری آنها و بهبود نام تجاری خود استفاده کنید.