مفاهیم و اصلاحات رایج هتل ها انواع هتل ها انواع هتل ها بر حسب ستاره انواع اتاق در هتل ها انواع تخت در هتل انواع سرویس در هتل ها اصطلاحات متداول در هتل ها Common terms in hotels | memarinavaz

اتاق چهار نفره، در واقع شامل دو تخت‌خواب دو نفره است که به آن Double Double-Room گفته می‌شود. حالت دیگر آن هم به صورت چهار تخت خواب یک نفره یا همان Quad است. اتاق یک نفره که معادل انگلیسی کلمه سینگل است، همانطور که از نام آن بر می‌آید، فقط یک تخت دارد.

  • در بعضی از هتل ها این سرویس بصورت سرویس Full Board Plus یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار ، یک وعده شام و نوشیدنی ها هنگام صرف ناهار و شام ارائه می گردد.
  • نظافت روزانه و ارائۀ سرویس رخت شویی نیز معمولا در این آپارتمان­ها صورت می­گیرد.
  • شما با توجه به رده‌بندی هتل‌ها و بر مبنا سرویس‌های غذایی، می‌توانید تصمیم بهتری درباره نوع هتلی که انتخاب می‌کنید بگیرید.
  • طبیعی ست به منظور ذکر « اشتباهات رایج در طراحی هتل ها » ، ابتدا باید به بررسی این اصول و استانداردها بپردازیم و سپس خطاها و اشتباهات رایج را مطرح کنیم .
  • اگر به نوشیدنی‌های گرم بیشتر علاقه دارید، به کافی شاپ هتل دوسکو وان قدم بگذارید.

گنجاندن حمام استراحتگاهی با امکانات رفاهی مانند اسپا، راه بسیار خوبی برای جذب مهمانان بیشتر از طریق وعده آرامش بی نظیر و تجمل زودگذر است. به دوش های آبشاری، اتاق خواب های اختصاصی، وان حمام بزرگ، حوله های غول پیکر، سینک ظرفشویی او و او، وسایل زیبایی اضافی و فضای زیاد فکر کنید. با این حال، هر اتاق هتل نیاز به عملکرد خاصی دارد، مانند قلاب در مکان های مناسب، تخت راحت و قهوه با کیفیت بالا. در ادامه ، نکات مهمی را در طراحی داخلی اتاق هتل پیدا خواهید کرد که باید به خاطر داشته باشید، بدون توجه به سبک و احساس مکان شما. اگر به ساختمان هایی مانند برج خلیفه یا برج العرب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که مهمترین بخش، هسته خدماتی با استحکام ساختاری است. خدمات ساختمان شامل آسانسور، پله برقی، راه پله آتش نشانی، رمپ، هسته سیستم برق، سیستم لوله کشی و سیستم HVAC می باشد.

نظرات در مورد هتل دوسکو وان

درجه‌بندی هتل ها یکی از مواردی است که در هنگام رزرو هتل تاثیر زیادی بر روی انتخاب مسافر می گذارد. می‌خواهیم ببینیم درجه بندی هتل‌ها در ایران با چه معیارهایی انجام می‌شود و امکانات‌شان بر چه اساسی تعریف می‌شود. در این طبقه بعد از ورود به مجموعه وارد فضای لابی شده که نقش تقسیم فضا به آمفی تئاتر و بخش فروش و کافی نت و غذا خوری و دیگر فضاهای این طبقه را دارد. این طبقه دارای دو ورودی می باشد که ورودی دوم از
سمت چپ ساختمان بوده و دسترسی مناسبی با کافی نت و سالن بیلیارد دارد.

به همین دلیل این هتل به خودی خود، یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به حساب می آید. همچنین دیگر جاهای دیدنی کیش هم از این هتل به راحتی قابل دسترسی است. اقامت هتل داریوش کیش می تواند خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت برای میهمانان باشد. هتل داریوش کیش، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می کند.

بایگانی برچسب: ابعاد فضاهای هتل

انواع تخت های موجود در اتاق های هتل در جدول “انواع تخت ”  آورده شده است لیکن در اینجا لازم است مسافرین با تخت اضافه و تخت بچه بیشتر آشنا گردند . یک سرویس بهداشتی مشترک به ازای هر 5 اتاق، 2 تا در هر طبقه (مردانه، زنانه) با روشویی و امکانات استاندارد. جدول زیر، حداقل استانداردها براساس دسته بندی ارائه شده توسط سازمان جهانی گردشگری را نشان می‌دهد و عمدتاً قابل مقایسه با حداقل استانداردهای اتخاذ شده در اکثر ضوابط طراحی هتل 3 ستاره کشورهاست. کمد لباس
میز کنار تخت
میز کار
کمد کشو
میز تلویزیون
مینی یخچال
هنر
برای من مهمان نوازی هنر است.

مفاهیم و اصلاحات رایج هتل ها انواع هتل ها انواع هتل ها بر حسب ستاره انواع اتاق در هتل ها انواع تخت در هتل انواع سرویس در هتل ها اصطلاحات متداول در هتل ها Common terms in hotels | memarinavaz