لیست بهترین پیام های تشکر از خرید مشتری جهت قدردانی
انتشار: شهریور 14، 1401
بروزرسانی:
26 خرداد 1404
لیست بهترین پیام های تشکر از خرید مشتری جهت قدردانی
برای ارسال پیام های تشکر یکی از راه هایی که می توانید انتخاب کنید، ارسال از طریق پنل پیامکی است، تا در لحظه خرید مشتری برای او اس ام اس ارسال شود. پنل پیامکی sms.ir یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پیامک است.
برای اینکه یک پیام تشکر خوب برای مشتریان ارسال کنید، بهتر است یک سری ویژگی های مهم را در آن ها رعایت کنید تا تأثیر بهتروبیشتری داشته باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مهم ترین ویژگی های یک پیامک تشکر از خرید خوب آشنا شویم.
با ساختن یک ارتباط درست بین کسب وکارتان و مشتری باعث می شوید، افراد شما را بیشتر از یک برند دوست و همراه خود بدانند. این رابطه دوستانه و احساس خوب بسیار به برندسازی و فروش شما کمک خواهد کرد.
همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، یکی از راه های ارسال پیام تشکر استفاده از پنل های پیامکی است. شما می توانید با ساختن یک قالب آماده پیامک هر زمان که شخصی از سایت شما خرید کرد، یک پیام تشکر سریع ارسال کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال پیامک از ارسال نامه دست نویس و ایمیل ارزان تر است. Sms.ir یکی از شرکت هایی است که پنل پیامکی ارائه می دهد.
گذاشتن نامه دست نویس:
مشتری مداری و داشتن ارتباط خوب با آنان دوام کار شما را تضمین خواهد کرد.
در برندسازی درست عوامل و دلایل مختلفی دخیل هستند، اما یکی از مهم ترین عوامل، وفادارسازی مشتری است. یکی از راه های حفظ مشتری و وفادار کردن آن بعد از خرید، ساختن پل ارتباطی و نگه داشتن و حفظ این ارتباط بین فروشنده و مشتری می باشد. اگر شما بتوانید یک ارتباط خوب داشته باشید، قطعا افراد باز هم برای خریدکردن به شما مراجعه می کنند.
حتماً پیامی که ارسال می کنید را شخصی سازی کرده و اسم مشتری خود را بیاورید. این کار می تواند احساس رضایت مشتری را تا ۲ برابر افزایش دهد.
همواره جذب مشتریان جدید هزینه بیشتری از حفظ مشتریان قدیمی دارد. شما با این راهکارهای ساده و کم هزینه می توانید مشتریان خود را حفظ کنید و بودجه خود را در مواقع مهم تر برای کسب مشتریان بیشتر استفاده کنید.
راه های ارسال پیام تشکر از مشتری
ارسالپیامک:
باتوجه به لحن برندتان سعی کنید لحن پیامک خود را مشخص کنید که صمیمی باشد یا رسمی و دوستانه؛ در ضمن می توانید در کنار تشکر یک گیفت و هدیه کوچک یا یک کد تخفیف نیز برای مشتریان ارسال کنید.
پیام های تشکر زمان خرید مشتری
\xa0
\xa0
اهمیت ارسال پیامک تشکر در برند سازی
\xa0
همان طور که گفتیم ارسال پیام تشکر از خرید مشتری، یکی از راه های عالی برای وفادارسازی مشتریان و سپس برندسازی برای شرکت است. اگر مشتری هنگام خرید و بعد از آن احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشد، باز هم شما را انتخاب خواهد کرد. قدردانی در هر رابطه ای می تواند یک حس مثبت و خوب ایجاد کند.