فرآیند خدمات خط پیام کوتاه SMS.ir

فرآیند خدمات خط پیام کوتاه SMS.ir

روند سرویس خط پیامک موضوع بسیاری از کاربران برد پیامک است. با توجه به اینکه طبق قوانین TRA ارسال پیامک به شماره های لیست سیاه امکان پذیر نیست و تعداد شماره های لیست سیاه روز به روز در حال افزایش است که ارسال کدام خط به این افراد باعث نگرانی بسیاری از سازمان ها می شود. او هست.

در زیر مراحل خدمات خط پیامک به صورت مرحله به مرحله توضیح داده خواهد شد.

نصیحت: فقط فعلا کاربران حقوقی می توانند خط خدمات را دریافت کنند.

راهنمای خدمات خط پیامک

مرحله اول: خرید یک خط پیام کوتاه

بسیاری از افراد اسناد خدماتی را بدون خط فرستنده ارسال می کنند! در این صورت ابتدا باید یک خط پیامکی داشته باشید و سپس مدارک خدمات خود را برای این خط ارسال کنید.

در پنل sms.ir می توانید خطوط 1000، 3000 و 021 را سرویس دهید.

نحوه خرید هر یک از این خطوط در ادامه توضیح داده خواهد شد.

خرید خط 1000

برای خرید خط 1000 می توانید تصاویر زیر را دنبال کنید. به لیست ویژگی های اولیه مورد نیاز بروید و روی فعال کردن شماره پیامک کلیک کنید. شماره استعلام را بگیرید

1000 فونت را می توان در صورت تقاضا یا غیر سفارشی خریداری کرد.

شماره پیامکشماره پیامک

  1. عدد 1000 را انتخاب کنید.
  2. تعداد اعداد خود را انتخاب کنید.
  3. اگر شماره سفارشی می خواهید، پیش شماره 1000 را انتخاب کنید، شماره مورد نظر خود را وارد کنید و در صورت رایگان بودن این شماره، به صفحه خرید منتقل می شوید، در غیر این صورت باید شماره دیگری را وارد کنید.
  4. در صورتی که می‌خواهید شماره‌تان به صورت تصادفی توسط اپراتور خط پیامک انتخاب نشود، پیش شماره 1000 را انتخاب کرده و روی «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید. پس از پرداخت مبلغ، اپراتور به شما یک خط تصادفی می دهد.

خط 3000 خریداری شد

در همین منوی فعال سازی شماره پیامک می توانید برای خرید خط 3000 تصاویر زیر را دنبال کنید پس از انتخاب 3000 و انتخاب تعداد شماره ها، می توانید یکی از شماره های از پیش تعیین شده ما را انتخاب کنید، شماره مورد نظر خود را وارد کنید، سپس روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید. . اگر خط رایگان باشد به صفحه پرداخت هدایت می شوید.

شماره پیامکشماره پیامک

پس از پرس و جو در مورد خط و رایگان بودن آن، به صفحه زیر هدایت می شوید:

شماره پیامکشماره پیامک

  1. اگر می خواهید هزینه خط را به صورت آنلاین پرداخت کنید، گزینه “خرید” را انتخاب کنید.
  2. اگر می خواهید هزینه شماره پیامک را از موجودی پنل خود کسر کنید، گزینه «ثبت درخواست بدهی» را انتخاب کنید.

یک ساعت پس از خرید (در ساعات کاری) خطوط به تابلوی شما اضافه می شود.

خط خرید 021

برای خرید به خط 021 نیاز دارید *هر کس* مدارک قانونی زیر را ارسال کنید:

  1. رونوشت روزنامه رسمی مبنی بر تأسیس شرکت
  2. یک نسخه از روزنامه رسمی برای آخرین تغییرات
  3. یک کپی از معرفی نامه نماینده روی سربرگ شرکت
  4. کپی کارت ملی جدید نماینده
  5. یک کپی از قبض تلفن (در صورت امکان)
  6. فرم خرید تکمیل شده خط 021

    مدارک را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید. هزینه خط 021 5500 تومان است که باید از پنل کاربری خود جمع آوری کنید. در صورت تکمیل بودن مدارک ظرف یک هفته خط مورد نیاز به پنل شما اضافه می شود.

مرحله دوم: ارائه مدارک خدماتی

الان باید باشه تصویر مدارک مورد نیاز برای نگهداری را ارسال کنید.

بر این اساس مراقب باشید پیشوند خطی که قصد سرویس دهی آن را دارید با مدارکی که باید تهیه کنید متفاوت است. پس از تهیه مدارک باید به آدرس [email protected] ارسال شود. متخصص در کمتر از 48 ساعت به ایمیل شما پاسخ خواهد داد. در صورت عدم پاسخگویی حتما با شماره 0212853 تماس بگیرید و با کارشناس مربوطه صحبت کنید.

اگر خط پیامک شما 3000 است، باید مدارک زیر را ارسال کنید:

کاربران قانونی با شناسه ملی، کد اقتصادی و شماره ثبت (همراه اول از کاربران واقعی درخواست نمی پذیرد) کسانی که مایل به ارسال پیامک به تمامی شماره های همراه اول هستند باید متعهد شوند که از ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدمات خودداری کنند. فرم “توافقنامه شناسایی شماره خدمات”. که در پیوست موجود است سربرگ شرکت خود تکمیل شده با امضا و مهر شرکت فرم اصلی را ارسال کنید. باید همراه با تعهدنامه باشد لیست شماره مشتریان در فایل برتری داشتن (چند نمونه) نیز ارسال خواهد شد. علاوه بر تعهد نامه و لیست فایل اکسل شماره مشتریان ارائه سفته به مبلغ 500 میلیون ریال اجباری است. لطفاً هنگام تکمیل تعهدنامه موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. تعهدنامه باید روی سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد.
  2. تمام اطلاعات باید به طور کامل نوشته شود.
  3. آدرس وب سایت باید معتبر باشد و نام کامل شرکت و زمینه فعالیت مربوطه به راحتی در وب سایت قابل مشاهده باشد.
  4. آدرس ایمیل باید سازمانی باشد.
  5. تلفن همراه نماینده باید همراه اول و به نام او باشد.
  6. کل جمعیت هدف باید ذکر شود. در قسمت موضوع محتوای سرویس پیامک، توضیح استفاده از شماره باید به طور واضح و واضح و با جزئیات بیان شود.

لطفا قبل از تکمیل فرم ایجاد خدمات، قوانین پایین صفحه را مطالعه کنید.

سفته 3000

نمونه ای از سفته

اگر خط پیامک شما 1000 است، باید مدارک زیر را ارسال کنید:

کاربران قانونی با شناسه ملی، کد اقتصادی و شماره ثبت (برنامه های کاربران واقعی توسط همراه اول پذیرفته نمی شود) کسانی که مایل به ارسال پیامک به تمامی شماره های همراه اول هستند باید متعهد شوند که از ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدمات خودداری کنند و بدین منظور فرم “توافقنامه شناسایی شماره خدمات”. که در پیوست موجود است سربرگ شرکت خود تکمیل شده با امضا و مهر شرکت فرم اصلی را ارسال کنید. باید همراه با تعهدنامه باشد لیست شماره مشتریان در فایل برتری داشتن (چند نمونه) نیز ارسال خواهد شد. علاوه بر تعهد نامه و لیست فایل اکسل شماره مشتریان ارائه سفته به مبلغ 500 میلیون ریال الزامی است (طبق فرم سفته فقط قسمت های زرد رنگ قید شده در کادر پایین سفته + مهر شرکت و امضای صاحبان امضاء کننده) برای تعهد عدم ارسال پیامک های تبلیغاتی ارسال شود. . لطفاً هنگام تکمیل تعهدنامه موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. تعهدنامه باید روی سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد.
  2. در صفحه اول بند سوم تعهدنامه باید نام شرکت شما قید شود.
  3. تمام اطلاعات باید به طور کامل نوشته شود.
  4. آدرس وب سایت باید معتبر باشد و نام کامل شرکت و زمینه فعالیت مربوطه به راحتی در وب سایت قابل مشاهده باشد.
  5. آدرس ایمیل باید سازمانی باشد.
  6. تلفن همراه نماینده باید همراه اول و به نام او باشد.
  7. امضا و مهر نماینده را خالی بگذارید.
  8. جامعه هدف باید به طور کامل ذکر شود و در قسمت موضوع محتوای سرویس پیامک، توضیح استفاده از شماره به طور شفاف و واضح به طور دقیق بیان شود.

لطفا قبل از تکمیل فرم ایجاد خدمات، قوانین پایین صفحه را مطالعه کنید.

1000 سفته

نمونه ای از سفته

اگر خط پیامک شما 021 است، باید مدارک زیر را ارسال کنید:

در سرویس خط پیامک کاربران حقوقی با شناسه ملی، کد اقتصادی و شماره ثبت نام (همراه اول از کاربران واقعی اپلیکیشن نمی پذیرد) کسانی که مایل به ارسال پیامک به تمامی شماره های همراه اول هستند باید متعهد شوند از ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدمات خودداری کنند. برای این منظور بایستید فرم “توافقنامه شناسایی شماره خدمات”. که در پیوست موجود است سربرگ شرکت خود تکمیل شده با امضا و مهر شرکت مدل اصلی با – سفته به مبلغ 50 میلیون ریال در پرداخت به شرکت پیام رسان پیک آسا (طبق ضمانت نامه تکمیل شده) در ازای تعهد عدم ارسال پیامک تبلیغاتی. باید همراه با تعهدنامه باشد لیست شماره مشتریان در یک فایل اکسل لطفاً هنگام تکمیل تعهدنامه موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. تعهدنامه باید روی سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد.
  2. در بند سوم تعهدنامه باید نام شرکت شما ذکر شود.
  3. مشخصات و هویت مدیر عامل و نماینده باید به طور کامل پر شود (حتی اگر یکسان باشد).
  4. آدرس وب سایت باید معتبر باشد و نام کامل شرکت و زمینه فعالیت مربوطه به راحتی در وب سایت قابل مشاهده باشد.
  5. آدرس ایمیل باید سازمانی باشد.
  6. جامعه هدف باید به طور کامل ذکر شود و در قسمت موضوع محتوای پیامک، توضیح استفاده از شماره به طور شفاف و واضح به طور دقیق بیان شود.

ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی از خطوط خدمات به گیرندگانی که مشتری شما نیستند، به ازای هر پیامک 10 ریال جریمه و 50 میلیون ریال جریمه خواهد شد و شماره متخلف برای همیشه از وضعیت خدمات حذف خواهد شد.

لطفا قبل از تکمیل فرم ایجاد خدمات، قوانین پایین صفحه را مطالعه کنید.

تعهد نامه 021

نمونه ای از سفته

پس از بررسی مدارک، اگر همه چیز درست باشد، مدارک شما برای اپراتور مربوطه ارسال خواهد شد. فرآیند تأیید توسط اپراتور ممکن است از 1 تا 6 ماه طول بکشد. گاهی حتی پس از این مدت ممکن است مدارک شما به هر دلیلی تایید نشود.

مرحله سوم: ارائه اصل مدارک

پس از سرویس دهی خط شما با شما تماس گرفته می شود و باید اصل مدارکی را که ارسال کرده اید به آدرس شرکت بهارستان خیابان بهارستان، خیابان دادمان، خیابان دادمان، پلاک 16، طبقه پنجم، پلاک 16، ایمیل کنید. تهران، ارسال: 1468833747

اگر در مورد هر یک از مدارک دچار سردرگمی شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با شماره 0212853 تماس بگیرید.

منبع: https://sms.ir/blog/guides/sms-marketing/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9%DB%8C/