شارژر لپ تاپ لنوو آداپتور لپ تاپ لنوو فروشگاه لنوو-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لنوو بالاخره یک جایگزین برای تبلت ارزان‌قیمت و پرطرفدار تب M8 معرفی کرده است. تبلت Lenovo Tab M9 نمایشگری 9 اینچی دارد و از ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری نسبت به نسل قبلی برخوردار شده است. لنوو سعی کرده تا با پایین نگه داشتن قیمت، نماینده خود را به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های بازار تبلت‌های اندرویدی تبدیل کند. اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید. سایت آر اس بی یو با هدف افزایش آگاهی کاربران قبل از خرید، در تلاش است هوشمندانه ترین انتخاب ها را به مخاطبان معرفی کند. مهم‌ترین قابلیت گجت جدید لنوو را باید وبکم لنوو Go 4K پرو دانست که گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم باکیفیت به شمار می‌رود.

هدفون 1More Sonoflow شیائومی

شارژر لپ تاپ لنوو آداپتور لپ تاپ لنوو فروشگاه لنوو-شارژر لپتاپ مستر جانبی لپ تاپ خود را در برابر نفوذ آب و سایر مایعات محافظت کرده و هنگام نظافت اجزا و قطعات مختلف آن دقت کنید. این جابه جایی‌های مکرر و البته پیچیدن و باز کردن مرتب سیم شارژر، استهلاک شارژر را به شدت افزایش می‌دهد. اگر جلوی یک پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر را نگیرید، سیم شارژر کلاً قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. آداپتور شما ممکن است بر اثر ضربه، آبخوردگی، نوسانات برق و یا خرابی و قطعی فیش و سیم دچار مشکل شود.

با افزایش قیمت ارز در سال های اخیر متاسفانه چنانچه قصد خرید لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان را داشته باشید، گزینه های متنوعی همچون… چرا که اعمال فشار و یا کشش زیاد می‌تواند از دلایل عمده خرابی سوکت شارژ و پورت ورودی دستگاه باشد. ابتدا آداپتور را به برق بزنید و سپس آن را به لپ تاپ متصل کنید. اگر شارژر شما اورجینال باشد، برند دستگاه، مشخصات و خصوصیات دقیق دستگاه، روی آن حک یا چسبانده شده است. شارژرهای فیک نیز چنین مشخصاتی دارند ولی هیچ کدام برند دستگاه شما یا مشخصات آن را ندارند.

شارژر لپ تاپ یا آداپتور لپ تاپ

شارژرهای اصلی و فیک ممکن است در ظاهر دارای یک ولتاژ و آمپر خروجی باشند اما زمانی که با مولتی متر بررسی دقیق‌تر می‌شوند، متوجه تفاوت فاحش آن‌ها می‌شوید. به این صورت که شارژر اصلی دقیقا همان مقدار که روی آن گفته شده ولتاژ خروجی می‌دهد اما شارژر فیک با مقداری که رو آن درج شده تفاوت دارد. در بحت تعمیر شارژر لپ تاپ هم به این مورد بسیار بیشتر توجه می‌شود.

  • قبل از اینکه همه‌ چیز را به وضعیت سابق برگردانیم، اول شارژر را آزمایش میکنیم تا مطمئن شویم که کار موفقیت ‌آمیز بوده است.
  • این محصول به خوبی پاسخگوی نیازهای خانگی و اداری شما عزیزان می باشد .
  • ولتاژ و آمپراژ آداپتور باید با بخش نوشته شده روی لپ‌تاپ مچ باشند.
  • اگر بازنشانی بایوس نیز کار نکرد، در این صورت باید از «System Restore» برای معکوس کردن برخی تنظیمات از پشتیبان‌گیری (مانند درایورها، فایل‌های سیستم، برنامه‌های نصب‌شده و موارد دیگر) استفاده کنید.
  • اهمیتی که شارژر در کار لپ تاپ داره کاملا مشخصه و هیچ نیازی به ارائه ی توضیحات در موردش نیست.

شارژر لپ‌تاپ اچ پی دارای ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت AC، ولتاژ خروجی 19 ولت DC، جریان خروجی 4.74 آمپر، فرکانس هرتز،… سعی کردیم بهترین و مهم‌ترین نکات هنگام خرید شارژر لپ تاپ را بررسی شارژر لپ تاپ ایسوس کنیم. همانطور که می‌دانید لپ‌تاپ‌ها مدام در حال جابه‌جایی هستند. و برای شارژ باتری‌هایشان به کابل برق و آداپتور نیاز دارند. با توجه به اینکه انواع آداپتور با مشخصات مختلف، انواع مختلفی از کانکتورها و کابل‌ها وجود دارند و شما باید بدانید تنها یک مدل برای لپ تاپ شما مناسب است.

شارژر SURFACE (