روش‌ها و مزایای دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی

در این مقاله راه‌های دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی را مورد بررسی قرار دادیم. اطلاع از نظرات، پیشنهادات و سطح رضایت کاربران از محصولات و خدمات یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کسب‌وکارهاست؛ برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از پیامک یکی از بهترین راه‌های درگیر کردن مخاطبان با خدمات و محصولات شما و همچنین بهبود سئوی سایت و درنتیجه افزایش فروش است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت برای ارتباط سریع و موثر با مشتریان و دریافت بازخورد آن‌ها نسبت به تهیه پنل پیامکی اقدام کنید.

برای ارسال و دریافت پیام به یک سامانه پیامکی نیاز خواهید داشت. پنل‌های پیامکی برای خطوط اختصاصی سرشماره‌های متنوع 1000، 2000، 3000، 5000 و خط ثابت را دارند. که با این سرشماره‌ها می‌توانید برای اپراتورهای مختلف پیام ارسال کنید.

برقراری ارتباط دو طرفه با مشتریان از طریق خط اختصاصی

اولین قدمی که بعد از خرید پنل پیامکی برای دریافت بازخورد مشتریان و ثبت نظراتشان در سایت باید بردارید، نصب افزونه نظرسنجی بعد از خرید محصول (افزونه ووکامرس) در سایت است. با نصب این افزونه در سایت می‌توانید تعیین کنید که بعد از گذشت چند روز مشتری، نظر و بازخورد خود را درباره محصول یا خدمت دریافتی در سایت شما ثبت می‌کند. برای انجام این کار متن و لینکی به‌منظور شرکت در نظر سنجی از طریق افزونه پیامک ووکامرس به شماره موبایل مشتریان ارسال می‌شود.

امکان دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی از طریق ارسال لینک نظرسنجی از مهم‌ترین مزایای تهیه پنل اس ام اس برای کسب‌وکارهاست. تلفن همراه به‌عنوان ابزاری پرکاربردترین در دسترس‌ کاربران در سراسر دنیا هستند؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت بازخورد مشتریان و درگیر کردن آن‌ها برای ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک است. برای انجام این کار نیاز به نصب افزونه پیامک ووکامرس در سایت دارید. در ادامه به بررسی نحوه کار این افزونه برای دریافت بازخورد مشتریان می‌پردازیم.

یکی از راه‌های عالی برای دریافت بازخورد مشتریان از طریق پنل پیامکی، تهیه خط اختصاصی است. با تهیه خطوط اختصاصی، بعد از ارسال پیامک نظرسنجی به بانک شماره موبایل مخاطبان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب یک پیام به‌صورت رایگان ارسال کنند. در واقع اصلی‌ترین تفاوت خطوط اختصاصی با خطوط عمومی پیامکی در قابلیت دریافت پیامک از مخاطبان است.

این لینک مخاطب را به‌صورت مستقیم به صفحه محصول خریداری شده هدایت می‌کند. به‌این‌ترتیب مشتری می‌تواند نظر و امتیاز محصول را به‌صورت یک‌جا در صفحه لینک شده ثبت کند. با دریافت بازخورد مشتریان می‌توانید از نظرات مشتریان برای طراحی یک کمپین‌ بازاریابی موفق استفاده کنید. مطالعه مقاله «بازاریابی چیست؟» به شما برای دریافت نتیجه بهتر و برداشتن قدم صحیح در این راه کمک خواهد کرد.

امکانات خط اختصاصی پنل پیامکی برای دریافت بازخورد مشتریان

رضایت مشتریان مهم‌ترین عاملی است که موجب فروش بیشتر و بازگشت مجدد آن‌ها به فروشگاه یا سایت شما می‌شود. یک راه عالی برای ایجاد حس رضایت در مشتریان اطلاع از نظرات و بازخورد مشتریان است. با دریافت بازخورد مشتریان می‌توانید متوجه نقاط ضعف و قوت خود شوید و برای رفع مشکلات قدم موثر بردارید. همچنین در بسیاری موارد در بازخوردهای مشتریان نکات و پیشنهاداتی وجود دارد که به خلق یک محصول یا خدمت جدید برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان منجر می‌شود. در این مقاله به شما اطلاعات کاملی درباره نحوه دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی خواهیم داد. برای کمک به بهبود وضعیت کسب‌وکارتان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی از طریق ارسال لینک نظرسنجی

یکی از مهم‌ترین اهدافی که در کمپین اس ام اس مارکتینگ دنبال می‌شود، برقراری ارتباط موثر با مشتریان و جلب رضایت آن‌هاست. به‌ این منظور برای دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی می‌توانید متن اس ام اس را به روش‌های متفاوتی طراحی و برای مشتریان ارسال کنید. در ادامه به چند نمونه نحوه پرسش از مشتریان با ارسال لینک نظرسنجی و دریافت پیامک با خط اختصاصی اشاره خواهیم کرد:

  1. طرح سوالات ترجیحی؛ مثلا محصول الف را انتخاب می‌کنید یا محصول ب؟
  2. ثبت امتیاز و نظر بعد از دریافت محصول یا خدمت در سایت
  3. تعیین میزان رضایت با ارسال عدد
  4. اعلام میزان رضایت از طریق تعیین یک بازه عددی

ارسال لینک‌ نظرسنجی یکی از راه‌های دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی

استفاده از افزونه ارسال پیامک دعوت از مشتری برای ثبت نظر در سایت

با استخراج اطلاعات به‌دست آمده از نظرات و پیامک‌های دریافتی با نقاط ضعف و قوتتان بهتر آشنا خواهید شد. به‌این‌ترتیب می‌توانید برای رفع مشکلات و کاستی‌ها و حفظ و تقویت نقاط قوت برنامه‌ریزی کنید.

همچنین در‌صورتی‌که برای ارسال پیامک به مشتریان از سرشماره خط ثابت استفاده کنید، مخاطب امکان ذخیره شماره اختصاصی فروشگاه یا سایت شما را در تلفن همراه خود خواهد داشت. به‌این‌ترتیب می‌تواند برای برقراری ارتباط با شما، پرسش سوالات و حتی خرید از این شماره استفاده کند. با کمک قیف فروش در بازاریابی و با‌توجه‌به بازخورد مشتریان و پاسخ‌های دریافتی از طریق خطوط اختصاصی می‌توانید مشتریان واقعی را شناسایی کنید.


بررسی روش‌های دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی فراز اس ام اس
راهنمای مطالعه
ایجاد متن‌های کاربردی برای دریافت بازخورد مشتریان

کمک به افزایش رشد کسب‌وکار با دریافت بازخورد از مشتریان

برای دریافت نظر و بازخورد مشتریان بعد از ارسال پیامک نظرسنجی با استفاده از خطوط اختصاصی باید از آن‌ها برای پاسخگویی درخواست کنید. یعنی به مخاطب بگویید که متن یا عدد مورد‌نظرش را به خط اختصاصی پیامک کند. از طریق شرکت دادن مخاطبان در نظرسنجی و مسابقات پیامکی از طریق خط اختصاصی می‌توانید ارتباطی دو طرفه با مشتریان برقرار کنید.

با تهیه پنل پیامکی فراز اس ام اس می‌توانید از امکاناتی همچون نصب افزونه ووکامرس و خط اختصاصی برای دریافت بازخورد مشتریان بهره‌‌مند شوید. این پنل به‌عنوان یک رابط بازاریابی پیامکی برای دریافت نظرات کاربران بین شرکت و مشتریان عمل خواهد کرد. با دریافت این نظرات نیازها بهتر درک و مرتفع می‌شوند. در نهایت این موضوع منجر‌به جلب رضایت بیشتر، جذب مشتری جدید، افزایش وفاداری و فروش بیشتر خواهد شد.


منبع: https://farazsms.com/ways-to-receive-customer-feedback/

دریافت نظرات مشتریان با پیامک از طریق خط اختصاصی

چند پیشنهاد مفید برای دریافت بازخورد مشتریان از طریق پیامک