در بازار پر رقابت آرایشگاه به دنبال این هستید که بهترین تبلیغات را انجام دهید و به دنبال بهترین راه برای جذب مشتری آرایشگاه هستید؟ این مقاله قرار است با هم درباره نکات و راهکارهای تبلیغاتی برای جذب و حفظ مشتری آرایشگاه صحبت کنیم. فرقی نمیکند که آرایشگاه مردانه داشته باشید یا زنانه، بههرحال بعد از خواندن این مقاله میتوانید راهکارهای ارائهشده را در کسبوکارتان بهکار بگیرید و شاهد رشد چشمگیر فروشتان باشید.
اهمیت تبلیغات برای آرایشگاهها و سالنهای زیبایی
تبلیغات برای آرایشگاهها و سالنهای زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا این کسبوکارها در صنعتی فعالیت میکنند که بر پایه ظاهر و تجربه مشتری بنا شده است. تبلیغات مؤثر به آرایشگاهها کمک میکند تا خدمات و توانمندیهای خود را به مشتریان جدید معرفی کرده و برند خود را در ذهن مشتریان قدیمی تثبیت کنند. با توجه به رقابت شدید در این حوزه، تبلیغات مناسب میتواند تمایزی بین یک سالن زیبایی و رقبا ایجاد کرده و باعث جلب توجه مشتریان بیشتری شود. همچنین، تبلیغات دیجیتال و استفاده از شبکههای اجتماعی میتواند به آرایشگاهها کمک کند تا با هزینهای مناسب، به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کرده و باعث رشد کسبوکار خود شوند.
روشهای تبلیغات سنتی
یکی از رایجترین راهها برای جذب مشتری آرایشگاه، به خصوص برای آرایشگاههای کوچک، انجام تبلیغات به روشهای سنتی است. در ادامه مهمترین روشهای تبلیغات سنتی برای آرایشگاه را بررسی میکنیم.
تبلیغات چاپی و پخش تراکت
پخش تراکت، چاپ بروشور و کاتالوگ، کارت ویزیت، بنر و غیره همگی از انواع تبلیغات چاپی به شماره میآیند که میتوانند برای تبلیغات سالن زیبایی در یک فضای سنتی و کوچک مفید باشند. یعنی اگر میخواهید مشتریان سالن زیبایی خود را در یک محدوده کوچک گسترش دهید، این روشها را میتوانید امتحان کنید.
آگهیهای رادیویی و تلویزیونی
اگرچه استفاده از آگهی رادیویی و تلویزیونی برای آرایشگاه و سالن زیبایی چندان رایج نیست، اما اگر به دنبال بهترین روش سنتی تبلیغات باشید، میتوانید به آن فکر کنید.
تبلیغات بنری و بیلبوردی
تبلیغات بنری و بیلبوردی برای سالن زیبایی و آرایشگاه میتواند ابزاری مؤثر برای جذب مشتری باشد. این نوع تبلیغات به دلیل دیده شدن در مکانهای پرتردد، توجه افراد زیادی را جلب میکند. طراحی یک بنر یا بیلبورد با تصاویر جذاب از خدمات سالن، نظیر مدلهای موی متنوع، آرایشهای حرفهای، و استفاده از رنگها و فونتهای گیرا، میتواند در یادآوری نام برند به مخاطبان مؤثر باشد. همچنین، درج پیشنهادات ویژه مثل تخفیفها یا خدمات رایگان برای مراجعه اول میتواند افراد بیشتری را ترغیب به مراجعه به سالن کند. استفاده از اطلاعات تماس و آدرس دقیق سالن نیز اهمیت بالایی دارد تا مشتریان بهراحتی بتوانند با آرایشگاه ارتباط بگیرند.
روشهای تبلیغات دیجیتال برای جذب مشتری آرایشگاه
در حال حاضر مهمترین روش تبلیغات نه تنها در برندهای بزرگ و شناخته شده؛ بلکه در کسبوکارهای کوچک مانند سالن و خدمات زیبایی، تبلیغات دیجیتال است. این روشها حالا آنقدر فراگیر شدهاند که دیگر زندگی را بدون آنها نمیتوان تصور کرد و کسبوکارها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.
1. تبلیغات در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، فیسبوک)
میتوان به جرأت گفت که در قرن بیستویکم همه ما یک سری معتادان شبکههای اجتماعی هستیم. این شبکهها کار با اینترنت و ابزارهای آن را به قدری ساده کردهاند که هر سه نسل کشور از نوجوانان تا سالمندان بتوانند از آن به بهترین شکل استفاده کنند. اینستاگرام را همه ما میشناسیم، و اگر هنوز برای آرایشگاهتان در آن صفحهای باز نکردهاید باید بدانید که کس دیگری دارد مشتریهای بالقوه شما را مال خودش میکند. سرعت در این شبکهها حرف اول را میزند. پس اگر مقاله را نیمه رها کنید و همین الان به دنبال ساخت صفحهای برای آرایشگاهتان بروید، ما هیچ خردهای نمیتوانیم به شما بگیریم.
2. استفاده از وبسایت و بلاگ
در عصر امروز حتی اگر آنقدر پول داشته باشید که هزینه هنگفت بزرگترین بیلبورد شهر را هم در شلوغترین خیابان آن را بدهید و آن را تصرف کنید و از طریقش سعی کنید اطلاعاتی از کسبوکار خودتان را به مشتری عرضه کنید، باز هم ممکن است شکست بخورید. باز هم ممکن است هیچکدام از آدمهایی که دارند در آن خیابان شلوغ قدم میزنند به آن توجه نکنند. چرا؟ چون بیلبوردها اکثراً در مناطق مرتفع واقع شدهاند که قابل رویت برای حجم عظیمی از رهگذران باشند، و برای همین نمیشود دیدشان. نه اشتباه نکنید! دلیل ندیدنشان این نیست که هوا در اکثر مواقع سال آنقدر آلوده است که چشم هم چشم را نمیبیند، بلکه به دلیلی سادهتر: حالا همه مردم به گوشیهای موبایلشان چشم دوختهاند.
آنها نه تنها در خیابان، در ماشین، در مترو، در صف، در کلاس درس به گوشی موبایلشان چشم دوختهاند؛ بلکه حتی در خانهشان هم به تنها چیزی که توجه میکنند همان صفحهی پنج تا شش اینچیست. اما واقعاً به چهچیز نگاه میکنند؟ ممکن است به نتایج سرچ گوگلشان برای یافتن یک آرایشگاه نگاه کنند و یا مطلبی درباره مدل موهای مد روز بخوانند. سوال مهم این است که آیا شما در میان آنان هستید؟ اگر سایت نداشته باشید و بلاگی ننویسید، چنین چیزی ممکن نیست.
اما احتمالاً با خودتان فکر میکنید: «سایت درست کردن که به این سادگیها نیست». درست است! اما روشها و ابزارهایی را میشناسم که میتوانید با استفاده از آن بهراحتی سایت خودتان را داشته باشید.
(هرچند با تمام این اوصاف شما باز هم میتوانید تبلیغات آرایشگاه زنانه یا مردانهتان را روی بیلبورد برای کسبوکارتان استفاده کنید).
3. تبلیغات گوگل و SEO
حالا فرض کنیم برای جذب مشتری آرایشگاه سایت ساختهاید و برای بلاگ خود شروع به تولید محتوا کردهاید. آیا باید هر چه دلتان خواست را فقط با سلیقه خودتان بنویسید و تمام؟ خیر!
حتما بخوانید: ارسال پیامک، فرصتی برای شروع تبلیغات موثر و هدفمند در نمین
برای اینکه بتوانید بهترین تبلیغ برای آرایشگاه زنانه و مردانه را داشته باشید، باید محتوایی تولید کنید که از نظر سئویی درست باشد. یعنی موتور جستجوی قدرتمند گوگل بتواند آن را به عنوان یک محتوای ارزشمند تشخیص داده و سادهتر در نتایج سرچ افراد نشان دهد.
تبلیغات گوگل
بدیهیست که برای پیداکردن نیازهایتان در گوگل جستجو کرده باشید. اما چندبار اتفاق افتاده که آنچه را میخواهید در همان صفحه اول پیدا نکنید و برای پیدا کردنش به صفحات بعدی رفته باشید؟ این اتفاق به ندرت میاُفتد، چون گوگل سایتهای با سابقه، پرمحتوا، و بهدردبخور را برای کاربرانش شناسایی میکند و آنها را به صفحات اول میآورد، برای همین شاید فقط کسانی که به دنبال جزیره گنج در سرزمینهای ناشناختهاند تابهحال به صفحه دوم گوگل رفته باشند. چون هرچیزی که بخواهید در همان صفحهی اول پیدا میشود.
اما شما برای رساندن سایتتان به صفحه اول گوگل و دادن شانس زندگی به آن، باید مدت زمان زیادی را صرف تولید محتوای مناسب بکنید تا گوگل هم دلش به رحم بیاید و آن را به صفحه اول بیاورد. آیا راه سادهتری هم وجود دارد؟ بله؟
گوگل ادز میتواند این مشکل را برایتان حل کند، گوگل ادز ابزاریست برای تبلیغ سایت شما در میان انبوه سایتهایی که به دلایل مختلف صدایشان از شما بیشتر است. یکی از راهها همین است که تبلیغ سایتتان را در صفحه نخست با هزینه مناسبی به عهده گوگل بگذارید.
ثبت مکان آرایشگاه در گوگل مپ
ثبت مکان آرایشگاه روی نقشه گوگل یک روش مؤثر برای جذب مشتری و افزایش دیده شدن سالن شما است. وقتی افراد به دنبال آرایشگاه یا خدمات زیبایی نزدیک محل خود هستند، آرایشگاه شما با مکان دقیق و اطلاعات تماس به راحتی پیدا میشود. همچنین هرقدر افراد نظرات بیشتری روی مکان ارایشگاه شما در گوگل مپ دیدگاه ثبت کنند، گوگل رتبه بهتری به شما میدهد و هنگامی که افراد روی نقشه به دنبال آرایشگاه میگردند، شما را پیشنهاد میکند.
4. بازاریابی پیامکی
چند سالی هست که بازاریابی پیامکی جای خود را در میان روشهای تبلیغات دیجیتال باز کرده است و توانسته خود را به ابزاری کاربردی، نه فقط برای برندها و کسبوکارهای بزرگ؛ بلکه برای کسبوکارهای کوچک، تبدیل کند. حالا سوال اصلی اینجاست که آرایشگاهها و سالنهای زیبایی چگونه میتوانند از این ابزار برای بتلیغات و جذب مشتری آرایشگاه استفاده کنند؟
پیامک منطقهای
همانطور که از عنوان مشخص است، پیامک منطقهای، به معنای ارسال اس ام اس انبوه در یک منطقه یا محدوده جغرافیایی خاص است.
ارسال پیامک انبوه منطقهای بهترین تبلیغ برای آرایشگاه زنانه و آرایشگاه مردانه است. زیرا برای جذب مشتری آرایشگاه نیاز به افرادی دارید که واقعا در محدوده شما حضور داشته باشند و بتوانند برای انجام کارهای زیبایی به سراغ شما بیایند.
البته علاوهبر درنظر گرفتن مشتریان هدف و ارسال درست پیامک، باید از نمونه متن پیامک تبلیغاتی آرایشگاه موثر نیز استفاده کنید.
جذب مشتری آرایشگاه از کد پستی
شاید کمتر کسی بداند که با استفاده از کد پستی شهرها میتوان به مناطق مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال کرد. برای استفاده از این روش باید ابتدا یک پنل خریداری کنید و سپس وارد ماژول کد پستی ایرانسل یا همراه اول شوید. حالا 3 تا 5 رقم ابتدایی کد پستی منطقهای که میخواهید در آن تبلیغات کنید را وارد کرده و تعداد پیامکهایی که میخواهید ارسال کنید را هم مشخص کنید.
حتما بخوانید: چرا کسب و کارهای بزرگ پیامک تبلیغاتی میفرستند؟
پیامپ
آیا پیدا کردن کد پستی محدوده مورد نظرتان برایتان سخت است؟ به جای آن میتوانید از ارسال پیامک از روی نقشه یا همان ماژول پیامپ استفاده کنید.
ماژول پیامپ در 17 کلانشهر ایران مانند تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، اردبیل، مشهد و غیره فعال است و با استفاده از آن میتوانید منطقه مورد نظر خود را از روی نقشه انتخاب کرده و سپس مانند کد پستی، تعداد پیامک درخواستی و اپراتور را هم تعین کنید و برای افراد پیامک انبوه منطقهای بفرستید.
اس ام اس تبلیغاتی از دکل مخابراتی ایرانسل
با استفاده از روش ارسال پیامک از کد پستی ممکن است خطاهایی در ارسال وجود داشته باشد. مثلا شماره موبایل افرادی که در آن محدوده کدپستی هستند آپدیت نشده باشد و میزان خطاهای کمپین پیامکی شما بالا برود. بری این که بتوانید بدون خطا و به تمام شمارههایی که در یک محدوده فعال هستند تبلیغات کنید، بهترین روش ارسال پیامک از دکل مخابراتی ایرانسل یا BTS است.
دکل مخابراتی ایرانسل تقریبا هر ده روز یک بار بین ساعات 12 تا 2 نیمه شب آپدیت میشود و تمام شمارههای ایرانسلی که از آن دکل آنتن میگیرند را ذخیره میکند. بنابراین میتوانید مطمئن باشید اس ام اسهای تبلیغاتی که میفرستید، دقیقا به دست افراد میرسد که ساکن آن منطفه هستند و چه چیزی بهتر از این برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال برای سالن زیبایی؟
ارسال پیامک زنده همراه اول
در پاراگرافهای قبلی درباره ارسال پیامک انبوه بدون خطا به شمارههای ایرانسل صحبت کردیم. اما برای همین کار به شمارههای همراه اول چاره چیست؟
ارسال پیامک زنده یا LBS هم با استفاده از دکلهای مخابراتی همراه اول انجام میشود. اما با این تفاوت که ارسال بر اساس لحظه حضور افراد در آن محدوده انجام میشود.
مثلا فرض کنید یک آرایشگاه در محله ستارخان تهران دارید و میخواهید در همان محدوده مشتری جذب کنید. با استفاده از پیامک زنده، هر زمان که افراد وارد آن محدوده میشوند به موبایل آنها یک پیامک از طرف آرایشگاه شما ارسال میشود. از مزایای این روش بازاریابی پیامکی اسن است که میتوان مشتریان هدف را خیلی دقیق انتخاب کرد. مثلا اگر خدمات زیبایی مخصوص بانوان انجام میدهید، میتوانید مشخص کنید که پیامک فقط به بانوان ارسال شود. حتی میتوانید محدوده سنی، پیش شماره و سیستم عامل گوشی آنان را هم مشخص کنید و سپس پیامک ارسال کنید.
استفاده از بانک شماره برای جذب مشتری آرایشگاه
اغلب افرادی که به سراغ اس ام اس مارکتینگ میآیند، با این ویژگی خاص آشنا هستند. پنلهای پیامکی بانکهای شمارهای دارند که با استفاده از آن میتوان اس ام اس انبوه به افراد در دستهبندیهای مختلف فرستاد. برای اینکه بتوانید در محدوده جغرافیایی خاصی مشتری آرایشگاه جذب کنید میتوانید از بانک شماره موبایل استانی، شهری و یا محلهای ملی پیامک استفاده کنید.
حتما بخوانید: بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامی
تبلیغات آرایشگری به جنسیت خاص
شاید هیچکس به اندازه پرسنل آرایشگاه و افرادی که به دنبال تبلیغ سالن زیبایی خود هستد، قدر این قابلیت را ندانند. بهطور کلی از آنجا که ارایشگاهها یا مخصوص بانوان هستند و یا آقایان، لازم است برای تبلیغات و جذب مشتری فقط و فقط روی یکی از این دو جنسیت تمرکز کنند و سعی کنند تبلیغات خود را تنها به دست افرادی که واقعا مشتری آنان هستند برسانند.
برای ارسال پیامک به یک جنسیت خاص دو راه پیش روی شماست: استفاده از بانک شماره با تفکیک جنسیت و یا ارسال پیامک زنده.
بانک شماره به تفکیک جنسیت در پنل پیامکی ملی پیامک از چند نظر میتواند شما را به مشتری هدف خود نزدیک کند. اولین ویژگی آن که کاملا واضح است: ارسال پیامک به یک جنسیت خاص. ویژگی بعدی، ارسال به آن جنسیت خاص در یک شهر مشخص است. مثلا اگر در اراک یک آرایشگاه مردانه داشته باشید، میتوانید به مردانی که در اراک زندگی میکنند پیامک انبوه بفرستید و با یک متن پیامک جذاب آنها را به سمت خود جذب کنید.
نوبت را با پیامک به مشتری یادآوری کنید
یکی از کارهای مهمی که شاید خیلی از آرایشگرها به آن اهمیتی ندهند، تاثیر نظم در نوبتدهی روی وفاداری مشتریان است. با استفاده از یک پنل پیامکی میتوانید قرارهای ملاقات یا همان نوبتدهی را بهینه کنید و بدون دردسر تلفن جواب دادن یا معطلی مشتریان، به آنها نوبت دهید. با این کار به مشتریان آرایشگاه احساس ارزشمند بودن میدهید و به آنان گوشزد میکنید که وقت آنها برای شما مهم است.
اطلاعرسانی به مشتریان سالن زیبایی
از دیگر مزایایی که استفاده از یک سامانه پیامکی برای شما دارد، این است که میتوانید اطلاعرسانیهای خود را با کمترین هزینه، از طریق پیامک انجام دهید. مثلا اگر دوره آرایشگری خاصی گذاشتهاید یا خدمات جدیدی ارائه میدهید، میتوانید آن را با یک اس ام اس به دست تمام مشتریان قدیمی و جدید خود برسانید.
استراتژیهای جذب مشتری آرایشگاه
تا اینجای کار با انواع روشهای تبلیغات و جذب مشتری آرایشگاه آشنا شدیم. اما باید دید با چه استراتژیهایی میتوان از این روشها بیشترین بهره را برد.
ایجاد محتوای جذاب و کپشنهای موثر
یکی از معروفترین جملات در بازاریابی دیجیتال این است: «محتوا پادشاه است.» یعنی محتوایی که برای انتشار در سایت، شبکه اجتماعی و یا هر جای دیگری انجام میدهید، باید طوری باشد که مشتری را مجذوب خود کند. در واقع اگر بهترین تجهیزات را در آرایشگاه خود داشته باشید و بهترین سایت را هم بسازید، باز اگر مشتری نتواند اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت شما پیدا کند، تمام وقت و هزینه خود را هدر دادهاید.
حتما بخوانید: 30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟
همین رویه را برای کپشنهای شبکههای اجتماعی هم اجرا کنید. در تولید محتوای شبکههای اجتماعی خود مانند اینستاگرام هم به سراغ ایدههای جدید بروید و هم از پرسنل آرایشگاه برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان کمک بگیرید.
ارائه خدمات ویژه و تخفیفهای خاص
در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال برای سالن زیبایی نباید فراموش کنید که مشتری را با خدمات ویژه و تخفیفهای خاص خود وسوسه کنید تا دوباره و چند باره به سراغ شما بیاید و رقیب را انتخاب نکند. بهطور مثال اگر قبلا به آرایشگاه شما آمده و مدتی است از او خبری نیست، با یک پیامک کد تخفیف او را وسوسه کنید دوباره مشتری شما شود.
سایر استراتژیهای جذب مشتری آرایشگاه
علاوهبر موارد بالا، استراتژیهای دیگری هم هستند که میتوانید از آنها استفاده کنید:
- آراستگی پرسنل و مدیر سالن زیبایی
- قیمتگذاری مناسب
- ارائه کد معرف به مشتریها برای تبلیغات مویرگی و دهان به دهان
- ایجاد فضا و محیط دلنشین و آرامش بخش برای مشتریان آرایشگاه
- جلب اعتماد مشتری با نصب مجوزها و لایسنسها
- ثبت آرایشگاه روی نقشه گوگل و سایر برنامههای مسیریاب
- داشتن محیطی زیبا برای عکاسی از مشتری
اهمیت برندسازی و ایجاد هویت بصری
برندسازی و ایجاد هویت بصری در جذب مشتری آرایشگاه و سالنهای زیبایی نقش حیاتی دارد. در صنعت زیبایی که بر پایه تجربههای حسی و اعتماد مشتریان استوار است، داشتن یک برند قوی و هویت بصری متمایز میتواند تاثیر بسزایی در جلب و حفظ مشتریان داشته باشد.
هویت بصری شامل عناصری مانند لوگو، رنگها، فونتها و طراحی داخلی سالن میشود که همه اینها به شکلگیری تصویر برند در ذهن مشتری کمک میکنند. یک هویت بصری قوی و منسجم، اعتماد مشتری را جلب کرده و باعث میشود که سالن زیبایی به عنوان یک نام معتبر و حرفهای شناخته شود. این هویت بصری باید احساسات مشتریان را تحریک کند و پیامی را منتقل کند که با ارزشهای برند هماهنگ است.
علاوه بر این، برندسازی قوی به سالن زیبایی کمک میکند تا از رقبا متمایز شود. در بازاری که مملو از انتخابهای مشابه است، یک برند متمایز و جذاب میتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند. همچنین، اهمیت برندسازی در آرایشگاه جایی خود را نشان میدهد که پس از مدتی یک رابطه طولانی با مشتریان خود خواهید ساخت. بهطوریکه آنها نه تنها به دلیل خدمات خوب، بلکه به خاطر تجربه کلی و ارزشهای مشترک، به سالن وفادار میمانند.
در نهایت، هویت بصری و برندسازی نه تنها در جذب مشتریان جدید موثر است، بلکه باعث افزایش اعتبار و ماندگاری برند در ذهن مشتریان میشود و این امر به مرور زمان منجر به رشد و موفقیت بیشتر کسبوکار خواهد شد.
استفاده از مشاورههای رایگان و برنامههای وفاداری مشتریان
استفاده از مشاورههای رایگان و برنامههای وفاداری مشتریان در تبلیغات آرایشگاه میتواند به طور قابل توجهی به جذب و حفظ مشتریان کمک کند.
مشاوره رایگان
یکی از راههای موثر برای جلب اعتماد مشتریان جدید مشاورههای رایگان است. ارائه مشاوره رایگان در زمینههای مختلف مانند انتخاب سبک مو، پوست و زیبایی، به مشتریان این امکان را میدهد که بدون هیچ هزینهای با خدمات و تخصص آرایشگاه آشنا شوند. این تجربه مثبت اولیه میتواند منجر به افزایش احتمال مراجعه مجدد و استفاده از خدمات پولی شود. همچنین، مشاورههای رایگان میتوانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی عمل کنند. یعنی مشتریان را ترغیب کنند تا تجربیات مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، که این امر به گسترش شبکه مشتریان کمک میکند.
وفاداری مشتریان
برنامههای وفاداری مشتریان مانند خبرنامه پیامکی نقش مهمی در حفظ مشتریان موجود ایفا میکنند. این برنامهها میتوانند شامل تخفیفهای ویژه، خدمات رایگان پس از چند بار مراجعه، یا امتیازدهی برای هر مراجعه باشند که مشتریان میتوانند از آنها برای دریافت جوایز یا خدمات اضافی استفاده کنند. برنامههای وفاداری نه تنها انگیزهای برای بازگشت مشتریان ایجاد میکنند، بلکه حس تعلق و ارزشمندی را در آنها تقویت میکنند. همچنین، این برنامهها میتوانند مشتریان را به معرفی آرایشگاه به دوستان و آشنایان تشویق کنند که این امر به جذب مشتریان جدید کمک میکند.
در مجموع، ترکیب این دو استراتژی در تبلیغات آرایشگاه میتواند به افزایش اعتماد، رضایت و وفاداری مشتریان منجر شود و به رشد پایدار و موفقیت بلندمدت کسبوکار کمک کند.
برای جذب مشتری آرایشگاه آمادهاید؟
تبریک میگویم. شما با خواندن این مقاله دانش کافی برای شروع جذب مشتری آرایشگاه خود پیدا کردهاید. پیشنهاد میکنم اول در شبکههای اجتماعی کار خود را شروع کنید و سپس در اولین فرصت به سراغ بازاریابی پیامکی بیایید. اگر برای خرید پنل اس ام اس شک دارید، میتوانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی به شماره 02163404 تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان مهمان ملی پیامک باشید.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/marketing-for-beauty-salons/