راهنمای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول

در این مقاله به بررسی روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول پرداختیم. استفاده از کد دستوری USSD، نصب اپلیکیشن همراه من، مراجعه به سایت همراه اول و ارسال پیامک به 8080 از روش‌های استعلام باقیمانده حجم بسته اینترنتی همراه اول به شمار می‌روند. برخی از این روش‌ها نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، در مقابل برخی دیگر فقط با ارسال یک پیام کوتاه و شماره‌گیری کد USSD نیز انجام می‌شوند.

یکی از روش‌های ساده برای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول استفاده از کد دستوری یا همان USSD است. این کد برای اپراتورهای مختلف، متفاوت است؛ برای همراه اول با شماره‌گیری #1*100* یا #320*100* انجام می‌شود. این روش نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و فقط کافی است یکی از این دو دستور را در صفحه کلید موبایل خود وارد کنید. در ادامه روش استفاده از این کد را توضیح می‌دهیم:

  1. کد دستوری #1*100* یا #320*100* را شماره‌گیری کنید.
  2. پس از ارسال کد دستوری، صفحه‌ی کوچکی با 5 گزینه شامل 0. استعلام 1. فعال‌سازی 2. تنظیمات 8. لغو تمدید 9. راهنما برای شما ارسال می‌شود.
  3. گزینه‌ی استعلام را انتخاب و عدد 0 را ارسال کنید.
  4. پس از ارسال این کد، همراه اول پیامکی را در مورد بررسی درخواست استعلام شما ارسال خواهد کرد.

ارسال پیامک؛ یکی از روش‌های استعلام حجم اینترنت باقی‌مانده همراه اول

نصب اپلیکیشن همراه من را به‌عنوان یکی از روش‌های استعلام باقی‌مانده بسته اینترنتی همراه اول فراموش نکنید. به‌طورکلی نصب و استفاده از خدمات همراه من به همه مشترکین اپراتور همراه اول پیشنهاد می‌شود. اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت یکی از خدمات این برنامه موبایل به شمار می‌رود.

بعد از گذشت مدت کوتاهی پیامکی از سمت همراه اول با مضمون باقی‌مانده حجم اینترنت، مهلت استفاده از بسته اینترنتی و حجم باقی‌مانده ارسال می‌شود.

احتمالا شما نیز تجربه دریافت پیامک تبلیغاتی و معرفی سرویس را بعد از استعلام باقیمانده اینترنتی همراه اول یا اپراتورهای دیگر دریافت کرده باشید. معمولا این پیامک‌ها با مضمونی مرتبط با درخواست شما یعنی مشاهده حجم باقیمانده بسته اینترنتی مطابقت دارد. به این مدل از پیام‌های کوتاه، پیامک زنده می‌گویند. استفاده از این sms ها برای معرفی محصول و خدمات منطبق با نیازهای مشتری و مخاطب است. در مورد استعلام حجم باقیمانده اینترنت معمولا ارسال پیامک زنده برای ترغیب شما به استفاده از کدهای تخفیف، بسته‌های اینترنتی ویژه و افزایش اعتبار انجام می‌شوند.

مراجعه به سایت همراه اول؛ دومین روش اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول

یکی از روش‌های استعلام باقی‌مانده حجم اینترنت استفاده از ارسال پیامک است که در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود. به‌طورکلی پنل پیامکی همراه اول و پنل اس ام اس ایرانسل هر دو ویژگی‌های مختلفی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند تا تعامل بهتری برای مشتری خلق کنند. ازاین‌رو استفاده از هر دو اپراتور برای دریافت خدمات بی‌نقص توصیه می‌شود. اگر تجربه‌ای در استفاده از محصول یا خدمات اپراتورهای ایرانسل و همراه اول دارید، با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع: https://farazsms.com/the-remaining-internet-of-hamraheaval/

به‌طورکلی استفاده از پیامک‌هایی با محتوای تبلیغاتی و ترغیب‌کننده راهکار مناسبی برای افزایش فروش و بهبود تجربه مشتری به شمار می‌روند. بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از ارسال اس ام اس رایگان با شماره دلخواه برای اطلاع‌رسانی، پاسخ به نیاز مشتری، تبریک مناسبت‌ها و ارسال لینک خرید استفاده می‌کنند.

نصب اپلیکیشن همراه من؛ روشی راحت برای اطلاع سریع از باقیمانده اینترنت همراه اول

مراجعه به سایت همراه اول؛ یکی از روش‌های استعلام بسته اینترنتی

ارسال پیامک؛ یکی از روش‌های راحت برای استعلام باقی‌مانده اینترنت

استفاده از کد دستوری USSD؛ یکی از روش‌های استعلام باقی‌مانده اینترنت

یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌های استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول ارسال پیامک است. این کار مانند استفاده از کد دستوری نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. برای استفاده از این روش فقط کافی است تا عدد صفر را در قالب پیامک به شماره 8080 ارسال کنید. بعد از ارسال sms و در مدت‌زمان کمتر از 5 دقیقه پیامکی با مضمون حجم باقی‌مانده از بسته اینترنتی دریافت خواهید کرد.

به‌طورکلی سایت همراه اول خدمات مختلفی را برای مخاطبان مثل خرید بسته اینترنتی، افزایش اعتبار ارائه می‌دهد. همچنین خدمات پیچیده‌تری مثل ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای، پیام کوتاه انبوه و دریافت اپلیکیشن‌های همراه اول نیز در این سایت ارائه می‌شوند. سرویس‌های ارسال پیامک برای صاحبان کسب‌کار و مدیر کمپین‌های تبلیغاتی مناسب هستند؛ این خدمات روش‌های مطلوبی برای اجرای تبلیغات گسترده و افزایش آگاهی از برند به شمار می‌روند.

دانلود اپلیکیشن همراه من از طریق سایت همراه اول و سایر سایت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای خدماتی امکان‌پذیر است. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. بعد از نصب همراه من وارد حساب کاربری شوید و در صفحه اول پنل کاربری خود، باقی‌مانده حجم بسته اینترنتی، مکالمه و پیامک را مشاهده کنید.


راهنمای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول در بلاگ فراز اس ام اس
راهنمای مطالعه

بسته‌های اینترنت همراه اول در حجم و زمان استفاده متفاوتی به مشترکین این اپراتور ارائه می‌شود. مشترکین به منظور زمان‌بندی درست در مصرف بسته‌ اینترنتی خود از روش‌های مختلفی برای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول استفاده می‌کنند. بعضی از این روش‌ها نیاز به دسترسی به اینترنت دارند؛ درحالی‌که روش‌های دیگر نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. در این متن 4 روش استعلام باقی‌مانده اینترنت همراه اول را شرح خواهیم داد. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را برای آشنایی با روش‌های استعلام به مطالعه این مقاله اختصاص دهید.

استفاده از کد دستوری؛ یکی از روش‌های استعلام باقی‌مانده حجم اینترنت

روش استعلام از برنامه همراه من برای افرادی که شماره‌های خاص را بلاک می‌کنند بهتر است؛ چراکه در این شرایط ممکن است امکان دریافت اس‌ام‌اس از اپراتورهای همراه اول را نداشته باشند. ازاین‌رو و به‌دنبال عدم دریافت پیامک از شماره خاص، امکان ارسال پیامک به کد 8080 وجود ندارد و پیام به بخش اسپم منتقل می‌شود. به‌این‌ترتیب اپلیکیشن همراه من را نصب و با خیالی آسوده از خدمات این اپراتور استفاده کنید.

استفاده از اپلیکیشن همراه من؛ روشی برای اطلاع از حجم بسته اینترنتی

استفاده از خدمات پنل پیامکی؛ راهکاری برای اطلاع‌رسانی‌های مهم به مخاطبان

دومین روشی که برای استعلام باقیمانده اینترنت معرفی می‌کنیم، مراجعه به سایت همراه اول است. برای ورود به سایت حتما باید عضو شوید که با وارد کردن شماره تلفن همراه انجام می‌شود. بعد از ساخت اکانت و ورود به پنل شخصی از خدمات مختلف سایت همراه اول استفاده کنید. در بخش شارژ اینترنتی از باقی‌مانده حجم بسته خود مطلع خواهید شد.