رازهای نگهداری بامبو در آب و خاک و آموزش فوت کوزه‌گری | سایت صدای ایران

رازهای نگهداری بامبو در آب و خاک و آموزش فوت کوزه‌گری | سایت صدای ایران

بامبوی پیچ O شکل به عنوان یک گیاه تزئینی و زینتی مناسب برای فضاهای داخلی استفاده می‌شود. الگوهای شکل قلب یا حلقه برگ‌ها، ظاهری رمانتیک و جذاب را برای این گیاه به ارمغان می‌آورند. این الگوها و پیچش‌های زیبا، به گیاه بامبو شکل و جذابیتی خاص می‌بخشند. این نوع گیاه به عنوان یک گیاه تزئینی و دکوراتیو بسیار منحصربه‌فرد استفاده می‌شود و به تزئین منازل، ادارات، رستوران‌ها و فضاهای داخلی دیگر کمک می‌کند. پیچ فنری بامبو با الگوهای خمیده و منظم برگ‌ها، ظاهری بسیار جذاب و هنری دارد.

  • معمولا نور ناکافی و عدم کوددهی از علت های اصلی آهسته شدن رشد گل بامبو می باشد که می توانید با کوددهی مناسب و قرار دادن گیاه در محیط پر نور، رشد آنرا افزایش دهید.
  • جالب است بدانید که بامبو از معدود گیاهانی است که می‌توانید در آب نگهداری کنید!
  • برای گذاشتن بامبو ها در آب باید مقدار آب حدود یک سانت بالاتر از آنها قرار گیرد و مطمئن شوید که هیچ ریشه ای بیرون از آب نباشد.
  • با توجه به این موضوع اگر قصد خرید گیاهان سایه دوست یا به‌عبارتی گیاهان مقاوم به نور را دارید، لاکی بامبو را انتخاب کرده و برای یادگیری روش نگهداری آن نیز ادامه این مطلب از گل فروشی گُل‌سِتان را از دست ندهید.
  • نگهداری از بامبو بسیار آسان است و قابلیت نگهداری در آب و خاک را دارد.
  • همچنین هدیه دادن این تعداد بامبو، یک نوع بی ادبی در آن کشور تلقی می شود.

در این مقاله با ما همراه شوید تا با نکات مهمی در مورد گیاه بامبو آشنا شوید . از رایج ترین مشکلاتی که در بامبو ها رخ می دهد، می توان زرد شدن برگ های آن را نام برد. در صورتی که این نشانه را در گیاه خود دیدید، ابتدا شرایط محیطی آن را بررسی کنید. قرار گرفتن این گیاه در مقابل نور مستقیم خورشید و همچنین آبیاری آن با آب نامناسب می تواند علل زرد شدن برگ های آن باشد. از دیگر دلایل این مشکل می توان به کمبود پتاسیم و کلسیم گیاه اشاره نمود که برای برطرف کردن آن می توانید از کود بامبو استفاده کنید. برای قلمه زدن شما باید حدود ۲۰ سانتی متر از زیر قسمت برآمده گیاه با شی تیز برش بدهید .

پیشنهادی برای نگهداری بامبو از نظر مجله گل و گیاه VIP Shop

شاید برای شما سوال شده باشد چند شاخه بامبو صدای ایران بخریم؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت تعداد بامبو که خریداری می‌کنید چه قدر باشد تا برایتان خوش شانسی بیاورد! در فنگ شویی می‌گویند که بامبو شانس می‌آورد، اماباید تعداد آن فرد باشد! اما این به این معنا نیست که نمیتوانید تعداد زوج از بامبو را داشته ‌باشید. تعداد ساقه های گیاه بامبو نیز در فنگ شویی بسیار مهم است و هر تعداد ساقه معنای متفاوتی دارد.

روش نگهداری و تکثیر سینگونیوم گیاهی بسیار مقاوم و مناسب آپارتمان

بافت‌ های نگهدارنده دندان‌ها عبارت‌اند از لثه، الیاف اتصال‌دهنده دندان به استخوان و بافت استخوانی اطراف دندان. اگر بهداشت دهان و دندان به درستی رعایت نشود با ایجاد پلاک دندانی و ترشح سموم از میکروب‌ های آن بافت های مجاور تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این گیاه ازطریق برگ‌ها تنفس می‌کند، پس با یک قلمو یا دستمال خیس، برگ‌ها را بطور مرتب تمیز نمایید.

بامبو به شکل طبیعی در جنگلهای بارانی و در زیر سایه سایر درختان رشد می‌کنند و بومی نواحی گرمسیری کشور کامرون در غرب قاره آفریقا است. نگهداران بامبو به دو دسته تقسیم میشوند؛ دسته اول بامبو را در آب و دسته دوم بامبو را مانند گیاهان دیگر در خاک نگهداری میکنند. بدیهی است که میزان آب مود نیاز این بامبو ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد. در ادامه می‌توانید روش نگهداری بامبو در آب یا خاک را مطالعه کنید.