خرید پاور کیس کامپیوتر با بهترین قیمت اگزو گیم

برخی از پاورها هم فاقد بدنه فلزی سوراخ‌دار هستند؛ مثل پاورهایی که در سرورها استفاده می‌شوند. این دستگاه پاور با فرم فکتور ATX 12V v2.31 دارای اندازه‌ای استاندارد است و در هر کیسی به‌راحتی جای می‌گیرد. فرم فکتورهای دیگری هم برای پاورها ایجاد شده است که برخی از آن‌ها مختص کیس‌های کوچک‌تر و برخی دیگر مختص کیس‌های برندهای خاص هستند؛ زیرا پاورهای دارای اندازه استاندارد در برخی از کیس‌ها قرار نمی‌گیرند. ممکن است عرض و ارتفاع تمام کیس‌ها یکسان باشد؛ اما برخی از کیس‌ها بلندتر یا کوتاه‌تر از میزان استاندارد هستند.

خرید پاور کیس کامپیوتر با بهترین قیمت اگزو گیم واحد منبع تغذیه کامپیوتر که اصطلاحا به آن PSU یا Power Supply Unit گفته می‌شود، یکی از اجزای سیستم‌های کامپیوتری محسوب می‌شود. اگر شما هم قصد خرید پاور کامپیوتر دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. با آگاهی از روش های بالا می توانید در هنگام خرید پاور کامپیوتر هوشمندانه تر عمل کنید. در ضمن برخی از سازندگان نمودارهایی برای محصولات خود تهیه کرده‌اند که نشان‌دهنده میزان راندمان آن‌ها در میزان‌های مختلف فشار جریان‌ها و ولتاژهای مختلف هستند.

ویژگی های یک پاور مناسب

اکنون که با ساختار کلی‌های مربوط به تغییر ولتاژ در پاور آشنا شدید، اجازه دهید ببینیم نحوه تغییر ولتاژ در این بخش‌ها چگونه است. ما در این مقاله پاور کولر مستر (Cooler Master) G650M را بررسی می‌کنیم. این پاور طراحی معمول و متداولی دارد و ویژگی‌های آن در هر پاور دیگری دیده می‌شود؛ اما دارای یک ویژگی خاص نیز است. – مشخصات ولتاژ های خروجی و همچنین مقدار آمپراژ عبوری هر یک از آنها به طور مجزا،  برروی آن درج شده باشد.

  • به بیان ساده ولتاژ به اندازه‌گیری میزان تفاوت انرژی بین دو نقطه اطلاق می‌شود.
  • درنهایت با یک جمله از انیشتین در رابطه با رازهای موفقیت مقاله را به پایان می‌رسانیم.
  • به طور کلی، سیستم‌هایی که به یک پاور ۴۰۰ وات یا پایین‌تر نیاز دارند، اجزای کافی برای تعداد زیادی کابل برق را ندارند.
  • با سیروسفر در دنیای کامپیوتر متوجه خواهید شد که هیچ ارزانی در این حوزه بی‌حکمت نیست با ما همراه باشید.
تولیدکنندگانی مانند Zebronics و Intex نیز این نوع منبع تغذیه را تهیه می‌کنند. شما می توانید منبع تغذیه را در یک واحد سیستم به سادگی با پیدا کردن ورودی جایی که سیم برق وصل شده است پیدا کنید. بدون باز کردن رایانه، این معمولاً تنها بخشی از منبع تغذیه است که می بینید. اگر بخواهید منبع تغذیه را بردارید، شبیه یک جعبه فلزی است که داخل آن یک فن و چند کابل به آن وصل شده است.

Corsair RM1000x 80Plus Gold Full Modular PSU

حلفه‌های سیم موجود در پاور دربردارنده جریان برق هستند؛ اما به دلیل اینکه برخی از حلقه‌ها دارای جریان کمی هستند، ممکن است چند عدد از آن‌ها، سیم ارت مشترک داشته باشند. تراشه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید، همچون یک ناظر ارشد در سیستم عمل می‌کند و بر خروجی‌ها نظارت می‌کند تا اطمینان کسب شود میزان ولتاژ یا جریان کم یا زیاد نیست. چنین فرآیندی چندان پیچیده نیست و چنانچه مشکلی در این فرآیند ایجاد شود، پاور انتقال جریان را متوقف می‌کند تا آسیبی به سیستم وارد نشود.

منبع تغذیه کامپیوتر ایسوس مدل ROG Strix 1000G ا ASUS ROG Strix 1000G Computer Power Supply