خدماتی کردن خطوط – نحوه ، مراحل و شرایط انجام

امروز مردم از پیامک های تبلیغاتی خسته شده اند و روی سیم کارت خود دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند به این افراد بلک لیست می گویند. و نیاز به ارسال به شماره هایی دارید که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند. یکی از دغدغه های اصلی دارندگان پنل اس ام اس و یا در حالت کلی کسانی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارند، ارسال پیامک به شماره های مسدود یا همان بلک لیست میباشد. اما دغدغه اصلی آنها اینست که نمیتوانند به شماره های بلک لیست پیامک ارسال کنند! با توجه کردن به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل گوناگون می باشد در ضمن از آنجا که تعداد محدودی از خطوط در درازا ماه خدماتی می گردند تقاضا ها براساس، تقدم ارسال از جانب نمایندگان، برای اپراتور فرستاده می شوند و پیگیری مکرر آن ازشرکت، تاثیری در روند نخواهد داشت. خط خدماتی برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می شناسند. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر میافتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

نوع فعالیت : در قسمت نوع فعالیت باید دقیقاً ذکر شود فعالیت چیست. انواع خطوط چیست؟ بر اساس شرکت ارتباطات سیار، سرشماره های ارسال پیامک در اس ام اس مارکتینگ ایران، انواع خطوط به دو شاخه خط خدماتی و خط تبلیغاتی تقسیم میشود. همانطور که از نام خطوط مشخص است، این خطوط عمومی بوده و بصورت اشتراکی بین کاربران قرارداده میشود. در صورت بروز هرگونه تخلف از مفاد این تعهدنامه، مالک سرشماره علاوهبر متعهدبودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، بهتنهایی پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. تنها مدارک مورد نیز تصویر کارت ملی، شماره 16 رقمی روی کارت بانکی مالک سامانه(جهت احرازهویت) و معرفی نامه(صرفا برای شرکت ها و سازمان ها) می باشد. علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود. این مجوز بر طبق قوانین و مراحل سختی ارائه میشود که میتوانید در بخش های بعدی از آن مطلع شوید. تجربهاندوزی از کمپینها و تبلیغات قبلی و بهکارگیری اطلاعات و تحلیل آنها کمک میکند تا در تبلیغات بعدی خود هدفمندتر باشید و بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را پوشش دهید.

صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچ وجه اطلاعات دیگری احتیاج نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید. مهم است که شما ترجیحات جامعه هدف را اولویت قرار دهید. چون در واقع شما نیاز به مخاطبان واقعی دارید و نه اعدادی که صرفا در بالای کانال نوشته میشود. باید بگویم نه تنها متن های تبلیغاتی بلکه متن های اطلاع رسانی هم به این دسته از کاربران ارسال نمی شود! در این مواقع شما نیاز به خط خدماتی عمومی دارید تا بتوانید حتی به بلک لیست ها هم پیامک ارسال کنید. هرچند که در مطالب قبلی به ماجرای بلک لیست ها اشاره شده، اما در ابتدا میخواهیم برای باری دیگر به این موضوع اشاره کرده و سپس به بررسی راهکار (خط خدماتی عمومی) بپردازیم.

در این مقاله میخواهیم در مورد نحوه دریافت خط خدماتی بدون سفته بدون اینکه شرکت حقوقی داشته باشید یا سفته پرداخت کنید صحبت کنیم. قبلا فقط اشخاص حقوقی (شرکت های ثبتی) با مدارک شرکتی و ارائه سفته میتوانستند خط پیامک خود را خدماتی کنند و اشخاص حقیقی عادی که بیشتر هم استارتاپ ها بودند امکان خدماتی کردن خط را نداشتند تا اینکه اپراتور جدید با پیش شماره 9000 وارد شد و این قوانین را ساده تر کرده و این امکان را فراهم نمود تا هر شخص عادی هم بتواند خط خدماتی اپراتور 9000 را بدون سفته و مدارک شرکتی تهیه کند. البته این اتفاق تقریبا از شورای سوم آغاز و در شورای چهارم به آن توجه شد. از طریق فرم مذکور روند فعالسازی خط و همچنین خدماتی شدن خط طی خواهد شد که برای مشاهده روند خدماتی شدن خط باید به ماژول خط خدماتی مراجعه نمایید. از آنجا که سیستم مانیتورینگ هوشمند مدیر پیامک روی این خطوط فعال است به هیچ عنوان امکان ارسال پیامک تبلیغاتی مقدور نیست تا برای کاربرانی که از این خطوط خدماتی استفاده میکنند مشکلی بوجود نیایید، با اینحال ما چندین شماره خدماتی جایگزین در نظر گرفتهایم تا اگر هر کدام از خطوط خدماتی دچار مشکلی شود فورا شماره خدماتی جایگزین به پنل پیامک کاربران اضافه شود.شما با ارسال پیامک به تعداد زیاد در هزینه های تبلیغاتی خود می توانید صرفه جویی کنید.

روزانه پیامکهای بازرگانی زیادی به دست ما میرسد؛ اما یکی از بهترین نمونههای این روش در ایران مربوط به دیجیکالا جت بود. وقتی به دنبال موضوعی هستید و وارد وبسایتهای مختلف میشوید، در گوشه و کنار وبسایتها تصاویر و متنهای زیادی را مشاهده میکنید. شما میتوانید آگهیهایی را در یک گروه با موضوعی مشابه سفارش و انتشار دهید. برای خدماتی کردن خط بهتر است موارد زیر را رعایت نمایید تا روند خدماتی شدن خط شما با سرعت بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اپراتور درخواست شما را برگشت میدهد و شما میبایست مشکلات و نواقص را برطرف کنید و مجددا فرم تعهدنامه خدماتی را ارسال نمایید و این باعث از دست رفتن زمان شما می شود بنابراین انجام موارد زیر به شما کمک میکند سریعتر خط خدماتی بگیرید. اگر کسانی که از تبلیغات استفاده می کنند دکتر مهندس باشد باید سطح علمی محتوای تبلیغاتی بسیار بالا باشد و اگر کسی از تبلیغ ما استفاده میکنند معمولا به صورت معمولی باشد تا بتوان به راحتی از آن استفاده کند و برای شناسایی جامعه و شناسایی افرادی که از محصولات ما استفاده میکنند تبلیغات برای موفق شدن مناسب است.

اما در تابان اس ام اس بصورت آنی خط خدماتی اشتراکی در اختیار شما قرار می گیرد.برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید پنل اس ام اس مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد. دقت نمایید خدماتی کردن خطوط از سوی اپراتورها طی یکسری شرایط و قوانین انجام میگردد بدلیل تغییرات مکرر این شرایط ازسوی اپراتورها، در پنل پیامکی این شرایط اطلاع رسانی میگردد. در واقع خط اختصاصی خدماتی شرکت خودمان را که بابت این خط سفته پرداخت شده است را در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم و به شما کمک میکنیم تا بتوانید بدون پرداخت سفته و با خیال آسوده؛ شماره خدماتی داشته باشید و پیامکهای اطلاع رسانی مانند کدتایید ( کدفعال سازی، کداعتبارسنجی verify phone number ) و پیامک های وضعیت سفارش و… کافیست به واسطه راه های ارتباطی که در ادامه ذکر می کنیم با ما ارتباط بگیرید تا توضیحات لازمه را خدمتتان ارائه دهیم.

خطوط 9000 مناسب نیست و باید از امکان ارسال پیامک تبلیغاتی سیمکارتی سامانه استفاده سایت 738sms کنید. برخی از کاربران این تصور را دارند که خط خدماتی دارای سرعت ارسال کمتر یا بیشتری نسبت به خطوط تبلیغاتی عادی است؛ اما این طور نیست و سرعت ارسال پیامک ها به خدماتی یا تبلیغاتی بودن خط ارتباطی ندارد. از اینجا دیگر کسب و کارها کمتر میتوانستند تبلیغات کنند و در کنار این مسئله کسانی هم که پیام های اطلاع رسانی یا کد تایید شماره قبلا به راحتی ارسال میکردند دیگر نمی توانستند به مردم خدمت کنند.اما خوشبختانه از قبل در رابطه این موضوع فکر شده بود و اونجا بود که خطوطی به نام ” خطوط خدماتی ” گسترش یافت و هرکسی دنبال دریافت آنها بود و هست.

۳. رستوران KFC با این پوسترها در دوران کرونا به خوبی دل مشتریانش را به دست آورده است و خیال آنها را بابت سفارش غذا بدون ورود به فضای بستهی رستوران راحت کرده است. سامانه پیامکی انلاین اس ام اس این امر را برای مشتریان خود راحت کرده است و شما میتوانید تنها با ثبت نام و دریافت پنل از این امکان ویژه به راحتی استفاه کنید و دیگر نگران این نباشید که ” ای وای نکنه پیامم ارسال نشده باشه ” . با توجه به قیمت تبلیغات پیامکی که مناسب به نظر میرسد، توجه به این مدل تبلیغاتی میتواند برای آژانسهای املاک، هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت، سودآور باشد. حداقل قیمت این خطوط اختصاصی ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان هستند. افزایش قیمت به جای تخفیف! جای برای نگرانی نیست که تقریبا با میزان بودجه ای می توانید تبلیغات موردنظرتان را در اینستاگرام انجام دهید. در فضای آفلاین تبلیغات بیشتر به صورت طرحهای ثابت است مانند آگهیهای محیطی منتشر شده در بیلبوردها، اما در فضای دیجیتال بهراحتی میتوان از ویدئو به جای طرح ثابت استفاده کرد. از تفاوت های این اپراتورها میتوان به نوع اپراتور ارائه دهنده، سرعت ارسال پیامک، دریافت گزارش ارسال پیام، عودت هزینه های مربوط به پیامک های ناموفق، نحوه ارائه خطوط اختصاصی پیامک، نوع سیاست کاری خطوط پیامکی و .

اگر میخواهید خط خود را خدماتی کنید موضوع سفته دوباره مطرح میشود که البته جای ترس وجود ندارد، مراحل خدماتی کردن خط تبلیغاتی را در ادامه توضیح میدهم؛ برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی میبایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان بهصورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود. کلیه خدمات میکروپیگمنتیشن لب و میکروبلیدینگ لب با استفاده از برترین برندها با ماندگاری بالا تهران جنوب تهران از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم سرویز در تمامی مناطق تهران و البته جنوب تهران است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با زیبایی در تهران محسوب می شود. البته در شرایط خاص که تیم مانیتورینگ تشخیص دهد پیامک شما اطلاع رسانی است میتوانیم بهصورت استثا ( اگر واقعا پیامک شما اطلاع رسانی باشد ) پیامک شما با لینک یا شماره تماس ارسال شود.آیا میدانید ارسال BTS چیست ؟ برای نمونه ممکن است شما به یک برنامه تلوزیونی علاقه داشته باشید و تصور کنید مشتریان شما نیز به این برنامه علاقه دارند، اما چه بسا حدس و گمان شما در این زمینه اشتباه باشد و پخش آگهی تبلیغاتی در این برنامه تلویزیونی بازخورد خوبی را به دنبال نداشته باشد.

گمان کنم تا به حال یکبار هم که شده خرید اینترنتی انجام داده اید! برای اینکه در مورد هر یک از این گزینه ها اطاعات بیشتری بدانید، ما را دنبال کنید تا بتوانیم گام به گام تک تک مراحل را برایتان شرح دهیم. برای ایجاد شروعی صمیمانه که از همان ابتدا در مخاطب ایجاد اعتماد کند و حس همراهی را برانگیزد، خطاب قرار دادن او با اسم کوچک در ابتدای متن میتواند شروع جذابی باشد مثلا دوست عزیز، مشتری همیشه همراه، محمد عزیز و غیره. 2. ارسال فاکتور خرید مشتری در سایت پس از خرید مثلا در سایت هایی که از ووکامرس استفاده میکنند. لطفا نسبت به تمدید آن اقدام نمایید” را برای مشتری خود بفرستد، ممکن است مشتری از تمام شدن بیمه ماشین خود مطلع نشود و در صورت تصادف مجبور شود تمامی هزینههای تصادف را خودش پرداخت کند. بهطور مثال اگر شما عرضه کننده بلیط هواپیما هستید، زمانی که مخاطب به شما نیاز دارد با جستجو و کمی تحقیق میتواند شما را پیدا کند و به سمت شما بیاید. افراد با جستجوی عبارت انتخابی شما یا عبارتی مشابه آن می توانند تبلیغ شما را ببینند و بر روی آن کلیک کنند.

اگر راهنمایی سریع برای ثبت نام و فعال سازی پنل و خطوط خدماتی را می خواهید مشاهده کنید اینجا کلیک نمایید. اینجا با نوع دوم ارسال پیام مواجه هستیم. سلام دوستان عزیز آنلاین اس ام اس امروز به توضیح کامل و جامع در رابطه خط خدماتی در خدمتتون هستیم. برای خرید پنل اس ام اس به منوی امکانات و تعرفه های مکث اس ام اس مراجعه کرده و یکی از پنل ها را انتخاب و بصورت آنلاین ثبت نام کنید. برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نمایندهای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.یکی از کاربردی ترین امکانات پنل مدیر پیامک دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید. بنابراین چت باتها ، امکانات بیشتری برای فروش دارند؛ و رباتها همچنین میتوانند یک فرم عالی برای جمعآوری اطلاعات مرتبط در مورد مخاطبان هدف شما باشند. قبل از ایجاد هر کمپینی، شناسایی و درک اینکه مشتریان شما (مخاطبان هدف) چه کسانی هستند و کجا و چه زمانی آنها را پیدا کنید، اولین و مهمترین قدم است. از کجا خط خدماتی اختصاصی 9000 با اینماد بگیریم؟ سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند.

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود ( فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید. استفاده از خط خدماتی عمومی در ارسال کد تایید و اعتبار سنجی نیاز به تایید پیامک از سمت واحد مانیتورینگ ندارد و به همین دلیل پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود. تبلیغات اینستاگرام یک فرصت طلایی برای کسب و کارهاست تا سرعت رشدشان را بیشتر کنند اما آموزش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام موضوعی است که کمتر به آن پرداخته شده است. موضوعی که باید در این مسیر به آن توجه داشت، توسعه زیرساختها برای تحقق این هدف است. برای تحقق هوشمندسازی نمیتوان زمان و سقفی مشخص کرد زیرا فناوری یک پدیده پیشگام است که باید به آن برسیم. اگر به شمارههای دیگر که جزو مشترکین شما نیستند یا شمارههای منطقهای و کدپستی، پیامک خدماتی ارسال کنید، پیامک تبلیغاتی محسوب شده و جریمه خواهد داشت. ارسال پیامک به لیست سیاه (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و…