تنظیمات کیبورد تنظیمات کیبورد کامپیوتر در ویندوز

خرید کیبورد گیمینگ با سوییچ‌های هات سواپ (سوییچ به راحتی از روی خود کیبورد قابل تعویض است) با خرید یک کیبورد ساده اداری قطعا فرق دارد. برای خرید کیبورد مکانیکال و گیمینگ مناسب احتمالا نیاز به راهنمایی در انتخاب خواهید داشت. این نوع صفحه کلید بلوتوثی محصول شرکت اپل است و به صورت خودکار به کامپیوترهای مکینتاش متصل می‌شود. این کیبوردها، همانند دیگر محصولات اپل، قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر صفحه‌کلیدها دارند. صفحه کلیدهای کامپیوتر، انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

گام سیزدهم: سوار کردن مجدد بعد از تعمیر کیبورد کامپیوتر

شاید کیبورد یا صفحه کلید را بتوان یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی کامپیوتر دانست، این وسیله اکنون و پس از سال ها ارتقا در انواع مختلف و با ویژگی های متفاوتی تولید می شود. اگر شما نویسنده، برنامه نویس یا گیمر باشید، یک کیبورد کامپیوتر خوب از نان شب هم برای شما واجب تر خواهد بود! با تکنوسان در مقاله راهنمای خرید کیبورد کامپیوتر همراه باشید تا این وسیله را بیشتر بشناسید و با مهم ترین نکات برای خرید آن آشنا شوید.

  • کیبورد کامپیوتر دقیقاً آن چیزی‌ست که تا وقتی از کار نیفتد، کسی به فکرش نخواهد افتاد.
  • لذت انجام بازی با استفاده از کیبورد گیمینگ بسیار بیشتر خواهد بود.
  • کیبورد تسکو از مشابه‌های خارجی ارزان‌تر است ولی کیفیت بالایی دارد.

در برخی از برنامه‌های قدیمی، با فشار دادن این کلید، برنامه متوقف می‌شود یا در ترکیب با Ctrl، اجرای آن متوقف می‌شود. مکان‌نما یا مورد انتخاب شده را یک فاصله یا خط، در جهت فلش حرکت میدهند یا یک صفحه وب را در جهت فلش پیمایش می‌کنند. کیبورد‌های مکانیکال برای گیم خیلی مناسب تره و موقع بازی حس لذت بخشی میده. خیلی عجیبه ولی من بین کیبوردای معمولی مدلی بهتر از KB110 جنیوس ندیدم. خرید این کیبورد بیشتر در افراد گیمر و یا تایپیست‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. در این بخش تعدادی از برندهای قوی و برجسته‌ی این حوزه که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب خوبی داشته باشید را معرفی می‌کنیم.

کیبوردهای وایرلس هم‌چنین برای کارکردشان به باتری نیازمندند. بسیاری از آن‌ها باتری‌هایی با طول عمر بالا دارند و از طریق USB شارژ می‌شوند. قبل از آنکه از کیبورد استفاده کنید، باید از متصل شدن آن به کامپیوتر مطمئن شوید. اما برای اتصال کیبورد به کامپیوتر باید آنرا از طریق کابل USB به کامیپوتر متصل کنید. اما بطور کلی کیبوردها به دو دسته بی سیم و با سیم تقسیم می شوند که نسخه باسیم قیمت ارزانتری نسبت به نسخه بی سیم دارد.

دانلود کیبورد مجازی کامپیوتر یاس دانلود

برای این کار کافی است وارد Settings شده و گزینه Time & Language را انتخاب کنید. سپس روی Language کلیک کنید و زبان پیشفرض ویندوز را مانند تصویر انتخاب کنید. همچنین، نوع ساخت و متریال و شکل ظاهری صفحه کلیدها نیز دارای تنوع بسیار بالایی است. برای نمونه صفحه کلید هایی با حالت ژله ای، شیشه ای و یا حتی صفحه کلیدهایی با ظاهری دقیقا مثل ماشین تحریر و یا ست لوازم آرایشی خانم ها تولید شده است. همانطور که گفته شد، گیرنده ها همانند یک کیبورد معمولی به پورت USB کامپیوتر متصل می شوند اما خود کیبورد نیز برای ارسال اطلاعات نیاز به انرژی و در واقع انرژی الکتریکی دارد که این انرژی را از طریق باتری تامین می کند.

راهنمای استفاده از کیبورد و میانبرهای کیبورد