تبلیغ کسب و کار اینترنتی، فروش خود را دوبرابر کنید! – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

برای بهره‌مندی از این روش شما می‌توانید شماره مشتریان را به‌صورت حضوری در هنگام خرید یا در زمان ثبت‌نام در وب‌سایت جمع‌آوری کنید. البته توجه داشته باشید بهتر است حتماً به آن‌ها اطلاع دهید که در لیست SMS مارکتینگ شما قرار داشته و پیامک‌های تبلیغاتی از طرف شما دریافت می‌کنند. برای استفاده از تکنیک بازاریابی پیامکی باید پنل پیامک مناسبی تهیه کنید؛ سامانه پیامک فراز اس ام اس یک ابزار مناسب برای این کار است که امکانات متعددی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات گرافیکی (بصری) هستند که در قسمت‌های مختلف وب‌سایت‌های پربازدید قرار می‌گیرند. این بنرهای آنلاین تبلیغاتی بازگوکننده پیامی هستند که در بالای سربرگ سایت، امتداد پاورقی یا در نوار کناری یک وب‌سایت نمایش داده می‌شوند. تبلیغات بنری راهی عالی برای تولید لید هستند. وقتی بازدیدکنندگان روی تبلیغ کلیک می‌کنند، وارد وب‌سایت می‌شوند. با استفاده از این روش، می‌توان اطلاعات تماس لیدها را گرفت و ارتباطات بعدی را فراهم کرد.

تبلیغ کسب و کار اینترنتی به روش کلیکی به شما امکان را می‌دهد که در حجم وسیعی محصول و برند خود را در دید مخاطبین قرار دهید. البته در استفاده از روش تبلیغات کلیکی، بهتر است تبلیغات شما به مخاطبینی نشان داده شود که به محصول شما علاقمند هستند.

طبق آمار، ایرانی‌ها به‌طور میانگین بین ۶ تا ۹ ساعت از روز را در صفحات مجازی و دنیای اینترنت می‌گذرانند. این آمار نشان می‌دهد که تبلیغ کسب و کار اینترنتی در فضای آنلاین، باعث معرفی برند و محصولات شما به افراد متعددی در طول روز می‌شود. تبلیغ کسب و کار در گوگل بسیاری از معایب بازاریابی سنتی مانند چاپ بنر و بروشور و تبلیغ در صدا و سیما را رفع می‌کند. اگر قصد تبلیغ کسب و کار اینترنتی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم روش‌هایی که در ادامه این مقاله برای تبلیغ کسب و کار در گوگل معرفی کرده‌ایم را مطالعه کنید؛ با استفاده از این روش‌ها برای کسب‌وکارتان، فروش خود را دوبرابر کنید!

1. SMS مارکتینگ؛ موثرترین و کم هزینه‌ترین روش‌ تبلیغ کسب و کار اینترنتی

تبلیغات پیامکی؛ به‌صرفه‌ترین روش‌ تبلیغ کسب و کار اینترنتی

2. تبلیغات بنری؛ رایج‌ترین نوع تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارهای اینترنتی


تبلیغ کسب و کار اینترنتی و دوبرابر کردن فروش فقط با 5 تکنیک
راهنمای مطالعه

تبلیغات کلیکی (pay per click یا PPC) به روشی گفته می‌شود که شما تبلیغ خود را توسط سرویس‌دهنده این نوع تبلیغات در سایت یا اپلیکیشن قرار می‌دهید. هزینه این تبلیغات به‌گونه‌ای است که به ازای کلیک و توجه کاربران به تبلیغ و محصول شما باید مبلغی را به ارائه‌دهنده این سرویس بپردازید. تبلیغات کلیکی باعث می‌شود که تعداد بسیاری ترافیک مستقیم به وب‌سایت یا صفحه اپلیکیشن شما هدایت شود.

در این مطلب 5 روش برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی و دوبرابر کردن فروش را به شما معرفی کردیم. اکنون با مطالعه این مطلب دریافتید که بهترین روش‌ها برای تبلیغ کسب و کار در گوگل چیست و هر کدام از آن‌ها چه مزایایی دارند. توجه کنید که هدف از تبلیغ مشاغل و کسب‌وکارها، افزایش ورودی و بازدهی سایت است. هم‌چنین فراموش نکنید که تبلیغات را در یک نقطه نگه ندارید؛ بلکه همیشه به دنبال راهی برای معرفی کسب‌وکار خود باشید.

برای مثال، می‌توانید در صفحه فرود خود از بازدیدکنندگان ایمیل دریافت کنید یا از آن‌ها بخواهید برای شرکت در مسابقه، شماره تماس خود را وارد کنند. چنانچه شما از افزونه دیجیتس برای سایت خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که در صفحه فرودتان امکان ثبت ایمیل را نیز برای مخاطبان فراهم کنید. بدین‌ترتیب علاوه‌بر شماره تماس اطلاعات ایمیل مخاطبان خود را نیز دریافت خواهید کرد.

3. رپورتاژ آگهی؛ یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغ کسب و کار در گوگل

رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانه‌های معتبر اینترنتی منتشر می‌کنید. با انتشار یک رپورتاژ آگهی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در واقع با این روش هم می‌توانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید و هم به بهبود سئو سایت خود کمک کنید. تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند؛ اما برای موفق شدن در این فرآیند باید بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب بنویسید.

نرخ باز کردن پیامک‌های تبلیغاتی توسط کاربران، به بیش از ۹۸ درصد می‌رسد. از این رو برندهای مختلف می‌توانند از SMS مارکتینگ برای تبلیغات موثر و ارتباط قوی با مخاطبان خود استفاده کنند. استفاده از بازاریابی پیامکی برای برندها به هیچ‌وجه پیچیده نیست؛ در واقع، شروع تبلیغات پیامکی حتی از بازاریابی ایمیلی یا رسانه‌های اجتماعی نیز آسان‌تر است. این روش هم مشتریان عادی فعلی را به مشتریان بالقوه تبدیل می‌کند و وفادار نگه دارد و هم در جذب مشتری‌های جدید موثر خواهد بود.

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ کسب و کار اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است. ۷۹ درصد از بازاریابان، ایمیل مارکتینگ را جزو سه کانال بازاریابی مؤثر خود قرار می‌دهند. با ایمیل‌ مارکتینگ، می‌توان مشتری یا مخاطب جدید به دست آورده و مشتری‌های فعلی را نیز حفظ کرد. از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشی ارزان و سریع
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • قابلیت رصد رفتار مصرف‌کننده
  • بازگشت سرمایه بالا
  • هدف‌گیری مستقیم
اگر می‌خواهید با نصب افزونه ووکامرس برای سایت وردپرس خود، یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، برای افزایش فروش روش‌های متعددی پیش روی شماست. تبلیغات کلیکی بهترین روش برای فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود؛ زیرا بهر‌ه‌مندی از آن بر افزایش فروش تاثیرات قابل‌توجهی دارد. اگر برای‌تان سوال است که افزونه ووکامرس چیست و چه کاربردهایی دارد، حتما این مقاله از فراز اس ام اس را مطالعه کنید.

استفاده از تبلیغات کلیکی برای افزایش فروش و ترافیک وب‌سایت

بهره‌مندی از پنل پیامک فراز اس ام اس برای دوبرابر کردن فروش

 

5. تبلیغات کلیکی؛ روشی برای افزایش فروش و ترافیک فروشگاه‌های اینترنتی

رپورتاژ آگهی؛ روشی تاثیرگذار بر تبلیغ کسب و کار در گوگل

4. ایمیل مارکتینگ؛ مستقیم‌ترین و موثرترین راه برای ارتباط با مشتریان

فراز اس ام اس برای تبلیغات کسب‌وکارهای اینترنتی ابزارهای گوناگونی را به بازار عرضه کرده است که پنل پیامکی، یکی از محبوب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. با امکانات رایگان و غیررایگان متعددی که این پنل در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد، به‌راحتی می‌توان با کمترین هزینه به میزان فروش بالایی رسید. برای آشنایی با انواع پنل‌های پیامکی فراز اس ام اس پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.


منبع: https://farazsms.com/internet-business-promotion/

با جذب مشتریان به سایت فروشگاهی خود از طریق رپورتاژ آگهی و دریافت اطلاعات آن‌ها، مشتریان جدید و وفاداری جذب خواهید کرد. استفاده از انواع افزونه یکی از روش‌هایی است که برای دریافت اطلاعات مخاطبان جدید می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه‌بر این، با استفاده از انواع افزونه‎ها هم‌چون افزونه پیامک ووکامرس امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی بعد از ثبت سفارش نیز برای مشتریان شما فراهم می‌شود؛ بدین‌ترتیب می‌توانید رضایت آن‌ها جلب کرده و به فروش خود کمک کنید.

علاوه‌بر موارد فوق، بازاریابی ایمیلی به شما امکان می‌دهد تا گروه‌های خاصی از مشتریان یا حتی افراد مشخصی را هدف قرار دهید. شما با استفاده از افزونه‌های مختلفی می‌توانید ایمیل مخاطبان خود را دریافت کنید. به‌عنوان مثال حتی اگر می‌خواهید برای ایجاد رزرو نوبت اینترنتی نیز از ایمیل استفاده کنید، افزونه بوکلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از این افزونه هم امکان دریافت شماره و هم ایمیل مخاطب برای مدیر سایت فراهم خواهد شد.

 تاثیر ایمیل مارکتینگ در بازاریابی در جذب مخاطبان و مشتریان جدید