تبلیغ کافه از طریق ارسال پیامک انبوه
کافهها بهطورمتوسط عمری بین 2 الی 3 سال دارند. بله؛ این مدت زمان برای فعالیت یک کسبوکار بسیار کوتاه است. یکی از راهکارهای افزایش طول عمر کسبوکارهای نوپا، تبلیغات است؛ به همین خاطر باید از ابتدای تاسیس کافی شاپ، تبلیغ کافه را شروع کنید و آن را ادامه دهید. کلیه روشهای تبلیغات برای کافهها مناسب نیستند؛ اما برخی از آنها موفقیت کسبوکارتان را تضمین میکنند. به همین خاطر، قصد داریم 5 روش از بهترین راههای تبلیغ کافه که بازدهی بسیار خوبی دارند را به شما معرفی کنیم. با استفاده از روشهای مطرح در این مقاله خود را از رقبایتان متمایز کنید و یک گام جلوتر از بقیه باشید.
1. تبلیغات محیطی با چاشنی خلاقیت؛ روشی تاثیرگذار برای تبلیغ کافه
اگر در اطراف شما هتل یا مرکزی برای همایشها وجود دارد که در آن مراسمهای مختلفی برگزار میشود، فرصت مناسبی برای همکاری دارید. با مدیر هتل صحبت کنید و از او بخواهید تا به مشتریان خود کافه شما را معرفی کند و برای هر مشتری درصد سودی را در نظر بگیرید. این امر نهتنها باعث تبلیغ کافه میشود، بلکه با استفاده از روشهای تبلیغات محلی میتوانید در محدوده خود بیشتر شناخته شوید.
برای مثال با خواندن عبارت Just do it بدون لحظهای درنگ، برند نایک در ذهن شما میدرخشد. با رعایت این شروط هنگام انجام تبلیغات محیطی، بازدهی بهتری از سمت مشتریان دریافت میکنید. اگر در ابتدای کسبوکارتان هستید و هزینه نصب بیلبورد شهری برای شما بالا است، توصیه میکنیم از پنل پیامکی استفاده کنید. پنلهای پیامکی هزینه کمتری نسبت به تبلیغات محیطی دارند و باعث دریافت بازخورد بهتری از مشتریان میشوند.
2. اینستاگرام و شبکههای اجتماعی؛ بهترین روش تبلیغات رایگان
سامانه اسنپ فود فرهنگ جدیدی برای سفارش غذا است که مدت زمان بسیاری از فعالیت آن نمیگذرد. طی همین مدت کوتاه، رستورانهای متعددی با ثبتنام در اسنپ فود فروش خود را چندین برابر کردهاند و مشتریهای غیرحضوری فراوانی دارند. ثبتنام در اسنپ فود و استفاده از امکانات این برنامه به شما اجازه میدهد با هزینه کم، مخاطب را از کسبوکار خود آگاه کنید. البته با پرداخت هزینه بیشتر به اسنپفود، میتوانید در ابتدای فهرست کافهها قرار بگیرید و بیشتر در معرض نمایش باشید.
همکاری با کتابخانههای اطراف نیز گزینه خوبی است و مخاطبان خاصی را جذب میکند. برای مثال با توافق کتابخانه، روزهایی در هفته را مشخص کنید و به اعضای کتابخانه برای خرید از کافه تخفیف دهید. البته این به ماهیت کافه شما و حیطه فعالیتهایتان بستگی دارد. با استفاده از اس ام اس مارکتینگ میتوانید تخفیفها را به اطلاع مخاطبانتان برسانید.
به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین ویژگیهای پنل اس ام اس، برخورداری از بانک شماره موبایل است. بانک شماره به شما اجازه میدهد تا دسترسی کاملی نسبت به جامعه هدف خود داشته باشید و بر اساس فاکتورهای منطقهای یا سن، پیامک انبوه را ارسال کنید.
4. اسنپ فود؛ مکانی برای دیده شدن کافه شما
5. بازاریابی محلی؛ راه حل همکاری با کسب و کارهای مختلف
3. تبلیغات پیامکی گسترده و انبوه با هدف تبلیغ کافه
پنل پیامکی فراز اس ام اس این امکان را به شما میدهد تا در زمان کوتاه و با هزینه کم، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید. به نظر شما بهترین روش برای تبلیغ کافه چیست و چه روشهایی را پیشنهاد میدهید؟ شما میتوانید پیشنهادات خود را از طریق ثبت دیدگاهتان با ما به اشتراک بگذارید.