با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب کردن دهها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت کردن با تلفن همراه یا سرمایهگذاری کلان برای کمپینهای بازاریابی ایمیلی و شبکههای اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک میتواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه میدهیم.
ارسال یادآوری خدمات
با ایجاد یک برنامه ارجاع برای کسبوکار خود، از قدرت تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به کسبوکار شما معرفی کنند، میتوانند پاداشهایی مانند خدمات اضافی رایگان و تخفیفهای ویژه دریافت نمایند.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، امیدواریم از لاستیکهای جدید خود از [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید! این لینک را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و زمانی که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو کرد، ۱۰ درصد تخفیف در خدمات بعدی خود دریافت خواهید کرد: [لینک]
سلام [نام]، از شما سپاسگزاریم که مشتری جدیدی را به [نام تعمیرگاه خودرو] ارجاع دادید! به نشانه قدردانی ما، ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای تعویض روغن بعدی شما وجود دارد: [لینک ملاقات]
رانندگان جوانتر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماسهای تلفنی و ایمیل ترجیح میدهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، میتوانید با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.
همیشه به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود برای کسب و کارشان تشکر کنید. ارسال پیامک سپاس یک روز پس از ارائه خدمات به مشتریان نشان میدهد که برای شما مهم هستند. همچنین میتوانید از پیامهای تشکر برای یادآوری قرار ملاقاتهای آینده به مشتریان یا درخواست بازخورد استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، امیدواریم از خدمات تعمیر خود در [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید. ما از کسب و کار شما قدردانی میکنیم و امیدواریم دوباره شما را ببینیم!
سلام [نام]، از بازدید شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکرم! قرار بعدی تعمیر و نگهداری شما برای چهارشنبه، ۸/۲۶، ساعت ۲ بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. آن وقت میبینمت!
جمعبندی
اگر به دنبال ایدههای بازاریابی تعمیر خودرو هستید، استفاده از بازاریابی متنی برای ترویج و رشد کسبوکارتان است.
پیام متنی و اس ام اس یک راه ساده و مقرون به صرفه برای ارتباط با مشتریان فعلی، پرورش مشتریان جدید و تقویت بازاریابی در تعمیرگاه خودرو شما است.
با خواندن ۹۰ درصد از پیامهای متنی در عرض سه دقیقه، ابزار بازاریابی پیامکی میتواند به شما کمک کند تنها با چند کلیک به مشتریان فعلی و بالقوه دسترسی پیدا کنید.
شما میتوانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی مکانیکی و تعمیرگاههای خودرو و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی کسبوکار تعمیر خودروست. در حالی که اکثر صاحبان خودرو میدانند که باید با بررسیهای منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات میتواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زمانی به خدمات نیاز دارند.
مطالعات نشان میدهند که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان در صورت دسترسی به تلفن همراه، با برنامه وفاداری مشتری درگیر میشوند. بازاریابی کسب و کار تعمیر خودرو خود را با برنامههای وفاداری مبتنی بر متن برای تقویت روابط با وفادارترین مشتریان خود تقویت کنید. با توجه به اینکه اکثر مالکان خودرو هر شش ماه یکبار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند، میتوانید برای حفظ مشتریان پاداشهای ویژهای ارائه دهید.
نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، از ثبت نام در برنامه وفاداری [نام تعمیرگاه خودرو] سپاسگزاریم! مراقب تبلیغات آینده باشید، اما در حال حاضر، با ۱۰ دلار تخفیف در سرویس بعدی خود با کد (FIRST10) شروع کنید: [لینک قرار]
سلام [نام]، ۶ ماه از آخرین بررسی تعمیر و نگهداری خودرو شما میگذرد! قرار ملاقاتی را در [نام تعمیرگاه خودرو] تعیین کنید و ۱۵ درصد در هر سرویس اضافی صرفه جویی کنید: [لینک]