میخواهیم ببینیم که آیا بازاریابی پیامکی واقعاً میتواند تاثیری در کسب و کارتان داشته باشد یا نه؟
پیشنهادی وسوسهکننده به مشتری بدهید. مثلاً یک کوپن تخفیف برایش ارسال کنید.
خدمترسانی
خدمات متنوعی ارائه دهید. مثلاً اصالت یک کالا را بعد از دریافت کد آن تائید کنید.
نظرسنجی
از مشتریان بخواهید در مورد کیفیت محصولات و خدمات شما یا … نظر بدهند.
مسابقه
یک مسابقه برگزار کنید تا برند شما بیشتر شناخته شود و فروش شما افزایش پیدا کند.
وب سرویس
شما نه تنها به مشتریان پیامک ارسال میکنید، که میتوانید از آنها پیامک هم دریافت کنید.
اتوماسیون پیامکی
اتصال پیامک به نرم افزار و وبسایت و فروشگاه اینترنتی به کمک وب سرویس اس ام اس به سادگی انجام می گیرد.
آمار مربوط به بازاریابی پیامکی
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-sms-advertising/

بازاریابی پیامکی راهکاری است که میتواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست، پیامک میتواند به یکی از سادهترین، موثرترین و البته، کمهزینهترین روشهای بازاریابی شما تبدیل شود.

بازاریابی پیامکی چیست؟
با هدفگیری درست پیامک، شما فقط مشتریان واقعی خود را مخاطب قرار خواهید داد.
ارتباط دو طرفه
امروزه دیگر، همه گوشی همراه دارند و شما میتوانید با تمام جامعه در ارتباط باشید.
ارسال پیامک در لحظه
با پیامک میتوانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ و برند خود را به مخاطبها معرفی کنید.
اطلاعرسانی
تبلیغ شما در کسری از ثانیه ارسال و معمولاً همان لحظه توسط مخاطبان دیده میشود.
تبلیغات هدفمند
به کمک سامانه پیامکی میتوانید خدمترسانی اتوماتیک پیامکی راه بیندازید.
هزینه ارسال پایین
هیچ چیزی نمی تواند بهتر از آمار جهانی مربوط به پیامک باشد. آماری که میتواند چشمهایتان را از تعجب گشاد کند و البته، نشان دهد که چرا پیامک واقعاً میتواند موثر باشد.
- 96% دارندگان گوشیهای هوشمند، از پیامک استفاده میکنند.
- یک فرد معمولی، روزی 150 بار به تلفن همراه خود نگاه میاندازد.
- 98% از پیامکهای ارسالی به ظرف همان 90 ثانیه اول خوانده میشوند.
- میانگین وصول کوپنهای پیامکی 20% است. این یعنی بعد از ارسال 100 کوپن تخفیف از طریق پیامک، به طور متوسط 20 نفر از آن استفاده خواهند کرد.
- نرخ مشارکت مخاطب با پیامک، 6 الی 8 برابر بیشتر از ایمیل تبلیغاتی است.
- پیامکهای تبلیغاتی که حاوی کوپنهای تخفیف هستند، 10 برابر بیشتر از کوپنهایی که از سایر روشها منتشر میشوند، مورد استفاده قرار میگیرند.
- 68% از مشتریان میخواهند پیشنهادات پیامکی دریافت کنند.
- با توجه به گزارشMAIL CHIMP، تنها 2/4% از تمامی ایمیلهای ارسالی منجر به کلیک بر روی لینک محتوا میشود، در حالیکه پیامک با نرخ کلیک 19% در این زمینه نیز پیشتاز است.
- 43% از مصرفکنندگان، از طریق پیامک با یک برند در ارتباط هستند.
- 22% از پیامکهای دریافتی به دوستان و آشنایان ارسال میشوند.
- حداقل 90% از کاربران تلفنهای همراه که شماره موبایل آنها در لیست بانک شماره برند محبوبشان قرار داشته، عنوان کردهاند که از امتیازات مادی و معنوی محسوسی در قالب پیامکهای دریافتی بهرهمند شدهاند.
اخبار، اطلاعات و هشدارها را به سرعت به دست مشتریان خود برسانید. حتی میتوانید.
ارائه پیشنهاد
با پیامک، شما بدون واسطه به شخصیترین ابزار ارتباطی افراد، یعنی تلفن آنها دسترسی دارید.
سطح پوشش بالا
بر خلاف روشهای سنتی (مثل تبلیغ در تلویزیون)، شما به آمار دقیق پیامکهای ارسالی خود دسترسی دارید.
پیامک چه کارکردهایی برای کسب و کارها دارد؟