اینفلوئنسرها تاثیر بسیاری در فروش محصولات کسب وکار ها دارند. تقریباً ۵۵ درصد از مصرف کنندگان حداقل 4 نظر قبل از خرید محصول می خوانند و طبق آمارها حدود ۸۴ درصد از مصرف کنندگان براساس توصیه اینفلوئنسرها خرید خود را انجام می دهند. اگر شما برای فروش محصولات خود سایت نیز دارید، امکانات بسیاری را می توانید از این طریق برای مشتریان و خریداران محصول خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال با استفاده از افزونه پیامک ووکامرس در سایت وردپرس خود، می توانید پس از خرید مشتریان، پیامک تایید سفارش را برای آن ها ارسال کنید. بدین ترتیب مشتری از فرآیند سفارش خود مطلع بوده و رضایت بیشتری از خرید اینترنتی پیدا می کند.
تصور کنید که شما صاحب کسب وکاری هستید و خدمات باکیفیت و محصولات فوق العاده ای به بازار عرضه می کنید؛ ولی کسی با محصولات و خدمات شما آشنایی ندارد و میزان فروش شما پایین است. یکی از بهترین روش های افزایش فروش، تبلیغات است؛ اما نه هر تبلیغاتی! ابزارهای تبلیغاتی اعم از پیامک تبلیغاتی، تبلیغات در فضای مجازی و سایر روش ها، هر کدام قسمتی از اهداف کسب وکار را میسر می کنند و در نهایت بر افزایش فروش محصولات تاثیرگذار هستند. در این مقاله 5 روش تبلیغات موثر در فروش را معرفی کرده ایم که با آشنایی آن ها و استفاده درست از هر کدام می توانید تحولی عظیم در گزارشات فروش خود ایجاد کنید.
یکی از روش های تبلیغات موثر در فروش، ایمیل مارکتینگ است. از مزایای اصلی ایمیل مارکتینگ می توان به در دسترس بودن این روش برای اغلب کسب وکارها اشاره کرد. برای تبلیغات از طریق ایمیل می توانید محتوای کاربردی، تخفیف ها و پیشنهادات جذاب و متفاوت کسب کارتان را به مشتریان ارسال کنید. بررسی ها نشان داده است که حدود 13/8 درصد از افرادی که ایمیل دریافت می کنند، انگیزه بیشتری برای خرید در مقایسه با کسانی دارند که ایمیل دریافت نمی کنند.
برای رسیدن به یک استراتژی موفق در تبلیغات ایمیلی، مسیر ساده ای پیش روی شما قرار دارد. در قدم اول، شما باید لیستی از آدرس ایمیل مخاطبان خود را تهیه کنید. در قدم بعدی، باید همیشه از صحت لیست خود اطمینان داشته باشید و در گام آخر، محتواهای هدفمند و تاثیرگذار به فهرست جمع آوری شده تان ارسال کنید.
ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان کسب وکار، یکی از روش های تاثیرگذار بر افزایش فروش است. اگر به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند از سامانه پیامک برای تبلیغاتتان استفاده کنید، قطعا به نتایج فوق العاده ای در کسب وکار خود می رسید. با تبلیغات پیامکی در مدت زمان کوتاه و هزینه ای مقرون به صرفه، می توانید مشتریان وفاداری جذب کرده و بدین ترتیب فروشتان را افزایش دهید.
اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی است که در آن از اینفلوئنسرها برای تبلیغ کالا، خدمات و برند استفاده می شود. بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای فضای مجازی به سرعت در حال رشد است؛ زیرا در میزان موفقیت کسب وکارها تاثیر چشمگیری دارد. اینفلوئنسر مارکتینگ به برندها اجازه می دهد تا به گونه ای تبلیغ کنند که بسیار واقعی تر از تبلیغات سنتی است. در این روش به جای فروش مستقیم به مصرف کنندگان، مخاطبان با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار می کنند و از این طریق احتمال فروش بیشتر نیز افزایش پیدا می کند.