بهترین نمونه یادآوری پیامکی برای پرداخت اقساط، قرار ملاقات و رویدادهای مهم
شما میتوانید پیام یادآوری خود را به گونهای تنظیم کنید که علاوه بر آگاهسازی مشتریان، به نیاز آنها نیز رسیدگی کنید. بنابراین استفاده از یک سرویس یادآوری پیامکی میتواند باعث بهبود تجربه مشتری شود. زمانی که تجربه مشتریان را بهبود دهید، میتوانید باعث جلب رضایت آنها شوید. در نهایت با ارسال یک پیام بازخورد نیز میتوانید در جذب مشتری و رشد کسبوکار خود نیز مؤثر باشید.
تبلیغ خدمات
این شیوه ارسال پیامک راهی ساده برای کاهش تعداد افرادی است که در قرارهای جلسات یا ملاقاتها حاضر نمیشوند و یا پرداخت اقساط خود را فراموش میکنند.
از یادآوری پیامکی برای چه مواردی استفاده میشود؟
بر اساس آمارهای دریافتی استفاده از یک متن پیام یادآوری میتواند میزان پرداخت اقساط را افزایش دهد. اما به یاد داشته باشید که نباید پیامکی بنویسید که باعث ایجاد احساسات منفی در مشتری شود، زیرا این کار میتواند اوضاع را خرابتر کند. در ادامه به چند نمونه از این پیامها اشاره میکنیم. شما هم میتوانید با کمی خلاقیت از این نمونهها ایده بگیرید.
سلام (نام مشتری) جان. مایلیم به شما یادآوری کنیم که برای پرداخت اقساط خود نیازی به حضور مستقیم در شرکت ندارید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید.
شما به عنوان یکی از مشتریان خوشحساب ما هستید. به همین دلیل شاید دوست داشته باشید که از سررسید پرداخت اقساط خود در (روز مورد نظر) دیدن کنید. برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.
(نام مشتری) عزیز ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که مبلغ (میزان قسط) برای پرداخت در تاریخ (زمان) سررسید میشود. شما میتوانید برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید یا وارد حساب کاربری خود در سایت مؤسسه شوید.
بهترین نمونه پیامک یادآوری برای قرار ملاقات
چرا پیامکهای یادآوری برای مشتریان مهم هستند؟
مشتریان دوست دارند با مشاغلی کار کنند که زندگی را برای آنها راحتتر میکنند. زمانی که آنها متوجه شوند فعالیت شما در این راستا در حرکت است بدون شک رضایت بیشتری از شما خواهند داشت. آنها نمیخواهند هیچ موقعیتی را فراموش کنند، پس پیامک یادآوری شما میتواند مانعی برای از دست دادن چنین موقعیتهایی باشد. از طرفی پیامکها نسبت به شیوههایی مثل تماس تلفنی، آزاردهندگی کمتری دارند. زیرا آنها میتوانند بدون استرس از پاسخگویی به شما پیامک خود را در هر زمانی بررسی کنند. تمامی این موارد ارزش پیامکها را بالا میبرند.
نتیجهگیری
بازاریابی پیامکی شما به همان اندازه مهم است که روی سایر شیوههای بازاریابی سرمایهگذاری میکنید. این امر در اطلاعرسانی به مشتریان، در جریان نگهداشتن آنها از آخرین اخبار کسبوکار و برند، دریافت بازخورد از آنها و یادآوری بسیار مفید است.
ارسال پیامک یادآوری راهی عالی برای آگاه کردن مشتریان به منظور پرداخت اقساط، رفتن به جلسات مهم، رویدادهای مختلف یا رسیدن به قرارهای ملاقات محسوب میشود.
این شیوه میتواند مزایای متعددی را برای کسبوکارها به دنبال داشته باشد که شاید مهمترین آنها صرفهجویی در وقت و هزینه باشد.
شما میتوانید با توجه به نوع کسبوکار یا نیاز خود، مشتریان را با ارسال پیامک از یک روز قبل از قرار ملاقات آگاه کنید.
یادآوریهای پیامکی میتواند در افزایش اعتبار برند، بهبود تجربه مشتری و البته رشد درآمد یک کسبوکار خاص بسیار موفق عمل کنند.
پرسشهای پرتکرار
یادآوری پیامکی چیست؟
شما میتوانید با استفاده از یادآوریهای پیامکی به تبلیغ سایر خدمات خود نیز پردازید. این کار نیز در دیده شدن بهتر برند شما مؤثر خواهد بود. اما توجه داشته باشید که برای بهترین بهرهوری در این زمینه حتماً از استراتژی تأثیرگذار استفاده کنید تا پاسخ معکوس نگیرید.
استفاده از یادآوریهای پیامکی خودکار میتواند مجموعهای از مزایای متعدد مثل صرفهجویی در هزینهها، بهرهوری بیشتر کارمندان، افزایش اعتبار، بهبود تجربه مشتری و رشد درآمد را در پی داشته باشد.
چرا باید از پیامکهای یادآوری خودکار استفاده کنیم؟
زمانی که شما یک پیام یادآوری برای مشتری یا کارمند خود ارسال میکنید، در او حالتی را ایجاد کردهاید که برای حضور در زمان مقرر تعهد بیشتری داشته باشد. برای مثال دانشجویی که در یک دوره آموزشی شرکت کرده باشد، با دیدن یک پیام یادآوری که وی را مخاطب قرار داده است، انگیزه بیشتری برای شرکت در کلاس مورد نظر خواهد داشت. بنابراین نرخ بالای خواندن پیام یادآوری میتواند انگیزه افراد برای حضور در قرارهای ملاقات برنامهریزی شده، پرداخت اقساط یا حضور در رویدادها را افزایش دهد.
استفاده بهینه از منابع کسبوکار
شما با استفاده از یادآوری پیامکی یک قدم جلوتر از سایر برندها یا فعالیتهای مشابه هستید. زمانی که بتوانید از تمام امکانات موجود برای رضایت مشتریان خود استفاده کنید، شاهد اعتمادسازی مشتریان خواهید بود که این موضوع به صورت مستقیم اعتبار برند شما را افزایش خواهد داد.
بهبود تجربه مشتری
هزینههای مربوط به قرارهای ملاقات از دست رفته یا اقساط پرداخت نشده و شرکت نکردن در جلسات مهم، همگی میتوانند باعث اتلاف منابع، زمان و پول شوند که با یادآورهای پیامکی کاهش پیدا میکنند.
حتی یک روز فراموشی میتواند زیان بالایی را به بانکها وارد کند. در نتیجه بهترین شیوه استفاده از یک یادآوری پیامکی است تا بانکها و مؤسسات مالی بتوانند در زمان زودتری به پول خود دست پیدا کنند. بنابراین حتی اگر در این بین هزینهای هم صرف شود، میتواند به شکل بهتر و حتی بیشتری به خزانه شرکت یا کسبوکار مورد نظر برگردانده شود.
افزایش بهرهوری کارکنان
شاید ارسال یک پیام یادآوری، راهی ساده به نظر برسد، اما این پیامک میتواند مزایای زیادی را برای مشاغل مختلف به دنبال داشته باشد. در ادامه به معرفی مزایای استفاده از این پیامکها میپردازیم. شما هم میتوانید پس از درک بیشتر فواید این سری از پیامکها، سرویسهای مورد نظر خود را بر اساس نیازتان سفارش دهید و پنلهای اختصاصی را خریداری و راهاندازی کنید.
یادآوری پیامکی چیست؟
اینها تنها چند مثال از مواردی هستند که میتوانند برای ما دردسرساز باشند، فقط به خاطر اینکه از یادآوری پیامکی استفاده نمیکنیم. یادآوریهای خودکار در دنیای پرمشغله امروز برای بسیاری از مشاغل کارآمد خواهد بود. در این راهنما قصد داریم درباره این سری از پیامکها و کاربرد آنها صحبت کنیم و البته چندین نمونه پیامک یادآوری را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید.