
بروزرسانی: 22 خرداد 1404
بهترین نمونه یادآوری پیامکی برای پرداخت اقساط، قرار ملاقات و رویدادهای مهم
هزینه های مربوط به قرارهای ملاقات از دست رفته یا اقساط پرداخت نشده و شرکت نکردن در جلسات مهم، همگی می توانند باعث اتلاف منابع، زمان و پول شوند که با یادآورهای پیامکی کاهش پیدا می کنند.
بهترین نمونه متن یادآوری برای پرداخت اقساط

یادآوری پیامکی چیست؟
کاهش عدم توجه به قرار ملاقات
شما با استفاده از یادآوری پیامکی یک قدم جلوتر از سایر برندها یا فعالیت های مشابه هستید. زمانی که بتوانید از تمام امکانات موجود برای رضایت مشتریان خود استفاده کنید، شاهد اعتمادسازی مشتریان خواهید بود که این موضوع به صورت مستقیم اعتبار برند شما را افزایش خواهد داد.
بهبود تجربه مشتری
زمانی که بدانید با چه تعداد از مشتریان روبه رو هستید، می توانید برنامه ریزی بهتری برای کسب وکار خود داشته باشید. در این حالت کار شما آسان تر می شود، زیرا از مشتریان در صف انتظار، نیازها و زمان انتظار آن ها آگاهی خواهید داشت. بنابراین منابع را بیش از آنچه نیاز است صرف نخواهید کرد.
رشد درآمد با استفاده از یادآوری پیامکی
بر اساس آمارهای دریافتی استفاده از یک متن پیام یادآوری می تواند میزان پرداخت اقساط را افزایش دهد. اما به یاد داشته باشید که نباید پیامکی بنویسید که باعث ایجاد احساسات منفی در مشتری شود، زیرا این کار می تواند اوضاع را خراب تر کند. در ادامه به چند نمونه از این پیام ها اشاره می کنیم. شما هم می توانید با کمی خلاقیت از این نمونه ها ایده بگیرید.
- سلام (نام مشتری) جان. مایلیم به شما یادآوری کنیم که برای پرداخت اقساط خود نیازی به حضور مستقیم در شرکت ندارید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.
- شما به عنوان یکی از مشتریان خوش حساب ما هستید. به همین دلیل شاید دوست داشته باشید که از سررسید پرداخت اقساط خود در (روز مورد نظر) دیدن کنید. برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.
- (نام مشتری) عزیز ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که مبلغ (میزان قسط) برای پرداخت در تاریخ (زمان) سررسید می شود. شما می توانید برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید یا وارد حساب کاربری خود در سایت مؤسسه شوید.
بهترین نمونه پیامک یادآوری برای قرار ملاقات
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/sms-reminder/
زمانی که یک پیام یادآوری خودکار اما رایگان برای مشتریان خود ارسال می کنید، می توانید تضمین کننده به خاطر ماندن قرارهای ملاقات و رویدادهای مهم باشید. در نهایت شما بدون هزینه زیادی می توانید سود مالی بیشتری از این فرآیند ببرید. زیرا یادآورها باعث می شوند که روند کار به صورت منظم تری انجام شود و کمترین زیان به کسب وکار شما وارد شود. از آن جایی که پیامک های یادآوری یک روز قبل و حتی در برخی موارد چند ساعت قبل از موعد تعیین شده برای مخاطبین ارسال می شوند، بنابراین مشتری فرصت کافی برای آماده شدن خواهد داشت.
مزایای استفاده از یادآوری پیامکی
درباره کارایی یادآوری پیامکی چقدر اطلاع دارید؟ احتمالاً بارها هم برای شما اتفاق افتاده است که وقت دکتر خود را فراموش کرده اید. آن هم پس از روزها و هفته های متمادی که منتظر رسیدن این زمان بوده اید. شاید هم با آسودگی پشت میز کار خود نشسته اید، غافل از اینکه جلسه مهم با کارکنان خود را از دست داده اید. بسیاری از ما هم فراموش کرده ایم در دوره آنلاینی شرکت کنیم که هزینه آن را پرداخت کرده ایم.
یادآوری پیامکی یک شیوه کاملاً مقرون به صرفه در آگاه سازی مشتریان است که می تواند سودآوری خوبی هم برای بسیاری از کسب وکارها داشته باشد. برای مثال پزشکی را تصور کنید که به طور منظم یادآوری پیامکی را برای بیماران خود ارسال می کند. در این حالت هیچ بیماری نوبت رزرو شده خود را فراموش نمی کند و از آن سو پزشک می تواند از بودجه ای که بیمار برای درمان خود صرف می کند استفاده کند.
یادآوری پیامکی با نرخ باز و دیده شدن بیش از ۹۸ درصد، می تواند به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین شیوه های آگاه سازی مشتریان و کاربران از یک رویداد، قرار ملاقات و یا اتفاق خاص باشد. این حالت برای هر دو طرف معامله بسیار سودمند است. هم مشتری از زمان قرار ملاقات خود آگاه خواهد بود و هم صاحب کسب وکار از خدمت رسانی سر وقت به مشتری رضایت خواهد داشت.
مقرون به صرفه
۸۶ درصد از بازاریابان رویداد معتقدند که فناوری، از جمله یادآوری پیامکی، می تواند تأثیر مثبت زیادی بر موفقیت رویدادهای آنها داشته باشد. پس چرا به عنوان صاحب یک کسب وکار شما نباید از این فرآیند سود ببرید؟ در اینجا چند نمونه یادآوری پیامکی را برای آگاهی از رویدادها با شما به اشتراک می گذاریم.
- دوست خوبم سلام. از شرکت کردن شما در قرعه کشی برند (نام کسب وکار) متشکریم. برنده تا تاریخ (زمان مورد نظر) مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.
- با تشکر از حضور شما در رویداد سالانه (نام رویداد). منتظر حضور گرمتان هستیم.
- تأییدیه رزرو درخواست شما با موفقیت ثبت شد. قرار ملاقات ما فردا در تاریخ (زمان مورد نظر).
- شرکت کنندگان جشنواره (نام رویداد) یادآوری زمان اجرای مراسم متعاقباً اعلام خواهد شد.
- با تشکر از ثبت نام شما برای دریافت پیام از گالری (نام برند)! در مورد یادآوری ها و تأییدیه های قرار ملاقات، سورپرایزهای ویژه ها و کوپن ها با شما در ارتباط خواهیم بود. ما همچنان منتظر حضور مجازی شما در تاریخ (زمان مورد نظر) هستیم.