بهترین نمونه های متن پیامک تبلیغاتی املاک برای جذب مشتریان
انتشار: شهریور 28، 1401
بروزرسانی:
02 تیر 1404
بهترین نمونه های متن پیامک تبلیغاتی املاک برای جذب مشتریان
هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بسیار پایین است و از بسیاری از روش های دیگر مقرون به صرفه تر خواهد بود. همین امر سبب می شود تا بتوانید از آن به صورت گسترده و مناسب استفاده کنید.
۲- تأثیر بالا
نرخ باز شدن پیامک تبلیغاتی بسیار بالاست. همچنین برای دریافت و خواندن پیامک تبلیغاتی نیازی به گوشی تلفن همراه هوشمند نیست. به همین دلیل می توان تبلیغات پیامکی را یکی از ارزان ترین و مناسب ترین روش های موجود برای تبلیغات دانست.
۳- ارسال در یک منطقه یا شهر خاص
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/real-estate-advertising-sms/
۱- مهم ترین ویژگی های متن پیامک تبلیغاتی املاک چیست؟
هزینه پایین ارسال پیامک، انتخاب منطقه و شهر و تأثیر بالا را باید از مهم ترین مزایای استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی دانست.
افراد در روز هزاران تبلیغ به صورت های متفاوت را مشاهده می کنند. بسیاری از افراد اصلاً حوصله خواندن پیام های طولانی را ندارند و پس از مشاهده طولانی بودن پیام، آن را می بندند. به همین دلیل اگر پیامک تبلیغاتی املاک و مستقلات طولانی باشد، مخاطب از کنار آن بی توجه رد خواهد شد.
متن پیامک تبلیغاتی بهتر است کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد. همچنین در آن لینک سایت، شماره تماس و یا آدرس درج شده باشد. از دیگر نکاتی که در متن پیامک باید وجود داشته باشد، توجه به نیاز مشتری و عدم پرداختن به حاشیه است.
۲- استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چه مزایای برای املاک دارد؟
چرا یک مشتری باید از میان این همه مشاور املاک به سراغ شما بیاید؟ تفاوت و برتری شما نسبت به سایر مشاورین املاک چیست؟ یکی از مواردی که حتماً باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک به آن اشاره شود، برتری شما نسبت به سایر رقیبان است. اگر پاسخی که به این سؤال ها داده اید، آن قدر جذاب نباشد که خودتان را قانع کند، چطور انتظار دارید که مخاطبان قانع شوند. پس توجه داشته باشید که به مخاطبان دلیلی بدهید تا مجموعه شما را برتر از سایرین بدانند و از خدمات شما استفاده کنند.