
بروزرسانی: 19 تیر 1404
بازاریابی ویروسی چیست؟
شرکت\u200eها با استفاده از بازاریابی ویروسی می توانند محصولات خود را به مشتریانی عرضه کنند که معمولا مورد هدف کمپین های بازاریابی سنتی قرار نمی گیرند. چنین دسترسی گسترده ای به صاحبان کسب وکار اجازه می دهد تا وارد بازارهای جدید شوند و مشتریان بالقوه خود را گسترش دهند. مزیت مهم دیگر اینکه هزینه وایرال مارکتینگ نیز مانند پیامک تبلیغاتی به مراتب کمتر از تبلیغات سنتی بوده و حتی می توان گفت به اشتراک گذاری تجربه استفاده از خدمات یا محصول شما توسط مشتریان رایگان خواهد بود. همچنین از آن جایی که اینترنت امکان به اشتراک گذاری آسان و سریع محتوا را فراهم می کند، با به کار گیری بازاریابی ویروسی سریع تر به اهداف مدنظرتان خواهید رسید.
از طرف دیگر حتی اگر این اتفاق نیفتد، با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می توانید از مزایای وایرال مارکتینگ بهره مند شوید؛ در مدت زمان کوتاهی پیام شما به تعداد چشمگیری از لید می رسد. اگر بدانید لید چیست و راهکارهای تبدیل لید به مشتری را به درستی به کار بگیرید، احتمال موفقیت کمپین بازاریابی شما بسیار زیاد خواهد بود.
نقش سیستم ارسال پیام کوتاه انبوه در بازاریابی ویروسی
در این مقاله توضیح دادیم بازاریابی ویروسی چیست و چطور می توانید با استفاده از سامانه پیامکی کمپین های موفق وایرال مارکتینگ را برگزار کنید. به طور خلاصه مهم ترین نکته در هر روش بازاریابی اعم از وایرال مارکتینگ این است که در مدت زمان کوتاهی پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان بالقوه تان برسانید. از این رو اس ام اس مارکتینگ نقش عمده ای در وایرال مارکتینگ داشته باشد. در پایان از شما دعوت می کنیم اگر سوالی در این باره دارید، با ما و دیگر همراهان عزیز و همیشگی فراز اس ام اس به اشتراک بگذارید.