ارسال پیامک انگیزشی براساس اصول بازاریابی؛ روشی برای افزایش مخاطبان کسبوکار
شخصیسازی پیامک و شروع پیامک انگیزشی با کلمات جذاب
ما در طول روز پیامکهای تبلیغاتی بسیاری دریافت میکنیم. از کنار برخی از آنها بیتفاوت میگذریم؛ اما با دیدن تعدادی دیگر از این پیامکها ممکن است برای مدت طولانیتری به صفحه گوشی خیره شویم یا حتی اقداماتی همچون تماس با فروشگاه یا کلیک روی لینک سایت را انجام دهیم. به پیامهایی با این ویژگیها پیامک انگیزشی میگویند. کسبوکارها با تهیه پنل اس ام اس و ارسال پیامک انگیزشی میتوانند سهم خود از فروش را افزایش دهند.
ایجاد انگیزه یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تشویق مشتریان برای خرید یک محصول و خدمت است. همه ما در طول روز حداقل یک نمونه پیام انگیزشی دریافت میکنیم. این کار را میتوان به کمک یک متن وسوسه برانگیز یا یک محتوای تصویری جذاب به کمک ابزار تبلیغاتی همچون موبایل، شبکههای اجتماعی و بنرهای تبلیغاتی انجام داد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که ارسال پیامک انگیزشی چگونه باعث ترغیب افراد به برطرف کردن نیازهایشان میشود. برای آشنایی با انواع پیامکهای انگیزشی و نحوه تاثیرگذاری آن بر کسب درآمد و افزایش فروش مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
منظور از پیامک انگیزشی؛ متنی تبلیغاتی با هدف تحریک خواننده
پیامک انگیزشی باید کوتاه و مفهوم باشد. در پیامهای کوتاه تمرکز بر اصل موضوع است. بهاینترتیب مخاطبان بهطور مستقیم به پیام اصلی هدایت میشوند. هرچه پیامک انگیزشی کوتاهتر و مفهومتر باشد، جلب توجه نیز سریعتر خواهد بود. پیامکهایی با این ویژگی سریعتر خوانده و درک میشوند. با دریافت واکنش سریع از مخاطب و ورود او به سایت یا فروشگاه احتمال خرید و کسب درآمد برای کسبوکارها نیز بیشتر خواهد شد.
بهکارگیری ترفندهای مختلف در پیامکهای انگیزشی برای افزایش سهم فروش
در رابطه با رویای مشترک مشتریان خود تحقیق و مطالعه کنید؛ این کار با تحقیقات بازاریابی و جمعآوری پرسونای مخاطب انجام میشود. تهیه یک پرسشنامه ساده، نقطه آغاز بسیار خوبی برای شناخت مخاطبان و رویاهایشان است. برای داشتن بازاریابی موثر، میان پیشنهادات کسبوکار و رویاهای مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
یکی از اولین ترفندهای برانگیختن احساسات مخاطب برای افزایش تعامل ایجاد حس اضطرار یا نوعی ترس به شمار میرود. البته باید توجه داشته باشید که سوء استفاده از ترس افراد، کار بسیار اشتباهی است؛ بنابراین بیشتر به ایجاد هیجان در فرد فکر کنید. فراموش نکنید که اساس این ترفند پیامکی ایجاد حس از دست دادن یک فرصت است. برای مثال جملههایی مثل «فقط یک محصول باقیمانده است» یا «فقط امروز برای استفاده از این حراج شگفتانگیز فرصت دارید» فرد را به صورت ناخودآگاه دچار اضطراب و برای خرید محصول ترغیب میکنند.
در این مقاله به بررسی سیستم ارسال پیامک انگیزشی و کسب درآمد پرداختیم. این نوع روش بازاریابی با برانگیختن احساسات مخاطب به روشهای مختلفی مثل ایجاد حس از دست دادن یک فرصت همراه است. ارسال پیامکهای انگیزشی با در نظر داشتن قوانین کپی رایتینگ و اصول تاثیرگذار بازاریابی با نتایج خوبی همراه خواهد شد. اگر پیشنهادی درمورد نحوه ارسال SMS با متن انگیزشی و کسب درآمد دارید، در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.