آموزش هواگیری شوفاژ یا رادیاتور صفر تا صد سازوکار | parsepackage

آموزش هواگیری شوفاژ یا رادیاتور صفر تا صد سازوکار | parsepackage در این مواقع باید حتما کل مدار رادیاتور ها را شست و شو دهید. بعد از شست و شوی مدار باید از طریق لوله رفت و یا از بالای حوله خشک کن یک لیتر مایع ضد رسوب ضد هوا به داخل مدار تزریق نمایید. دقت کنید که مایع ضد هوای رادیاتور هر سال نیاز به شارژ مجدد دارد اما با تزریق همین مایع به داخل مدار پکیج و رادیاتور, هواگیری رادیاتور و پکیج در کرج عمر پکیج را بیشتر میکنید. اگر ایرونت یا هواگیر اتومات روی پکیج نصب نشود ممکن است هوای بیش از حد داخل کاسه پمپ جمع شود. این هوا هم عملکرد سیستم را مختل میکند هم میتواند موجب ترکیدن پکپ پکیج شود. در نتیجه مهندسین تاسیسات گرمایشی، از قطعه ای به نام ایرونت در سیستم های گرمایشی استفاده میکنند.

نحوه هواگیری پکیج به صورت مرحله به مرحله به صورت زیر است. در روز های سرد سال با روشن کردن پکیج ها به دنبال گرم تر شدن منزل و شرکت و ساختمان ها هستیم، از این رو باید مطمعن شویم که آیا پکیج ها هواگیری شده اند تا گرمای لازم را به محیط دهند یا خیر. جهت اطلاع از اینکه چگونه پکیج دیواری را هواگیری کنیم تمام مراحل مربوط به هواگیری پکیج را به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان ذکر کرده ایم. یکی از ایراداتی که برای رادیاتورها اتفاق می‌افتد، مشکل گرم بودن قسمت پایین رادیاتور و سرد بودن قسمت بالای آن و یا سرد بودن رادیاتورهای آخری که از پکیج دورترند، می‌باشد.

ابزار مورد نیاز برای هواگیری شوفاژ

روش هواگیری شوفاژ همانند هواگیری پکیج مستلزم انجام مراحلی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. در مقاله دیگری به طور جامع به بررسی علت افت فشار پکیج پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه  می کنیم مقاله “چگونه مشکلات فشار پکیج را رفع کنیم؟” را مطالعه نمایید. بنابراین ، فضای اشغال شده توسط حباب های هوا به خوبی گرم نمی شود. در جنین شرایطی سیستم گرمایشی باید از انرژی بیشتری برای تولید گرما استفاده کند، و این موضوع به پکیج شما فشار بیشتری وارد کرده و از طرفی به مصرف انرژی بیشتری نیاز دارد. در این مقاله دانستیم چطور پکیج را هواگیری کنیم در همین راستا طریقه هواگیری پکیج و همینطور طریقه هواگیری رادیاتور پکیج را به صورت مرحله به مرحله گفتیم.

  • یکی از نشانه های بارز در رادیاتوری که نیاز به هواگیری دارد وجود نقاط سرد در بالای آن است.
  • در کلیپ کوتاه زیر آقای محمد اشتیاقی از سرویسکاران پکیج، تاثیر هواگیری رادیاتور بر عملکرد پکیج را بیان می کنند.
  • همچنین به­ جای پیچ مخصوص می‌‌توانید از آچار فرانسه یا پیچ گوشتی نیز استفاده نمایید.
  • اما چطور می‌توان عمل هواگیری پکیج را انجام داد؟ در این مقاله از سایت آچارباز نحوه ی هواگیری پکیج ایران رادیاتور را به شما آموزش خواهیم داد.
  • این مورد می‌تواند به علت محبوس شدن هوا در لوله‌ها باشد که باعث جلوگیری از به جریان افتادن آب داغ درون رادیاتور می‌شود.

اشتباه بعدی درست تنظیم نکردن بار یا فشار پکیج، بعد از هواگیری هست. در صورتی که بار دستگاه رو به درستی تنظیم نکنیم هم به پکیج فشار میاد و هم گرمای مطلوبی رو از رادیاتورها به دست نمیاریم. برای تنظیم فشار مورد نیاز پکیج باید با استفاده از شیر فشار (شیر پرکن) پکیج فشار مورد نیاز رو به پکیج تزریق کنید. شیر را تا زمانی که میزان فشار به عدد 1.5 برسد باز نگه دارید. پس از اینکه فشار سنج بر روی عدد 1.5 بار فیکس شد، می ‌توانید شیر را ببندید.توجه داشته باشید که اگر میزان بار دستگاه از عدد 3 بگذرد آب از دستگاه بیرون می ‌ریزد. برای اینکه یاد بگیریم چگونه پکیج را هواگیری کنیم به آموزش هواگیری پکیج میپردازیم.

دوربین مداربسته چیست؟ آشنایی با انواع، کاربردها و اجزای دوربین CCTV

3_ هنگام خروج آب و مطمئن شدن از فشار آب، می توانید شیرهای شوفاژ ها را ببندید. آنقدر شیر را باز نگه دارید تا دیگر هوا از رادیاتور خارج نشود و فقط آب با فشار یکنواخت خارج شود. شما نیز تجربیات خود را در این زمینه در بخش دیدگاه با ما درمیان بگذارید و یا اگر هرگونه سوالی درمورد نحوه انجام هواگیری پکیج دارد از ما در بخش دیدگاه ها بپرسید. پس از آن دوباره به سراغ پکیج بروید و دوباره هواگیری را برای آن انجام دهید. در این مرحله هواگیری پکیج شما به طور کامل انجام گرفته است. با آغاز فصل سرما و روشن کردن پکیج مشاهده می کنید که شوفاژ ها  یکنواخت گرم نمی شوند.

نحوه هواگیری پکیج :